נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

257 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

אורחי - תמונה
אורחי 4 ביקורות
חוויה לא טובה
2.0
08/06/15

לפני כ-10 ימים, בשבת בצהרים, חגגנו יום הולדת 80 לאמא שלי. הגענו מבנימינה במיוחד כי חשבנו שזו תהיה חוויה נפלאה. הסלטים שפתחו את הארוחה היו מלוחים מאוד ( הטבח מאוהב הגדירה זאת המלצרית ).... מאוד לא טעימים. הבשר היה טוב, אפילו טוב מאוד. רצינו לשתות בירה, היו רק בירות בוטיק. המסעדה מתוחזקת רע, כלי האוכל נראים מרוטים ולא נקיים. בעיקר הסכו"ם. נקודות חשמל חשופות. הכל נראה כמו מכירת סוף עונה. המחירים לעומת זאת, יקרים כמו במסעדה תל אביבית מהשורה הראשונה. ללא ספק, לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil - תמונה
Gil 4 ביקורות
מקום מדהים
4.8
01/06/15

רמה גבוהה ביותר, אחת המסעדות היותר טובות שיצא לי להיות. חובה לבקר שם: אווירה טובה, שירות טוב ואוכל מגוון, טעים ומיוחד. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dimari - תמונה
dimari 3 ביקורות
מאוד נהננו
4.3
31/05/15

הסטייק שאכלנו פשוט מדהים אומנם מחירו לא זול אבל מגיע עם המון תוספות מפנקות לפני המנה הראשית שכלול במחיר והמנה עצמה ענקית . השירות מעולה המלצרים אדיבים ומקצועיים . מאוד נהננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sigalit Shual - תמונה
Sigalit Shual 10 ביקורות
מיוחד וטעים
3.5
14/04/15

מסעדה מיוחדת בעיצוב כפרי בשרים מסוגים שונים כולל נזיד בוקרים ואסאדו שמבושל מחוץ למסעדה התוספות למנה העיקרית גם הן בטוב טעם . האוכל הצמחוני - מרק לימונים ודלעת - מדהים - גלילת חצילים... בגבינות מיוחדת טעים הלחם והמטבלים מיוחדים . ישבנו ואכלנו במסגרת חגיגת יו הולדת הצוות היהה אדיב ומקצועי. זמני המתנה לא ארוכים בקיצור לא זול אבל טעים ובאוירה מיוחדת כפרית שווה כל שקל

עוד פרטים
הוספת תגובה
AZ - תמונה
AZ 10 ביקורות
הנאה צרופה
4.5
26/03/15

הגענו למקום ללא הזמנה שביצענו מראש למרות השעה (צהריים) והיום (בחירות)שביקרנו ,קיבלנו את מיטב השרות והיחס הלבבי ,מקצועי ומסביר פנים. על האוכל תקצר היריעה מלתאר את האיכות והטעמים הנפלאים.... ללא ספק זהו מקום שראוי לציון לשבח ולהמלצה.תודה לשי ולצוות .יישר כח.אריאלה ומאיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבו - תמונה
אבו 3 ביקורות
קצת יקר - אבל בצדק, כי זה פשוט מעולה
4.3
12/02/15

יום-הולדת-יום-כיף-בצפון-בהפתעה שעשיתי לאשתי. אמנם רף המחיר גבוה יחסית (ודאי לאזור זה של הארץ), אבל כל השאר מדהים. הבשר - אחד הטובים שיצא לי לטעום (וגם כל ה"מסביב" של המנות - מצוין!).... האווירה והעיצוב מעולים. השירות - פשוט מעולה - נדיר למחוזות המרכז משם באנו... בשורה התחתונה - גם אם קצת יקר, עבור איכות מקצה לקצה אני שמח לשלם יותר. בהחלט נחזור בעתיד כשנהיה באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן סרקין - תמונה
אילן סרקין מבקר מתחיל
מסעדת בשר הכי טובה בארץ!!!!
5.0
04/02/15

לפני שנים כשהיינו תושבי האיזור היינו מגיעים מדי שבועיים פחות או יותר להתפנק על הבשר של הטחנה. אנחנו כבר לא גרים באיזור ובסוף שבוע האחרון חזרנו לבקר.. טוב לראות שבמשך שנים המקום שומר על... הרמה הגבוהה מאוד של הבשר ועכשיו אחרי ששיפצו או הרחיבו עם איך שהמקום נראה הטחנה היא לדעתנו אחת מהמסעדות הכי טובות בארץ!!! רק כמה חבל שהיא כל כך רחוקה!!!! בקור של מטולה להיכנס למסעדה החמימה ולרצות לקפוץ לתוך הקמין המדהים שיש באמצע. היה קשה מאוד לעזוב...... אנחנו כמובן נחזור בפעם הבאה שנהיה איכשהו באיזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
katya - תמונה
katya 5 ביקורות
אוכל טוב,עיצוב מושלם,שירות אדיב
5.0
03/02/15

מי שמגיע לצפון ולא עוצר בטחנה מפסיד! הזמנו עיסקית זוגית,האוכל היה ברמה גבוהה,טעים,מעוצב,מבחר גדול מאוד.המלצרים היו אדיבים וחייכנים,האווירה פשוט ואווו עיצוב מושלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dor - תמונה
Dor 23 ביקורות
אוכל טעים, מקום נחמד
4.3
03/02/15

הגעתי עם חברים שגרים באיזור הצפון והמליצו לי על המסעדה. והיה שווה להגיע. כולנו הזמנו אנטריקוט שהיה עשוי במידה הנכונה בדיוק לפי בקשותינו, הסלטים היו טעימים ומיוחדים, לחם הבית מגיע טרי... ישר מהתנור, והאווירה במסעדה ממש נעימה. מומלץ להגיע למי שבאיזור ורוצה לאכול במקום מיוחד. המחירים בהתאם למקום כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
מקום מהמם
4.8
28/01/15

מקום מהמם, עם מנות מעולות ושירות אדיב. לבוא, לראות, לצלם, לאכול ולהנות :) המנות גדולות וטעימות מאוד מאוד היחס והשירות עם האווירה של המקום והאנשים והטיול לצפון הארץ... יום מושלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה