נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

257 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

Niv Gilboa  - תמונה
Niv Gilboa מבקר מתחיל
Not value for Money
2.5
17/04/17

האוכל ברמה גבוהה, מדוייק ובשר מדהים ואיכותי, השירות יומרני ומתנשא, טעון שיפור רב - בדגש על אווירת ה״שכונה״ וכל נותן שירות הוא ״אח שלי״ וכו מחירים מאוד מאוד גבוהים, לא תצפו לשלם במסעדת... שף בתל אביב ובמסעדה במטולה שהשכר דירה שלה הוא חמישית מאשר תל אביב את אותם המחירים על בשר ולא משנה מה הסיבה פשוט אין הצדקה. אווירה של חדר אוכל בקיבוץ בעיקר בגלל השירות החובבני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Esther - תמונה
Esther 2 ביקורות
אוכל מעולה, שירות מקסים, ואווירה נעימה
5.0
01/03/17

התלבטנו בגלל המרחק, אבל לגמרי היה שווה את הנסיעה. שירות מעולה, אווירה נעימה, רגועה, מוסיקת רקע נעימה, המלצריות אדיבות ונחמדות. אוכל מעולה, מנות גדולות, מבחר רב של בשרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
עיצוב מדהים, אוכל טעים ושירות טוב
4.5
06/11/16

הזמנו מקום כשבוע לפני וכשהגענו הסתבר שההזמנה לא נשמרה לנו משום מה. למרות זאת, המארחת הייתה מקסימה ודאגה לנו מהר למקום לשבת. האוכל היה מאד טעים, השירות מהיר ואדיב, המקום יפהפה וחמים,... מתאים מאד לעונה הקרה. המחירים קצת גבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shuli - תמונה
Shuli 12 ביקורות
בשר עשוי היטב. שאר המנות בינוניות.
4.0
18/10/16

התארחנו במסעדה, זוג+ילדה. פעם ראשונה שלנו. לא מסעדה זולה .... אווירה ועיצוב כפריים, תודעת שירות גבוהה של המלצרים והתמצאות מרשימה בנתחי הבשר. המנות העיקריות - הבשר, היו עשויות היטב. בעלי... התמוגג מהאונטר-ריב ואני לקחתי נתח קצבים, בהמלצת המלצרית, שהיה מעט תפל בעיניי,אם כי עשוי בדיוק במידה הרצויה. מנה ראשונה - פטה כבד - החזרנו. לא היתה טעימה לנו ובעלת מירקם מעט אוורירי שלא התחברנו אליו. זו בד"כ מנה שחביבה עלינו מאד ודווקא כאן לא היתה מוצלחת. למנה אחרונה - טראט טאטן. מתוק מאד (אולי מידי) ונחמד. המון קינמון. לסיכום : בשר עשוי היטב. שאר המנות בינוניות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוכש מנוסה - תמונה
רוכש מנוסה 2 ביקורות
הגזמתם
2.3
07/10/16

המסעדה גם ככה הייתה מאוד יקרה אבל הגעתי היום וגיליתי שהתחילו לגבות 60 ש"ח על המנות הראשונות שהיו פעם כחלק מהמנה. שאלתי את המלצרית והיא ספרה לי שהם הורידו את מחירי המנות וגובים בנפרד. רק... שאני במקרה זוכר את המחירים והם נשארו ללא שינוי בוודאות. מרגיז והופך ליקר בצורה חא פרופוציונאלית לסטייק האוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בשמת - תמונה
בשמת 4 ביקורות
מדהים !
4.8
14/08/16

היינו בשישי בערב משפחה של 8 אנשים לחגוג יום הולדת . ישר כשנכנסים ישנה אוירה קסומה של מוזיקה טובה ועיצוב יפיפה . המלצרית המקסימה שלנו ( נדמה לי שקראו לה זוהר אבל אני גרועה בשמות...)... שלטה בתפריט בצורה מדהימה והשירות היה אפילו יותר ממעולה. על האוכל אין מה לדבר- פשוט תענוג , כל מה שהזמנו החל ממנת הפתיחה העצומה של לחם עם מטבלים וסלטים למיניהם למנות העיקריות :אנטריקוט ,סינטה, פילה ,פרגית ואפילו המבורגר היה מהטעימים שאכלנו אי פעם ! הקינוחים :קוקילידה וקרם ברולה היו מעולים , בקיצור מסעדה מומלצת ביותר !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ze'ev - תמונה
Ze'ev 2 ביקורות
קולינריה במיטבה
4.8
11/07/16

ביקרנו במוצ"ש אישתי ואני ולא בפעם הראשונה בטחנה של מטולה. ממליץ בכל לב לאוהבי הבשר להגיע לטחנה במטולה לאחת ממסעדות הבשר הטובות בארץ. המקום מעוצב בצורה נהדרת, האוירה נפלאה, השרות... מצוין והקולינריה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מונטיפייטון - תמונה
מונטיפייטון 11 ביקורות
טוב מאוד
4.8
24/06/16

פעם ראשונה ומצויינת במסעדה. שירות מצויין ולבבי, היה נראה שהמלצרית חדשה אבל שלטה בהכל כמו שצריך. מנות הילדים גדולות, אנטריקוט נהדר, עסיסי ועשוי מדויק. נבוא שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Merav - תמונה
Merav מבקר מתחיל
עשר של מסעדה :))
4.8
26/04/16

מסעדה מדליקה ומדהימה, שירות מעולה (במיוחד בר המתוקה :) ), אוכל ברמה גבוהה, מנות עשירות וטעימות , הסטייק היה מצויין והיתה לנו חוויה נפלאה. אמליץ לכל חבריי !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילנה - תמונה
אילנה מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.5
30/12/15

אחת מסעדות הבשר הטובות בצפון! אנחנו לקוחית קבועים במסעדה ובהחלט ניתי לומר כי הבשר שם איכותי וטעים.אווירה כפרית ונעימה.המחירים קצת יקרים אומנם אבל שווה להתפנק מידי פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה