נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 25

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

257 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
18/01/07

המסעדה הכי טובה בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
09/01/07

מסעדה מצוינת. אם אתם בסופ"ש בצפון - חובה להרחיק עד מטולה על מנת להנות ממאכלי בשר מדהימים, סטייקים ונתחי בשר בטעמים אדירים! המחיר שווה לכל נפש. קיבלנו הרבה הרבה יותר ממה ששילמנו. עיצוב... המסעדה מקסים! פשוט מסעדה יוצאת מן הכלל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/12/06

This is simply the best place in Israel to eat a decent steak. Remember in the movie Matrix the trator ate a steak with an agent and we all want to swallow our tongues??? well the... TAHANA offers this kind of meat :) ENJOY.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
26/11/06

היינו בשבת בצהרים, אווירה נחמדה, מנת פרגיות ילדים היה נפלא, האסאדו מעט מאכזב (יותר שומן מבשר..) נזיד הבוקרים היה טעים אך לא מהמם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פרסר - תמונה
פרסר 7 ביקורות
4.3
12/10/06

בשבת 7.10.06 הוזמנו למסעדת "הטחנה" במטולה.ועד אותו יום לא ידעתי על קיומה כלל, הכי רחוק שהרחקתי כדי לאכול ב ש ר עד רמת ישי (המבין יבין) והופתעתי בגדול, שרות נהדר, מנות ראשונות עשויות... בטריות משובחת בטעם ביתי ובלארג'יות.הזמנתי את סטייק התחנה 700 גר' מדיום מדהים בטעמו ואיכותו, ממליץ בכל פה, כל המנות הבשר אשר הגיעו לשולחן היו נפלאים והמחיר סביר.כאחד שמבין ואוהב בשר אני ממליץ על מסעדה זו ועומד בכל מילה שנכתבה כאן!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי וגלעד - תמונה
עדי וגלעד 3 ביקורות
4.0
30/09/06

הופתעתי מחלק מן הביקורות. המשפחה לא הספיקה לדבר על המסעדה מהפעם האחרונה שהיו בה. לי זאת היתה פעם ראשונה, מאוד נהנתי. האוכל מאוד טעים ומפנקים את הסועדים במנות גדולות ותוספות. היינו שולחן... עם הרבה בקשות והמלצריות עשו את המקסימום לעמוד בכולן.נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
doron - תמונה
doron 5 ביקורות
4.7
24/09/06

אוכל טוב ובעיקר בשרים מעולים.עם זאת, נדהמתי לראות ביקורות שליליות כה רבות על מקום טוב כל כך.משונה עוד יותר שהביקורות השליליות מציינות - בין שאר פגמים וליקויים - שגם המחירים בשמיים והם... עוד מתייקרים.נדמה, אולי אני טועה, שאחרי ליקויים רבים כאלה, המונים עוד צובאים על דלתם - כדי כך שהם מעיזים להעלות מחיר???ללא ספק שהמסעדה הזאת פשטה את הרגל כבר מזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/09/06

חייב לציין שזאת אחת המסעדות הכי מושלמות שהייתי בהן. הבשר טרי, טעים ומושלם, באמת באמת שבשבילי זאת הייתה חוויה לאכול שם, מקום באמת על רמה מקצועית ואני כבר מחכה לפעם הבאה לסעוד שם ולהנות... מהאוירה המושלמת של המסעדה ושל המקום עצמו (מטולה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/09/06

היינו אצלכם אתמול (5.9.06). היה אוכל היה מצויין, השירות מקצועי ונעים,האווירה טובה ורגועה. היה כיף, נשמח לחזור וחשוב לציין שהגענו מרשל"צ, תוך כדי טיול בצפון. תמשיכו כך!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארי - תמונה
ארי מבקר מתחיל
2.3
29/08/06

לפני כשבוע ולפני הירידה דרומה, לאחר 30 ימי לחימה בגזרת הצפון, הגענו 6 חיילים למסעדה. אמנם לא הגענו ישירות אחרי מקלחת אך היינו "במצב סביר". למרות שהיו שולחנות פנויים, לא הסכימו להושיב... אותנו ואף טרחו לציין בפנינו כי בשעתיים הקרובות לא צפוי להתפנות שולחן ("..כל הלקוחות רק הזמינו כרגע את הבשר..."), הרגשנו באופן ברור כי אנו לא רצויים במסעדה! יתרה מזאת, מיד לאחר שיצאנו, התקשרנו למסעדה מבלי להזדהות והזמנו שולחן ל-6 ל-20 דקות מאוחר יותר.כל מילה נוספת מיותרת!! בושה ובזיון של התנהגות הן רק קצה המזלג של תחושותינו. אין לי כל ספק כי לא נגיע למסעדה בעתיד, ואף נשתף בתחושותינו כל מי שרק ירצה לשמוע. הדירו רגליכם ממקומות שכאלה!!!</P>

עוד פרטים
הוספת תגובה