נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

257 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

שולה דוברובסקי - תמונה
שולה דוברובסקי מבקר מתחיל
מסעדה מצויינתתת!!!
5.0
02/09/14

נהננו מכל רגע!! קודם כל המלצרים חייכנים והשירות טיפ טופ! בשיחה נעימה עם האחראית סופר לנו על תהליך גידול הבקר הפרטי שהם עושים וקצת רקע אודות המסעדה. סיפור מקסים! כדאי להתעניין. מעבר לזה,... המנות שהוגשו לשולחן זו אחר זו היו טעימות ומוגשות יפה והבשר- חלומי!!! הקינוחים נחמדים מאוד. מסכמים זאת כחוויה נפלאה במסעדה נפלאה מומלץ!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
lior alfasi - תמונה
lior alfasi מבקר מתחיל
מ-ע-ו-ל-ה
4.8
31/08/14

ארוחת צהריים יום שבת האחרון היינו קבוצה של 16 סועדים חלקנו לקוחות קבועים של המסעדה וחלקינו הגיעו בפעם הראשונה מנות ראשונות מעולות, הגיעו מהר והכל בטיב טעם. הסטייקים שלנו הגיעו והיו... מ-ע-ו-ל-י-ם. כל אחד מאיתנו נהנה בטירוף מהמנה השירות שלנו היה מצוין והאווירה נעימה מאוד. חלקינו שהגיעו בפעם הראשונה התפעלו מאוד וכמובן כולנו מתכוונים לחזור הרבה מקום מצוין ששומר על רמה במשך שנים, אף פעם לא התאכזבנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק - תמונה
איציק 5 ביקורות
שווה כל רגע וטעם
3.8
31/08/14

ישבנו במסעדה משפחה זוג הורים ושלושה ילדים (ילדה צמחונית). המנות היו גדולות מאוד מזינות וטעימות. הילדים אכלו מנות ילדים ופסטה. כל המנות היו גדולות ואיכותיות אפילו הצ'יפס. אנחנו אכלנו... סטייק פילה ופרגיות ושתינו יין, האוכל היה מבושל היטב ולטעמנו. חבל שלא הצלחנו למצוא בשום אתר את התפריט של המסעדה. לטעמנו מחירי המנות יקרים מדי ביחס לארוחות זהות במרכז (לפחות מחירי מנות הילדים). בכל מקרה לא מתחרטים ובטוח שעוד נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lior amit - תמונה
lior amit מבקר מתחיל
נשארה עדיין המסעדה הכי טובה
4.8
24/08/14

הביקורות הטובות אינן מפתיעות:) בביקור לפני כמעט 3 שנים ובביקור לפני חצי שנה, אמרנו שזוהי המסעדה האהובה עלינו. לאחר ביקור נוסף ביום רביעי האחרון עדיין נשארה מסעדת הטחנה המקום המועדף... להתענג ולהתפנק. כשהתיישבנו המסעדה הייתה יחסית מלאה בסועדים ורק ממשיכים וממשיכים להגיע המקום החדש מקסים, עם כל העץ מסביב והמוזיקת קאנטרי מרגישים קצת חוץ לארץ:) המלצריות אדיבות וחייכניות, האוכל הגיע בכמויות, אנחנו תמיד דואגים להגיע רעבים! הסטייקים שהוגשו היו משובחים ובנוסף הזמנו גם תבשילי קדירה שהיו מפתיעים למדי. האוסובוקו היה טעים יותר מסטייק. לבת הקטנה של חברים שבאו לאכול איתנו הייתה יום הולדת ובסוף יחד עם הקינוח באו אלינו חבורת מלצרים שזימרו יום הולדת וניגנו ברקע שיר יום הולדת, זה חימם את הלב ונתן סיומת מרשימה לארוחת מלכים. נחזור עוד נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
zara - תמונה
zara מבקר מתחיל
לא מספיק
2.5
20/08/14

ביקרנו בטחנה אחרי שקראנו ביקורות טובות. מקום ספון עץ, מקושקש מידי לטעמי, אבל זה עניין של טעם. הזמנו סלט, וסטייקים. הגיעה פלטת עץ כבדה על חשבון הבית , ובה סוגים שונים של מטבלים קשים... לזיהוי. פאטה כבד נוזלי חסר טעם, חצילים מלוחים בדרגה בלתי אכילה, חמאת שום שלא נראתה כמותה משנות ה-80 ,ממרח קישואים חיוור ולא טעים, ועוד כמה דברים לא מזוהים. .כיכר הלחם באמצע דווקא היתה טובה. הסלט הגיע ללא רוטב, ביקשנו להוסיף רוטב. המלצרית האדיבה מאד יש לציין, לקחה את הסלט בחזרה, והחזירה אותו.... שוב ללא רוטב. הסלט לא נאכל כיוון שהיה חסר טעם. סטייק הפילה היה מצוין, . הסינטה הגיעה רייר, למרות שהוזמנה מידיום, והיתה בלתי אכילה. אפילו הטירמיסו בסוף לא נאכל. חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
רם תדהר - תמונה
רם תדהר מבקר מתחיל
צימרים במטולה+ מסעדת הטחנה
4.3
14/07/14

התארחנו אני ובת זוגתי בצימרים במטולה בסופ"ש האחרון ובעקבות חוות דעת טובות תכננו לקנח את החופשה אתמול בטחנה, אך לאחר יצירת קשר עם המסעדה נודע לנו שהיא סגורה בימי ראשון, אז החלטנו להישאר... עוד לילה ...שמחים על ההחלטה הזו! אז במקום ארוחת ערב הגענו לארוחת צהריים עסקית. הנוף מהחלון שנשקף מהשולחן בו ישבנו יחד עם כל העץ שעוטף את המקום, חבלים תלויים ואח עצומה באמצע המסעדה היה מאוד מאוד מיוחד. הכל התגמד כשניגשנו לבשרים ושאר המטעמים. מנות ראשונה+ עיקריות+קינוחים והיינו ממשיכים אם רק יכולנו. מומלץ לבוא מאוד מאוד רעבים, המנות גדולות. הסטייקים שאכלנו היו כנראה הסטייקים הכי טובים שיצא לנו לטעום וחבל שאין מקומות כאלה במרכז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eden - תמונה
Eden מבקר מתחיל
חגיגות יום נישואין בטחנה
4.8
08/07/14

ישבנו וחשבנו לאן ללכת כל המשפוחה לחגוג את יום הנישואין של ההורים. הגענו לצפון כחלק מהחגיגות וקיבלנו המלצות על הטחנה לכן הזמנו מקום יום לפני וציינו שזהו אירוע שחשוב לנו במיוחד. כשהגענו... קיבלנו שולחן עטור פרחים סגולים ושלט ענק של יום נישואין שמח:) הפתעה נעימה ומחממת. החלטנו להתפנק וביקשנו מהמלצרית להמליץ לנו על מנות, הצצנו גם במנות של השולחנות לידנו. הראשונות, המגש לחמים היו מפתיעים במגוון שלהם, בייחוד ובטעם המעניין!! הגיעו העיקריות המרשימות על העץ והבשר היהההה כזהההה טעיםםם, נהננו מחוויית בשר מדהימה. אז רצינו להגיד תודה על הקבלת פנים, האירוח והאוכל הטעים, מחכים לאירוע הבא!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
tamir shinkin - תמונה
tamir shinkin מבקר מתחיל
פעם חמישית/שישית בטחנה ובהחלט גם לא אחרונה!
4.8
06/07/14

אנחנו תושבי האיזור וחובבי מסעדות מושבעים. מנסים לגוון כמה שיותר ומוצאים את עצמנו כבר פעם חמישית/שישית בטחנה. מנסים להוכיח לעצמנו שמיצינו את העניין, ואיכשהו כל פעם מופתעים לטובה. את... השיפוד קצבים שאכלנו שהיה בין המנות הבודדות במסעדה שעוד לא אכלנו, היה לא נורמלי! טעים, עסיסי והטעם שלו היה כזה מיוחד שלמרות שכל אחד מאיתנו הזמין מנה, ביקשנו מנה נוספת של השיפוד ה-מון אוכל! כל פעם אנחנו מגיעים ויושבים בחלק אחר של המסעדה, הפעם ישבנו בחלק היותר רחב שאנחנו יותר אוהבים. המארחת כבר הכירה אותנו וסידרה לנו מקומות ליד החלון עם הנוף, המלצרית למרות העומס נתנה הרגשה שאנו היחידים במסעדה, והשירות היה טוב מאוד ולא מתאמץ מדי. נקודה לשיפור- הקינוחים פשוטים וטעימים אבל לטעמי ארוחה טובה צריכה להסתיים בקינוח מפוצץ! חוץ מזה, באמת שהכל היה מצוין ותגיע גם הפעם השביעית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shiri gal - תמונה
shiri gal מבקר מתחיל
הטחנה המקסימה! מוווווומלץ!
4.8
03/07/14

אנטריקוט כזה עוד לא אכלנו, המבורגר הכי טעים בארץ ולא אמשיך לפרט על הראשונות, הסלטים וכל המסביב כי הבשרים באמת היו הטופ של הטופ! אז מעבר לאוכל, השירות היה יוצא דופן. כבר לא רואים בהרבה... מסעדות מלצרים שבאמת באמת אכפת להם ואותנו מילצרו טליה ודניאל שהיו מקסימים! ודניאל היה מופע בידור בשבילנו ובשביל הילדים. פה אחד אנו ממליצים בחום על הטחנה\ התחנה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
NorthGimel - תמונה
NorthGimel מבקר מתחיל
מעולה, אווירה ואוכל
4.5
30/06/14

ערכנו אירוע לכ 100 איש בטחנה בחודש שעבר. האוכל והאווירה היו מדהימים,הלחם והמטבלים טובים מאד, קרפצ'ו בקר משובח במנה הראשונה, קציצות ופרגיות מצוינים וטעם הסטייקים לא נשכח עד לעצם היום... הזה. השירות היה טוב והיחס בבר טוב מאד. הקינוחים היו סבירים. היה מצוין והנוף שנשקף מחלונות המקום היה הדובדבן שבקצפת. ממליץ בחום. אייל

עוד פרטים
הוספת תגובה