נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

257 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

Sigal - תמונה
Sigal מבקר מתחיל
מושלם מושלם מושלם מושלם
5.0
22/11/15

חגיגת יום נישואין בלתי נשכחת בטחנה ע"י המלצר המקסים שלנו יחד עם האחראית המדהימה האוכל הטעים, הישיבה ליד האח כשגשם בחוץ...הכל היה מושלם מושלם מושלם מושלם מי שלא הספיק לבקר - שווה את... הנסיעה אנחנו עוד נחזור לבקר וכנראה שממש בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gidi - תמונה
Gidi מבקר מתחיל
נחמד ביותר
4.3
27/09/15

הגעתי למסעדה עם אחותי בערב חג סוכות. הזמנו מנה ראשונה, קרפצ׳יו סלק שהיה טעים ונחמד על מנת לפתוח את החך לקראת הארוחה. למה עיקרית אני הזמנתי סטייק סינטה, שהיה מצויין, ואחותי הזמינה שיפוד... קצבים שהיה טעים גם. המנות הגיעו בצלחות כבדות ופלטות חמות מה שהקשה על המלצרית ועלינו בעת האכילה. בנוסף הבשרים הגיעו עם מספר רטבים. אכלתי בהרבה מקומות ובחיים לא נתקלתי ברטבים שהיו כל כך לא נעימים לחך (קציפת השום מזעזעת ביותר, הימנעו ממנה!!). לקינוח הזמנו קוקילידה שהייתה טעימה אך כבדה מאוד. השירות נעים מאוד, אדיב, דואג ואכפתי, מהיר ויעיל. המבנה מעוצב בסגנון כפרי, לא לוטעמי, אך נחמד. בסך הכל, חוויה נחמדה ונעימה לימי שישי וערבים בכלל. בסופו של דבר החשבון נגמר ב344₪ מה שהיה נחמד גם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naor - תמונה
Naor 2 ביקורות
מדהים ומומלץ!
5.0
28/08/15

הגעתי לשם עם ההורים הוזמנו למנה ראשונה קרפצ׳יו,חציל בטחינה וסיגר עם האנטריקוט!! נהנו מכל ביס. למנה עיקרית הזמנו את האסאדו עם דבש, נשמע שילוב לא משהו אבל זה האסאדו הכי טעים שאכלתי ! רח... ונמס בפה! בנוסף הזמנו את הפורטרהאוס ונהנו מכל רגע, כך וטעים. הבשר הכי טוב בארץ! לקינוח הזמנו עוגת קוקיז ממולאת בגלידה וקצפת, אחד הקינוחים הטובים שאכלתי. כל מי שהולך לשם. חייב להזמין את הארוחה לפי מה שרשמתי. מנהל המסעדה המליץ על הדברים האלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lee - תמונה
Lee מבקר מתחיל
מסעדת הבית שלנו
5.0
16/08/15

אנחנו תושבי מטולה והטחנה היא הבית השני שלנו. אני ומשפחתי אוכלים שם על בסיס שבועי! אחרי שהתרגלנו לבשר של הטחנה, אנחנו לא מצליחים לאכול בשר בחוץ, אין בשר כזה! השירות תמיד אדיב , האווירה... תמיד נעימה ואף פעם לא נמאס. אנחנו ממליצים בחום למי שעוד לא חווה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
לינוי - תמונה
לינוי 3 ביקורות
מסעדה מצויינת
4.5
14/08/15

שלום, הגעתי עם 5 חברים לטחנה לחגוג יום הולדת, הזמנו אוכל והשירות היה נפלא ואדיב. האוכל היה ממש טעים ובטוחה שנחזור לשם בהקדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר מבקר מתחיל
מדהים!
5.0
13/07/15

ישבתי עם חברה במסעדה. המלצרית הייתה מהממת,אדיבה,נעימה וחייכנית, האוכל היה עשוי בצורה הטובה ביותר.. בטוח חוסרת לפה וממש בקרוב.. תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadar - תמונה
Hadar 3 ביקורות
וואו
5.0
13/07/15

יצאתי עם חברה לאכול במחיר סביר (בכל זאת סטודנטיות) ואנחנו חייבות להגיד שהיה מדהים! בשר מדהים! ממש טעים! שירות מעולה חם ואוהב המלצרית הייתה של כמה שולחנות ולא רק שלנו והייתה תחושה כאילו... היא פה רק בשבילנו. העיצוב של המסעדה פשוט יפייפה ומוזיקת קאנטרי (לא רק, אבל גם) שמשלימה את כל הסט כדי ליצור חוויית אכילה מושלמת! תודה תודה תודה! מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan מבקר מתחיל
ארוחה נפלאה בטחנה
4.8
13/07/15

הגענו עייפים אחרי יום ארוך נכנסנו וקיבלו את פנינו באדיבות עם חיוך. אוכל איכותי וטעים בצורה מיוחדת זאת פעם שניה שאנחנו פה ובהחלט נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ran - תמונה
ran מבקר מתחיל
שירות גרוע
2.8
13/07/15

האוכל במקום הוא מעולה, אכלנו המבורגר ואנטריקוט והיה מאוד טעים. האוכל מגיע במגשי עץ כבדים וחבל שהמלצרית החליטה להחזיק את המגש ביד אחת! מעל תינוקת בעגלה, כשהערנו לה על זה היא טענה שעד... עכשיו זה אף פעם לא נפל לה, כשהערנו לה שוב שאם זה נופל -הילדה תפגע היא שוב החליטה שזה לא מזיז לה, חבל שיד פער כל כך גדול בין אוכל מצויין לשירות קלוקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוק - תמונה
מוק 3 ביקורות
בושות
2.0
12/07/15

אתחיל מהסוף, 8 אנשים, 4 צמחונים שאכלו סלט, 4 קרניבורים שאכלו בשר, תחזיקו חזק, 948 שקל כתבו שיש פסטות, אז אין כתבו שיש בירות מסוגים שונים, אז אין, יש רק בזלת המלצרית מתנשאת וחצופה, טיפ... לא קיבלה ולמסעדת הטחנה בחיים לא נחזור המלצה חמה, סלט הקיסר לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה