נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

257 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

maayanshaked - תמונה
maayanshaked 3 ביקורות
צ׳ק ללא כיסוי
1.3
09/07/20

הגענו למסעדה עם הרבה ציפיות, אחרי יום של המתנה לארוחה חוויתית, אבל התאכזבנו בגדול! ראשית הושיבו אותנו בשולחן בקצה מסדרון ליד הניקוז של המזגנים. לקח כמעט 10 דקות עד שהתייחסו אלינו. למנה... ראשונה הזמנו לחמבעג׳ין וקרואסון עם בריסקט. הלחמבעג׳ין הגיע קשה וקר, והרגישו שהקרוסאונים אינם טריים. למנה עיקרית הזמנו שיפוד אנטריקוט מידת עשייה מדיום. קיבלנו שיפוד שמידת הצליחה אינה אחידה. חלק מהבשר היה קר למידת עשייה רייר וחלק היה מדיום חול. גם הרטבים שהוגשו היו קרים. רוטב שמנת פלפל במרקם מיונזי. התלוננו בפני המנהל אשר היה לא נעים במיוחד ואפילו לא טרח לבדוק אם המנה החלופית שהגיעה הייתה לטעמנו (היא לא). קיבלנו פיצוי קינוח על חשבון הבית קוקילידה. גם פה המנה הייתה נפילה. העוגייה הייתה קשה ברמה שהיה צריך להפעיל כח כדי לשבור אותה. השירות בכללי היה לא טוב. המלצרים לא התייחסו אלינו, לקח לפנות את הצלחות הריקות בין מנה למנה כ10 דקות בממוצע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת 2 ביקורות
חוויה מצוינת ממש
4.0
09/06/20

הגענו בשבת בצהריים עם ילדה קטנה למסעדה מלאה וייאמר לזכות הצוות שהייתה לנו חוויה מצוינת, גם מבחינת האוכל וגם מבחינת השירות: המנות הראשונות היו מוצלחות מאוד, האוכל הגיע תוך פרק זמן סביר... והיה טעים ומושקע. הצוות היה מאוד נחמד ויעיל ונתן מענה לכל הבקשות והשאלות שהיו לנו. נשמח לחזור שוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
איה - תמונה
איה מבקר מתחיל
חלק מן האוכל טעים וחלק לא
2.8
10/05/19

ההמבורגר פצצה ממש טעים אבל הפרגיות יבשות ולא טריות הכרובית הייתה טעימה מאוד הציפס היה יבש ומלא בשמן המחיר מאוד גבוה ולא מצדיק את איכות האוכל תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 33 ביקורות
רוצו ומהר
4.5
23/02/19

WOW איזה מסעדה. הריח הנכון, הצלילים הנכונים, המראה הנכון - והטעם תענוג. כ 3 חובבי בשר התענגנו על פתיחה של חציל, כבד אווז וכרובית (מנת הכרובית סבלה מנפילה משום שהציפוי לא טוגן כמעט... והוגש נוזלי חלקית - לא נורא). לעיקריות בדקנו את הפריים ריב , עוף בדבש וסינטה שהיו כולם מעולים והקינוח של הקפה עם הברולה סמיפרדו השאיר לנו חיוך גדול. סה"כ 580 ש"ח (לפני שירות) לשלושה סועדים - סביר לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Olga - תמונה
Olga 3 ביקורות
מעולה
4.8
05/04/18

אוכל טעים, בשר מעולה. אווירה טובה ושירות מושלם. קצת יקר אבל שווה. נמצא בקרבה לשמורת הטבע נחל עיון..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Baruch - תמונה
Baruch מבקר מתחיל
אכזבה
3.3
02/04/18

חזרנו עכשיו ממסעדת התחנה מאוכזבים. הגענו ב20:00 נכנסנו והזמנו רק מנות עיקריות ושתיה. ב20:30 התחלנו ביננו להתפלא שכלום לא מגיע אבל לא התלוננו ב 20:35 נגשה המלצרית ומסרה שהיתה פשלה שלה... והאוכל יצא עוד מעט.. האוכל הגיע כעבור עוד זמן מה והבשר היה עשוי לא במידה שביקשנו.. כנראה כי מיהרו. אז המנה של הפריים ריב חזרה לצלייה נוספת. כשסיימנו כרבע שעה אף אחד לא ניגש.. נראה שהמלצרית פחדה לשוב.. היא מלמלה באיזה שלב שמיהרה וחשבה על פיצוי. לבסוף קיבלנו חשבון. שום פיצוי לא הוצע ושום התנצלות בסוף הארוחה.. זו היתה פעם ראשונה שלא השארנו טיפ שרות עלוב למקום כזה. הבשר היה בסוף טעים אבל האוירה כבר עכורה

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילך - תמונה
לילך מבקר מתחיל
שרות היא לא מילה גסה..
1.0
06/10/17

על מנת להזמין מקום במסעדה באתר מבקשים להשאיר שם וטלפון ומועד הזמנה אף אחד לא טרח לחזור אלינו ולכן חשבנו כי אין בעיה. הגענו בערב ולצערנו בכלל לא היינו רשומים. הציעו לשבת על הבר והיו... מאוד לא נחמדים. אחרנו הגיעה משפחה שלא הזמינה מקום.. להם היה שולחן, העדיפו 4 אנשים ולא זוג.. בחרנו לא להישאר ויחד עם זאת למצוא מקום לאכול ביום שישי בערב באזור מטולה לא פשוט. אם היו מודיעים לנו שאין מקום היינו יכולים למצוא מקום אחר.. ויש מסעדות לא פחות טובות באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 2 ביקורות
טעים,נעים מיוחד
5.0
15/07/17

האוכל ברמה גבוהה,המלצת הצוות מדוייקת ונכונה,המנות נדיבות,יפות,וטעימות מאוד. המחיר פר סועד מתאים לסגנון ולרמה מאוד גבוהה. היא לא סתם מדורגת בין 10 המסעדות הטובות,על כל דבר הושקעה מחשבה.... תענוג קולינרי מיוחד. ממליץ ביותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמעון - תמונה
שמעון 3 ביקורות
מ ע ו ל ה.
5.0
08/07/17

התארחנו לחגוג יום נישואים עם חברים. מהרגע שנכנסנו למסעדה הושיבו אותנו בשולחן הפונה לנוף המהמם, המלצר ששירת אותנו התחבב עלינו עד מהרה עם סגנון קולח, מתבדח והעיקר המלצות על המנות שהציע... קלעו לטעמנו. האוכל ברמה גבוהה ובאיכות. השירות מהיר וענייני. המחיר לסועד ברמה סבירה .אווירה משפחתית, חברית. אין ספק שנחזור לשם שוב היות ובפעם האחרונה שהתארחתי במסעדה זו (לפני כ-8 שנים ) נשאר אותו טעם טוב.. המשיכו כך....

עוד פרטים
הוספת תגובה
daniel.a - תמונה
daniel.a 3 ביקורות
חובה לאוהבי בשר שמגיעים לצפון הרחוק
5.0
07/05/17

מהכניסה הראשונה למסעדה התרשמנו מהעיצוב המרשים שתרם למסעדת בשר כפרית.קורות העץ ושולחנות העץ היו חלק בלתי נפרד מהחויה של מסעדה בלב הצפון הרחוק שמתמחה בבשר והבשר היה משובח מאוד. הזמנתי... שיפוד אנטריקוט שהגיע כשיפוד ובמידת העשיה המדויקת להפליא. הבשר נח על פלנצה רותחת שההביאה איתה ריח מופלא ובעבוע של מיצי הבשר שרק תרמו לרצון ללעוס מהנתח הטרי. השירות היה מהטובים שנתקלתי בישראל. מלצרים אדיבים וחייכנים שהסבירו בסבלנות ובמקצועיות על המנות וגם ניגשו מדי פעם לספק טיפים איך להגיש, לתבל ולהנות מהמנה הטעינה שהוגשה לפנינו בהחלט מקום שאני אמליץ לכל מי שמגיע לצפון הרחוק. חויה שלצערי לא נתקלתי בה במסעדות במרכז.

עוד פרטים
הוספת תגובה