נגישות
נגישות

אדום - ADOM ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על אדום

דניאל - תמונה
דניאל מבקר מתחיל
3.7
26/01/11

סטייקים טעימים, אחלה סביצ'ה, ממש נעים וטעים קצת יקר , קינוחים סטנדרטים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/01/11

אנו בני משפחת נחשון מבקשים להודות לכם צוות מסעדת אדום, לעדה שקיבלה את פנינו בחום, סידרה לנו מקום נוח ונעים, ולמלצרית החייכנית, מלאת החן ,טוב והמון רצון להנעים את זמנינו, המליצה על אוכל... טעים, ואנין טעם. שרתה אותנו בנאמנות ובזרזות. זהר שלנו היית למופת- בהצלחה בכל מעשיך, את גדולה. תודה לכם מכל הלב בהוקרה משפחת נחשון קיבוץ הגושרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
08/01/11

קיבלנו שולחן רועש, אף כי הובטח בפירוש מיקום שקט. 3 יינות שביקשנו-אזלו. זה גזל הרבה זמן. הלכה לברר וחזרה שוב ושוב. האוכל היה בינוני מינוס. פילה מוסר וריזוטו טבעו בכמות מוגזמת של רוטב... שמנת. גם שאר המנות לא עוררו התפעלות. רצינו טרמיסו לקינוח- אזל. רצינו לברוח הביתה-מכשיר האשראי התקלקל. נאלצנו לשלם במזומן ולא יכולנו להזמין את החברים שלנו, כמתוכנן. השארנו 680 ש"ח ויצאנו כועסים ומאוד מאוכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/12/10

בחרנו באדום לארוחת יום הולדת משפחתית המשולבת בטיול בירושלים. המנות היו מוקפדות וטעימות מאוד. ראויים לציון במיוחד השרימפס בקרם זעפרן (מדהים!) ומנת הניוקי עם ערמונים. שירות מהיר, מפנק... ומסביר פנים. בצד השלילי אציין את ניקיון השירותים הטעון שיפור דראסטי ואת התחזוקה העלובה של סמטת חצר פיינגולד המטונפת בניירות, בדלי סיגריות וארזי אשפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דולי - תמונה
דולי מבקר מתחיל
1.7
21/12/10

הגענו ל"אדום" בעקבות פרסומים על ארוחה לסטודנטים ב-69 ש"ח. התפריט ה"מיוחד" היה דל ומאכזב, שהרי הציפיה הבסיסית ממסעדת בשרים היא לאכול בשר, ולא פסטה! לאחר שביצענו את ההזמנה, חיכינו רבע שעה... לבירה. לאחר מכן, המנה העיקרית הגיעה לפני הראשונה! משך ההמתנה היה לא סביר. בנוסף, היו במסעדה הרבה מלצרים שלא פספסו אף הזדמנות לשאול אותנו "האם טעים לכם?" בעוברם ליד השולחן החשוך. הכוונה טובה, אך התוצאה מטרידה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית 2 ביקורות
4.3
19/12/10

שבת בצהריים, מוסיקה חרישית ונעימה . האוכל נהדר. הזמנו מרק אפונה נימוח וסביצ'ה סלמון על מצע ריזוטו שחור לראשונות, אוסו בוקו טלה וטי-בון טלה לעיקריות, פבלובה וסלט פירות עם זביון... לאחרונות. הכל היה טעים מאוד. קוקטילים מבעבעים חביבים ביותר. המלצריות היו מקצועיות. התנצלו על מנות שחסרות בתפריט ( ממילא היו מנות מעניינות לבחירה) זמן קצר לאחר הגשת המנות ניגשו לבדוק את שביעות רצוננו. מומלץ. נשמח לשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 3 ביקורות
4.7
18/12/10

היה נהדר, צוות נעים וקשוב, אוכל מצויין , שווה כל רגע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 3 ביקורות
4.7
15/12/10

כתל-אביבי מושבע, הייתי בטוח ששום מסעדה ירושלמית לא תפתיע אותי, אך טעיתי. "אדום" היא מסעדה שלא נופלת ואף מתעלה על המסעדות התל-אביביות המתיימרות להיות הטובות בארץ. עם מנות ראשונות... ועיקריות מכובדות ובמחירים סבירים, קינוחים גדולים וטעימים להפליא, יחס חם וחיוכים מקיר אל קיר... זו בהחלט מסעדה שהייתה שווה את הנסיעה הארוכה מ"המרכז הרחוק". נחזור גם נחזור. נועה המלצרית ושאר הצוות היו מקסימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה וניר - תמונה
דנה וניר מבקר מתחיל
4.3
12/12/10

היה מהמם... תודה רבה לטל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/11/10

מקום להתאהב! הבר - גולת הכותרת של המקום! בועה מקסימה בתוך המרקחה הירושלמית הכשרה והכבדה ומקום מקלט לתל אביבים שרוצים לשנות אווירה. בתור תל אביבים ובתור מעשנים אנו נותנים ציון עשר!... שירות מצוין! (הברמנית המולטית מפילה) אוכל מצויין! (מולים - אין דברים כאלה! סביצ'ה הורס את הבריאות!). אין ספק שנחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה