נגישות
נגישות

אדום - ADOM ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על אדום

ניב - תמונה
ניב 2 ביקורות
4.7
09/11/10

מסעדה מצויינת. לפי דעתי הכי טובה בירושלים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/10/10

הגענו לאדום בעקבות המלצת חברים ולמרות זאת הופתענו, המקום ירושלמי ומדהים כל פינה במסעדה נראית חמה ונעימה. האוכל היה מדהים, מנת השרימפס בקרם זעפרן משובחת, במנות העקריות אכלנו גם פילה על... עצם מהמנות המיוחדות שהיה פשוט יוצא מן הכלל הקינוחים גם הם חלומיים באמת הכל פשוט היה מצוין, מעבר לכך שקיבלנו באדום חוויה חד פעמית כי בשירות כזה טרם נתקלנו, המלצרית הייתה פשוט מקסימה.בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
nataly - תמונה
nataly 2 ביקורות
4.7
26/09/10

הגענו זוג לחגוג יום הולדת,לראשונות הזמנו קרפצ'ו בקר שלווה בלחם טעים וטרי. מנה ראשונה נוספת הייתה סרטן ממולא בשרימפס גן עדן מנה מעולה ומפתיעה בטעמים.לעיקריות הזמנו שרימפס על פולנטה נכון... משמין אבל באים למסעדות להתפנק וזו לא מסעדת אוכל מהיר שאוכלים והולכים.ובן זוגי הזמין נקניקיות תוצרת בית מלווה בפירה וכרוב כבוש-חגיגה של טעמים! ולקינוח הזמנו מקפא יוגורט-נענע משהו מתוק וקליל מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
03/09/10

חבל שמקום שמציע אוכל ברמת מחיר גבוהה לא מצליח להתעלות מעל לרמת בית קפה בתל אביב. כל המנות שאכלנו היו 'בסדר' במובן הרע של המילה. הנפילות מגיעות תמיד בפרטים הקטנים. הלחם מאכזב. סלט העוף... חסר תיבול ומפוצץ בבצל, הגזר בחתיכות ענק שלא ניתן להכניס לפה. סלט בינוני במחיר של כ60 ש"ח משאיר טעם רע במיוחד. מנת הכבדים הגיעה עם מעט מאד פירה, והרוטב שהוגש איתה היה חמוץ מדי. הקהל שבוי והפראירים ממשיכים להתחלף

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
29/08/10

מסעדה מצוינת, טעימה ונעימה. הדבר היחיד שמאד מעיב על החויה הוא הלכלוך הנוראי בכניסה-במדרגות-בסביבה, כמו בכל ירושלים. הייתי מצפה שמסעדה כל כך מקצוענית תקח אחריות על הנקיון בסביבתה גם אם... הוא לא בדיוק בתוכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן 2 ביקורות
3.0
07/08/10

מנות ראשונות טובות ומפתיעות בשלל הטעמים. מנות עקריות מאכזבות, האנטריקוט ברוטב צ'ימיצ'ורי היה דק ובגודל קטן יחסית למחירו המכובד. הסלט שהוגש לצד הסטיק היה מיותר ולא שייך כלל למנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שגיא - תמונה
שגיא מבקר מתחיל
4.3
21/07/10

ביקור ראשון במסעדה הניב שביעות רצון גבוהה. היינו ארבעה כולל אורחים מאיטליה ויצאנו מאוד מרוצים. האוכל טעים מקורי ובכמויות מפסקות. היין היה טוב מאוד אף הוא, והשרות נעים וענייני. הערה אחת... - גביית דמי אבטחה, גם לא היה מאבטח וגם מגוחך לחייב ברמה כזו של מסעדה ומחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/07/10

מאוד נהינינו. כל המנות היו מעולות והגיעו מהר מאוד! שירות מצויין! מאוד מומלץ מכל הבחינות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 22 ביקורות
4.7
11/06/10

אני לא אומר את זה כירושלמי משוחד, אבל באמת שאכלתי בכל המסעדות הכי טובות ונחשבות בתל אביב, ואדום ניצבת בגאון בשורה הראשונה יחד עם הטובות שבמסעדות התל אביביות. נכון, לא כל המנות מבריקות,... אבל יש בתפריט מנות כמו האנטריקוט בחמאת שום והשרימפס בקרם זעפרן שמשאירות הרבה מסעדות שף תל אביביות מדשדשות הרחק מאחור. לא זול, אבל גם לא יקר מאד. מקום מצוין להתפנק באוכל איכותי בעיר שכולה פאסט פוד וג'אנק. מומלץ מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
05/06/10

אוכל, אווירה, שירות, מיקום - הכל מושלם, גם הילדים הקטנים נהנו. אוסובוקו טלה, חובה! נשוב גם נשוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה