נגישות
נגישות

אדום - ADOM ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על אדום

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/05/10

חוייה, פשוט בול. ככה כן בונים חומה (ואנו חובבי חומות) השירות והאוכל מדוייקים ומקצועיים. אפשר לשפר את השרותים. נחזור במהרה ונמליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/02/10

הגענו היום במקרה לאדום, היה פשוט מ מ מדהים, אוירה מעולה, שירות מקצועני, יינות (היה חגיגה ספרדית או משהו כזה) מפתיעים והאוכל, ללקק את הצלחות. אפילו ההמבורגר היה יוצא דופן, הכי טעים... שאכלתי. סחתן עליכם ותודה ליעל כהן ששלחה אותנו (אנו לא מירושלים)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
25/01/10

מעולה מעולה מעולה. היינו כבר כמה פעמים ולא נפלנו. אומנם בפעם האחרונה מנה אחת הייתה לא לטעמנו, אבל היא הוחלפה מיידית ועם הרבה חיוך. ישבנו בפעם האחרונה (יום שישי 23 לינואר 2010) על הבר,... הברמנים היו מדהימים ומנהל המשמרת מלך פשוט מלך, אחרי שנפלנו עם המנה הוא גם טרח לבוא ולוודא שהמנה החלופית לטעמנו!! נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/01/10

אני ואישי הגענו מחיפה לסופ"ש מנוחה בעיר הקרה ומצאנו את הנקודה החמימה ביותר בעיר והיא מסעדת אדום. השירות היה אדיב מפנק ומקצועי. אכלנו למנה ראשונה סלט רוקט ואנדיב שהיה אלוהי וקרפצ'ו בקר... שהיה בדיוק בתיבול המתאים וכיף לאכילה למרות שהיה עבה מן הרגיל. אכלתי פילה מוסר ים שהיה רענן ומרענן, ואישי נהנה ממרק בויאבז עטוף בבצק עלים עם ניחוחות גן עדן. ממליצה בחום, ואני מחכה לחופשה הבאה שלי בעיר הבירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
1.3
02/01/10

הגענו 5 אנשים מת"א עד ירושלים כדי לאכול במסעדת "אדום" ומאוד התאכזבנו : 1.ההמתנה בכניסה היתה ארוכה.המארחת אמרה שייקח עוד מספר דקות .המתנו כ-20 דקות עד שפנו שולחן וערכו אותו. 2.בחדר בו... הושיבו אותנו היה ריח לא נעים ומחנק.ביקשנו שיפתחו חלון או מזגן.אך היתה עם זה בעיה כי ליושבים לידינו היה קר. 3.לגבי האוכל: המנות הראשונות (סלט גבינה כחולה ומנת אספרגוס )היו מוצלחות.מנות עיקריות לקח זמן רב עד שהגיעו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
11/12/09

הגענו למסעדה אחרי הופעה נדירה בYMCA, באנו כבר אופטימיים ומרוממי רוח, היינו, משוחדים. אולם החוויה הייתה במילה אחת- גועלית. השירות היה בסדר, הייתה לנו מלצרית חייכנית וחמודה. נניח. אולם... האוכל, איפה להתחיל? הזמנו למנה ראשונה קרפצ'יו, שהיה אולי בעובי של 5 ס"מ, בצבע חום, תפל וחסר כל איפיון או טעם. לאוהבי הקרפצ'יו מביניו ידוע, שככל הבשר מרודד יותר, אדום יותר ומכיל יותר מלח ובלסמי- הרי זה משובח. שבקשנו להחליף, הגיע האחראית משמרת, שהשד יודע מה היא חושבת לעצמה שהיא מגיעה לשולחן בארגסיביות דורשנית ומבקשת ביקורת למנה כאילו באנו לסדנת בישול (כמה חסר מקצועיות אפשר להיות?). נתתי ביקרת עדינה, כנראה שלא הייתי צריכה לחסוך במילים. בן זוגי הציע שנחליף את המנה לריזוטו. הוא היה סביר, המרקם עיסתי מידי, אבל כבר היינו רעבים מידי להחליף שוב. את המנה ליווה בקבוק יין באמת משובח, אך יקר. הלאה לעיקריות. אם מנת הקרפצ'יו הייתה דלוחה ולא מאיימת, כאן הסיפור היה שונה לחלוטין. בן זוגי הזמין המבורגר "אדום", שטעמו הזכיר משהו בין נקניקיית מיס לוסי לנקיקית מרגז. המנה שאני בחרתי, ניוקי עם שמן כמהין, גבינה וערמונים הגיעה מוצפת במרק עוף שכף ידי הריחה כאילו אכלתי עוף בידיים. מרקם המנה היה גדוש, עיסתי ולא מוגדר. הניוקי היו מפורקים, הטעמים קיצוניים- בקיצור דייסהבצלחת. הין בה שלל המרכיבים הנכונים, אך כמובן בחוסר היגיון- אולי אף בהשתוללות חסרת דעת ופשוט רצון להרשים. אין צורך להוסיף שהאוכל היה מפח נפש רציני. אם כל זה לא הספיק, בסוף הערב מגיעה האחראית משמרת, מתקרבת לאוזני :"אתם נראים מבואסים". לא ידעתי איך להתחיל, לכן העדפתי לומר:"יש לנו נסיעה ארוכה לפנינו". נסיעה שלא נעשה יותר לעולם, ואם כן- בטח שלא נגיע שוב לאותה מסעדה. הרבה בגלל האוכל וכל השאר פשוט בגלל החומר האנושי. תל אביבים, לא להגיע. אתם יודעים איפה יש אוכל טוב והוא בדיוק מתחת לאף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון מבקר מתחיל
5.0
01/12/09

מדהים - אבל ממש! שמענו דברים טובים והגענו ללא הזמנה. תיבול פשוט מעולה. תוספות שמנת מפנקות ברטבים. סטייקים עבים במידת העשייה המבוקשת ובטעם גן עדן!!! רגו פטריות על פולנטה (עם שמנת)... מדהימה!!! שרות מקסים (השארנו טיפ נדיב). אוירה טובה. יש אפילו אזור פנימי למעשנים. ממליצה מאוד מאוד- שווה אפילו לבוא מחוץ לעיר... קצת יקר - אבל שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
26/09/09

התאכזבתי מאוד. המקום נעים, המנות גדולות אבל: הזמנו בשר ואורז - האורז טבע בכמויות חמאה אדירות - כך שרק שתי כפות ממנו נאכלו. הזמנו מח וניוקי - מנה שהיתה לגמרי לא לעיסה והוחזרה למטבח.... במקומה הביאו לנו סטייק - אך לא טרחו לומר שמנה זו עולה כפליים מהמנה שהוחזרה (זאת גילינו כשקיבלנו את החשבון). ביקשנו להוריד את האבטחה ולא הורידו. במחיר של 450 ש"ח ללא שתיה או יין וללא קינוחים עדיף ללכת למקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/09/09

אין מקום כזה בירושלים, מעולה ותודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
meital - תמונה
meital מבקר מתחיל
3.7
25/08/09

המסעדה עצמה נעימה ומושקעת. השרות היה מצוין, אדיב ומהיר. המחירים הוגנים בהחלט. והאוכל - הסיבה שלשמה באנו - היה מצוין ומפתיע! ראגו פטריות יער היה מצוין וגם מנה נוספת של עוף וברווז (לא... זוכרת את שמה) היתה מעולה. שילוב כזה של טעמים לא טעמתי באף מקום (ואנחנו אוהבים מאוד מאוד לבקר במסעדות). דווקא הטיבון שהזמנו היה עשוי יתר על המידה והיה קצת קשה ללעוס... בסה"כ - ממליצה בחום! אנחנו בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה