נגישות
נגישות

שוקו לולו ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על שוקו לולו

אחד - תמונה
אחד 2 ביקורות
אכזבה גדולה
2.0
26/07/15

ביקרתי במסעדה ביום שישי בערב עם עוד שלושה אנשים. המקום היה מלא ודי מהר התברר שהמלצרים והמטבח מתקשים מאוד לתפקד ושמצפה לנו ערב לא קצר. בנוסף למנות הזמנו כל אחד שתייה וגם קנקן מים אחד... לכולנו. למרות שביקשנו כמה פעמים, חיכינו כ-30 דקות עד שהגיעו המים - אבל לא היו כוסות. להן נאלצנו לחכות עוד עשר דקות ("כבר מגיע", "הנה תיכף"). קיץ? צמאים? בעיה שלכם. למען ההגינות אציין שקיבלנו התנצלות על עניין המים וגם בהמשך. אחרי זה, המנות עצמן (המבורגר, פסטות, סלט חלומי) היו בינוניות מינוס, והשירות המשיך להיות לא טוב. המלצר שלנו היה נחמד בסך הכל והתכוון לטוב, אבל גם הוא הצליח להרגיז כשביקש שננסה להבין אותו ושיש לו שלושה שולחנות. בסדר, ראיתי שאתה רץ כל הזמן ומזיע, אבל למה זה צריך לעניין אותי? תביאו עוד מלצרים או אני לא יודע מה. אני לא מסעדן ולא פסיכולוג, ולא באתי להכיל את העומס שלכם או לפתור לכם את הבעיות – אני רק לקוח שמצפה לשירות טוב - לא מצטיין, לא מדהים, אני יודע שזו לא מסעדה יוקרתית - אבל כן, בישראל ב-2015 אני מצפה לשירות טוב. הבלגן נמשך גם אחר כך. הזמנתי קפה הפוך, שלא הגיע. בינתיים הזמנו גם את החשבון, כי לאחד מאיתנו היה יום מעייף במיוחד והוא רצה הביתה. דקה ועוד דקה במסעדה עם אקוסטיקה גרועה והקפה לא מגיע, גם לא החשבון. בשלב מסוים קיבלתי נזיפה (!) מהמלצר - שמרוב שהיה עמוס בעבודה אפילו לא בא לשולחן ופשוט הרים את הקול. הוא טען שלא אמרתי לו שביטלתי את ההזמנה של הקפה. אבל רגע, מה? לא ביטלתי שום הזמנה. התברר שהקפה הגיע אל שולחן אחר במסעדה וכמובן הוחזר כי אף אחד לא הזמין אותו. בסוף הגיע הקפה. גם לחשבון לקח הרבה זמן להגיע, והעייף פשוט הלך הביתה. ריחמנו ופשוט שילמנו עליו. לסיכום: עזבו אתכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
varlix - תמונה
varlix 2 ביקורות
יוצא מן הכלל. Value for money במיוחד.
4.8
10/06/15

הופתענו למראה השוקו לולו. מבחוץ זה נראה כמו גלידריה, אבל למה כל כך הרבה אנשים בפנים? מסתבר שכולם יושבים וטוחנים מזון ! אז החלטנו לשבת לנסות, וגילינו עולם ומלואו. אני ובת זוגתי ישבנו על... המבורגר ופסטה. ראשית אני רוצה לציין שמנת ההמבורגר הגיעה מהר, היתה גדולה ומשביעה, ועלתה רק 39 (מי ישמע על כזה מחיר בימינו?). אבל השוס היה כאשר זוגתי קיבלה את הפסטה. המלצרית הביאה כמו מעין טרולי כזה ועליו טייר גבינה עצום ועשתה מופע מהכנת הפסטה. והפסטה עלתה רק 42. ישבנו על קינוח בסוף, והופתענו שכל התענוג הזה עלה לנו פחות מ 110 שקל. בהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Micha - תמונה
Micha מבקר מתחיל
שירות גרוע , שלא מכבד את הלקוחות הקבועים שלו!
1.0
26/05/15

אנחנו יושבים במסעדה יחסית הרבה (כפעם פעמיים בשבוע)והיום פשוט זה עבר כל גבול !!!! המלצרים מתעקשים לתת לנו לחכות לשולחן שביקש חשבון בעוד שכחצי מהמסעדה ריקה! כשביקשתי לשבת במקום אחר נאמר... לי ״שלמלצרית אין כוח ללכת כ״כ רחוק ?!?!?! ממש מגוחך , ולא מקובל !!! אותי ואת חברי הם הפסידו , אני לא מתכוון לשבת שם יותר !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
קינוחים נהדרים, שירות פחות
2.3
12/05/15

הגענו בשבת בצהרים וישבנו בחוץ. עבר זמן רב עד שקיבלנו יחס, עד שזכינו שיערכו וינקו את השולחן ועד שלקחו הזמנה. המלצרית התעקשה לזכור בעל פה את ההזמנה, אף שהיה מדובר במנות גלידה להרכבה... עצמית. כצפוי, אחת מהן הגיעה לא כפי שביקשנו, אך לא היה סיכוי לתפוס מלצר כדי לומר לו זאת. אם חשקה נפשכם בגלידה ספיישל- זה המקום. בואו עם סבלנות, ואל תשבו בחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natalie - תמונה
Natalie 9 ביקורות
פינה מדהימה בפלורנטין
4.0
06/05/15

הלכתי עם חברה באמצע שבוע. הזמנו סלט באבא גנוש (שהיה פשוט מדהים עם לחמניות קטנות וחמות בצד) והזמנו ספייסי צ'יקן קשיו. מנה נפלאה וטעימה מאוד - היזהרו מהפלפלים לנו הם היו מאוד חריפים.... בנוסף לכך הייתה תוספת של צ'יפס ושל סלטים עלים ונבטים קלים. זה היה כל כך כיף לאכול את הסלט כי הירקות והעלים היו כל כך טריים... תענוג:) אחזור שוב בוודאות! הבעיה היחידה שקצת צפוף במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
צהריים כיפית במחיר נוח
4.5
26/04/15

הגעתי עם בן זוגי בפסח - כי חיפשנו מסעדה טובה ולא יקרה לאכול בה אוכל טעים. חלקנו מרק בצל שהיה מאוד נחמד והגיע עם כובע בצק מעל. לעיקרית הוא לקח המבורגר שהיה עשוי טוב והגיע עם צ'יפס. אני... לקחתי שניצל שהיה קריספי ודק וגדול עם תפו"א צלוי בחמאה. האוכל היה טעים והמנות היו מפנקות. לא מדובר במסעדה עילית עם אוכל חדשני, וזה מה שכיף. זו מסעדה עם תפריט מעניין ומגוון ומחירים מאוד נוחים (מנה עיקרית עם תוספת בפחות מ50 שקלים). השירות היה מאוד נעים למרות שהמסעדה הייתה ממש מלאה. נחזור עם כל המשפחה בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
מומלץ בחום
5.0
12/04/15

חגגנו יום הולדת בתאריך 11.4, 7 מבוגרים ושני ילדים, המסעדה יפה ומוארת, קיבלנו שולחן ערוך היטב, את פנינו קיבלו צוות מלצרים מחייך ומזמין, מנות האוכל שהוגשו לשולחן היו גדושות וטעימות, מנת... הפסטה מוגשת בצורה ייחודית ומפתיעה, תיירים שהיו במקום אפילו צילמו את צורת הגשת הפסטה, מנות הקינוח היו גולת הכותרת - מנות מפתיעות, צבעוניות, שלל טעמי גלידה מפנקים בליווי של זיקוקי אש גדולים. לבסוף, החשבון הסופי מסתכם בסכום שווה לכל כיס ונפש. ארוחה מצויינת במחיר הוגן ולא בשמיים. אין ספק שנחזור למקום שוב ושוב וכמובן שנמליץ הלאה. תודה לכל צוות שוקו לולו שסייעו לנו באדיבותם הרבה לחגוג יום הולדת כהלכתה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
אהבתי
3.8
11/04/15

אחלה מגוון, מחירים נוחים, אוכל טעים, קינוחים מושחתים. הגענו בעקבות המלצה, לקחנו בורגר , פרגית ופסטה פירות ים ואף אחד לא התאכזב. עם גלידה מעולה וקינוח טעים. מומלץ בחום. שירות מקצועי... ומעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
טעים ונעים - תמונה
טעים ונעים מבקר מתחיל
מקום הכי שווה בעיר
5.0
28/02/15

חגגנו מסיבת יום הולדת, 18 איש מבוגרים וילדים. האוכל טעים, מתאים לכל גיל, שירות אדיב ומהיר, הצוות מסביר פנים, המחירים סבירים המנות גדולות. משוקו לולו תצאו שבעים ומרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 26 ביקורות
שבת בצהריים כל המשפחה
3.3
26/02/15

היינו בשבת בצהריים, שולחן גדול של 11 איש, בסה"כ היה כרגיל סבבה, מנות יפות, מחירים טובים, שירות סביר, למרות שהפעם היה קצת פחות טוב מהרגיל ונאלצנו לבקש כמה מהדברים כמה פעמים, פסטה רוזה-... מנה שהוזמנה לילד ודי מתאימה לילדים כי הרוטב קצת סתמי ומוגש בצד, פסטה פטריות- כנ"ל, פילה סלמון- חביב, קצת יבש, ספייסי צ'יקן קאשיו- מנה גדולה וחביבה, שקשוקה צ'וריסוס- מנה חביבה וכיפית, חזה עוף טריאקי- החזה עוף די יבש והרוטב די בצד ולא משתלב, מבאס, ביף בורגר קלאסי- כשמו כן הוא, קלאסי- לא מפתיע ולא מאכזב, שניצל- מנה ממש גדולה, סטייק פרגית חביב, שוב הרוטב בצד קצת פחות משתלב, קבב רומני-חביב, פיש וצ'יפס- חביב קצת שמן מדי, קינוחים- קוקי צ'אנקי מאנקי, תמגדל פיזה, גלידת פינוקיו, בננה קבאנה - סה"כ חביבים, גלידה, עוגיות, רוטב שוקולד, להשאי טעם מתוק לסיום, בסה"כ מקום חביב עם מחירים טובים, נוח למשפחות

עוד פרטים
הוספת תגובה