נגישות
נגישות

שוקו לולו ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על שוקו לולו

ניר - תמונה
ניר 7 ביקורות
שירות מזעזע
2.0
13/11/16

הגענו בערב שישי, מוקדם , המסעדה הייתה ריקה , אולי 3 שולחנות מאויישים. חיכינו 10 דקות להתייחסות שלא הגיעה. פניתי למלצרית בדלפק בבקשה ליחס, היא ענתה שתכף יטפלו בנו וחזרה לבהות באוויר.... לאחר 5 דקות נוספות אשתי שאלה אותה מה קורה ? והאם זה נראה לה הגיוני שאנחנו מחכים כל כך הרבה זמן ואף אחד לא מתייחס. המלצרית ענתה בצעקות שאין מקום ושנלך. הלכנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
24/11/2016
שלום, צר לנו שזו הרגשתכם ...אך למרות שהמקום היה ריק הוסבר ללקוחות כי הכל מוזמן לחצי שעה הקרובה, בימי שישי יש להזמין מראש ואין באפשרותינו להושיב אם המקום הוא מוזמן. הדבר הוסבר בנימוס ללא צעקות. אנו שמחים ורוצים לארח את כולם וכמובן אין שום רצון "להשליך" לקוחות הביתה!
Almog - תמונה
Almog מבקר מתחיל
שירות גרוע
2.5
11/11/16

אכלתי עם המשפחה בערב יום שישי והאוכל היה טעים ובמחיר טוב אך השירות היה מתחת לכל ביקורת, והרגשנו חוסר יחס מוחלט וזלזול מצד המלצרים. חשוב לי לציין, שמלבד מהפעם שהמלצר שניגש אלינו בתחילת... הארוחה כדי לקחת מאיתנו הזמנות, לא ניגש אלינו אף מלצר על דעת עצמו במשך כל הארוחה וכתוצאה מכך השולחן שלנו היה מלוכלך ומלא בכלים ריקים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
EFRAT - תמונה
EFRAT 6 ביקורות
נפלא ומומלץ
4.8
05/11/16

אתמול ביקרנו בפעם הראשונה, ובטח לא האחרונה.אוכל טעים מוגש באופן מאוד מיוחד.מנות נדיבות ומגוונות. שרות מהיר ואדיש. קינוחים "שלא מן העולם"...שווה שווה כל שקל (לא יקר)הופתענו לטובה ונשוב... במהרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori מבקר מתחיל
חייבים ללכת לשם.
4.8
01/10/16

המקום הכי טוב לאכול בו. המלצרים חמודים (שלא לומר שאם הייתי גבר הייתי מתחילה איתם), המנות טעם גן עדן, המקום יפה והקינוחים מדהימים. אני אוהבת ללכת לשם עם חבריי ותמיד מקפידים לתת טיפ גדול.... המסעדה תמיד נקייה ומעוצבת ללא דופי, לפי הסגנון ההיפסטרי התל אביבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Veronica - תמונה
Veronica מבקר מתחיל
אוכל מצויין שירות על הפנים
3.0
10/09/16

האוכל מצויין וכל כך טעים ! השירות על הפנים . מלצרית שמסרבת לתת שירות. אין יחס לאנשים עם עגלת תינוק לגרום להם חוויה נעימה . השירות גרוע . המסעדה מחולקת ל2 ונוח לשבת בחלק בשני עם עגלת... תינוק כדי לא להפריע למעבר של אנשים ומלצרים . המחצרית לא נתנה לנו לעבור לשם. טענה שסגור , למרות שהכל פתוח . לא נתנה לנו פתרון איפה לשבת (אולי להזיז טיפה שולחן ואז בגלל שאמרנו שאם כך העגלה תצטרך לעמוד במעבר אז היא צעקה שהעגלה ממש לא תהיה במעבר , במקום לתת לנו פתרון נוח לנו הסועדים ולהם המלצרים, וצעקה שהיא לא תשרת אותנו . ואז האחרית משמרת הגיעה ביקשנו ממנה פתרון ואז היא אמרה שדיברנו לא יפה למלצרית . לא ראוי להתייחס כך ללקוחות . ועדיף להתגמש ולתת פתרון נוח ללקוחות שעם עגלה כדי שהחוויה במסעדה תהיה טובה . האוכל פשוט מדהים והשירות בדיוק ההיפך, שירות הוראי !

עוד פרטים
הוספת תגובה
kukv - תמונה
kukv מבקר מתחיל
מסעדה לא מומלצת המזון אינו מספיק טעים ואיכותי המחיר גם כן לא זול במיוחד.
1.5
21/08/16

התאכזבנו מאוד מאיכות המזון. המתנו כרבע שעה קיבלנו שולחן לא הכי נוח. המלצר היה בסדר לא יותר מכך. בעיניי מסעדה נמדדת גם בכך שקודם כל יתנו מים קרים לסועדים בייחוד ביום חם! ואם אנשים... מעוניינים לשתות בנוסף משקאות אחרים אז יזמינו. אבל גם השתייה המוזמנת הגיע באיחור, למרות שישבנו ממש מתחת לשולחן השרות. יש שם קטע נחמד שלכל שולחן נותנים מלפפונים חמוצים ביתיים ממש נחמד, אבל המלצרים אינם נותנים צלחות אישיות שזה אלמנטרי כדיי ליהנות מהם וצריך כל דבר לבקש. טוב שהזמנתי סלט קצוץ כי הוא היה הדבר הכי טעים. מנת הקבאב הייתה ירודה ותפוח האדמה האפוי בנייר כסף היה ממש מגעיל. מנת פירות הים שלוותה בצ'יפס הייתה מלאה בקוביות תפוחי אדמה כך שהארוחה כללה הרבה תפוחי אדמה. המלצר היה צריך למשל לספר שהמנות מלוות בסלט קטן וכך אולי אפשר היה לוותר על הסלט במנה הראשונה. כמו אין להם תוספת חלופית לתפוחי אדמה בכלל. שזה חבל למי שלא מעוניין בפחמימה כזאת. בקיצור התאכזבנו לא ממליצים על המסעדה. דווקא העיצוב של המסעדה נאה ומעניין וגם המיזוג היה טוב, הרעש היה איום ונורא ואי אפשר היה בכלל לדבר אלא בהרמת קול בלבד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nurel - תמונה
nurel מבקר מתחיל
מאכזב ברמות.
2.3
30/07/16

מאוד מאכזב. הגענו מוקדם להספיק לא.בוקר)גיסתי סכרתית) חיכינו חצי שעה לשולחן נכנסנו ב13 ו4 דק. והודיעו לנו שאין ארוחת בוקר. לקח למלצרית זמן לקחת הזמנה ובנותיי כבר אחרי 45 דק מאוד רעבות.... האוכל סביר. והשירות פשוט זוועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mira - תמונה
mira 6 ביקורות
מומלץ
4.8
22/05/16

יום שישי שעה 3 בצהריים. הגענו זוג למסעדה שלא היתה עמוסה מדי. שולחנות ערוכים עם מפות לבנות. הזמנו מנה ראשונה, 2 מנות עיקריות (סטייקים) ומנה אחרונה אחת: ופל בלגי עם גלידות. בירה ומים.... האוכל היה מצוין ובשפע. זו פעם שניה שאנחנו מבקרים במסעדה. בפעם האחרונה אכלתי פיש & צ'יפס. שהיה מצוין. כמובן שנבוא שוב ובפעם הבאה כבר החלטתי שאזמין את הספגטי ברוטב שמגיע עם עגלת הגשה והצגה שלמה ליד השולחן. הביקורת היחידה שיש לי: בחלק הפנימי צפוף ובכל המסעדה המזגן מקרר מדי. חוץ מזה, נהדר. אפילו חניה מצאנו בקלות בשני הביקורים... ועיקר שכחתי: כל מה שאכלנו עלה 203 ש"ח לפני טיפ. ממש סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy Hanoch - תמונה
Guy Hanoch מבקר מתחיל
באסה
3.3
11/08/15

אני לקוח קבוע שמגיע כל יום שישי להתפנק עם שקשוקה בלקנית. היום כמו שאר הימים הזמנתי את אותה המנה וישבתי בחוץ. לקח עשרים דקות עד שמישהו ניגש אליי למרות שביקשתי פעמיים. השקשוקה היתה... עיסתית ולא ראויה למאכל ולכן לא אכלתי ממנה כמעט בכלל. כשאמרתי למלצרית היא ענתה שתיידע את המטבח וזהו. לא הציעה לי שום דבר במקום. גם לקינוח וגם לחשבון נאלצתי לחכות למרות שהמסעדה לא היתה מלאה בכלל. בקיצור התבאסתי. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadas - תמונה
Hadas מבקר מתחיל
חוות הדעת שלנו:
3.3
01/08/15

הגענו בשישי בערב לאחר שהזמנו שולחן יומיים מראש. השולחן שהוקצה לנו היה שולחן זוגי באמצע המסעדה בחלל הפנימי יותר, כאשר מקיפים אותו משני צדדיו במרחק סנטימטרים ספורים שולחנות סועדים- הרגיש... ממש כאילו אנחנו יושבים יחד איתם.. לפחות הם היו נחמדים.. כשביקשתי אופציה חלופית לשולחן אחר ״מבודד״ יותר ולא ממש על האנשים האחרים נעניתי שאין מה להציע לי כרגע ושגם לא כדאי לי לשבת בחלל החיצוני של המסעדה- היכן שהכניסה נמצאת אלא היכן שהושיבו אותנו. קיבלתי את ההמלצה. חיכינו בסבלנות המון זמן ולא ניגשו אלינו לקחת הזמנה עד שקמתי בעצמי וביקשתי להזמין. השתייה וגם המנות הגיעו מהר והיו טעימות- המבורגר ופסטה ארבע גבינות עם טקס הגשה מיוחד ומגניב שלא תואמת מסעדה כזו פשוטה וזולה אלא ממש נותנת הרגשה של מסעדת יוקרה. הצוות היה בהחלט נחמד, החשבון הסתכם בסכום מגוחך: 2 עיקריות, חצי בירה מהחבית ושתייה קלה= 120 ש״ח! (לא קינחנו כי רק חיכינו לברוח מהרעש) וסך הכל נהנינו פרט לעניין קריטי מאוד: האקוסטיקה בלתי נסבלת! רעש מחריש אוזניים, תחושה של חדר אוכל צבאי, לא הצלחנו להחליף מילה בינינו, ובנוסף עוד מתנגנת מוזיקה בחוזקה כאילו לא מספיק רעש ההמולה. ממש קיבלתי מיגרנה קשה ורק חיכיתי לצאת החוצה לחלל הפתוח.. אנחנו נחזור, אבל ככל הנראה נשב רק בחוץ או לחילופין נגיע בימים רגועים יותר כשהמקום לא יהיה מפוצץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה