נגישות
נגישות

שוקו לולו ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על שוקו לולו

אסף ונועה - תמונה
אסף ונועה מבקר מתחיל
אף פעם לא זכיתי ליחס כל כך מגעיל במסעדה!
1.0
21/07/12

הגענו, זוג עם תינוק, בשעה ארבע אחר הצהריים. למרות שהיו שני שולחנות פנויים, אף אחד לא ניגש אלינו ולמעשה לא נתנו לנו לשבת עד ארבע ורבע. רבע שעה המתנה בחוץ עם תינוק בלי שום סיבה... גם... בהמשך היחס היה ממש מגעיל ומזלזל, עד שפשוט קמנו והלכנו. לא משנה כמה המסעדה טובה או זולה, כלום לא מצדיק כזה יחס. כף רגלי לא תדרוך שם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sharon - תמונה
sharon מבקר מתחיל
"שוקולולו"
2.0
23/05/12

אתמול יצאנו לחגוג לחברתי יום הולדת במסעדת שוקולולובפלורנטיןוזאת לאחר שקיבלנו ממנה ביקורות מאד טובות על האוכל...הגענו מחדרה במיוחד כדי להתנסות בחוויית המקום אך יצאנו כ"כ מאוכזבים שאין... לתאר במיוחד חברתי שהיה זה הערב שלה. כבר בהתחלה נתקלנו בשחצנות, התנשאות וביקורתיות מצד המלצר או מי שזה לא יהיה ואפילו על סוג הזמנתנו.ובעודנו שמחים וחוגגים עוד הואיל בטובו לא פעם לצעוק לעברנו "שששש" ..."שקט"...במקום שהיו בו אולי עוד שלושה שולחנות!!מודעות לשירות, מסתבר, אין למקום הזה..זה שהאוכל טעים לא מפצה על היחס הבוטה שקיבלנו.על כן חברים יקרים, במקום ללכת ולהמשיך לפרנס מקום שכזה, יש להחליט שמקומות כאלו מחוץ לתחום, ישנם עוד הרבה מקומות , הרבה יותר מוצלחים ואיכותיים שגם מנהלים אותם אנשים בעלי רמה אישית טיפ טיפה גבוהה יותר ושיודעים להעריך כל אורח ואורח!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ayshlick - תמונה
ayshlick מבקר מתחיל
4.3
16/06/11

אוכל מדהים!! אני שם כל שבוע (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
26/03/11

השירות מזעזע, אפילו בדקות הספורות שהייתי שם לקחת טייק אווי הצליחו העובדים להגעיל אותי בלעגנות, צביעות וחוסר סובלנות ברמה כזו שהייתי חייבת לכתוב ביקורת.. לא ברור למה זו הגישה (ראיתי עוד... ביקורת דומה כך שאני לא היחידה שסוברת ככה.) וחבל.. כי זו הגלידריה הכי טובה ומפתה בתל אביב

עוד פרטים
הוספת תגובה
shigale - תמונה
shigale 3 ביקורות
4.7
06/03/11

מקום שתמיד חלפתי עליו וחשבתי שזו רק גלידריה התגלה כמסעדה איכותית עם אוכל מצויין ומושקע במחירים באמת מצחיקים, שכל המקומות בילוי מסביב מוכרים מנות קטנות וו\או יקרות שוקו-לולו מפנק במנות... גדולות וזולות תרפיט עם מבחר של מנות ב29 שקלים ומנות ראשונות בפחות. כל מה שאכלתי שם עד היום היה לי טעים, המרקים סלטים ופסטות. האוכל מגיע מהר באופן מפתיע, השירות נעים והאוירה מעימה. המסעדה הכי טובה שאכלתי בה השנה !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
1.0
17/02/11

בעקבות המלצות במגזין "על השולחן" וכל המילים המתוקות שנכתבו כאן, החלטנו לפנק את עצמנו והילדים בקינוח. ציפיתי להכנס למקום שכולו מתיקות של קונדיטוריה וריח של גלידה ומה שקיבלנו זה ריח של... שניצלים ופרגיות כי זה מה שמגישים שם בעיקר... שירות גרוע וחסר סבלנות. קיווינו שלפחות המנות יחפו על האכזבה הראשונית. מגדל הפחזניות התגלה כ 3 פחזניות ישנות שנשכחו במקרר, גלידת הפיסטוק במנה שהומלצה כאן הייתה עמוסה במחית פ

עוד פרטים
הוספת תגובה
GILGIL - תמונה
GILGIL 2 ביקורות
2.7
10/02/11

תשמעו הלכתי בעקבות התמונות , והזמנתי את מנת המגדל פיזה עם 2 כדורי גלידה שוקולד ווניל , היה סוף הדרך המנה מצופה בסברינות ובביסקוטים של קרמו בצדדים כמו כן על הכל יש סירופ שוקולד מריר... . בקיצור אוכל אדיר , חגיגה לאוהבי הגלידה , הדבר היחיד שקצת מעיק הוא השירות האיטי ,2 אנשים ואני , צעקו על מנת לקבל שירות מהמלצרית , המקום קטן וחנייה קשה למצוא באיזור , אבל האוכל שווה את הכל .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
26/01/11

מקום מקסים,אוכל טעים והכי חשוב מנות אחרונות מדהימות........

עוד פרטים
הוספת תגובה