נגישות
נגישות

שוקו לולו ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על שוקו לולו

Hagay - תמונה
Hagay מבקר מתחיל
מומלץ
4.3
21/09/13

ארוחות בוקר, קינוחים, פסטות בקערת פרמזן טעים טעים טעים ומחיר מאוד מאוד מזמין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shani - תמונה
Shani מבקר מתחיל
קטנה ונהדרת!
4.8
24/08/13

יש הכל ומהכל, כל סוג של אוכל. המנות נכבדות ובמחיר אטרקטיבי מאד! נהניתי מאד גם מהאוכל וגם מהשירות בפעמיים שהייתי שם! אשוב עוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 52 ביקורות
מקום נחמד
3.8
28/07/13

מאוד קטן וצפוף, אבל מחירים ממש בסדר, ומנות טובות גדולות וטעימות. קינוחים מטריפים, ענקיים וממש טעימים. שירות- יש פעמים שהשירות נהדר, אבל כבר קרה לנו שהביאו לנו את העצבים שם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
sss וrrr - תמונה
sss וrrr 13 ביקורות
את מתיקות הקינוח הצליחו להפוך למר ...
3.0
27/04/13

אז אני כותבת לכם ישר איך שהגעתי הביתה כשיש לי בטן מלאה בהחלט על שוקו לולו...הגענו בן זוגי ואני בעקבות המלצת חברה.המקום קטן אך חמים ונעים והאוכל מעולה. המנות גדולות והמחירים... שפויים.המגוון רחב וכל אחד יכול למצוא משהו שיאהב. אני משוגעת על גלידות ובן זוגי על פסטות כך הבנו שהמקום מיועד ממש לנו. הוא הזמין ספגטי שמנת פסטו ואני מרק שהוגש בתוך כיכר לחם עגולה. לקינוח אכלנו גלידות בשילוב בננות קצפת עם פקאנים קצוצים מעל ועוד. היה מושלם! ואז. אז הגיע החשבון. כשחישבתי (פעמיים משהו לא הסתדר לי) הפרש זעום של 3 ש"ח. זעום אבל הפרש.הסבתי את תשומת ליבו של המלצר (שלא שירת אותנו)והוא אמר שאין טעות. זה החשבון . יחד עברנו וגיליתי שבאורח פלא כתוב שהקינוח שהזמנו עולה 28 ש"ח כאשר הן בתפריט באתר והן בתפריט המסעדה רשום 25 שח! אני דרשתי את המחיר המצויין ולא הסתמכות על דבריהם ועל הלוח הגבוה שלהם _שהלקוח אינו רואה כלל). והוא טען שאין אפשרות אך יסב את תשומת לב הבעלים לשנות. ולתקן. ואמר למלצרית שלנו שאני לא מוכנה לשלם את המחיר היקר. היא צעקה ובזלזול אמרה שאין מה לעשות המחיר עלה וכן חומרי הגלם. בשלב הזה כבר התעצבנתי ממש ורק חשבתי איך הם הצליחו להרוס אוירה ברגע ולהפסיד לקוחות ברגע וחצי. וכן.. שילמתי את המחיר הנמוך. וללא השארת טיפ. לראשונה בחיי!!!!! היא צעקה שאניח חוצפנית שאני לא משאירה טיפ בגלל 3 ש"ח. אבל זה לגמרי העיקרון.. אותי הם הפסידו על אף שאני חובבת גלידות מושבעת. לא חסרים מקומות טובים לא פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
odimar - תמונה
odimar מבקר מתחיל
חוויה מקסימה
5.0
18/02/13

הגעתי בשבת חורפית לארוחת בוקר עם חברה ומרוב פיתויים לקחנו שתי מנות מרק, נפלא ביותר וטעים ללא שיעור. השירות היה נפלא. המחירים - ללא תחרות והאווירה - למרות שהמקום קטן למדי האווירה תרבותית... ושקטה נעים לשהות ונעים לפטפט. הקיצור - חוויה. מתה לחזור כבר (אלא שאני פוחדת שאקח בדיוק אותן מנות שוב....).

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלינור לילך - תמונה
אלינור לילך מבקר מתחיל
מסעדה מעולה!
5.0
09/02/13

הגעתי למקום ודי הופתעתי, ציפיתי למסעדה פשוטה אבל העיצוב היה של מסעדה יוקרתית, אומנם קטן אבל יפיפיה, המגוון של התפריט עצום והמחירים בכלל לא תואמים את גודל המנות, מנות ענקיות במחירים מאוד... סימליים, אני ובן זוגי סיימנו ארוחה בעלת שתי מנות עיקריות, אלכוהול קינוח ושתי כוסות שתיה בעלות מצחיקה של 150 שקל ועוד ארזנו הביתה, אני בטוח חוזרת לשם, נהנייתי מאוד וממליצה בהמון חום ואהבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
konfino'S - תמונה
konfino'S מבקר מתחיל
מספר 1 בקינוחים!!!
5.0
22/01/13

הגענו למסעדה והמקום אומנם קטנטן אבל כל מנה שם ענקיתתתת ומלאת כל טוב. נהננו מכל שנייה המחיר סביר והשירות מעולה!!! מומלץ ביותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלי - תמונה
שלי 2 ביקורות
שלי - רעננה
4.0
11/10/12

ביקרנו במסעדה זוג בשבת בצהריים. חיכינו 20 דקות עד שהתפנה שולחן. השרות היה אדיב מאוד. האוכל טעים מאוד ואף הגלידות. למרות שאנשים המתינו מחוץ למסעדה הם אינם מאיצים בך לסיים ולפנות את... השולחן. חבל שהמסעדה רחוקה מרעננה. והלוואי והיתה פותחת סניפים נוספים במחירים שפויים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 8 ביקורות
שוקו לולו מקום של כייף
4.3
14/09/12

אז אתמול בערב קבענו חברים להיפגש שם,אין אפשרות להזמין מקום,בבדיקה מהירה באינטרנט מודה לא עשה לי את זה,השילוב של מסעדה המוכרת גלידות עם פרגיות צועק לא!אבל החברים כבר היו ואמרו לי ששוה... ואני שבדרך כלל צריך לודא בעצמי החלטנו להצטרף,המקום ממוקם בויטל 3 ת"א אזור פלורנטין המתחדש,חניה קשה מאד,אך כפי שכבר הבנתם שווה להתאמץ. המקום היה בעברו חנות או מחסן שעבר שפוץ חמוד,ומה שתופס את העין זה מקרר גלידות משובב נפש ואומר שיש סיבה להגיע לקינוחים. טוב אז הגענו לאוכל המנות מסודרות בתפריט לפי מחירם שהמנה העיקרית והיקרה היא 36 ש"ח,לפתיחות היזמנו שקשוקה כן אפשר גם להזמין מתפריט הבוקר,מנה מצויינת,מרק פטריות מוקרם המוגש בתוך לחם פריך וקשה מעדן והלחם בסוף לאחר שספג את כל טעמי המרק נימוך בפה.החציל הקלוי על האש מזכיר טעמים נשכחים ומעוררי תיאבון,החציל עם הטחינה מנה סבירה אך רק בסדר.הפטריות המוזהבות היזכירו לי את אוסטריה ,מנה מצויינת.המנות העיקריות שהיו לנו לאוהבי הפיש אנד ציפס מנה גדולה נדיבה ובעיקר טעימה,הקבב הרומני מעולה,ההמבורגר ביף מנה מצויינת ונדיבה,והפסטה חגיגה שלמה המלצרית מגיעה עם ככר ענקית של פרמזן מערבבת ויוצרת את המנה לידך,תענוג. והנה הגענו לקינוחים שהגלידות כבר קורצות מאחור,אך לצערי והצער הוא ענק הגלידות טובות אך רק טובות ואני ציפיתי לגלידות ברמה איטלקית גבוהה מכאן קצת האכזבה ,לסכום מומלץ ביותר הציון שלי 4.2 מ-5 בתאבון

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני מבקר מתחיל
התנהגות מבישה
1.0
04/08/12

הזמנו מקום ל 10 סועדים טרחנו והגענו פיזית למסעדה על מנת להזמין את המקום ולמנוע בעיות מכיוון שחלק מהסועדים מגיע במיוחד מירושלים. כמובן שההזמנה התקבלה בשימחה רק התבקשנו להתקשר חצי שעה... לפני ההגעה על מנת לאשרר - וכך עשינו. להפתעתנו ולהפתעת האורחים מירושלים שהקדימו מאוד וכבר הגיעו לקירבת המסעדה נאמר לנו שהכניסה היא רק על בסיס מקום פנוי ואין אפשרות לשריין מקום מראש?!? אחד הסועדים שאיתנו גר בשכונת פלורנטין ולא הייתה שום בעיה לשלוח אותו לשמור מקום אם רק היו מודיעים את זה מראש. כמובן שעזבנו את המקום ולעולם לא נדרוך שם שוב וכמובן מאוד נשתדל להפיץ את היחס לכל מיודעינו (נהנינו מאוד ממסעדה אחרת ויש באמת מספיק אלטרנטיבות עם יחס משופר ואוכל מעולה!)

עוד פרטים
הוספת תגובה