נגישות
נגישות

שוקו לולו ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על שוקו לולו

PiNKcAmerA - תמונה
PiNKcAmerA 2 ביקורות
איפה הפיצוי ?!
2.5
08/10/17

במסגרת חגיגות יום ההולדת של חברתי הזמנו מקום מראש ל9 בנות (ההזמנה בוצעה כמה ימים לפניי). כאשר הגענו למקום בזמן שנקבע, הופתענו לגלות מהמלצרית שהמסעדה מלאה ולא נוכל להיכנס והתבקשנו לחכות... בחוץ כרבע שעה. כמובן שכל ההתרגשות, הרעב והצפייה שהיו לנו נהרסו בין רגע. 2 בנות ניגשו למלצרית שתסביר לנו באופן יותר מדויק מדוע אנחנו צריכות לחכות בחוץ אם הזמנו מקום מראש.. המלצרית ענתה לנו בחוסר נימוס וסבלנות ״שאנחנו צריכות להמתין בשקט-בחוץ, היא לא המנהלת ושניגש לבר״ אחרי שלא ניתן מענה לשאלתנו הלכנו לבר וניגשנו למנהלת ואותה שאלנו אם אפשר לקבל פיצוי לאחר השהייה בחוץ. הופתענו לגלות יחס חסר סבלנות ואף עוין ״פיצוי לא דורשים, פיצוי מקבלים תמתיני בחוץ!״ אמרה המנהלת. לאחר שקיבלנו את המקום שהזמנו, נאלצנו לחכות כרבע שעה נוספת עד לקבלת שירות ראשוני. לאחר הארוחה התעניינו בקינוחים שבתפריט. שאלנו את המלצרית לגביי הקינוחים הלא חלביים שיש למסעדה ושוב קיבלנו מענה תוקפני. המלצרית ענתה בזלזול וחוסר סבלנות ולא הסכימה להגיד את מחיר המנות או להסביר לנו עליהם ביותר פירוט גם לאחר שביקשנו מספר פעמים. לסיכום, לא היינו ממליצות על המסעדה. אנחנו לא נחזור לשם בשל השירות המזעזע וההתנהלות הכללית של המקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
10/10/2017
צר לנו על הרגשת הלקוחה, למען הבהרת הדברים לצערנו עקב עיכובים הלקוחה נאלצה להמתין בחוץ עוד כ עשר דקות. כמובן לא אמרו לה לחכות בחוץ בשקט... המלצרית הפנתה את הלקוחה למנהלת כשזו ישר התפרצה עליה ודרשה בתקיפות פיצוי. אנו נוהגים כמובן לפצות לקוחות כשיש צורך וזו לא בעיה . המסעדה הייתה מאוד עמוסה ולצערנו המתנה של כמה דקות נוספות זה דבר שקורה לעתים רחוקות, לרוב הלקוח מבין את המצב.. צר לי שכך מרגישה הלקוחה
Sharona - תמונה
Sharona מבקר מתחיל
לא מומלץ
2.0
18/09/17

אוכל חובבני. שירות שאינו שירות. המקום קפוא. כשביקשתי להעלות טמפרטורה, טענו שזו בעצם גליריה ומחויב המ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 6 ביקורות
נהדר.
4.5
26/07/17

הגענו ככה סתם במקרה, באנו רעבים, ללא ציפיות מיוחדות . הושיבו אותנו מיד, גם אם לקח קצת זמן עד שלקחו מאיתנו הזמנה, המנות הגיעו מהר. האוכל טעים מאד, הקינוח היה אדיר ( גם בטעם וגם בגודל)... המחיר פצצה ומפתיע כמה שהוא זול יחסית. נהנהנו מאד. כל הכבוד - תמשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי מבקר מתחיל
נהננו
4.3
13/07/17

הפטריות במנה ראשונה מעולים ++++ הפסטה בסדר, הרטבים פחות. הקינוחים מעולים. המחירים שווים לכל נפש, האוירה ממש טובה במסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ברוריה - תמונה
ברוריה מבקר מתחיל
גרועה
2.8
18/03/17

הזמנו סלט גבינת עיזים, מתוכו יצא חרק. כאשר החזרנו את המנה, המלצרית אמרה כי תפצה אותנו בגלידה. אך לא דובים ולא יער. לא היה שום פיצוי. שילמנו על הגלידה. לאורך כל הדרך שירות המלצרים היה... גרוע ביותר. לא נחזור יותר. שוקו לא-לא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
תקוה - תמונה
תקוה מבקר מתחיל
מכירים המסעדה והפעם אכזבה גדולה מהיחס ומקצועיות בצוות !
3.0
18/03/17

הזמנו מקום ל 4 סועדים ליום שישי 17/3 בשעה 20:30 כשהגענו התברר שנעשתה טעות מצד מקבלת ההזמנה והזמנתנו לא הופיעה !! מנהל המשמרת התייחס אלינו בצורה מעליבה ,תחכו בחוץ !!" למרות שהיו מספר... שולחנות ריקים ! ולאחר דין ודברים אורגן שולחן ל 4 סועדים. האוכל סביר השירות לא מקצועי! כמי שסועדת לעיתים קרובות ומכירה את המנות הייתי צריכה לבקש את התוספות שמצורפות בדרך קבע למנות ! הפתעה נוספת היתה כשהזמנו מנה אחרונה הכוללת שערות קדאיף ולא מצאנו את הקדאיף במנה וכששאלנו את המלצרית היא לא הבינה על מה מדובר וחזרה אחרי דקות והודיעה כי אין להם קדאיף !! המינימום הנדרש ממלצרים שיכירו את המנות ואם משהו חסר שיודיעו ו/או שיציעו תחליף מראש . בקיצור היתה לנו אכזבה מהביקור האחרון במסעדה !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
אחלה מקום לשבת עם המשפחה
4.8
17/02/17

אחלה של מקום! מנות גדולות וטעימות, אגלה לכם הפתעה - הפסטה מגעיה חמה מהסיר ואז מערבבים אותה על עיגול ענק של גבינה - פסטה מעולה! אחלה של שירות, המלצרים המקום והכל. הייתי עם המשפחה ומאוד... נהנינו, גיוון של מנות, מחירים סבירים לגמרי, קינוחים טעימים ושירות אדיב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lital - תמונה
Lital מבקר מתחיל
שווה לחזור..
5.0
11/02/17

אוכל מצוין .. שרות מעולה מחירים סבירים..נהננו מכל רגע וכמובן שנחזור..אכלנו ארוחת בוקר לזוג.. היה בשפע מהנה ומשביע והכל ב78 שח.. כלום כסף לארוחה כזאת..כל הכבוד שאתם שומרים על מחירים... שפויים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noycha - תמונה
Noycha 65 ביקורות
שווה קפיצה, מסעדה "שכונתית" בלב רחוב ויטל.
4.3
09/02/17

הגעתי למסעדה עם חברה אחרי ביקור שני שלי, הלהבתי אותה על המנות והקינוחים המושחתים והמתומחרים במחירים שפויים יחסית. התחלקנו במנת פסטה ברוטב פסטו ושמנת (שכידוע במקום - את מנות הפסטה מגישים... לך לשולחן לאחר ערבול בגוש גבינת פרמזן). המנה הייתה טובה מאוד ונדיבה בכמותה. לקינוח הזמנו את "סלע השוקולד" שהיה נהדר, מעין שלוש עוגות עם קצפות, סירופ פירות יער, רוטב שוקולד, כדור גלידה ואגוזים. מדי פעם הפלייליסט דמם, אז הייתה קצת אווירה מוזרה. השירות היה בסדר גמור ואכן אשוב לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tasha - תמונה
Tasha 7 ביקורות
טעים, שירות טוב, מוזיקה צריכה לעבור שינוי.
4.5
10/12/16

ישבנו עם חברה לערוחת ערב, הזמנו סלמון ושתיה . המקום מאוד נחמד. מלצרים נחמדים צאוד! אוכל טעים! הדבר היחיד שהיינו ממליצות לשנות- זה מוזיקה, מדי פעם היו שירים עם קללות. ושנינו ממש נגד... זה... אם תשנו יש סיכוי שכך תתחברו ליותר לקוחות. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה