נגישות
נגישות

שוקו לולו ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על שוקו לולו

Shany - תמונה
Shany 3 ביקורות
קבלת פנים על הפנים
3.3
08/02/15

ביום שבת תכננו להגיע למסעדה - צלצלנו מראש לברר על הזמנת מקום כיוון שנהיה שמונה אנשים - נאמר שלא ניתן לשמור. נגיד שמקובל. הגענו ונרשמו -וביקשתי להודיע לנו כשנהיה הבאים בתור , על מנת שלא... נעמוד שמונה אנשים בפתח המסעדה 40 דק' (זה זמן ההמתנה שאמרה) . ה"מארחת" עם השיער הקצוץ בצדדים - ענתה בזלזול "זה לא התפקיד שלי". ביקשתי שנית, הסברתי שלא נעים לעמוד 40 דק'והבהרתי שנהיה ברחוב הסמוך - שם יש פארק שניתן לשבת בו - אבל היא לא הייתה מוכנה להרים טלפון ואמרה כי זה לא תפקידה והיא לא תעשה את זה . היחס היה לא נעים והורגש זלזול בי כלקוח. כשהתיישבנו - המנות היו מצוינות, האוכל היה טעים והשירות מהמלצרית היה אדיב - אבל אין ספק שיצאתי משם בטעם חמוץ. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
10/02/2015
בימי שבת המסעדה אינה נוהגת לשמור מקומות ואנו מודיעים על כך מראש. כיוון שיום שבת הוא יום מאוד עמוס ולחוץ והרבה אנשים ממתינים בתור לצערנו אין לנו אפשרות לנהל רשימת טלפונים ולהתחיל לצלצל לכל לקוח שממתין. זו לא הלקוחה היחידה שביקשה לצלצל אליה והדבר טכנית פשוט לא מתאפשר . הדבר הוסבר בנימוס ללקוח ולא הייתה שום כוונה לזלזל להפך, אנו מעריכים את לקוחותינו שעומדים בתור ומחכים זמן לא מועט לשולחן ומשתדלים שזמן זה יהיה קצר ככל האפשר .
Neta - תמונה
Neta מבקר מתחיל
אכזבה
2.5
20/12/14

במוצאי שבת, ישבתי במסעדה, המרק היה מצויין, מלצרית חמודה, אך מנהלת המשמרת עם השיער הקצוץ הרסה לי את החוויה. מקום שבעיקר מוכר את חווית השירות שלו מאכזב ברמת השירות. ההמבורגר שהוגש חיי,... עוד שנייה ושמעתי את המו של הפרה, למרות שביקשתי וול וול דאן, אך בסדר, מבינה, קורה, המלצרית פינתה את המנה לשטיפה, והאחמשית הציעה לנו לארוז את המנה למרות שנזרקה. כמובן שהיא לא ביטלה את המנה וזה באמת לא מה שחשוב, מה שחורה לי זה הדיון המיותר על כמות האוכל שנזרק במסעדה... הרצון העז בלהוכיח את הלקוח, הרצון להתווכח, פשוט לא עושה חשק לחזור וחבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
23/12/2014
תחילה ברצוננו לומר כי צר היה לנו לשמוע כי חווית אכזבה מהמסעדה נושא טיב השירות והאוכל כמובן הוא במעלה ראשונה אצלנו! ובעניין התלונה, לא הייתה כוונה להתווכח על זריקת המנה, המטרה הייתה שתמשיכי לאכול וליהנות מהמנה ושלא תצאי בעוגמת נפש ולא שבעה! בעניין ביטול המנה הייתה אי הבנה ומנה זו אכן הייתה צריכה להיות מבוטלת, בגלל אי תשומת לב היא בטעות בוטלה מחשבון אחר. אנו נשמח שתצרי עימנו קשר טלפוני ,על מנת שנוכל לפצותך ושתוכלי להיווכח שהשירות והאוכל רחוקים מהחוויה שחווית. 03-5187970
Yael - תמונה
Yael 11 ביקורות
טעים ומשביע
4.3
07/12/14

הגעתי למסעדה עם בין זוגי לאחר המלצות שראינו באינטרנט על המקום. בהתחלה הזמנו 2 מנות מרק פטריות ואחר כך פסטה. אך בעת שאכלנו את המרק ראינו שלא ישאר לנו מקום לפסטה וביטלנו אותה. הביטול נעשה... ללא בעיה וברור לנו שאנחנו עוד נחזור לנסות גם את הפסטות. מה שכן, מקום לקינוח עוד נשאר ונהנו מאוד מהמלצת המלצר על הקינוח של העוגת גלידה הביתית שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף מבקר מתחיל
בינוני מכל בחינה, עדיף מקומות אחרים באזור
2.3
25/11/14

אם אוהבים אוכל לא איכותי במסווה של איכות במחיר זול, שגם לא יוצא ממש זול, זה לא האוכל השווה בפלורנטין לא מבחינת מחיר ולא מבחינת איכות. אבל אם אהבתם את ההרגשה שאתם ״כאילו״ במקום שווה, אז... זה בשבלכם, אני מעדיף אוטנטי או באמת איכות ויש מספיק מסביב. אוכל - בינוני- מחיר- בינוני שרות - בינוני הוזמנו: פסטות ודגים המחיר טופח אחרי שתיה קינוח וכו׳. ומגיע למחירים של מסעדה ברמה טובה יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen 2 ביקורות
מושלם !
5.0
13/11/14

אני ובן זוגי התארחנו השבוע במסעדה שירות אדיב ונעים מלצרית בשם תמר נתנה לנו שירות ממש נחמדה! האוירה מדהימה של מסעדת יוקרה במחירים ממש זולים האוכל טעים וכנ"ל הקינוחים בטוח שנבוא שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דליה - תמונה
דליה 3 ביקורות
שוקו לולו
4.0
06/09/14

התארחנו היום במסעדה. שירות מצויין, אוכל נפלא, קינוחים טובים מאוד. הכל היה נפלא. שווה מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
חמוד מאוד וזול מאוד
3.5
15/08/14

המרק בצל מעולה!! אגיע לשם במיוחד בשבילו. גם הכבד קצוץ מצויין. לעיקרית הזמנו את ההמבורגר שממש לא להיט, סלט עם אנטיפסטי וכאלה וגבינה עם פירורי לחם- הגבינה הייתה טעימה הסלט עצמו לא כל כך.... ומנת פסטה בתוך הפרמז'ן. הצורת הגשה של זה ממש מגניבה. מלא גבינה. לא ממליצה ללכת על השמנת כי זה הכי פשוט. דווקא המנות פסטה עגבניות יותר טובות. הקינוחים מאוד טובים. בקיצור, יש דברים טובים יותר וטובים פחות. תתמקדו בבייסיק, כי מסעדת שף זה לא. אבל המחירים כל כך מצחיקים שנחמד לחזור בגללזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vlad - תמונה
Vlad 6 ביקורות
מומלץ בחום
4.5
11/05/14

היינו כבר פעמיים. פעם ראשונה הלכנו על קינוחים. פעם שניה על מנות עיקריות. דווקה התרשמתי יותר מההמבורגרים מאשר מהמתוקים. חייב לבקר שוב ע"מ לטעום את הפסטות - אתם צריכים לראות איך מגישים את... המנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
  דוריס - תמונה
דוריס 7 ביקורות
שווה לבדוק
3.5
21/04/14

הגענו 20/4/2014 בצהריים 2 זוגות והזמנו 4 ארוחות בוקר.היות והחלפנו מקום כי במקום שישבנו השמש הייתה ממש קופחת עברנו לשולחן פנימי אחר. משהוגשו המנות הזכרתי שהשתייה הקרה לא הגיעה , בסוף... הארוחה אחרי הקינוח שמתי לב שלא קיבלנו מוזלי למרות שצויין במפורש בתפריט המנה.ההערה שלי לא איחרה לבו ותגובת המלצרית הייתה: אם לא תבקשו לא תקבלו,,, לא כולם אוהבים מוזלי וזה יקר למה שייזרק. הערתי לה שגם חשבון אם לא נבקש לא נשלם... כמובן שהתשובה תמוהה בעיני אך היות והמחיר שפוי והאוכל טעים וטרי שווה לבדוק היטב את התפריט ולעמוד על זה שיוגש כל מה שמצויין במנה....!!1

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריקי ד' - תמונה
ריקי ד' מבקר מתחיל
שרות גרוע שמאפיל על הכל
1.0
19/11/13

נכון, האוכל בשוקולולו מתומחר בהגינות, המנות טעימות והקינוחים מעולים. אבל זה לא מצדיק אחראית משמרת שמתנצחת עם הלקוחות, ובמקום להתנצל על טעות שעשתה, שגרמה לנו לחכות שעה ורבע (!) על המדרכה... בחוץ, היא האשימה אותנו, שלא היינו כשקראה לנו. הימתנו 5 אנשים בפתח המסעדה בלי לזוז. היתה לה אפשרות להתנצל, לתקן את הטעות ולהושיב אותנו מיד, אך היא העדיפה להכניס אנשים שבאותו רגע הגיעו ולהשאיר אותנו להמתין. לא שינה לה שכל היושבים ראו מתי הגענו ושלא זזנו מהפתח, וגם המלצריות שראו אותנו כשיצאו לשרת את יושבי השולחנות שעל המדרכה. לא זוכרת מעולם התייחסות כזו מזלזלת ופוגענית. האוכל והמחיר לא שקולים כנגד זה. אני לשם לא אחזור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה