נגישות
נגישות

שוקו לולו ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על שוקו לולו

מלי - תמונה
מלי מבקר מתחיל
אוירה נהדרת וטעים במיוחד!
5.0
09/06/18

האוכל מצויין, מנות מגוונות, גדולות ולא יקרות. נהנו מהשירות ומהאוירה. יצאנו שמחים ומרוצים! בטוח שנחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sale468 - תמונה
sale468 מבקר מתחיל
שווה לכל כיס מומלץ.בחום
5.0
28/04/18

פעם ראשונה שלי שם היום שמעתי על המקום אז החלטתי לבדוק ותאמינו לי שהיה שווה את הבדיקה. מקום עם אוכל מעווווווווולה האווירה מדהימה צוות מדהים חייגנים עובדים זריז מנות ענקניייייייייות הכל... טרי נקי ובמיוחד טעים. קיבל אותנו המארח/אחראי משמרת בשם ניר אשר דאג לכל מבוקשנו הילדים שלי בכל פעם שהוא עבר אמרו לו תודה על האוכל הטעים באמת שסוף סוף הילדים שלי נהנים ממסעדה טובה . המחירים זולים שווים לכל כיס. אז תודה לכל צוות שוקו לולו אנחנו עוד נפגש לעוד ארוחות ממליץ בחום להגיע למקום וממולץ להזמין מקום בימים א עד ה מראש לפי מה שהבנתי אין שמירת מקום בימי שבת יש מבצעים על עסקיות בימי א עד ה עד השעה 17:00 .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ben - תמונה
Ben מבקר מתחיל
מצוין
4.5
31/03/18

אחלה ארוחה מאוד טעים המקום הכי שווה בדרום תל אביב מומלץ להביא תיירים , השירות במקום הוא מצוין כיף מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
יכין - תמונה
יכין 5 ביקורות
נהנו. טעים, שרות טוב, מחיר סביר
5.0
19/03/18

באנו לארוחת ערב עם חברים. אוכל טוב (המבורגר, פסטה, סלטים) קינוח טעים. השירות היה טוב מאד. מחיר בהחלט סביר. הגלגל עם הגבינה - מדליק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואב - תמונה
יואב 2 ביקורות
שירות מזלזל! אכזבה כוללת! ממליץ לא להגיע!!!
2.5
03/03/18

היינו אתמול במסעדת שוקו לולו, לאחר שהייתי מספר פעמים במהלך השבועות האחרונים. השירות היה מתחת לכל ביקורת, בין היתר לקחו מנת ספגטי שהוגשה קרה - לחימום מחדש ושכחו אותה עד שהערתי שהוגש לי... החשבון לתשלום ואז תיקנו את החשבון ללא המנה הנעלמת. במהלך הישיבה כל הרצפה מתחת לשולחן היתה מלאה במים והוצע לנו לשבת ליד השרותים במקום פשוט להספיג את המים. במהלך הארוחה הקצרה, אף אחד מהמלצרים לא בא לשאול מה שלומנו. בסוף צעקו לנו מהקצה של הבר "סליחה" ושצעקנו בחזרה לגבי תלונתנו, צעקו לנו שוב "אל תצעקו" חחחחח, ולקחו את התשלום המלא ללא הצעת פיצוי כל שהוא. לציין שרק שהיינו בחוץ ברחוב, שאלה המארחת אם אפשר להציע לנו כדור גלידה על חשבון הבית, מאוחר מדי!!! נראה שמסעדת שוקו לולו כל כך פופולרית שיכולה לוותר כל כך בקלות על לקוחות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronia - תמונה
Ronia מבקר מתחיל
היה מקסים!
5.0
24/02/18

אוכל נהדר במחירים מפתיעים, שירות מהיר ואדיב, מבחר מנות וקינוחים משגעים, המקום הכי טוב באיזור פלורנטין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניקי - תמונה
ניקי 2 ביקורות
הפעם היה מאכזב.
3.5
09/02/18

בקרנו במסעדה מספר פעמים, הפעם זה היה מאכזב מאוד. רעש נוראי של המוזיקה, היה צורך לדבר בקולי קולות. צפיפות בין השולחנות, כך שלשולחן של עשרה סועדים, הגישו את כל המנות לראש השולחן והסועדים... העבירו מיד ליד לקצה השני. האוכל טעים מאוד, שירות לוקה בחסר עקב הצפיפות. מיזוג בטמפרטורה לא מתאימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואב - תמונה
יואב 2 ביקורות
מנות מעולות, תפריט עצום, נותנים מענה כמעט לכל טעם, שווה כל שקל!!!
5.0
03/01/18

אכלנו עסקית בצהריים: פסטה סקנדינבית ופאי רועים. שתי המנות פשוט מדהימות, הגשה מרשימה. שירות מהיר ואדיב, מלצריות מבינות את התפריט וגמישות עם בקשות מיוחדות ולא מתעסקים איתך בקטנות. המקום... נראה מעולה מבחוץ ומבפנים, למרות שהמקום מפוצץ, ההרגשה שהצוות מתמודד בקלי קלות עם כולם ולא מורגש הלחץ במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
נפלא
5.0
08/11/17

מעולה - הגענו ללא תיאום ציפיות ככה בלי להזמין מקום, והופתענו לטובה, מבחר מנות משגע ובכלל הקינוחים שאין מילה לומר עליהם, המקום ממוקם בתל אביב, הגענו ללא הזמנה והתיישבנו, שירות מעט איטי... אבל המקום היה מלא, אז אין תלונות. הזמנו ראשונות כמו פטריות מטוגנות - סלט עגבניות שהיה חריף אבל בטעם טוב, סלט פילדלפיה טעים ביותר, בעלי הזמין נתחי עוף ברוטב ואני קנלוני פטריות. הקינוח שהגיע היה מושלם , גלידה מטריפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
sivanpersiado - תמונה
sivanpersiado מבקר מתחיל
היה מהמם!
5.0
11/10/17

שלום, אתמול אני וחברה הגענו למסעדה. הזמנו מקומות מראש ובהחלט ברגע שהגענו נכנסו באופן מיידי וכבר על ההתחלה השירות היה מצויין ואדיב. אני חייבת לציין שאני יושבת בלא מעט מקומות ואף פעם לא... כתבתי חוות דעת לשום מסעדה אבל אני וחברה שלי יצאנו בהרגשה כל כך טוב ומפנקת שהייתי חייבת! היה לנו מלצר מקסים שכל הזמן דאג ובדק לשלומנו, ומנהלת שהייתה מקסימה אלינו באותה המדיה. האוכל היה טעים ומספק המחיר בהחלט זול ומשתלם ויכול להטעים לכל קהל היעד האפשרי. התפנינו אחכ בקינוח שהיה פיצוץ. הגעתי למסעדה מלכתחילה מהמלצות החברים ושהגעתי הבנתי בדיוק על מה הם דיברו! אין לי ספק שנחזור לשם ונמליץ גם אנחנו :)

עוד פרטים
הוספת תגובה