נגישות
נגישות

ג'ירף אבן גבירול תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף אבן גבירול תל אביב

 - תמונה
7 ביקורות
2.0
18/06/10

הכרתי את המסעדה כשנפתחה, הייתה אוטנטית וטעימה בטירוף. בשנים האחרונות סתם פאסט פוד בינוני ופלצני, משום מה בחורות צעירות מתות על המקום, מסביר למה אין הרבה שפיות גדולות..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.0
13/03/10

כמה חבל שמסעדה כל כך וותיקה, כזו שתמיד השאירה טעם לעוד והצדיקה נסיעה במיוחד מהרצליה לבעיות החניה של תל אביב הופכת לכזו.היינו ארבע במוצ"ש בערב.האווירה במסעדה כמו אחרי מלחמה - מלוכלך... ודביק בכל מקום, המנקה עובר על השולחנות עם סמרטוט הריצפה, הפתאי שהזיכרון שלו היה כ"כ מתוק וטעים, הגיע יבש וחסר טעם.ממש אכזבה . . ממליצה לבעל המקום לברר קצת על הגיינה במסעדה . .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irit Schneider - תמונה
Irit Schneider 28 ביקורות
2.0
20/01/10

אפגנית ומלאזית החברות הכי טובות שלי:) מומלץ בחום משלוחים או טקאווי בעדיפות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.7
14/01/10

ישבנו בסניף באבן גבירול, האוכל מצוין במיוחד הקינוח קרם ברולה עם בננות. בין קינוחים הטובים שאכלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noya - תמונה
Noya 10 ביקורות
2.3
05/01/10

ג'ירף התדרדרו.זה לא מה שהיה פעם.האוכל פשוט פחות טעים.פעם כל מנה שם היתה מדהימה.היום הטעם ככ בינוני וסתמי.אני לא יודעת אם הם קונים חומרים באיכות נמוכה יותר או פחות משקיעים בהכנה אבל אין... מה להשוות לטעם שהיה פעם.ככ חבל.זו היתה המסעדה האהובה עלי.קודם הורידו מהתפריט מנות שהיו פשוט מעולות ואחר כך פשוט נהיה שם פחות טעים באופן כללי.מבאס נורא.עכשיו צריך למצוא תחליף לג'ירף.לא פשוט.ג'ירף תחזרו לעצמכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
12 ביקורות
2.3
03/12/09

הזמנתי משלוח מהסניף באבן גבירול והתאכזבתי קשות.הזמנתי מרק תאילנדי שהיה טוב,אבל שהתקמצנו בו בכמות האטריות.המליצו לי על הקריספית החדשה.לא קריספית ולא נעליים:רצועות בקר שהגיעו פושרות עד... קרות מצופות בדבר כלשהו,ללא טעם וריח.מתחת היו איטריות דקיקות עם ירקות-שלא היו להיט.התלווה למנה סלט מלפפונים שלתוכו השתרבבו גם כמה קליפות של אותם מלפפונים...!!! בקיצור: מאוד מאכזב,מאוד לא מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
20/11/09

היינו שם בשבת לפני שבוע עם הילדים. חשוב לי לציין שזאת המסעדה האהובה עלינו בת"א, אוכל כייפי וטעים הילדים מלקקים את הצלחות. הפעם הייתה אכזבה גדולה מאוד. זה התחיל שלקח הרבה זמן יחסית לקבל... את האוכל. המנה של הילדים שהם תמיד, אבל תמיד, אוכלים שם בהנאה גדולה הייתה כל כך חריפה שאני בקושי אכלתי - קראנו למלצרית והמנה הוחלפה. הפד תאי שלי שזוהי המנה שאני תמיד אוכלת שם הייתה מלוחה בצורה שלא תאמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.7
16/08/09

היינו זוג לארוחת צהרים. המקום קטן וצפוף. המלצרים עוברים בקושי בין השולחנות ואחד מהם הפיל כוס שתיה על אחד הסועדים...בקושי התנצל. המלצרים חובבנים ולא מבינים בדיוק את תפקידם. למלצר היה את... 'כל הזמן שבעולם' ולא טרח לגשת אלינו. המקום רועש, המוסיקה צעקנית. המנות היו בסדר ולא מעבר לכך. בסיום הארוחה חוייבנו על האבטחה. ביקשנו זיכוי. זוכינו רק במחצית חיוב האבטחה ונאלצנו שוב לקרוא למלצרית. בגדול - אכזבה רבתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן - תמונה
יונתן 8 ביקורות
4.7
06/08/09

ביום שלישי האחרון, חברה שלי ואני סעדנו ביחד לכבוד יום ההולדת ה 24 שלי. אני חייב להגיד שהיה פשוט מדהים, המקום היה מלא אנשים סועדים ושמחים, המתנו בסה"כ 2 דק' וקיבלנו אחלה שולחן. שתי... המנות שלנו היו מדהימות וממלאות יתר על המידה, השירות היה מהיר וכייפי (הזכיר לי תקופה בתור מלצר). אין לי שום ספק, שלמקום הזה אני אחזור עוד הרבה מאוד פעמים! מו מלץ! מומלץ! מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלעלון - תמונה
אלעלון 3 ביקורות
3.3
03/05/09

בפעם המי יודע כמה שאנחנו יושבים שם, האוכל תמיד מעולה (יוצא יותר מדי מהר תנו להנות מהישיבה עצמה..) , המחירים טיפ טיפה יקרים , הקינוחים חבל"ז כרגיל (אולי תחזיר את הפירמידת קפוצ'ינו... רימון?) , המסעדה הזו היא אחת משתי המסעדות הטובות ביותר בכל תל אביב (ואולי גם בארץ).

עוד פרטים
הוספת תגובה