נגישות
נגישות

ג'ירף אבן גבירול תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף אבן גבירול תל אביב

 - תמונה
2 ביקורות
3.3
27/07/07

לקרוא עד הסוף, זו אינה הערה או המלצה אלא חיזוק חיובי!אני וחבר הלכנו למסעדת הג'ירף שבאבן גבירול בכדי להתפנק בצהריים על שתי מנות שמוכרות לנו (מאוד) מראש. קיבלה אותנו בחיוך ובנועם מלצרית... מקסימה בשם איה שנתנה לנו שירות מקצועי,חם,חייכני ומפנק.כאמור, הזמנו את שתי המנות האהובות לנו (פיליפינית חריפה והמנה הקיסרית) לאכזבתנו במנה הפיליפינית גילנו מה שהיה נראה לנו כשערה. איה,המלצרית, ללא כל היסוס לקחה את המנה מהשולחן ודאגה גם להתנצל.מאחר ואנו אוכלים הרבה בחוץ ובג'ירף בפרט הבנו שטעויות כאלו יכולות לקרות ושזה לא מצביע על איכות הבישול (במקומות כמו סניף הג'ירף שבאבן גבירול!). אבל, החלטנו בכל זאת לוותר על המנה ולהמשיך עם מה שנשארנו. לא עברו 5 דק' והאחמ"שית באה להתנצל ולהסביר שלא הייתה זו שערה אלא סיבים של המרכיבים, ובכל זאת העדפנו שלו להמשיך עם אותה מנה מאחר שה"סיבים" הללו היו עצם בלתי מזוהה לנו במראה של שערה.בחיוך והבנה נעה לא החזירה לנו את המנה והורידה אותה מהחשבון שלנו.בסוף המנה העיקרית הזמנו מנה אחרונה (קרם ברולה בננות בקרמל כמובן) ופה שוב נחלנו אכזבה, מאחר ו20 דק' מביצוע ההזמנה המנה לא הגיעה אל שולחננו (במסעדה לא היו הרבה סועדים כלל לכל עין!) ,כאן כבר הגיעו מים עד נפש מאחר שכבר היינו לקראת איחור בעצמנו לשוב לעבודה ודרשנו לבטל את המנה ושיביאו לנו את החשבון.שוב, לא עברו 5 דק' והאחמ"שית פרידג' שבה אל שולחננו עם הקרם ברולה והתנצלה שוב ושוב על הטעויות ודרשה שנצא עם טעם ורושם טוב וללא חיוב המנה. לא להתבלבל! זו לא ביקורת על האוכל או על המסעדה אלא ציון לשבח על צוות נעים ומקסים שלמרות הכל דאג שנצא עם חיוך מהמסעדה וכך גם קרה. איה ומיס פרידג' אתן חמודות ומקסימות אני רק מקווה שריימונד (הבעלים של הרשת) יודע ומבין מה יש לו בידיים-לשמר ולטפח צוות כזה זו חובתך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
10/07/07

בתור עובדת לשעבר אני רוצה לומר לכם שאין על האוכל של הג'ירף ומי שאוכל שם באופן קבוע יודע זאת. אז נכון שזמן ההמתנה שם הוא ארוך ביותר אבל אחרי שמקבלים את המנה פשוט שוכחים מכל ההמתנה הזו... וזה רש לשבת (או לקחת....) ולהנות מהטעמים והריחות של המנות שם...מומלץ ביותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
17/03/07

לא נהננו. המחירים גבוהים והמנות קטנות ולא מיוחדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור מבקר מתחיל
4.3
28/01/07

לכל הקרציות שרוצים תפריט, נא כנסו: <A href="http://www.giraffe.co.il">www.giraffe.co.il</A>.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
16/01/07

כסועד קבוע בסניף אבן גבירול אני יכול לומר שרמת האוכל לעולם נשמרת והמנה תמיד תהיה טובה וטעימה. שיטת ניהול העומס במקום בעייתית וזמן ההמתנה יכול לנוע מ-2 דקות ל-40 דקות ויותר כשרואים... בבירור ששולחנות שהגיעו אחרייך מקבלים מנות דומות קודם! היום וויתרנו והלכנו ללא המנות העיקריות שפשוט לא הגיעו. ההמלצה שלי היא לנדנד למלצרים מדי פעם ליתר בטחון. אותי לא יראו שם בזמן הקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
03/01/07

אני מתה על הג'ירף, במיוחד על המנה של הפטריות פורטובלו והמנה המאלזית... טעים טעים טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל - תמונה
מיטל מבקר מתחיל
2.3
29/12/06

מקום צפוף, רועש ומחניק. בכדי להשתלט על כמות ממתינים הוסיפו שולחנות במעברים, דבר שתרם לתחושת הצפיפות והמחנק וגרם למלצריות ממש לטפס עלינו בכדי להגיש את המנות. כדי לקבל כוס שתייה הייתי... אמורה לבקש 4 פעמיים ולהמתין 20 דק'. הכילים לא היו שטופים כמו שצריך. האוכל בהחלט היה טעים אך לא היה ניתן להינות ממנו כמו שצריך בגלל האווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
20/11/06

תפריט!!! דחוף תפריט!!!יהיה תפריט, יהיו יותר הזמנות...תפריט!!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
04/11/06

בתור עובד לשעבר, אחלה אוכל, צוות ואוירה. ממש כייף לחזור ולאכול שם בכל פעם מחדש. נכון שהסניף בד"כ לחוץ, אבל ככה זה במסעדות שוות. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
06/10/06

למה אתם לא שמים תפריט... חבל... באמת חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה