נגישות
נגישות

ג'ירף אבן גבירול תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף אבן גבירול תל אביב

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
19/03/09

חזרתי זה עתה ומשם רק כדי לכתוב שהיה זוועת אלוהים. הבטיח לי הבארמן שהמנות העיקריות גדולות. קיבלתי מנה שלא הייתי מביא לאפרוח שלי. מאכזב זה לא מילה. ממליץ בחום לא להכנס. לא חסרות מסעדות... טובות מסביב. ציון 0 מתוך 10

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.3
26/02/09

אכלתי במסעדה לפני חודש היה ממש נחמד השירות היה נעים קצת לחוץ אין מה לעשות העסק ממש עובדהאוכל היה טעים כרגילאני עובד במסעדה ומכיר את כל עניין הניהול והיה ממש נחמד שםאני רק לא מבין את... האנשים שכותבים פה אם אתם מצפים לאווירה שקטה לכו למסעדת גורמה...רוצים שירות עדיב תגיעו בזמן ולא בשעת הסגירהמלצרים הם בני אדם ולא עבדים שלכם תבינו את זה.תשאירו טיפ נורמאלי ולא בדיוק 10%מקווה שסיכמתי את הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.3
09/02/09

אכזבה מרה היתה לקחת טייקאוט מג'ירף. לפני כמה שנים אכלנו שם והיה נחמד. לפני כמה ימים זה היה לזרוק כסף לפח ואוכל גרוע לגוף. באיזה שלב פשוט הפסקנו לאכול וזרקנו לזבל. מנת אטריות שהיתה אמורה... לכלול ירקות ירוקים כללה שבבים ירוקים פה ושם. המנה היתה עתירת שמן זול. כבדה. סתמית. כלום. פשוט כלום בסגנון אסיאתי. ג'ירף אולי אוכל מתאים לג'ירפות אך לא לבני אדם שאוהבים להזין את עצמם ועוד במיטב כספם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
07/01/09

במוצאי שבת 3 לינואר הגעתי עם בן זוגי למסעדה. השעה היתה תשע וחצי והמסעדה היתה מלאה עד אפס מקום. המארח בקושי התייחס אלינו. לקח 15 דקות עד שהתיישבנו. התיישבנו בחוץ, והיה רק מלצר אחד על 9... שולחנות.אווירה מאוד לחוצה. הזמנתי כרגיל את הפיליפינית החריפה שמאוד איכזבה!! היו 5 רצועות חזה עוף. המנה היתה חצי מהכמות שאני רגילה לקבל וכמו כן היתה ספוגה בשמן. אולי זה היה סתם ערב רע או שהג'ירף פשוט התקלקלו. לא יודעת אם אחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/11/08

שטויות!!! לפני שביקרתי במסעדה קראתי את הביקורות פה והתלבטתי מאוד אם ללכת. בגלל שקיבלתי המלצה חמה מחבר החלטתי ללכת בכל זאת. אחרי ביקור במקום נראה כאילו הביקורות מגמתיות ולא מייצגות את... המציאות ונועדו אך ורק כדי להכפיש את המקום. החלפתי שתי מנות (בגלל טעות שלנו לא של המלצרים) ושתי ההחלפות התרבלו בחיוך לאורך כל הערב השירות היה אדיב ומקצועי.. פשוט מצוין. אוכל מ-ד-ה-י-ם פשוט מצוין. לאוהבי האוכל האסייאתי זה פשוט מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
09/11/08

האוכל ממש מאכזב השירות ירוד כמו ברוב תל אביב אבל אני אמשיך ללכת לפחות פעמיים בשבוע אך ורק בשביל לאכול את הקרם ברולה המדהים עד דמעות שלהם רק המנה הזאת ואך ורק המנה הזאת טעימה בג'ירף

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
17/09/08

אכזבה. המנות לא טעימות. הזמנו נודלס שחור עם פירות ים, מנה שאיכזבה קשות: הטעם יבש, פשוט, מנה שאסור לתת לאף אחד. כנל לגבי מנה אחרת ששכחתי את שמה המכילה נודלס קארי וקוקוס - בינוני אך לא... יותר מזה. נוסף לכל הצרות לסלט גזר טופו ובוטנים היה טעם מוזר, לא של תבלין אלא טעם סינטטי של חומר ניקוי או בנזין. היו המון אופציות לאכול באבן גבירול, חלקן זולות יותר, במחיר הזה הייתי מצפה לאוכל יותר מאשר אכיל. השירות איטי. מעבר לזאת, לקוח לא צריך לבקש כף שלוש פעמים. נקודת זכות יחידה היא שהמקום קרוב לחנייה בתשלום, והוא בסהכ מעוצב בסדר. זה לטעמי מקום מפגש אבל בטח שלא מסעדה או בר מסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.0
28/08/08

לא יאומן... קראתי את הביקורת של כולם ותהיתי לעצמי..."מה, גם הם הגיעו לסניף החיפאי של הג'ירף?!" מסתבר שזה לא מיקרי אלא מדיניות של הרשת.. - אי זמינות הטלפונים - בעיות במשלוחים - צפיפות... במסעדה ....לא מצליחה להבין איך עדיין כל כך מצליח להם שנפתח גם סניף באילת..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sean - תמונה
Sean 2 ביקורות
4.3
18/08/08

הגענו למסעדה ביום ראשון בערב 17 אוגוסט 2008 בערך בשעה 00:40. לאחר שהמלצריות התעלמו מאיתנו כ5 דקות בוד שעמדו לידנו כ 3 מלצריות ושוחחו בינהן, נאמר לנו ע"י אחת המלצריות שאין מקבלים כרגע... סועדים מאחר ובשעה 01:00 סוגרים את המטבח. נגשה אלינו מיד אחר כך אחראית המשמרת; איה מונק, שהיתה נעימה ואדיבה להפליא וציינה שבמידה ואנו מעוניינים להזמין, היא תשמח לקבל את הזמנתנו. שוב לאחר מכן הגיעה אחתהמלצריות וציינה שסוגרים ב01:00 ותצטרך להגיש לנו חשבון-מיותר לציין שלא היתה לנו בעיה עם עובדה זו. המלצרית -אותה אחת שהגיעה גם בפעם הראשונה היתה חסרת סבלנות, חסרת גישה שירותית וארוגנטית. לאחר קבלת המנות, אחת המנות "זכתה" בחרק מעופף גדול ובולט לעין מוקפץ יחד עם המנה! אחראית המשמרת הגיעה שוב-מיוזמתה, על מנת לבדק את רמת שביעות רצוננו מהתקרית הקודמת וכאשר שמעה על המצב החדש, מיד, מיוזמתה שנית, הודיעה שלא תחייב אותנו במנה הנ"ל, הוציאה לנו 3 צ'ייסרים וקינוח טייק אווי ללא תשלום. הרגשתי צורך לכתוב תגובה ולהודות לאחראית המשמרת , איה מונק, על גישתה המקצועית, נעימה, אדיב וראויה לציון ולמידה. ההרגשה והזכרון שנשארו בנו היו נפלאים למרות קבלת הפנים הצוננת והאירוע הלא נעים. אין ספק שנחזור למסעדת ג'ירף באבן גבירול. שאפו להנהלת המסעדה על בחירתם בעובדת מקצועית ומסורה כאיה מונק. תודה לך.נהנינו עד מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
2.7
07/07/08

כמה שהעיצוב חם ונעים והאווירה רומנטית, האוכל פשוט לא טעים והשרות פשוט גרוע. למשל אחי לא אוכל חזיר והוא הזמין את המנה האפגזית (או משהו כזה) בלי חזיר וכשהביאו לנו את המנה הוא אמר שיש לזה... טעם מוזר. טעמתי ואמרתי לו שהוא אכל כרגע חזיר. הוא סופר כעס על המלצרית והמנהל ובצדק, הם התנצלו והביאו לנו בקבוק יין זול וקינוח בחינם ובסוף הגישו לנו את החשבון עם חיוב על המנה. לטעמי לכל המנות יש את אותו הטעם ואין שום דבר מיוחד בהן חוץ מהשמות.אני לא בטוח אם זה מתאים להגיש כנפיים במקום שיש נודלס וסושי. ולסיכום מסעדה של פסט פוד אסייתי, לא שונה מלמון גראס ואפילו יותר טוב.לא ממליץ בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה