נגישות
נגישות

ג'ירף אבן גבירול תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף אבן גבירול תל אביב

עודד - תמונה
עודד 14 ביקורות
ממש לא כדאי
1.5
27/03/18

היינו בשבת בערב שני אנשים נתחיל מהאוכל - סלט שהיה אמור להיות עם שרימפס, אכן עם הגיע עם שרימפס (אחד בודד). מנת איטריות (מלזית) הגיעה נטולת כל טעם ועם (היה קל לספור) שתי חתיכות גמבה ושלוש... קוביות זעירות של טופו. מנת האוניגירי הגיעה ארוזה בניילון שממנו הגיעה מהמפעל. נמשיך לשירות - המנה העיקרית שהזמינה זוגתי הגיע מעל 10 דקות אחרי שלי, אחרי שכבר מזמן סיימתי לאכול. סלט שלמרות שלא צוין בתפריט, הגיע עם כוסברה (שאותה אנחנו ממש לא אוהבים). אחרי ויכוח מאוד תוקפני מצד המלצרית שטענה שהיא "בטוחה" שידעו אותנו (למרות שלא טרחה לבדוק מול המלצר שלקח את ההזמנה). בסוף התרצתה והביאה סלט אחר, גם הוא עם כוסברה. כפיצוי על השירות הציעה משהו לקינוח, בחרנו קפה, לקחה את ההזמנה ונעלמה מין העין לתמיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zap - תמונה
zap 62 ביקורות
טעים ומומלץ
3.8
31/10/17

המנה האהובה עליי במסעדה הזאת היא ביפ רייס נודלס - פסטה עם סינטה בקר וברוקולי. מנה טובה, עשירה ונדיבה. מסעדה אסייתית טובה ששומרת על קביעות ברמה של המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 61 ביקורות
תלוי מה מזמינים
3.5
12/10/17

המגוון של מנות צמחוניות/טבעוניות גדול יותר מאשר בעבר, אבל הפאד תאי לא משהו כי האטריות מגיעות כמעט בלי ירקות ובלי רוטב. מצד שני יש מנות ראשונות מוצלחות כמו פטריית פורטובלו ומרק עדשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 11 ביקורות
אוכל ממש טעים
4.3
16/03/17

אני נוהג לאכול במסעדה פעם בחודש, אוכל מעולה, מנת פתאי ראשונה מצויינת. המנה האהובה עלי היא עוף מצופה בפרורים בלימון (שניצל - לא יכולתם פשוט לקרוא לזה שניצל?!?). זה מגיע בתופסת אורז עם... רוטב מתקתק בצד - מנה מעולה בגודל מכובד, העוף מגיע חתוך לרצועות והוא פריך במידה המושלמת. חברה שלי מזמינה שם בדרך כלל את המנה הקיסרית - אטריות ביצים עם תוספות בשר, גם מעולה. לקינוח אנחנו מתחלקים בברולה בננה שזה סוג של גלידה עם רוטב כרמל וחתיכות בננה חמות - חם-קר ומאוד מתוק. סך הכל מקום נחמד מאוד, אוכל מעולה, מחירים סבירים לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mor.ober - תמונה
mor.ober 8 ביקורות
טעים ביותר!
4.5
05/02/16

אחרי כמה פעמים שהזמנו משלוח החלטנו שוב להגיע פיזית למסעדה. חייבת לציין שהזמנתי את אותה המנה שהזמנתי במשלוח (אודון פטריות) והטעם היה שונה לחלוטין- טרי וחם יותר והיה הבדל באמת משמעותי,... לכן עדיף לוותר על משלוח מהמסעדה ופשוט להגיע. סה"כ מנות גדולות יפות ומעניינות. יתרון גדול של המסעדה היא היכולת להחליף את הרכיבים הבשריים כמעט בכל מנה ולהפוך אותה לצמחונית. ישבנו על הבר והיה בסדר גמור, מרווח והמלצר היה נעים. מחיר קצת יקר אבל זה ידוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
ג׳ירף
4.5
04/10/15

אין חדש בג׳ירף. אמנם התפריט שונה קצת ונראה שהורידו כמה מנות אבל כל עוד יש את הפיליפינית החריפה אני מרוצה.. המנה האהובה עלי. השירות היה מהיר מאוד. המסעדה הייתה יחסית ריקה אז הייתה אוירה... נעימה ושקטה. המחירים סבירים ביותר. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
משלוח
2.8
28/04/15

הזמנו משלוח גדול לכל העובדים בצהרי יום עבודה רגיל. האוכל הגיע בזמן, למרות שלשליח לא היה עודף לתת (בטעות או בכוונה?!) הסושי שהזמנתי לא היה מדהים בכלל, בינוני פלוס לכל היותר ובהחלט לא... שווה את המחיר המופקע. החיסרון הגדול ביותר הוא שלא קיבלנו שןם הנחה על הזמנה של 400 ש"ח, למרות שהמסעדה נותנת 10% הנחה בישיבה במקום עיסקיות. ואם כבר עיסקיות, למה אין באמת? בקיצור, קצת מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
טעים אבל צפוף
3.0
23/01/15

הפיליפינית החריפה והמנה המלזית טעימות אבל יש בהן מעט מאד נתחי עוף. מנה אחרונה עוקץ איטלקי טובה. עמוס מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה 10 ביקורות
פשוט נפלא
4.5
07/12/14

הגענו למסעדה במוצ"ש, לא הזמנו מקומות מראש והיה מקום רק על הבר. הייתה זו חוויה נפלאה: הברמן היה מקסים וגם קיבלנו 1+1 על המשקאות. היה ערב מצחיק וזורם, הברמן עשה אווירה נפלאה, האוכל היה... טעים מאד ולא יקר יחסית לתמורה. לקחנו את החריפה וביף רייס נודלס. קינחנו בבננה מקורמלת. נפלא! מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
ג'ירף
4.3
20/06/14

נודלס מעולה. אין על הפיליפינית החריפה שלהם.. המחירים אמנם יקרים, אבל השירות הטוב והמנות הטובות משכיחות את זה. נחמד לשבת בסניף אבן גבירול, אוירה שקטה יחסית. השירות מהיר ואדיב מאוד. המנות... מוגשות מהר לשולחן. בסך הכל כיף לשבת שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה