נגישות
נגישות

ג'ירף אבן גבירול תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף אבן גבירול תל אביב

Shlomit - תמונה
Shlomit 55 ביקורות
אכזבה גדולה
1.3
10/06/14

הזמנו משלוח מהמסעדה שהגיע באיחור, על זה היינו סלחנים, רק שהמנות היו קטנות ורחוקות מלהיות טעימות. הזמנו מרק שהיה בו בעיקר נוזל והיה ממש לא טעים. המחיר ששילמנו היה מופקע וזו פעם אחרונה... שנזמין או נאכל שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itay - תמונה
Itay 9 ביקורות
רגשות מעורבים
3.8
25/05/14

הזמנו כמה מנות מהמסעדה המשלוח הגיע מהר מאוד אז זה פלוס ענקי. לגבי האוכל המנות מורכבות חדשניות ולפחות לגבי העיקרית שאכלתי עוף חמוץ מתוק (עם ליצ׳י ואננס-מפתיע מאוד) גם טעימות. עם זאת... האגרול היה בלתי אכיל אז אני קצת חלוק על רמת האוכל אבל אני אתן יותר חשיבות למנה העיקרית אז סה"כ חוויה טובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daria - תמונה
Daria מבקר מתחיל
כיף וטעים
4.0
21/02/14

אני ושתי חברות שלי הזמנו מקום לחמישי בערב. הגענו והושיבו אותנו במהירות. במסעדה היה נעים והייתה אווירה נעימה המלצרית הייתה מאוד נחמדה, נתנה לנו שירות מהיר ואדיב. האוכל היה מצויין, הגיע... חם ומהר. בקיצור מעולה. אני אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
ממש טעים ממש מפנק
4.3
19/12/13

עשנו הזמנה של 3 מנות , שהגיעו בדיוק כמו שרצינו כל אחד והשיגועים שלו. הגיע בזמן , שירות טוב. טעים מאוד ומפנק. לכו על המנה החריפה!! ולא היא לא ממש חריפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
טעים מהיר כיף!
4.0
02/11/13

אוכלים בג'ירף כל הזמן. אבל הסניף הזה הוא האהוב עלי כי יש בו יותר מנות מכל מקום אחר. הם הוסיפו תפריט הודי שהוא מעוללה! המנת טאלי ממש טובה. אווירה כייפית ושירות טוב. אין כמו ג'ירף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
jenny.to - תמונה
jenny.to 5 ביקורות
מבאס
2.0
27/03/13

הזמנתי סושי במשלוח פעם ראשונה (בדרך כלל אני יושבת במסעדה). הסושי הגיע ללא רטבים (חוץ מסויה, שאיני אוכלת, וג'ינג'ר). לאחר בירור טלפוני הוסבר לי שהסושי תמיד נשלח ללא רטבים (כמו ספייסי... מיונז וטריאקי) והובטח לי שלפנים משורת הדין ישלחו אלי הרטבים. הרטבים לא הגיעו מעולם. הג'ירף לא היו חייבים להציע לשלוח את הרטבים, אבל אם כבר הציעו היו צריכים להביאם. באתר האינטרנט אין שום אפשרות לרשום הערות למשלוח ולבקש רטבים נוספים כמו שהיה מצופה מאתר של מסעדה רצינית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shamir Yona - תמונה
Shamir Yona 9 ביקורות
תם זמנה
2.0
06/10/12

המסעדה אשר לטעמי היתה הטובה מסוגה איבדה מזוהרה: המחירים גבוהים והתמורה עלובה. האוכל משונה: סלט של טמפורה פירות ים היה אוסף של עלים ירוקים עם חתיכות קטנות ביותר של שרימפס עטוף בטמפורה... חריפה. את השרימפס לא הרגשנו אלא את המיונז (!!!!!), בו נטבלו העלים. המנה ״ההונג קונגית״ היתה איטריות ביצים ברוטב הויסין וסויה מלוח ביותר, כשבשר החזיר היה פיסות קטנות של נקניק לבן. בקיצור. - עלוב ומעליב. הדבר היחיד לחיוב הינו השירות המהיר והאדיב. לסיכום - אחרי שנים, אנו לא נשוב למסעדה שוך או לכל סניף אחר שלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 37 ביקורות
כיף
5.0
06/12/11

אנחנו בדרך כלל מזמינים את המלזית ומאוד נהנים. גם הפבלובה שלהם מצויינת, וגם המנות הראשונות שניסינו. הלוואי שהם היו מוסיפים לתפריט המשלוחים גם את הוון-טון המטוגן (במנות הראשונות).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.3
02/03/11

דווקא היה בסדר - בניגוד למה שההודעות מתחתיי זועקות.הגענו בסביבות 8 בערב, המנות הוגשו במהירות. המלצרית הייתה יעילה וביררה אם אנחנו אוכלים כוסברה או בוטנים (שהיו במנה והם שנויים במחלוקת).... הסושי היה טוב והפיליפינית החריפה (עם טופו במקום עוף) שהזמנתי הייתה טובה כתמיד. אני פשוט מפנטזת עליה כל יום:)לא ניסיתי מנות מורכבות מאד או בשר - אבל הנודלס באיכותו עדיין הטוב באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
28/12/10

דבר אחד יש לי להגיד - ממש על הפנים. לא להזמין משלוח מהם! עדיף פשוט לדרוק ת'כסף לפח. מבטיחים שעה (!) מגיעים אחרי שעה וחמישים דקות עם אוכל קר והשליח בשיא החוצפה עוד נוגע באוכל ומתווכח! מה... זה?! על זה משלמים 60 שקל למנה? מה גם שהאיכות ירדה פלאים!!! היה טוב - חבל שנגמר - עכשיו מאוד רע!

עוד פרטים
הוספת תגובה