נגישות
נגישות

דיקסי גריל בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על דיקסי גריל בר

Ofer - תמונה
Ofer 6 ביקורות
אוכל לא רע אבל יקר
3.5
28/03/15

היינו זוג ויצאנו ב350 שקל בלי לאכול יותר מדי. ההמבורגר טעים, ההום פרייז ספוגים בחמאה וצ'ילי אך אי אפשר להפסיק לאכול אותם. סטייק פילה חביב אך לא יותר מזה, השירות היה מהוסס מעט ולא ממש... מקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meital Sahar Ovadia - תמונה
Meital Sahar Ovadia 28 ביקורות
מנות ראשונות מעולות
3.5
23/03/15

הזמנו מננות ראשונות מצויינות- כנפיים, הום פרייז ורול סינטה עם אספרגוס. המנות היו מאוד טעימות. לתערי הרב התאכזסנו מהמנות העיקריות. הזמנו ספיר ריבס שהיה מנה מעולה אבל לא ברור לי למה על... חצי צלחת יש כרוב חתוך ולא מטובל. הזמנו סטייק אנטריקוט שהיה מעולה ו2 מנות של מדליוני פילה בקר. המדליונים היו חסרי טעם. לצערי הרב לא ניגש אלינו מלצר ואפילו כשחיפשנו אחד לא ראינו. לאחר דקות ארוכות שקראנו למלצר סוף סוף ניגשו אלינו. הרטבים היחידים שהיו להם להציע היו רוטב שמנת ופלפלת או צ'ימיצ'ורי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון - תמונה
רון 3 ביקורות
בשר מהטובים ביותר,אווירה נהדרת
4.5
11/03/15

היינו ביום רביעי בערב. בהמלצת המלצר הלכנו על סטייק אנטריקוט זוגי בשר נהדר,מטופל בצורה מקצועית ביותר אשר ביחד עם תוספת ההום פרייז המפנקת היה לא פחות ממושלם. טירמיסו ועוגת שוקולד נוטלה... היוו סיום נהדר לארוחה מצוינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dani - תמונה
dani מבקר מתחיל
שירות ואוכל מהטובים שיש!
4.3
11/03/15

הייתי עם בן זוגי בארוחת ערב ליום נישואין והיה פשוט מעולה!!! מנת הכנפיים עם הרוטב האלוהי הייתה כרגיל מצוינת אבל הסטייק אנטריקוט שחלקנו התעלה אפילו עליה. אה כן והשירות היה יסודי, נעים... והולם את הציפייה. תודה דיקסי על ערב מהמם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sharony - תמונה
sharony 4 ביקורות
שווה ללכת רק בשביל הכנפיים!
4.5
22/02/15

הכנפיים וההום פרייז -יש להם אותו רוטב אין דברים כאלה מושלם הבורגר גם מעולה השרות יוצא דופן כריך אנטרקוט פילדלפיה העיקרית הכי טעימה שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
חוות דעת
3.0
22/02/15

בצהרי יום חופש לקחנו את הרכב והחלטנו לנסות סופסוף את מסעדת דיקסי שאנחנו רק שומעים עליה ביקורות טובות ללא הפסקה.. אז נסענו ליד עזריאלי לסניף המקורי.. מבחוץ חשבנו אולי התבלבלנו כי זה לא... היה נראה כמו מסעדה.. אבל כשנכנסים לבפנים זה אחרת לגמרי.. אורות ניאון קטנטנים מפוזרים לאורך ולרוחב המסעדה.. חשוך אינטימי וכמו שאני אוהבת.. כל אחד מאיתנו הזמין המבורגר דבר שכיום נראה לי שאפשר היה לשנות ולנסות קצת לצאת מהמיינסטרים וללכת על מנה אחרת כמו הכנפיים הכל כך מפורסמות שלהם.. אבל לא נורא, זו הזדמנות להגיע שוב. היה המבורגר טוב אבל אכלתי יותר טובים

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 18 ביקורות
מסעדה חביבה
4.0
19/02/15

זה הביקור השלישי שלי במסעדה, הקודם היה לפני שנתיים וחצי, למרות קרבתו של ביתי למסעדה. האווירה במקום נעימה, האוכל לא רע ואף יכול להיות טעים. למנת פתיחה בחרנו את הקרפצ'יו אשר מוגש בנדיבות... לא מובנת מאליה עם לחם, הרבה עלים ירוקים (רוקט) ופרמז'ן, טעים ודקיק. פחות ממליצה על ההמבורגר שבחרתי, ביפ בורגר עם גבינת עזים וריבת בצל, יבשושי מדי לטעמי, למרות שביקשתי מידת עשיה מדיום. הוא מגיע ללא לחמניה. הצ'יפס רך מדי בעיני, ויתרתי עליו בקלות. היינות במחירים סבירים בהחלט, מגוון לא רע. החודש נותנים שם כבוד ליקב תבור עם יין הבית. עוגת השוקולד שבחרנו לקינוח היתה טעימה, הוגשה חמה ובמהירות, לא מורגש שחוממה במיקרוגל. דחוסה ומתוקה, שתי כפיות מספיקות. יצאתי מפוצצת. מניחה שנחזור לשם, בעיקר בזכות הקרבה הביתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר מבקר מתחיל
לא מובנת ההישרדות ארוכת השנים הזו של דיקסי
3.3
29/01/15

יצאנו לדאבל דייט באמצע השבוע. המקום מלא. סחתיין עליהם. הזמנתי ביפבורגר (ואני אוכל המבורגרים בכל מקום ויש לי בסיס די עצום להשוואה), ולראשונה מזה ה-מ-ו-ן זמן ביקשתי להחליף אחרי ביס אחד.... היה יבש וחסר טעם באופן לא ברור ממש. הכנפיים המיתוגיות היו חביבות ותו לא. לא זכור לי שהן כאלה "רגילות" ועוד יותר לא הבנתי למה זו מנת הדגל האלמותית. הספריבס היו מצויינות. זה כן. השירות היה סביר ולא יותר. המחירים יקרים בחלק מהמנות בלי שום פרופורציה (למה מנת עוף עם אורז מאמירה ל80+ש"ח??? הפעם האחרונה שלי בדיקסי הייתה לפני למעלה מ15 שנה וככל הנראה לא אמהר לשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shulgie - תמונה
shulgie 8 ביקורות
חגגנו יום הולדת לבן הזוג
4.5
16/01/15

כמו שכולם ממליצים - הכנפיים וההום פרייז מעולים וגם נתח 400 גרם של בקר. אהבנו גם את חזה העוף ברוטב טריאקי. על הקינוחים אין מה לדבר - מושלם! תפריט יינות איכותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
תמיד כייף לחזור!
4.0
16/09/14

אין אבל אין על הכנפיים של דיקסי! הסלט קיסר מיוחד וההמבורגר גם סבבה. ממש כמו דיינר אמריקאי! חזרנו מלא פעמים ונמשיך לחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה