נגישות
נגישות

דיקסי גריל בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על דיקסי גריל בר

Regina - תמונה
Regina 4 ביקורות
אוכל טעים, מלצרית ומארחת מעופפות
3.5
13/01/13

היינו 4 אנשים, הזמנו קרפצ'יו - אחד הטעימים שאכלתי, מולים מוקרמים - טעים בטירוף, שרימפס בחמאה שום ויין לבן - ככה ככה, נקניקיות תוצרת בית - קצת שומני אבל טעים, ביפבורגש על פירה - טעים,... קוטלט לבן - טעים. הבעיה שיחידה שהייתה לנו היא עם המארחת - הזמנו מקום ל18:00, כשהגענו המארחת אמרה לנו לחכות בחוץ ושהיא כבר בודקת, עמדנו מספר דקות בלי שאף אחד יעדכן אותנו במה שקורה, עד ששאלנו אותה והיא ענתה שמכינים את השולחן (היא יכלה גם לצאת שניה ולהגיד לנו מבלי שנצטרך לפנות אליה). המלצרית (אחת מהן) הייתה קצת מעופפת ולא ממש קשובה, מה שהכי הפריע לנו זה שכשביקשנו לעבור מקום (לשולחן צדדי איפה שאין הרבה רעש וילדים מתרוצצים מכל כיוון) היא אמרה לנו "לכו למארחת", אני מבינה שהיא לא יכולה להעביר אותנו שולחן על דעת עצמה, עם זאת היא גם יכלה לבד לגשת למארחת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 44 ביקורות
מעל למצופה
4.5
28/10/12

היינו קבוצה של 15 איש בערך באתי בלי הרבה ציפיות, גם שבדרך כלל שמגיעה קבוצה גדולה יש טעות בהזמנה או שהמנות לא יוצאות ביחד. לשמחתי הכל הגיע בזמן הבירות הגיעו מיד ואז הראשונות ואז העיקריות... אני הזמנתי את הביפבורגר שהיה מצויין ממש, הכריך פילדלפיה גם קיבל ביקורות טובות בשולחן. מחיר סביר להמבורגר עם תוספת 59₪ סך הכל היה מאד נחמד, המלצרים לא הציקו ושביקשנו משהו קיבלנו מיד. שירות בסדר גמור, האוכל מומלץ חוויה נחמדה לא יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gil1973 - תמונה
gil1973 20 ביקורות
אכזבה
1.3
26/10/12

אוכל יקר,בקמצנות וזלזול.אוירה קשה.אנרגיה רעה יש שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 5 ביקורות
פשוט חוצפנים!
1.0
25/10/12

אני הגעתי למסעדה בידיעה שאין לי הרבה מה לאכול שם כי הכל לא כשר אבל הייתי חייב להגיע... ראשית הרעש במסעדה בלתי נסבל, אולי זה נשמע מגניב/נחמד כשזה מתנגן בלופ בווליום חלש כשנכנסים לאתר... שלהם אבל במסעדה בקושי ואפשר לשמוע אחד את השני או את המוסיקה. דבר שני, ביקשתי דג אבל לא רציתי אותו מבושל על שאריות של חזרזירים אז ביקשתי לבשל אותו על נייר כסף. אמרו לא! וחבל כי רציתי דג. אז הזמנתי סלט ולשם כך אני מגיב פה בכדי שאנשים לא יפלו בפח של המסעדה הזאת! זאת לא מסעדה זה שוק. הם פשוט חוצפנים, על צלחת לבנה ומסריחה משומן בשר הם זרקו חסה שלמה (ישר מהשקית...ולא, זה לא מגניב, זה מזלזל) שהיתה חתוכה באמצע לשנים, חופן עגניות שרי, חתיכות לחם יבש מעט פרורי גבינה מסריחה ב-42 שקל? ממש חוצפה, הזלזול במנה הזאת פשוט העליב רציתי להחזיר את המנה אבל אמרתי לעצמי שנאכל בשקט כי אין ברירה אבל לפה אני לא חוזר! אפס במדד חיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של יוסי
יוסי
23/03/2013
עצוב לשמוע את הסיפור של חיים. (גילוי נאות... אני כן מאוכלי ה"חזרזירים"). יצא לי לנסוע מספר רב של פעמים עם שומרי כשרות לחו"ל במסגרת העבודה. פעמים רבות, שומרי הכשרות ביקשו מהמטבח לקבל דג עשוי בעטיפת אלומיניום. בכל הפעמים, המסעדות נענו בחפץ לב, ורבות אפילו הזמינו את המזמינים למטבח, על מנת לוודא שהדג נעשה לשביעות רצונם. מוזר מאוד שמסעדה ישראלית אינה מכבדת בקשה שמסעדות של גויים מקיימות בהבנה ובשמחה. אשמח לשמוע את תגובת המסעדה.
עדי - תמונה
עדי 3 ביקורות
מאכזב מאוד
1.5
20/09/12

הגענו לדיקסי בחג השני של ראש השנה. המסעדה היתה ריקה והמוסיקה היתה כל כך חלשה, כאילו כולם נרדמו. ישבנו על הבר והזמנו את מנת הדגל - כנפיים. המנה היתה מבישה - אמנם היו בה 12 כנפיים כמובטח,... אבל נראה כאילו היו של עופיונים ולא של תרנגולות. בקושי היה מה לאכול. לפני כשנה כאשר קרה מקרה כזה, עם הגשת הצלחת הברמן התנצל ופיצה אותנו בעוד חצי מנה של כנפיים. הפעם כשהסבנו את תשומת ליבו של הברמן למצב, הוא אמר לנו: אתם יכולים לספור - יש שם 12 כנפיים. לגודל שלהן הוא לא טרח להתייחס. גם הקינוח המפורסם - סופלה השוקולד הגיעו אפוי הרבה מעל המצופה - לא היה בו מילוי נוזלי וההקפדה על ההגשה שהיתה פעם (מנה גדולה יותר עם קישוט של עלה נענע) לא באה לידי ביטוי הפעם. לא חושבת שנחזור לשם שוב. כשהערנו לברמן על המוזיקה הוא אמר: גם לי היה נדמה שהמוזיקה חלשה, אבל בתגובה הוא דאג שיחלישו עוד קצת. בקיצור - אווירת נכאים ואוכל מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shani Ben Hai - תמונה
Shani Ben Hai מבקר מתחיל
אכזבה כפולה
2.8
20/06/12

אכלנו במסעדה בת"א 6\17, ראשית אציין שנהננו מהשירות האווירה וטעם המנות. הזמנתי את מנת הפפרדלה לראשונה. המנה הגיע ללא הפקאנים שיחסית זה בסדר כי הם צורפו לאחר שהערתי למלצרית,בדיעבד נזכרתי... בנוסף שבתפריט רשום עגבניות מיובשות ואילו המנה יצאה עם עגבניות שרי תמר קטנות וטריות (קיימת תמונה של המנה איך שהגיע) מעבר לכך בנוסף , כמה מהפסטות היו דבוקות זו לזו, מה שמאוד איכזב , יש לי גם תמונה של אלו שהיו דבוקים ולא נאכלו על ידי שגם לזה לא ייחסתי חשיבות במקום כי כבר שבעתי מהמנה. מבחינתינו זו מסעדה ברמה שלא אמורה לאפשר טעויות ברמה כזו.כתבתי את המכתב הזה לפייסבוק שלהם כי אין מקום אחר לתלונות לקוח, ועברו יותר מידי ימים ללא תשובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דלית - תמונה
דלית 2 ביקורות
התאכזבתי!
2.5
28/05/12

חג שבועות, ארוחת הצהרים. כל המשפחה מגיעה סוף זוך לדיקסי, אחרי שסיפרנו לילדים על נפלאות הבשר, פשוט נפלנו. ובגדול! המנות הראושונות היו טעימות מאד: הכנפיים, השרימפס, הקרצ'ו עם הפרמזן, לחם... השום. מצויין. התענגנו. המנות האחרונות היו מאד טעימות גם הן. אבל העיקר, הבשר. היה רחוק מלהיות עשוי כנדרש, ובכלל כאילו הנתחים לא היו טובים. נתחי פילה בקר ביקשתי M, קיבלתי יותר עשוי מהנדרש ופשוט לא טעים. קוטלט לבן היה יבש. למה? שף טוב יודע מתי להוריד קוטלט מהאש... הזמנו 2 מנות ספייריבס לשני בני הנוער, ושתי המנות היו מאכזבות. למעשה - נותר לכולנו טעם רע ממש בפה עד היום בבוקר. היו לנו זכרונות טובים מדיקסי. באנו בגלל הבשר והתאכזבנו קשות. לשם, לא נחזור יותר וחבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
קמפוס ברושים - תמונה
קמפוס ברושים מבקר מתחיל
לא בוכים על חלב שנשפך!?!
2.8
04/05/12

לא יוצא לי לאכול הרבה בחוץ לכן עד שאני כן מגיע לזה אז בא לי שזה יהיה טוב. אני ואשתי רצינו לצאת ולאכול אבל כשראינו שהקטנה בוכה ושהרעב גואה החלטנו שחייבים להזמין עכשיו. הזמנו בטלפון... ואני נסעתי להביא עד כאן הכל בסדר, כשפתחנו את השקית ראינו בפנים אריזות שהיו אמורות להרשים אותנו אבל הן היו ענקיות וצעקו בנו להרוס את הכוכב לכת שלכם. ההמבורגר היה חסר טעם יבש, לא היו רטבים, הצ'יפס שחה בשמן. ביקשנו מדיום ומדיום וול וקיבלנו וול (וול) דון. בקיצור אם אתם מוזמנים למסיבה של שנות ה-80 ולא הכנתם כלום הייתי קופץ לדיקסי ואם לא אז לא. אנחנו התאכזבנו מאוד, היה חבל על הכסף ועל טירחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 37 ביקורות
חוזרת בי
4.3
01/04/12

כתבתי בחוות דעת קודמת שהאוכל "בהחלט לא מדהים", אבל אחרי שחזרתי לדיקסי והזמנתי מנות אחרות (ביפבורגר עם ביצה עלומה, סלט צ'דר, ביף בורגיניון ומדליוני פילה על שפצל), אני חייבת לומר שהאוכל... דווקא כן די מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
ארוחת בוקר מעולה עם שירות חובבני
3.5
23/03/12

הגענו ביום שישי לארוחת בוקר. ארוחות הבוקר מוגשות עד 11:30, אבל בגלל שהתקשרנו ואמרנו למארחת שאנחנו באים במיוחד, הם נתנו לנו להזמין קרוב ל-12 ארוחת בוקר. התפריט מיוחד לא כולל סתם ארוחות... בוקר ישראליות אלא דברים מיוחדים עם בשרים, וחביתות מושקעות. האוכל היה מעולה (אגס בנדיקט סלמון וחביתת אנטריקוט). לא זול, אבל לא יקר מאוד. האווירה במקום נעימה, רק חבל שכל פעם שהיינו צריכים מלצר עבדנו כל כך קשה להשיג את תשומת הלב שלהם. בהחלט נחזור לארוחות בוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה