נגישות
נגישות

דיקסי גריל בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על דיקסי גריל בר

oreldi - תמונה
oreldi 18 ביקורות
דיינר מהטובים הארץ
5.0
23/08/14

הייתי פעמיים לאחרונה. הזמנתי: כנפיים ברוטב צ'ילי- מצוינות. הרוטב היה מאוד חלבי, יתכן שהוגש עם שמנת או חלב. אוסובוקו טלה עם פולנטה:(105) מעולה, אוסובוקו רך ומלא טעם. המבורגר ביין אדום... (76): המבורגר מעולה, רך אך לא מדי, הוגש מדיום לבקשתי. אחד הטובים בעיר (ואכלתי ברוב המקומות הנחשבים) סטייק סינטה:(98) מצוין. הוגש עם הום פרייז טובים. השירות מקצועי ונהדר בטעות נשפך על הכנפיים יותר מדי מלח והם הוחלפו בלי שביקשתי (המלצר ישר שם לב ) לא זול אבל תמורה מצוינת. נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dror - תמונה
Dror 2 ביקורות
שרות נוראי
1.8
05/08/14

עכשיו ביקרתי במסעדה עם אשתי ושניים מילדינו. 1. עד שקיבלנו את המנות העיקריות הילדים כבר סיימו את מנות הילדים (בערך חצי שעה) 2. קיבלנו גלידה בלי כפיות 3. קיבלנו קפה בלי סוכר 4. חיכינו... יותר מעשר דקות לחשבון והמלצר היה אובר מנומס ומתנצל

עוד פרטים
הוספת תגובה
R-M - תמונה
R-M 23 ביקורות
שלמות של המבורגר
4.0
24/06/14

זה ההמבורגר הכי טעים שאכלתי בחיי. השירות היה מעולה, הכל היה טעים מאוד מאוד. פרט למחיר הלא שפוי הכל מעולה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
elad - תמונה
elad 3 ביקורות
ההמבורגר הכי טעים בארץ
4.8
05/06/14

אני אוכל שם פעמים רבות, ולאחרונה בעיקר על הבר. ההמבורגר הכי טעים בארץ: בשר טעים ובעיקר מדובר באחד המקומות הבודדים בארץ שיודעים מהי מידת הכנה מדיום. האצבעות שוקולד, מדהימות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד וגדי - תמונה
ורד וגדי 7 ביקורות
אמריקה בישראל.....
3.8
31/01/14

סעדנו במסעדת דיקסי ונהננו מאוד. אוריה טובה, שירות מצוין, והמנות היו טובות מאוד... תמשיכו כך תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
eran - תמונה
eran 3 ביקורות
כבוד
5.0
07/12/13

חזרנו אחרי היעדרות של שנים.השירות מעולה קשוב ויחס נדיב. אוכל פשוט ולעניין בלי פלצנות בלי פוזה והכי חשוב טעים. כל הכבוד למנהל המשמרת שדאג ליחס אישי ומפנק.. בטוח שנחזור שוב..:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
אין על הדיקסי
4.5
19/07/13

כבר שנים שאני הולכת למסעדה הזו, אבל לא הייתי בה הרבה זמן. אתמול חזרנו ושמחנו לגלות שהאיכות עדיין אותה איכות, הכל טעים בטירוף, אווירה עדיין כייפית. תמיד מקום שכיף לחזור אליו! לא לוותר על... ההום פרייז האלוהי שפשוט אף מקום לא מצליח להעתיק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 49 ביקורות
לא מרוצים
2.8
24/06/13

אכלתי במסעדה פעמיים. בפעם הראשונה הזמנתי סלמון והייתי מרוצה. בפעם השניה הזמנתי פילה מוסר. דבר ראשון, בפילה היו לא מעט עצמות, מה שלא אמור לקרות. דבר שני, נראה לי שבתוך הדג הייתה תולעת.... חשדתי שמדובר בתולעת, אבל לא הייתי בטוח. הוצאתי אותה ואכלתי את שאר הדג. אחרי זה באתי הביתה והסתכלתי באינטרנט איך נראות תולעים של דגים, וזה נראה בדיוק כמו מה שהיה לי בדג. אני ב-90% בטוח שמדובר בתולעת. אני יודע שתולעים מאוד נפוצות בדגי ים. הייתי מצפה אבל ממסעדה שיבדקו את הדג לפני שמכינים אותו ולא יגישו דג עם תולעים. אני יודע שהדג אפוי והתולעת מתה ולכן אין סכנה ממנה, אבל עדיין זה מגעיל לאכול תולעת טפילית. הברמן ראה שלא היינו מרוצים, והביא לנו קינוח בחינם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
18/09/2013
מסעדת דיקסי פתוחה קרוב ל 20 שנים. אנו עובדים ללא לאות בכדי שמקרים כאלו לא יקרו, ואף מזה מספר שנים אנו שולחים דגימות לבדיקות מעבדה תקופתית בכדי לספק ללקוחותינו מזון טרי ובאיכות מעולה. צר לנו שלא הפנית את תשומת לב הברמן ו/או מנהל המשמרת בכדי לתת לנו אפשרות לבדוק את הממצא בצורה מיטבית ולתת לך, אורח במסעדתנו הרגשה טובה יותר. ניסינו ליצור עימך קשר מספר פעמים אך ללא הצלחה, אתה יותר ממוזמן ליצור עימנו קשר ב- 03-6966123
vickykro - תמונה
vickykro 4 ביקורות
מאכזב
2.8
30/03/13

אוכל רגיל עד מאכזב ולא מצדיק את המחיר היקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילנית - תמונה
אילנית 5 ביקורות
ארוחת ערב
3.8
20/01/13

ביום חמישי נפגשנו כמה חברים לארוחת ערב בדיקסי. האוכל היה נהדר, טעים וערב לחיכנו. הדבר היחיד שפגם בהנאה המושלמת והשאיר טעם לפגם היו הקינוחים. הזמנו קינוח שנקרא בתפריט "פונדנט תפוזים... ושוקולד", פונדנט הינו עוגה חמה שליבתה נוזלית, ולצערינו הרב קיבלנו עוגת תפוזים יבשה שבמרכזה היתה קוביית שוקולד וכל הקינוח הורגש כאילו חומם קלות, עצוב מאד שמסעדה ברמה שכזו לא מגישה קינוח שאמור להיות יחסית פשוט ברמה הראויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה