נגישות
נגישות

דיקסי גריל בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על דיקסי גריל בר

diana_os - תמונה
diana_os מבקר מתחיל
24/7 זה לא
1.0
30/08/15

הזמנים לא מעודכנים באתר. כמה פעמים אנחנו מגיעים והם לא פתוחים. כמה פעמים בסופ''ש ועכשיו בראשון בבוקר. עלה לנו 20 שקל חניון על 2 דקות שעלינו ואמרו לנו שהמטבח נפתח ב8. נמאס לי לשרוף זמן... כדי להגיע אליהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ha - תמונה
Ha 2 ביקורות
ארוחת בוקר ו
3.0
22/08/15

שנים אנו נוהגים לאכול ארוחת בוקר בדקסי כאשר מנת הדגל האהובה עלינו הינה פרנץ טוסט בתוספת סלט פירות קטן וקצפת וניל מדהימה. אלא מה, בשנים האחרונות מנת הפגנת טוסט יוצאת בכל פעם עם פגם/טעם... לוואי, אפרט: פעם בטעם לוואי של בצל, פעם אחרת בייקון, פעם נוספת שרוף וחרוך, פרוסות בגדלים שונים. הפעם האחרונה, היום-שבת בבוקר- הגיעה מנה כולה טעם וריח של טיגון (כאשר המנה אמורה להעשות על הפלנצה) ובליווי טעם מר; בקצור, אכזבה!!!! נפלה החלטה: עם דקסי גמרנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
הזכרונות יפים
2.8
16/08/15

הגענו בשבע בבוקר . הכיסאות היו מורמים , הרצפה הייתה מטונפת.חשבנו שסגור, אמרו לנו שפתוח . במסעדה היו רק שני שולחנות מאויישים.למרות זאת (כנראה בשל הנקיון) בקשו שנשב ליד אחת מהשולחנות שכלל... חבורה קולנית במיוחד. נשברנו אירי מספר דקות ובקשנו לעבור שולחן. האוירה במסעדה לא הייתה משהו עקב הכסאות המורמים, הטינופת על הרצפה ובהמשך נקיון הרצפה. כנראה שהיינו צריכים להגיע חצי שעה לפני או אחרי. לארוחת הבוקר הזמנתי אגז בנדיקט : ביצים עלומות ברוטב הולנדייז עם הומפרייז. ביצה עלומה אחת לא הייתה כל כך עלומה והבסיס מבריוש היה מעט יבש , הסכין לא הייתה חדה מספיק . ההומפרייז היו מלוחים להחריד. הילדה הזמינה פפרדלה שהייתה מעולה , אחת הטובות שטעמתי עם רוטב מדהים . השירות היה טוב בסך הכל .

עוד פרטים
הוספת תגובה
robi - תמונה
robi 13 ביקורות
אחלה כנפיים
4.0
14/08/15

היינו ביום שישי ארבעה אנשים. הזמנו כנפיים כמנה ראשונה לכולם ומנות עיקריות לכל אחד. הכנפיים מצויינות!! לדעתי המחיר קצת מוגזם (22 כנפיים ב74 זה יותר מדי) אבל בגלל שהן היו מצויינות אין... טענות. ההמבורגרים היו טובים, כולל מידת עשייה מדויקת. בנוסף הזמנו כריך אנטריקוט שהיה טעים. החיסרון העיקרי הוא במהירות השירות- המלצרים לוקחים את הזמן או שיש מעט מדי מהם. נחזור שוב (והפעם בלי הרבה אלכוהול כי זה מקפיץ את מחיר הארוחה לגבהים שלא תאמינו).

עוד פרטים
הוספת תגובה
הגר - תמונה
הגר מבקר מתחיל
אכזבה גדולה ממקום שפעם אהבנו
1.0
02/08/15

הזמנו מקומות מראש לארוחת בוקר בראשון לציון עם בעלי וחמותי. ההגעה לשם הייתה מאוד מסורבלת ומה גם לא הייתה חנייה באזור ונאלצנו במשך 40 דקות (!!) לחפש חניה בחום מתיש ומעייף. הודענו על... האיחור למסעדה. כשהגענו למקום בשעה 12:10, קיבלנו תפריט ארוחות ערב, והודיעו לנו שארוחות הבוקר הסתיימו בשעה 12:00, דהיינו 10 דקות לפני. ביקשנו שיתחשבו בנו לתפריט ארוחת הבוקר, כי באנו במיוחד ומרחוק וחיפוש החניה והמקום היה לא פשוט, ובאנו במיוחד לסעוד את ליבנו בארוחות הבוקר הנהדרות של המסעדה. לא מספיק שקיבלנו סירוב חד משמעי מהמלצר, הדבר נעשה בצורה מכוערת ואדישה מאוד, וכמובן שמיד קמנו והלכנו. מסעדת דיקסי הייתה הבית שלי לארוחות בוקר במשך שנים רבות, ורציתי לשתף בזאת גם את משפחתי, אך היחס המזעזע, חוסר ההתחשבות, וההתעכבות המיותרת והקפדנית על 10 דקות איחור, היו מאוד לא ראויים. בושה למסעדת דיקסי המהוללה

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של דיקסי גריל בר
דיקסי גריל בר
11/08/2015
שלום הגר, ראשית תודה בעבור הפניה. אנו מייחסים חשיבות רבה לחוות הדעת וחוויית לקוחותינו. ברצוני לציין מספר דברים : מתחת למסעדה ישנו חניון עצום,כמדיניות אנחנו מסבסדים 50% מעלות החניון ללקוחותינו. במידה ותבחרי לחזור שוב - אין אצלנו כלל בעיות חניה ואנחנו כאמור אף משלמים חלק מעלות החניה (בפועל לאורחים שלנו החניה עולה 8 ש"ח). באשר לארוחת הבוקר - מכיוון שסופי השבוע עמוסים מאוד אצלנו, ומכיוון שהתפריט צהרים הוא תפריט עשיר וגדול הדורש את כל תשומת הלב של המטבח - אין באפשרותנו להגיש במקביל גם ארוחת בוקר וגם ארוחת צהרים. זה אומנם רק 10 דקות אחרי 12 כפי שציינת, אבל בפועל פשוט אין לנו אפשרות שכזאת בגלל החלפת התפריט. לסיכום צר לי שהחוויה שלך הייתה לא מוצלחת. נשמח לחזור ולארח אותך.
chagit - תמונה
chagit 17 ביקורות
טעים מאוד ושרות אדיב
3.8
11/07/15

ביקרנו במסעדה ב8-7-15 לחגוג יום הולדת לבן זוגי, הזמנו מקומות מראש לשעה 20:30, הקדמנו ל19:30 ובפועל הגענו כבר ב 19:00 וקיבלו אותנו בסבר פנים יפות. המיקום שהושיבו אותנו היה בספות שפחות... אהבתי (פחות אינטימי). השרות היה אדיב מאוד והמנות הגיעו די מהר. מנה ראשונה בן זוגי הזמין כנפים וממש התענג עליהם ואני הזמנתי סלט עגבניות חריף עם גבינה ופוקצה מאוד טעים ואחלה מנת פתיחה. עיקריות בן זוגי הזמין המבורגר עם קלמרי והום פרייז והיה בעננים אני הזמנתי פפרדלה עם עגבניות וזוקיני שהיה ממש טעים. המנות לא ענקיות אך בהחלט משביעות. לקינוח הזמנו עוגת שוקולד עם אגוזי לוז וגלידה, לצערי בגלידה היתה חתיכת פלסטיק שנכנסה לי לפה, הערתי למלצרית שמיד לקחה את המנה התנצלה ואמרה שתביא לי חדש, בנתיים נגשה אלינו האחראית לבדוק האם אני בסדר והתנצלה על המקרה וטענה שתבדוק כיצד זה קרה. בסופו של דבר בחשבון זיכו אותנו על הקינוח+הקוקטל אננס וקוקטס שהזמנצתי כפיצוי. אני נהנתי הבן זוג שלי היה בעננים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rita - תמונה
Rita מבקר מתחיל
חוויה של ריטה
2.0
24/06/15

ביקרתי במסעדה ב-23/06 ונישארתי לא ממש מרוצה. המנות קטנות, המחירים גבוהים ושירות... יש הרבה מה לשפר. הינו 5 אנשים, עשינו הזמנה... המתנו די הרבה זמן למנה ראשונה - כאשר סלט 1 בכלל שחכו... להביא ולא קיבלנו אותו כלל. גם למנה עיקרית המתנו המון זמן, עד שפשוט ניגשנו למלצרים וביקשנו להיזדרז. נשארתי לא מרוצה מהחוויה - לא נראה לי שאני אבקר שוב פעם במסעדה זו

עוד פרטים
הוספת תגובה
genyushk - תמונה
genyushk 20 ביקורות
פשוט טעים
4.5
12/06/15

ביקרנו במסעדה ארבעה אנשים בצהרי יום שישי. המסעדה די מלאה, אווירה ועיצוב חמוד, השולחנות רחוקים זה מזה והתאורה עמומה מעט. התפריט לא גדול ומגוון מאוד, אבל יש בו מספיק מבחר. המנות אמנם לא... מקוריות במיוחד, כנפיים או ספריבס נמצא בכל מסעדת בשרים. אבל הטעם - ללא פשרה. פשוט מ-ד-ה-י-ם. הכנפיים ברוטב מיוחד ומאוד טעים - מומלץ! בחרנו גם את ספריבס וסטייק סינטה, שניהם טעימים בצורה יוצאת דופן. גם ההום פרייז מומלץ (מגיע כתוספת לסטייק). השרות מהיר ואדיב. לגבי הקינוחים, מאוד לא מומלץ להזמין במקום זה. עד כמה שהבשר טעים ככה הקינוחים בנאליים משעממים ופשוט לא טעימים. עם זאת, אחת המסעדות בשרים הכי טעימות שאכלנו בהן, מומלצת בחום ובהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
15/06/2015
היי, אנו מודים על הביקורת הבונה, חשוב לנו לדעת שהלקוחות שלנו יוצאים מרוצים מהחוויה שקיבלו. אם זאת היינו שמחים לדעת אילו קינוחים אכלתם וממה בדיוק התאכזבתם. נודה לתשובתכם על מנת להשתפר גם בקטגוריה זו
Jack - תמונה
Jack מבקר מתחיל
חגגנו יום הולדת בדיקסי
4.0
20/05/15

המנות הראשונות היו נפלאות המנות העיקריות בעיקר ההמבורגר שעשויים בשני סגנונות היו ברמה נחותה ביותר יבשים קשים וחסרי טעם. אכזבה גדולה ,במיוחד שהמחיר לא זול בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקרת - תמונה
המבקרת 70 ביקורות
המבורגר קשה וחסר טעם
2.5
07/04/15

היה לי קרייבינג להמבורגר בפסח אז החלטנו להזמין משלוח ממקום לא כשר כי לא התחשק לנו לחמניה של פסח. ראשית, המשלוח הגיע די מהר אבל הגיע קר למדי. ההמבורגר מגיע כאשר כל מרכיב נארז בנפרד -... לחמניה חתוכה, קציצה, ירקות. התקנתי בבית את המנה שזה לא היה כיף גדול. אני דווקא אוהבת שהלחמניה סופגת את הטעמים. במקרה של דיקסי עשו מעשה נבון כיוון שהלחמניה דקה ולא בשרנית מספיק כדי לעמוד בתלאות המשלוח. כבר אחרי 2 ביסים היא התפרקה מרוב שהיתה דקה. בעלי הזמין המבורגר קלאסי ב 60 שקל, וול דאן וקיבל מדיןם וול. אני הזמנתי המבורגר עם בגינה מדיום וול וקיבלתי וול מאוד דאן. הקציצה של הדיקסי, 250 גרם, התבררה כגוש עבה מאוד, יבש מאוד, קשה מאודוחסר טעם. היה קשה ללכוס את הדבר הזה. כמה מאכזב לקבל כזו מנה ב 60 שקל. את הגבינה כלל לא הרגשתי. כנראה שהפרוסה דקה מדי. יאמר לזכותם שהצ'יפס שהוא לא צ'יפס אלא פוטטוס היה טעים ונארז בנדיבות, הרטבים היו של היינץ והירקות שצורפו להמבורגר היו טריים. עוד נקודת אור יחסית זה קינוח של אצבעות שוקולד או משהו כזה שהיה נחמד. לסיכום, לוותר על ההמבורגר.

עוד פרטים
הוספת תגובה