נגישות
נגישות

דיקסי גריל בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על דיקסי גריל בר

מקס - תמונה
מקס 4 ביקורות
חיים כהן - אני עצוב מאד בשבילך.
1.0
20/04/16

הייתי בתאריך 15 אפריל בצהרים להזמין טייק אווי של סינטה לזוג 500 גרם במאתיים שקל. ופתחתי את החבילה בבית והופתעתי מהסטייק עתיר השומן,הצמיג, ומלא הסיבים שאת חציו נאלצתי לזרוק כי הוא לא היה... אכיל. למיטב ידיעתי הבשר היה רחוק מאד מהסינטה האופייני. הוא היה רך עם קושי רב לחתוך אותו או ללעוס אותו. צמיג כמו מסטיק. מעל 30% שומן. אני נחשב ללקוח טוב במרבית המסעדות בארץ ויועץ בכיר לטריפ אדוויסור ומכיר היטב את סצנת המסעדות בתל אביב. לצערי לא קבלתי לחלוטין תמורה לכספי ואני מעריך מאד בזהירות שהסטייק שקבלתי לא היה סינטה כפי שמגישים במקומותינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mos - תמונה
mos מבקר מתחיל
לא שווה את השם, את הטעם, את החוויה שאמורים לקבל ,ממש חבל.
2.8
20/03/16

שלום אתייחס למנות הביפבורגר שהם חלק ממנות הדגל הבשר היה דחוס ,יבש ,לא מתובל בכלל,חשבנו שהעשייה משנה אך הזמנו מספר המבורגרים במידות עשייה שונות כל המנות היו קשות, חלקן בלתי אכילות... ,להורים לא היה נעים ,הם לא סיימו את המנה ,הצעירים ,שהחזירו וקיבלו מנות אחרות ,התלוננו. נוסיף לכך את המחיר הגבוה להמבורגר וקיבלת חוויה מאכזבת בקיצור רציתי לפנות אל הבעלים והשף חיים כהן זה לא לרמה שלך ולשם שלך,וצריך לתת בראש לטבח, לבוחרי הבשר ,ולמכינים את התערובת כיוון שהיה גרוע מאד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 3 ביקורות
בעבר היה שווה היום חושב פעם שניה אם היתי בא וממה מזמין
3.0
05/02/16

שירות טוב הייתי בשעות אחרי הצהרים כשהמסעדה ריקה והשרות היה בסדר גמור מחיר סביר גודל מנות בסדר גמור אבל אוכל בעייתי מאד, מנה ראשונה לקחנו שרימפס ברוטב חמאה שום ויין לבן, הרוטב היה בסדר... גמור וטעים מאד, אך השרימפס היה ללא טעם ונראה כאלו אף כאילו לא בושל מנה שניה לקחנו ספריבס בזיגוג טריאקי החלק הראשון היה בסדר אך החלק השני היה צר יותר ומלא, מלא, מלא וכד' מלח מהטריאקי ובלתי אכיל מנה אחרונה סביר אך לא יותר מזה חבל ששף כזה מוציא אוכל כזה (אם זה השפים במסטאר שף חושב פעם שניה על השיפוט שלהם???!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bat-chen - תמונה
Bat-chen 2 ביקורות
אוכל טוב, אווירה נעימה - אחלה פתיח לשבוע!
4.3
01/02/16

הגענו 3 בנות, אפשר לומר מורעבות, שלא נפגשו הרבה זמן. מודה שעשיתי שיעורי בית ודאגתי לחטט קצת בתפריט כדי לוודא שכל אחת מאיתנו תוכל למצוא שם את שאהבה נפשה. נכון, המחיר גבוה וקצת מרתיע אבל... למפגש פעם בכמה זמן אפשר להשקיע. השירות היה בסדר +, המלצרים מאד נחמדים וניכר כי הם יודעים את העבודה, יודעים להמליץ על מה שטעים וגם להזהיר מפני מה שפחות טעים, מעריכה את הכנות. אז למה רק בסדר +? כי מספר פעמים היינו צריכים לחכות ארוכות עד שמלצר ייגש אלינו כדי לפנות / להציע קינוח / להביא את החשבון. האוכל? הזמנתי את הכריך סינטה שלהם, היה מעולה! נדיב, משביע וטעים מאד. כל הטעמים (הבשר עם הגבינה השווצרית, הפטריות עם הבצל) השתלבו נהדר אחד עם השני. בתור תוספת קיבלתי תפוח אדמה אפוי שהוגש עם רוטב יוגורט - מעולה! הצלע השנייה במשולש הזמינה ספריבס שהוגשו עם סלט קולסלאו ואורז לבן, אמרה שהיה בסדר, חביב אך טעמה כבר יותר טובים. הצלע השלישית התענגה על כנפיים וסלט קיסר. הטענה היחידה שלה הייתה שהחסה (שחלקה הייתה עדיין מחוברת) גרמה לה להרגיש כמו ארנב, מצד שני היא לא הפסיקה ללקק את האצבעות - תרתי משמע! ברמת הקינוחים לקחנו קרם בורלה שהיה טעים ועוגת גבינה שהוגשה עם שוקולד לבן ורוטב פירות יער - מעולה! ולסיכום - עבור 2 שתיה קלה + קוקטייל, 2 מנות עיקריות, 2 מנות ראשונות ו-2 קינוחים נפרדנו מ-382 ש"ח בהחלט נחזור לנסות מטעמים נוספים מבית דיקסי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dr.Rest - תמונה
Dr.Rest 20 ביקורות
טוב אבל לא מיוחד ..
3.5
05/11/15

אחרי שקראתי בכתבה כלשהי שדיקסי הוא מקום ראשון בהמבורגר בארץ , אמרתי אני אקפוץ לבדוק .. הלכתי עם בת הזוג *************************** עיצוב המקום : מבחוץ זה מאכזב, אך ההפתעה היא בכניסה... פנימה , שזה מקום שונה לגמרי , המקום יפה וגדול .. *************************** האוכל : הזמנו שרימפס וכנפיים לראשונות , את הכנפיים קטנות אך טעימות , ואת השרימפס גם אהבתי . לעיקריות הזמנו ביפבורגר 200 ו 250 גרם , מה שמאכזב שהם לא מצליחים להוציא 250 גרם MW וביקשו שנחתוך את זה מהאמצע כדי שיהיה טוב ..ואת ה 200 גרם ביקשנו M - MW .. בסוף קיבלנו שנינו המבורגרים יבשים מדי.. זה מאכזב למה שהיה כתוב במאמר .. אך בכל אופן זה עם טעם טוב ומשביע מאוד *************************** המחיר : שתי ראשונות + שני המבורגרים + שתי תוספות מעל + שני צ'יפס + קולה אחת = 217 שקלים ללא שירות , שזה סביר יחסית *************************** השירות : המלצרים מאוד נחמדים ומנומסים , האוכל מגיע בזמן הנכון והכל היה מעולה . *************************** **** עוד אכזבה : באחת התגובות רשמה המסעדה שיש להם חניה צמודה ב 8 שקלים , ואחרי שחנינו כבר ואכלנו , אז הם אמרו לנו שזאת לא החניה הכי צמודה, אלה חניון אחר שנמצא עוד 200 מטרים כמעט . ואז שילמנו 25 שקלים לחניה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אושרת - תמונה
אושרת 5 ביקורות
אף פעם לא מאכזבת
4.0
02/11/15

בכל פעם שאני מגיעה לדיקסי בתל אביב לא משנה באיזה מנה אני בוחרת האוכל שם מצויין וטעים הלחם שום פשוט מדהים ההמבורגר תמיד מגיעה במידת עשייה טובה והדג סלמון טעים עם הרוטב חרדל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
נותן לה 7
3.5
18/10/15

אווירה נחמדה, חצי חשוכה ובסה״כ נעימה לישיבה. הסיבה העיקרית שאני אוהב את דיקסי היא כנראה העובדה שהיא פתוחה כל היום וכל הלילה. מחירים סבירים ביותר בלילות אבל יקרים מאוד בשעות האור. אם כבר... הגעתם - ההומפרייז גן עדן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדעון - תמונה
גדעון 4 ביקורות
בשר מצויין, היתר פחות.
3.0
11/10/15

מי שמחפש רק בשר, זה המקום בשבילו. למי שחשובות גם התוספות-קצת פחות. הושיבו אותנו לשולחן וביקשנו עסקית. מסתבר שעסקית רק ליד הבר. חבל שלא הודיעו לנו בכניסה. סלט החסה היה נבול, ירקות חתוכים... היו מאתמול. סטייק פורטר האוס היה מעולה, אבל כאשר אומרים לסועדים שהעצם שוקלת 100-120 גרם, ובפועל היא שוקלת כפול, זה מאכזב. סטייק ברוטו של 600 גרם היה קטן בשביל 2 אנשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Giora - תמונה
Giora מבקר מתחיל
קריית ביאליק
1.0
27/09/15

הגענו במיוחד מחיפה לחגוג יום הולדת במסעדת דיקסי. המנות הראשונות היו ממש נפלאות. המנות העיקריות שקבלנו היו מתחת לכל ביקורת מדליוני הפילה הוגשו wwwd וממש יבשים, נתחי הפילה היו ממש גומי,... לקינוחים היה טעם לווי. השרות היה גרוע במיוחד המלצר עשה טובה שרת אותנו ונתן הרגשה שמפריעים לו. לסיכום נפילה של ממש, על הפנים לא מתאים ולא מכבד את בעליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
30/09/2015
שלום, נשמח אם תעבירו לנו את מספר הטלפון כדי שמנהל המסעדה יוכל לחזור אליכם.
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
חוויה טובה, נקודות לשיפור
3.3
04/09/15

ביקור שני במקום לאחר ביקור ראשון מוצלח. הפעם באנו במיוחד בשביל הביף בורגר ללא הלחמניה עליו קיבלנו המלצות. המנה עצמה מוצלחת- ההמבורגר הלך נהדר עם שאר רכיבי המנה (הלחמניה לא הייתה חסרה... כלל). הבשר עצמו, למרבה הצער, היה די חסר טעם ולא עסיסי, אף שנעשה לבקשתנו במידת מדיום. עם אחת המנות הזמנו סלט ירוק, שהתברר פשוט כערימה של חסה (מאכזב), ובעוונותיי ביקשתי ממלצר, שלא היה המלצר שלנו, לקבל פרוסת לימון. זה לא קרה, עד שביקשתי זאת מהמלצרית שלנו. במקום עם כזה מוניטין הייתי מצפה לקבל שירות טוב מכל מלצר שאפנה אליו, בלי לחפש את "שלנו", וזאת בעיקר כאשר מנהל המשמרת עמד בסמוך לשולחננו משך רוב הארוחה ופיקח על עבודת הצוות שלו. האווירה הכללית במקום נעימה, והעיצוב האפלולי מאפשר להתנתק מהידיעה שהמסעדה שוכנת בתוך בניין משרדים אפרורי באיזור שאינו ממעוזי הבילוי של העיר. גם השירות טוב וחייכני- כל עוד תקפידו לבקש בקשות אך ורק מהמלצר שלכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה