נגישות
נגישות

דיקסי גריל בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

241 ביקורות וחוות דעת על דיקסי גריל בר

דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
מסעדה עם סגנון
4.0
11/11/17

ארוחת ערב באמצע שבוע . אוירה טובה , שירות קשוב וטוב , אוכל מצויין.ראוי לציון מיוחד הרוסטיביף סינטה שהיה טעים ומעוצב להפליא. גם הפילה היה טוב מאוד. קינוח עוגת הגבינה מיוחד וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren מבקר מתחיל
אפשר לוותר
2.5
08/11/17

פעם ראשונה במסעדה רציתי לטעום את הכנפיים המפורסמוץ של דיקסי. הזמנו 22 כנפיים ב74 שח ומנה של שרימפס קלאמרי עם הום פרייז בכ-50 ומשהו שח. שרימפס לא היה שם אבל הרוטב בשתי המנות היה זהה... וטעים. הכנפיים עוברות טיגון והן היו ככ צנומות שהנגיסות היו קשות ולא כייפיות בכלל. ותאכלס 2-3 כנפיים היו מספיקות להעביר את המסר. מעבר לא נפלתי מכלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dadi - תמונה
dadi מבקר מתחיל
שרות גרוע מאוד פעם ראשונה שלא השארנו טיפ
2.5
13/10/17

מלצר ניגש להזמנה רק לאחר חצי שעה שישבנו זה מוגזם ואמיתי האוכל היה בסדר גמור לא היתה כל התייחסות למקרה מצד האחראים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Refael - תמונה
Refael 2 ביקורות
אכזבה
2.0
13/05/17

איכות המזון והשירות אינו כמו שבעבר. המבורגר מלוח מאוד וקטן. הום פרייז לא טעים ולא מושקע. באנו עם ציפיות גדולות, בשל הרמה הגבוה שהייתה זכורה לי, אך יצאתי עם אכזבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
dima - תמונה
dima 5 ביקורות
מאכזב
2.3
01/04/17

הזמנו כמה ארוחות המבורגר מדיום וכנפיים חריפות. האוכל הגיעה עם איחור, המבורגרים היו לא מטוגנים כלל(רר) ,כנפיים לא חריפות וציפס קר ורטוב. בקיצור, מאכזב מעוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
הקסם פג
3.5
17/03/17

בעבר דיקסי הייתה המסעדה המועדפת עלינו . בשנים האחרונות כבר לא . הקסם פג. המחירים לא זולים . ההרגשה קלסטרופובית , אין חלונות , כמו ישיבה במרתף . ביום שבת עמוס וצפוף . הגענו 5 אנשים לחגוג... יום הולדת לילדה . הדגשנו זאת בהזמנה וגם כשהגענו . קיווינו שיפתיעו באיזה זיקוק ומזל טוב אבל זה לא קרה . האוכל היה סביר , לא יותר . אני לא מאמין שנחזור שנית .

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
מסעדת הבשרים האהובה עלינו
5.0
27/01/17

דיקסי כמעט והפכה למסעדת הבית שלנו. הבש תמיד באיכות מעולה, השירות מצויין- תמיד המלצרים אדיבים ומקצועיים. המחיר ללא תחרות! כאשר בתי קפה מעיזים לגבות מעל 60 שח לסלט, בדיקסי מקבלים ב89 שח... ספר ריבס מהחלומות עם תוספת לבחירה. הפילה אף פעם לא מאכזב, ואתמול אכלנו אינטרקוט מעולה מנה זוגים עם 4 תוספות. גם הקינוחים ברמה שלא מביישת את המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
באטריס - תמונה
באטריס 2 ביקורות
בכל שעה עם כל אחד
4.5
11/11/16

אוכלת שם שנים לפחות 20 . אף פעם לא מאוכזבת. המסעדה שומרת על רמה ואיכות תמיד. מומלצת בכל הרכב ובכל שעה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוני - תמונה
יוני 4 ביקורות
מאוד מאכזב
1.8
25/08/16

מאוד מאכזב. הייתי פעם אחרונה לפני 3 שנים ופעם היה ממש שווה לבוא ולחכות בתור. היינו אתמול ופשוט התאכזבנו מהכל. האוכל היה ממש שומני אבל לא שומני טוב כמו פעם אלא ממש על גבול הבחילה.... הכנפיים היו עשויים יתר על המידה וזה לא חוכמה לשפוך עליהם רוטב צ'ילי אם הם שרופים כבר בעצמם. סלט תעשייתי שיצא תוך 2 דקות עוד לפני השתיה. ונקניקיות בשר לבן שהיו לא כל כך אכילות. האוכל עשה לנו רע עד כדי כך שויתרנו על קינוח שממש רצינו בהתחלה. לסיכום, חבל מאוד שהגיעו לרמה כזאת אני לא רואה את עצמי חוזר לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam 5 ביקורות
מאכזב מאוד
2.3
12/07/16

ישבתי עם אשתי שבת צהריים , מזגן מקפיא , תאורה ממש מועטה כאילו לצור אווירה רומנטית ואינטימית אבל כשמסתכלים קרוב אפשר להבין שזה מסתיר יופי את הבלאי הגדול , כיסאות ושולחנות עם מעטה שומני .... הבשר מאוד יקר וביחס למחיר ממוצע מינוס וטעמו ואיכותו , סטיק קשה , במטבח אמרו ״ככה זה״ . כל רוטב שמגיע בתוספת למנה כלשהיא מפוצץ בחמאה וסוכר ברמות לא נתפסות . בקיצור מסעדה שמונעת על גלי ההצלחה הראשונית שלה אי שם בתחילת שנות האלפיים . מלאים בעצמם ואין על מה .

עוד פרטים
הוספת תגובה