נגישות
נגישות

טבריה הקטנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

80 ביקורות וחוות דעת על טבריה הקטנה

עירית - תמונה
עירית מבקר מתחיל
טעים !!!!
4.3
27/12/11

היינו ביום חמישי בערב, השירות מקסים ומחויך, האוכל טעים !!!! כדאי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shuky - תמונה
Shuky 10 ביקורות
מסעדה מצויינת
4.3
26/11/11

ביום שישי האחרון אכלנו ושינו יין. האוכל היה מצויין : מנה ראשונה גלילת חציל עם בינה ומרק בצל מנה עיקרית מדהימה הן בכמות והן בטעם ספגטי עם ביבי שימפס ושמנת ממש מעולה ... מבטיחים לחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/09/11

חברים אם אתם עדיין מחפשים את האנשים הנכונים שייגרמו לכם להרגיש אז זה בדיוק המקום.. הגענו ביום שישי ב23:30 לטבריה, כל העיר חושך!, חיפשנו מקום לאכול בו בנרות.. זה כבר לא היה ממש משנה איזה... סוג אוכל נאכל ואיזה יין נשתה העיקר שיהיה את המקום שיסכים לשרת אותנו בשעה הזו..הכל כמובן סגור וגם טבריה הקטנה היתה כבר בשלבי סגירה ואז בעל הבית- רפי, שאין ספק שהוא מבין ללבו של אדם, תפס יוזמה ואמר חבוב אתה רעב, אני אדאג לך באופן אישי.. בלי לחשוב פעמיים נכנס בעצמו לבשל לנו סעודת מלכים..אני חייב לציין שREST עושים לכם עוול עם הציונים מכיוון שהאווירה היתה קסומה, מפנקת, לאור נרות ויין והכי חשוב הרגשנו בבית הכי יוקרתי שקיים!מעבר לכך השירות היה מקצועני מאוד, טקס יין וכד', אך עם זאת מאוד מפנק..העיצוב היה חמים ומדויק, פשוט מלאכת מחשבת.. כאילו חשבו על כל פרט!מיותר לציין עד כמה נהננו ועד כמה נשמח לחזור אליכם בפעם הבאה שנעבור בטבריה! בברכת חג שמח וכשר לרפי ולכל החברים! תהנו..

עוד פרטים
הוספת תגובה
david - תמונה
david 2 ביקורות
2.3
24/07/11

לצערי האוכל היה מלוח מאוד , כל המנות , מנת פירות הים שעלתה 129 ש "ח היתה דוגמית,הלימונדה היתה מתוקה מידיי והלחם היה מצוין, המזגן לא קרר מספיק והזענו, המקום היה כמעט ריק מאדם . אכזבה... גדולה להמלצת אתר המסעדות , ממש לא ממליץ !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/06/11

הגענו בליל שבת האחרון. על פי המלצת האתר ולא התאכזבנו. היינו משפחה בת 8 נפשות והמננו דברים שונים. במנות הראשונות בלטו מאוד לטובה הפטריות,פטה כבד,ומרק בצל. סטיק האנטריקוט היה רך וטעים... (מדיום כמובן). כך גם הצלעות ודג הדניס . הילדים לא אהבו את הפסטה. אך ציינו לטובה את השניצל והציפס. הקינוחים בסיום לא ביישו את הפירמה והאוכל בכללותו היה שווה את המחיר ששילמנו. אנחנו ודאי נבוא שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/03/11

מומלץ בחום!! אכלנו במסעדה בסופ"ש האחרון, מנות עשירות, טעם נהדר ושירות מקצועי. מאוד נהנו ובטוח שנחזור שוב....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
23/01/11

מקום גרוע שרות מתחת לכול ביקורת מנות לא הגיע אחרי 40 דקות ועזבנו את המסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/01/11

מקום מדהים! הכל מושלם: אוכל, אווירה, מוזיקה, שירות... אין עוד הרבה מסעדות כאלו. תפריט עשיר, וכל מנה שהזמנו - חוויה קולינרית. אם תהיו בטבריה - זה המקום ללכת לאכול. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.0
27/12/10

השירות היה פשוט גרוע, האויר במסעדה מתחת ל ממוצע בהרבה שולחנות כשיושבים מסתקלים למה שקורה במטבח, זה לא ממש נחמד, במיוחד שצורת הבישול במטבח הורסת תאבון. האוכל סביר אך המחיר לא מתאים... לאיכות. איכות כזה של האוכל צריך להיות בחצי מחיר. בשר בפילה בקר ובאנטריקוט רחוק מלהיות טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
11/12/10

שלום רב. לא נהננו מן המסעדה. המנות במסעדה היו יקרות, נטולות בשורה קולינרית (אפילו הטוסטונים המלווים פטה כבד היו לא טריים!) והכי הכי גרוע, יצאנו לא שבעים. נמנענו מלהזמין מנות ראשונות... בגלל המחיר הגבוה (למשל הפטה, פה שילמנו 50 ש"ח כשבכל מקום אחר זה עולה 25 ש"ח), הזמנו רק מנות עיקריות ובסופו של דבר יצאנו לא שבעים. חבל. לא נחזור לשם יותר. שילמנו 1100 ש"ח לשמונה אנשים (למעלה מ-100 ש"ח לאדם).

עוד פרטים
הוספת תגובה