נגישות
נגישות

טבריה הקטנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

80 ביקורות וחוות דעת על טבריה הקטנה

אבי - תמונה
אבי 4 ביקורות
3.7
16/01/10

באנו בעקבות המלצה מהמלון ללא ציפיות כל שהן. השירות היה אדיב ונעים. הזמנו סטרוגונוף מצויין ומפולפל כהלכה, סלט ים תיכוני פריך, טעים מאד ומטובל בצורה מדוייקת, שני מושטים מטוגנים (איך אפשר... לקלקל?) ודניס בשום שהיה טעים. ניכרת הקפדה על הפרטים הקטנים ואכפתיות של השף. לא הייתי מרחיק לכת לקרוא למקום מסעדה צרפתית אך בהחלט מקום ראוי לגמרי ומומלץ למרות המחירים התל-אביביים. הופתענו לטובה ונחזור שוב :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
26/12/09

ראו הוזהרתם!!!!! במסעדה כזו הרבה זמן לא היינו הגענו קבוצה די גדולה של אנשים לסעוד, מה אפשר להגיד הזמנו מנות ראשונות והמתנו בסבלנות כחצי שעה אך הן הגיעו יחד עם העיקריות חלקן בכלל נשכחו... !כשהגיעו המנות הן היו או קרות או ספוגות בשמן . לסיכום להדיר רגליים .......כל כך מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
28/07/09

הזמנו מקום ליום שישי בערב. כשהגענו למסעדה גילינו ששמרו לנו מקום על דלת הכניסה,בצמוד לאירוע של 30 איש שחגגו (בקולי קולות).כמובן שסרבנו וביקשנו לעבור לשולחן פנוי אחר ונתקלנו בסירוב.אחרי... המתנה מורטת עצבים של 20 דק' קיבלנו שולחן.חיכינו למעלה מחצי שעה למנות שהיו טעימות,אך השירות חובבני ביותר (כמו בעל המקום, כך המלצרים) ולא קיבלו את הקופון שהבאנו וזאת אע"פ שהוצג מראש ונאלצנו לשלם על הקינוח שהיה מזעזע...

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיורא - תמונה
גיורא 3 ביקורות
4.7
20/10/08

טעם של עוד הגענו מהדרום בחוהמ"ס באחרון אני ואשתי , מצאנו מסעדה שהיא בילוי, מעוצבת בטוב טעם חמימה וביתית , שירות מפנק, מנות איכותיות נדיבות ומעוצבות בקפידה, והטעם ..גן עדן ומחיר סביר,... חזרנו למלון עם טעם של עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוליה קורליאנדסקי - תמונה
יוליה קורליאנדסקי 2 ביקורות
4.3
04/10/08

אני ובעלי אכלנו במסעדה ארוחת ערב בערב שבת. האוכל היה ברמה הגבוהה ביותר, המנות גדולות והמחיר - אם המסעדה הזאת היתה בתל-אביב, במחיר הזה אולי היינו יכולים לקבל מנה ראשונה. האוירה נעימה,... המלצריות חייכניות ונחמדות. במשפט אחד - מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/09/08

וואו אני הכי מופתעת שיש לטובההגענו היום מאזור המרכז וישבנו לאכול ב "טבריה הקטנה" , ולא ציפינו למסעדה באיכות שכזו האוכל היה ממש מצוין מרגישים שהוא נעשה מהלב ,ייחודי ולא תעשייתי !השירות... של המלצרית הרגיש נוח וכיפי והייתה אוירה טובה במקום ,נרות ויין...נהנינו סיפרנו לכם (- :אם לא היינו נהנים היינו מספרים לכםבקיצור ממליצים בכיף

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
14/09/08

הגעתי לשם יום שישי בערב לחגוג אירוע אישי האוירה הייתה רועשת, היה שם עוד אירוע של 20 איש והיה מאוד לא נוח לשבת לאכול שם. האוכל מאכזב לחץ מצד כול המלצרים יש לציין שחלק מהם חייכנים... בצביעות בעל הבית עם יחס מזלזל יכול להיות שנתקלתי לשם ביום לא טוב אבל הייתי מאוכזב מלהגיע עד טבריה ודווקא ליפול למקום הזה .. לא מומלץ בכללל ושלא תגידו שלא הזהרתי אותכם.. א.נ

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 2 ביקורות
4.0
24/08/08

מקום מאוד רומנטי ואינטימי. המנות אומנם לא זולות אבל שווה כל אגורה! מנות הפתיחה ייחודיות ומפתיעות מאוד. בהחלט עושה חשק להגיע במיוחד רק בשביל ארוחת ערב רומנטית ולחזור חזרה לתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/07/08

לכל התל-אביבים שאוהבים ויודעים להתפנק כמוני...אין מילים! אז לא צריך לדבר הרבה כי ביס אחד שווה אלף מילים! לא האמנתי שיש בטבריה מסעדה בסטנדרטים שכאלה. אני לקוח מתמיד של המון מסעדות נחשבות... בת"א וטבריה הקטנה לא יורדת מאף אחת מהן..מומלץ בחום לצאת מהבועה הת"אביבית להגיח צפונה ולהיווכח,שווה כל מאמץ! מהראשונות השוס זה הפטריות ובעיקריות בהחלט שרימפס מרטיני..אז נא לא להמעיט ברמת הקולינריות השוררת בצפון הרחוק..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
19/06/08

אין בטבריה מסעדה טובה ממנה (אלא אם אתם חובבי קבב עיראקי לסוגיו שם רושמת טבריה היצע מוקפד ומדהים) וגם פתוחה בשבת שזה שיא השיאים בטבריה. ולעניין - מסעדה טובה לא למחפשים גורמה פלצני, אוכל... טוב אווירה נחמדה ושירות מדהים של המלצרית היפיפיה מורן שיודעת להתאים לך ארוחה בצורה מעוררת השראה. אז לא תתאכזבו זה בטוח, שבעים תצאו בכל מקרה, לגבי המחיר - שם הקבב העיראקי מנצח.

עוד פרטים
הוספת תגובה