נגישות
נגישות

טבריה הקטנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

80 ביקורות וחוות דעת על טבריה הקטנה

אלכס - תמונה
אלכס 65 ביקורות
מסעדה אנינת טעם
4.0
06/01/13

מסעדת "טבריה הקטנה" מאוד נעימה ובייתית.לה יש מגוון מנות דגים ובשרים ומתמחה לפי דעתי בדגים. ממליץ על מסעדה זו כאשר נמצאים בקרבת מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yossi - תמונה
Yossi מבקר מתחיל
היה טעים להפליא
3.8
03/11/12

ישבנו ארבעת בני משפחתנו לאכול. הבן הזמין צלעות טלה אני פורל אפוי זוגתי וביתי דג דניס. כל הכבוד לשף שהשכיל והפליא להכין את המנות בדיוק כמו שצריך. השרות היה טוב ולא מציק, רק חבל שהקרם... ברולה פיצפון

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל מבקר מתחיל
אוכל מצויין!
3.3
08/10/12

הייתי אתמול עם אשתי, אכלנו פרגיות ודג דניס. שתי המנות היו מעולות. השירות סביר אך נתון לשיפור מכיוון שבכל פעם שהייתי צריך לקרוא למלצרית זה לקח זמן כי הם היו מאוד עסוקות. המחיר קצת גבוה.... סה"כ נהנינו ונחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונן - תמונה
רונן מבקר מתחיל
שירות ואוכל מצויינים
3.8
30/07/12

היינו בערב שבת 10 אנשים הזמנו מגוון מנות וכולן היו מצויינות השירות קשוב, מהיר ועם חיוך

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה 10 ביקורות
נחמד מאד: מנות יפות אווירה נעימה
4.3
02/07/12

הזמנו כרובית מטוגנת, גלילות חצילים בגבינת עיזים ופסטה טוסקנה. המנות הגיעו מהר, היו טעימות וגדולות, השירות היה מצויין (ישבנו מול הבר ולא בחלק הפנימי, שם אין קשר עין עם המלצרים). היה נחמד... מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרי מהרשק - תמונה
שרי מהרשק 4 ביקורות
מסעדת טבריה הקטנה
4.8
02/06/12

היינו בסוף שבוע בטבריה בערב סעדנו במסעדת טבריה הקטנה היה מעולה אוירה השירות והאוכל עשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
06/06/2012
נשמח לארח אתכם שוב תודה
Lior Haim - תמונה
Lior Haim מבקר מתחיל
שירות גרוע
2.0
18/05/12

הגענו והמתנו חצי שעה למרות שהזמנו שולחן, השולחן היה מטונף ולקח עוד 10 דק להביא לנו תפריטים. הזוג בשולחן לידינו גם התלוננו שלא קיבלו תפריטים מזה 15 דק. את השולחן קיבלנו מטונף כמובן...... המנהל של המקום ניגש אלינו לאחר שביקשנו לדבר איתו, מדבר לא בנימוס... דיבר מאוד לא יפה והתבטא ב״ מה אתה רוצה שאני אעשה???״ המלצריות נחמדות אבל קורסות תחת הניהול הכושל של המקום! האוכל סביר. רק לציין שהגענו מתל אביב !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Owen Drori - תמונה
Owen Drori מבקר מתחיל
אוכל חשוב משירות
3.8
11/03/12

ביקרתי במסעדה ביום שישי בשעת ארוחת ערב, המקום שהזמנתי היה שמור לי והתיישבתי עם בת זוגתי מייד. המסעדה מחולקת ל-3. בחוץ, בכניסה ובפנים המסעדה. לדעתי ללא ספק האווירה הטובה ביותר היא בפנים... המסעדה ולא ליד דלת הכניסה או בחוץ ויש לשים לב לכך. המסעדה הייתה מלאה ובמקום עבדו כ-3 מלצריות שעשו את מיטב יכולתן על מנת לשרת את כולם אך פשוט לא הצליחו. השירות היה איטי ולא רציף ובכל פעם נאלצנו לפנות למצרית אחרת ולחזור על בקשות. האוכל לעומת זאת היה פשוט מצויין ללא כל ספק המטבח יודע לעשות את העבודה, גם אם לא הכי מהר. כשיצאתי סיכמתי את המסעדה בכך שהשירות לא היה טוב והאוכל כן, וזה עדיף מלהפך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tom Maoz - תמונה
Tom Maoz מבקר מתחיל
מסעדה מעולה,נהננו כלכך...
4.3
04/02/12

השירות היה מצויין והאוכל היה משגע!!! מומלץ בחום. נועה ותום (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitsan Moonchild Cohen - תמונה
Nitsan Moonchild Cohen 2 ביקורות
נראה מבטיח, אך מאכזב
2.5
21/01/12

המסעדה נראים מבטיחה, האווירה מקסימה. רק חבל שלא נהיים שבעים מאווירה. בשולחן הזמנו שתי מנות בשריות ופסטה. הפסטה הייתה מצויינת אך הבשר היה מאכזב. מנה אחת החזרנו כיוון שהייתה בסטנדרט מאוד... מאוד נמוך. בעת ההחזרה קיבלנו מבטים הזויים בסגנון של ״מי אתם שתחזירו מנה״. במקום הזמנו מנת פירות ים שהייתה מאכזבת גם היא. לבסוף הקינוח היה מאוד גרוע והרגיש כמו קרמבו בצלחת. והחלטנו לבטל את כל הקינוחים. שוב קיבלנו מבטים מאוד לא נעימים והמלצרית דיברה איתנו בטון לא נעים בכלל. המנות הבשריות כולן, אגב, מגיעות עם שמנת או חלב. נקודת האור היחידה שיש לציין היא היין המצויין והפסטה. אנחנו לא נחזור למקום. אם נקלעתם למסעדה, אנו ממליצים להימנע מסטייק האנטריקוט, הצלעות, השרימפס בשום ויין והטירמיסו. המנות המומלצות שלנו הן פסטה בשמנת שרימפס, מרק בצל, קרפצ׳יו וסלט עגבניות פיקנטי.  

עוד פרטים
הוספת תגובה