נגישות
נגישות

טבריה הקטנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

80 ביקורות וחוות דעת על טבריה הקטנה

Alona - תמונה
Alona 24 ביקורות
אוכל טעים
4.0
15/01/15

חבר שלי ואני הגענו למסעדה לאכול ארוחת צהריים, הזמנו מנה עסקית שכללה מנה ראשונה ומנה עקרית. למנה ראשונה לקחנו פטה כבד שהיה ממש טעים ולמנה עקרית כל אחד מאתנו הזמין שרימפס ברטבים שונים... שהיו מדהימים. ממליצה מאוד לאוהבי פירות ים. הדבר היחיד שהיה קצת מאכזב הוא שעישנו בתוך המסעדה שזה לא היה כל כך נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 3 ביקורות
ארוחת ערב מענגת במקום ארוחת ערב במלון לאונרדו פלאזה
3.8
09/01/15

אנו מתארחים במלון לאונרדו פלאזה לרגל מרתון טבריה. ארוחת ערב גרועה במיוחד במלון לאונרדו פלאזה הביאה אותנו לחפש אלטרנטיבה. הופתענו לגלות מסעדה קטנה, אינטימיות, שקטה ורומנטית. הזמנו שתי... מנות מרק בצל, סטייק אנטריקוט וקערת פירות ים. כל המנות היו מעולות. השירות אדיב, יעיל ומהיר. מאד מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 2 ביקורות
מסעדה קטנה ומאוד שווה!!
4.5
14/09/14

אנחנו זוג צעיר שהגיע לטבריה לחופשה רומנטית, הופתענו לגלות מסעדה קטנה ורומנטית. מסעדה בין הבודדות שפתוחה בשבת. הלכנו לארוחת צהרים ונהנו מאוד. האוכל מושקע בתבלינים איכותיים, טעים מאוד... והמחיר סביר ביותר. המלצרית הייתה מאוד אדיבה, אולם היה קצת לא לעניין לשאול אותנו באמצע המנות הראשונות האם להוציא את המנות העיקריות כבר. מעבר לכך, האווירה הייתה נעימה והמקום נקי. בהחלט נחזור! מומלץ לאחרים שמחפשים אוכל איכותי וטוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi 2 ביקורות
מיסעדה פשוט מדהימה
5.0
09/08/14

הזמנו מקום ליום שישי אנחנו יורדים קבוע לטבריה בימי שישי אני רוצה להגיד לכם אנחנו כל הקיץ שם ופשוט נהנים מאוירה מדהימה מאוכל משובח כל פעם נהנים יותר אתמול זה היה שיא הזמנו... סטייק.אנטריקוט שהיה לו טעם של גן עדן פשוט וקל מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 2 ביקורות
ערוכת ערב חגיגית בטבריה הקטנה
3.8
13/12/13

האוכל היה טעים והמחיר לרבות בקבוק יין סביר מאוד. השרות טוען שיפור. אחת המלצריות מצא לה בת שיחה מקרב הלקוחות ולא התייחסה אלינו ללא מאמץ מצדנו. סה״כ נהננו וממליצים לאחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
adiosh - תמונה
adiosh 5 ביקורות
מסעדה קסומה!
4.5
08/09/13

בראש ובראשונה, השירות! השירות שניתן לנו היה מקסים, אדיב ומהיר. המקום מעוצב ממש יפה ובפנים אפשר להנות ממיזוג אוויר. האוכל היה ממש טעים. הזמנו מנת פתיחה- פטה כבד על מצע ריבת בצלים- מומלץ... ביותר!!! ומנה עיקרית של סטייק אנטריקוט 300 גרם- משביע ועשוי כמו שרצינו. בקיצור, מסעדה מומלצת מאוד! שירות ברמה גבוה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mucho Gusto - תמונה
Mucho Gusto 11 ביקורות
אווירה חמה ואוכל מצוין
4.3
22/08/13

הזמנו מראש שולחן לשישי בערב לשבעה בני משפחה. הזמנו מבחר רחב של מנות שכללו דגים, פירות ים, פסטה, עוף וקינוחים. כל המנות היו טעימות בצורה יוצאת מן הכלל. המלצריות נתנו שירות מצוין, עדין... ומקצועי. המחירים סבירים בהחלט. שף הבית שהוא גם הבעלים, נפרד מאתנו באופן אישי ולבבי מאוד. זאת מסעדה עם אופי ואווירה קסומה. בטוח נחזור לשם. ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofirsh - תמונה
ofirsh 3 ביקורות
ואוו מי חשב שמנת פסטת פיטריות תחזיר אותנו לטוסקנה
4.8
08/06/13

אנטירקוט, המבורגר אמיתי, מנות ראשונות מעולות, אבל השוססס... משי הקטנה לקחה פסטת שמנת פטריות, ממש ממש ממש טעים, בלי להגזים. מסעדת שף עם נגיעות אישיות מורגשות. מומלץ תשע לפי סולם משי####

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניצן - תמונה
ניצן מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת!
5.0
30/03/13

הלכנו המשפחה לאכול שם והאווירה שם נחמדה אבל הלכנו בעיקר בשביל האוכל. הזמנו סטרוגנוף, מנה מהטובות שאכלתי בישראל! ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 2 ביקורות
מאכזב מאוד...!
1.8
19/01/13

הזמנו בסה"כ פרגיות והמתנו 55 דקות, לאחר 55 דקות של המתנה ולאחר אין ספור שאלות למלצרית קיבלנו מעט מאוד (לערכתי חתיכה אחת חתוכה לרצועות) שרופות ולא עשויות מבפנים, מעבר לכך יש לציין כי... בזמן ביצוע ההזמנה לא נאמר לנו כי זמן ההמתנה למנה הזו ארוך כ"כ, המחיר גבוהה מאוד ולא מצדיק את הכמות האיכות או את השירות. בשורה תחתונה חוץ מהלימונדה שום דבר לא היה טעים, שומר נפשו ירחך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
22/01/2013
ערב טוב אשמח לדעת באיזה תאריך סעדת במסעדה , לגבי זמן ההמתנה הינו הוא פרמטר משתנה בהתאם ללחץ וכמות האנשים במקום. היו אמורים ליידע אותך אם היה עיכוב כלשהוא, ואם המנה לא התאימה לך בשום אופן כזה או אחר ולא הייתה לטעמך היית מבקש להחזיר אותה ונענה בחיוך . תודה