נגישות
נגישות

טבריה הקטנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

80 ביקורות וחוות דעת על טבריה הקטנה

 - תמונה
3 ביקורות
4.7
24/05/08

למיכל אברהם הצמחונית,במקרה "נפלתי על טבריה" וחיפשתי מסעדה כאן באתר. את כל המסעדות קטלו. ורק את מסעדת טבריה הקטנה שיבחו. ואז ראיתי את הביקורת שלך מיכל ה"צמחונית" ואני חייב להגיד לך את... קטנונית ומדברת שטויות, אין לך מושג במסעדות ואני מציע לך להישאר בבית ולאכול חסה. לקטול מסעדה רק בגלל שאת לא אוהבת בשר יפת נפש שכמותך זה ממש מוגזם.אני מציע שתתנצלי כאן באתר בפני המסעדה כי את רק עושה מעצמך צחוק.ולכל הקוראים אני מציע לכם לפני שאתם קוראים את הניקוד הכללי של חוות הדעת תקראו גם את התוכן ככה אנו מחפשי המסעדות נדע לסנן ולהגיע למסעדות הטובות באמת.ותודה לאתר REST הגאונים שנותנים לנו את הכלים האלה לחיפוש מסעדה.אגב בסוף לא אכלתי במסעדה כי לא הסתדר לי להגיע, אבל אני בהחלט אגיע ואזמין את המנות הכי מדממות שיש וכל ביס אני אחשוב עליך מיכל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 3 ביקורות
4.7
09/02/08

לא חשבתי שיש מסעדות טובות בטבריה, כבר שנים שלא ביקרתי בה ובטח שלא אכלתי בה, הגענו עם הורי ביום שישי אחה"צ בהמלצה של אימי שזכרה משום מה שמדובר במסעדה איטלקית, אך זכורה לטובה. היינו קצת... סקפטים כי המקום היה די ריק לפחות בכניסה (הגענו בשעה מאד מוקדמת 6 בערב). המקום מעוצב בצורה ייחודית, נעימה וביתית, נראה עתיק ולא בארץ, השרות היה מצויין, האוכל היה מעולה, אכלנו פסטות, מרק ירקות, פילה הבקר היה בין הטובים שטעמתי בחיי, ואולי אף הטוב ביותר. נהנינו מכל רגע וגם המחיר סביר ביותר.בטוח שנחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/12/07

אחרי כל הפעמים שהייתי במסעדה המקסימה הזאת,תמיד רוצים לחזור לשם,תמיד האווירה לוקחת אותך למין אגדה קסומה, עם אוכל טעים, עיצוב חם ושירות טוב. ברגע שנכנסים-כאילו מתנתקים מכל העולם, ומה... שנשאר זה רק להנות. המקום אף פעם לא מאכזב, תמיד כייף, יצירותי, במיוחד קישוטים של מנות!!! זה המקום היחיד שלא כשר ונותן באמת את כולו לאורח.המקום היחיד שיש בו אוכל שאי אשפר לשכוח אותו בחיים מרוב שהוא טוב!!! אתם חייבים לנסות את החוויה הזאת!! וכל אלה שרשמו ביקורת שלילית-פשוט לא מבינים כלום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 3 ביקורות
4.0
24/11/07

מקום מאוד נעים - שרות טוב הזיתים שלהם קטלניים אי אפשר להפסיק לאכול מהם הפילה דניס שהזמנו היה שמיימי הכי טוב שאכלנו אי פעם, ניסינו למצוא מסעדות שמגיעות לרמה של טבריה הקטנה ולא הצלחנו... למצוא עדיין , כנראה שאין מה שבטוח אנחנו נחזור לשם שוב בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
ביבי וגיא - תמונה
ביבי וגיא 2 ביקורות
2.4
17/08/07

לא התלהבנו מהאוכל, בקושי בינוני. שרות סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילה - תמונה
איילה 6 ביקורות
2.7
22/06/07

אין מספיק מנות צמחוניות (נכון שזו מסעדת בשרים ודגים אבל כיום בכל מסעדה יש כמה אופציות צמחוניות... גם אנחנו בני אדם), המלצרית (שלא רשמה את ההזמנה שלנו דרך אגב) התבלבלה במנות והביאה לנו... את המנה הלא נכונה, נאלצנו לבטל את המנה כי כולם כבר סיימו לאכול עד שהוזמנה מנה חדשה, מיותר להגיד שפיצוי אפילו לא נלקח בחשבון ובסוף השארנו 400 ש"ח על חשבון של 371 ש"ח והמלצרית החליטה על דעת עצמה שההפרש הוא הטיפ. כאשר אמרתי לה שמקובל להחזיר את העודף ולתת לי להחליט אם להשאיר טיפ או לא היא מלמלה משהו והמשיכה ללכת. חבל. באנו לחגוג יום הולדת וקצת הרסתם לנו את האוירה. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/01/07

אכלנו, נהננו, התפנקנו, כייפנו. האוכל טעים שבא לך לגור שם, המקום חמים ומפנק, ההרגשה כל כך טובה והיחס האישי כאילו היינו משפחה. אנו ממשיכים לפקוד את המקום ונמשיך כל עוד נפשנו בנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.3
01/12/06

זוכת ציון 100 כבר למעלה מ-20 פעמים ברציפות !!! בייבי שרימפס ליגת על, הרטבים מגיעים בעיקר עם הפילה... חשוב לבקש אנטריקוט (מדהים) עם רוטב פלפל (הטוב ביותר שטעמתי מאז ומעולם).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/11/06

את האמת נפגשנו די במקרה. זוגתי שתחיה ואני נסענו לצימר בצפון, חיפשנו מסעדה שתשלים לנו סופ"ש רומנטי ונעים. מאז אותו ליל שבת אנו פוקדים את המקום בכל הזדמנות. האווירה מדהימה, חמה ומקרבת.... השירות אדיב ונעים והאוכל? אך, איזה אוכל, הכל כל כך נכון ובמקום, המנות הראשונות מפתות... וסטייקים מעולים (סטייק פילה ברוטב שמנת ופטריות או שמנת בפלפל מומלץ בחום).לדידי אחת המסעדות הטובות בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/09/06

מסעדה מצויינת! אוכל מצויין! במיוחד הפילה דניס!נהננו מכל רגע... מבטיחים לחזור בפעם הבאה שנהיה בטבריה!

עוד פרטים
הוספת תגובה