נגישות
נגישות

טבריה הקטנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

80 ביקורות וחוות דעת על טבריה הקטנה

Shveyk - תמונה
Shveyk מבקר מתחיל
4.0
27/11/10

מסעדה עם אווירה שקטה ורומנטית, תפרית לא היה גדול, אבל סטייק היה טוב. ממליץ לכולם, מי שמחפש מקום רומנטי (מחיר לא זול אבל גם לא בשמיים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
21/11/10

המסעדה יפה והאווירה נחמדה. אך כל זה מתגמד נוכח המנות הקטנות והמחירים המופקעים. המלצריות לא יודעות מה יש להן להציע לנו והחובבנות ניכרת בהן. היינו 4 אנשים ויצאנו מאוכזבים. חבל, אין מקומות... לאכול בטבריה בשבת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/09/10

נכנסנו לטבריה הקטנה , וההפתעה שם הייתה מעל ומעבר לכל מה שציפינו, ואנחנו זוג שאוכל בשר גורמה בקביעות. בשיא הרצינות לא טעמנו טעם פילה דומה לזה, כל מסעדות הבשר שמתיימרות להיות טובות בארץ... לא מגיעות לרמה כזאת של מנה. בקיצור השאיר לנו טעם כל כך טוב, שאנחנו רק רוצים לחזור ולטעום את חגיגת הטעמים שהייתה שם. ממליצה לכל מי שמגיע לטבריה לעבור משם.זו חובה לאוהבי הבשר! עינת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/09/10

האוכל פשוט נפלא מתובל וטעים מאוד, אכלנו סטייק פילה בקר שכמותו לא אכלנו באף מסעדה, הפילה דניס היה חלומי,והילדים נהנו מאד מהספגטי. בעל המסעדה איש נחמד ומארח מושלם בטוח שאנחנו לשם נחזור... ואנו ממליצים בחום על המקום. אריק ומיכל שטרן מטבעון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
06/09/10

אני וחבר שלי קיבלנו המלצה על המסעדה אך כשהגענו התאכזבנו מכמה דברים, קודם כל ההטבה של הקינוח בהזמנת ארוחה מלאה שכוללת מנה ראשונה עיקרית זה שקר אחד גדול!! מנות קטנות אמנם טעימות אך לא... משביעות כלל וכלל המלצרית הייתה לא מקצועית בעליל ודיברה בטון תקיף ולא מנומס. אכזבה גדולה בתמורה לכסף ששילמנו. חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/07/10

נסענו בספונטני לצפון, קיבלנו מבעלת הצימר חוברת קופונים (קופון נופש) להפתעתנו האווירה היתה נעימה מאוד יחס נעים ושרות מצויין. המנה שהוזמנה היתה דניס שלם "פשוט ללקק את האצבעות", מנת הפסטה... היתה עשירה בטעמה ומצויינת. השף בכבודו יצא אלינו - בקיצור רצינו להגיד שנהנינו מאוד וכמובן שנמליץ בחום ונחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
26/06/10

המנות היו טעימות מאוד . מומלץ . אבל השירות טעון שיפור באופן מיידי -כל כך חבל שמסעדה שמוציאה מנות כאלה לא יכולה להשלים את החוויה עם שירות שמתאים לרמת האוכל המוגש. ניכר שאין כלל יד מכוונת... ומדריכה איך משרתים במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
11/04/10

האוכל די טעים אבל השירות מאכזב , לוקח למנות יותר מדי זמן להגיע ובנוסף המנות הראשונות והעיקריות מגיעות יחד כך שהעיקרית מתקררת , לא מומלץ . חייבים שיפוץ במסעדה וללמד את המלצרית כיצד לארח... ובנוסף בערב שאנחנו היינו הייתה מלצרית אחת שטיפלה בכול המסעדה (חשבונות ,שירות,ניקיון) תעלו את התקן ותביאו עוד עובדים . לא מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
michal_l - תמונה
michal_l 3 ביקורות
1.3
02/03/10

השולחן הראשון בו ישבנו היה ממוקם בין שתי שולחנות משפחתיים ולא היה מקום לזוז,בקשנו לעבור והעבירו אותנו לשולחן ליד הדלת שכל פעם שנפתחה היה פרץ של רוח קרה מבחוץ ומרוב קור ישבנו עם... המעילים.המנות הראשונות היו טובות אך לקח 25 דק' עד שפינו לנו את הצלחות מהשולחן. המנות העיקריות היו סתמיות ומהתימחור ציפינו למשהו יותר איכותי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
14/02/10

טוב תקשיבו אתם חייבים אבל חייבים לפתוח סניף בת"א!!! המסעדה הכי טעימה שאכלתי בה אי פעם!! פילה בקר מהאגדות והפיטריות אין דברים כאלה. לא פלצני מידיי, טעים, טרי ואיכותי והאווירה הכי... נעימה..פשוט חוויה ברמה אחרת!!! ואנחנו באמת לא מפרגנים בקלות בדר"כ... אבל ממש הצלתם לנו את החופשה בצפון.. נחזור ובגדול.. ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה