נגישות
נגישות

טבריה הקטנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

80 ביקורות וחוות דעת על טבריה הקטנה

ספיר - תמונה
ספיר 2 ביקורות
מזעזע. לא מומלץ.
1.3
01/07/21

הגענו למסעדה אחרי ביקורות טובות באפליקציה.היה ממש חם ולא הורגש שיש קירור שעובד, כששאלנו על כך המלצרית אמרה שזה בגלל שהדלת נפתחת (אנחנו היינו היחידים במקום רוב הזמן), הזמנו עסקית של... המבורגר ולמנה ראשונה הזמנו כרובית. הכרובית הגיעה חמוצה ברמה בלתי אכילה בלי טחינה או ממרח אחר (המלצרית אמרה שאין להם טחינה). ההמבורגר היה ממש בסדר. עסקית שניה הייתה אנטריקוט וכמנה ראשונה הזמנו פטה כבדים עם טוסטונים. הטוסטונים הם לחם לבן פשוט מהסופר (כמו שאפשר לראות בתמונה). בזמן שאכלנו היו מלא נמלים בכל מקום. האנטריקוט הגיע שרוף (ביקשנו מדיום). כשהסברנו שהזמנו מדיום החזירו למטבח. כשראינו נמלים בכל מקום, ביקשתי לבטל את האנטריקוט. ה"שף הראשי" של המקום יצא והחל לצעוק ולקלל אותנו עד ששילמנו על מה שכן אכלנו והמשיך לקלל גם ביציאה לשנות מהמקום. בושה שמקום מתנהל ככה! אנחנו לא נחזור לפה בוודאות ולא ממליצה להגיע למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
migdalcontrol - תמונה
migdalcontrol מבקר מתחיל
במקום מקסים ופסטורלי
5.0
03/03/20

הגענו למסעדה התקבלנו ע"י מלצרית מלאת חיוב ואדיבות המליצה על דברים מתוך התפריט. האוכל הגיע חם וטעים שנתן נגיעה בפה של עירוב טעמים מקסים עם המון רחות השראה ומחשבה על טבריה הקטנה המחירים... לא זולים ומתאימים לכל כיס עפ"י הפרודוקטים אכותייים. נסכם שירות אדיבות מקצועיות עם המון קסם 💯

עוד פרטים
הוספת תגובה
haim - תמונה
haim 22 ביקורות
טעים, יקר עם שירות בינוני ומטה.
2.3
23/08/19

האוכל היה טעים. הזמנו דג מושט, 2 המבורגר, ומנת ילדים. המחירים גבוהים, כולל בצהרים ובמנות עסקיות. השף כנראה קנאי לעבודתו ולכן לא הסכים להחליף את תפו"א בעלים ירוקים. את החשבון קיבלנו על... נייר בכתב יד..(!?) דרכי ההגעה למסעדה הן סיוט. לא מומלץ למשפחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hana - תמונה
Hana מבקר מתחיל
נפלא
4.8
19/11/18

היינו שם ביום ראשון בצהריים,שבעה אנשים מהמרכז שאוהבים לאכול, קבלה את פנינו מלצרית מקסימה האוכל היה נפלא, הדג נמס בפה, סלט העגבניות מלא בטעמים והקינוחים משגעי חך, האוירה נהדרת, כיף... שבטבריה יש מסעדה כזו עם אוכל מצוין ופתוחה גם בשבתות כך שמענו, כל הכובד נמליץ ונבוא שוב ושוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Viktoriya - תמונה
Viktoriya מבקר מתחיל
מומלץ מאוד!!!
5.0
15/11/17

מומלץ מאוד!!!אוכל ממש טעים והמנות גדולות ,שירות מעולה . אווירה רומנטית. פשוט להגיע ולהנות מהמקום המיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
RubberDuckieAnEvil - תמונה
RubberDuckieAnEvil 2 ביקורות
היה בסדר
2.0
13/10/17

אני ובן זוגי הלכנו לאכול ראינו באינטרנט שהמנות נראות טעים הגענו למקום,נראה אוטינטי וחמוד מקום מעוצב הזמנו לימונדה,כנפיים בצילי,פילה בקר בפלפל , פלטת מאכלי ים ופאי שוקולד הכנפיים... הרגישו כאילו חיממו אותם ושפכו צילי הפילה היה סביר. לא מצדיקה 155 שקל. והפלטת מאכלי ים הייתה סבירה.מנה קטנה שלא מצדיקה מחיר 135 שקל הפאי חומם במיקרו והיה יבש 39 שקל יצא ל2 סועדים 391 שח. מנת פתיחה. 2 מנות. לימונדה. קינוח. לסיכום: קיצר הלימונדה הייתה בסדר. מלצריות היו חמודות ושירותיות. מקום נראה חמוד. יקר בטירוף המנות לא מצדיקות את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איפור ועיצוב שיער - תמונה
איפור ועיצוב שיער מבקר מתחיל
לא שווה! התאכזבנו...
2.3
25/08/17

היינו משפחה, יומולדת לבעלי. עוד בכניסה לא קיבלו אותנו, כמה דקות ש אף מלצרית לא נגשה להושיב אותנו. הכסאות לא נוחים. מלצריות שבקושי התיחסו. שרות הגשה בצבא יותר אישי. מנות לא רעות, גם לא... מרגשות. סהכ, מחיר גבוה למנות משעממות ושירות גרוע. הדבר החיובי היחיד - אוירה. המסעדה צפופה אך בעלת יחוד עתיק נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 99 ביקורות
לא מה שהיה
2.0
03/12/16

ביקרנו יום שבת בצהורים המסעדה היתה ריקה הזמנו סיידר תפוחים שהגיע פושר וללא מקל קינמון ,פאי תפוחים היה עשה רושם שחומם במיקרו כנראה שזו לא המסעדה שהיתה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Haim Dagan - תמונה
Haim Dagan 4 ביקורות
מסעדה קטנה גדולה
3.8
23/05/15

באתי עם הילדים לארוחת חג. המקום עדיין היה ריק למדי. המלצרית קבלה אותנו בחביבות והובילה אותנו לשולחן. בקשנו להחליף לשולחן ליד החלון, היא ווידאה שהוא אינו מוזמן ואשרה. ההסבר על המנות... ולקיחת ההזמנות היתה נעימה ומקצועית. המנות הראשונות והשתיה הגיעו מהר למדי, לפני שהבנים הספיקו להתחיל לקטר. המנות הראשונות והעיקריות היו טעימות ובגודל מניח את הדעת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natalie - תמונה
Natalie 9 ביקורות
תענוג:)
3.5
18/03/15

בן זוגי ואני הגענו למסעדה הזו דרך המלצות מהאינטרנט. היה פשוט טעים ומדהים. ישבנו בחוץ והאווירה הייתה פשוטה ורגועה מאוד. הזמנו שתי מנות ראשונות שהן מאוד מאוד מומלצות: כרובית מטוגנת,... גלילות חציל. למנות העיקריות בן זוגי הזמין פרגיות שהיו עסיסיות מאוד ואני הזמנתי המבורגר. לי יש קטע עם המבורגרים - אני ממש אוהבת המבורגרים ובכל הזדמנות שיש אני אוכלת אחד:) וההמבורגר שבמסעגה הזו היה בין הטעמים ביותר שאכלתי... כל כך עסיסי פשוט תענוג. לקינוח הזמנו 'שוויצריה בקטנה' - מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה