נגישות
נגישות

יום השוקולד הבינלאומי - מצעד הקינוחים הטובים בארץ

עוגה, טארט, סופלה, פאי, אקלייר, מוס - לכבוד יום השוקולד הבינלאומי קבלו את מצעד עשרת קינוחי השוקולד המנצחים מצפון ועד דרום, כי אין יותר מושלם משוקולד

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 06/07/2022, 9:00 תאריך עדכון: 07/07/2022, 10:08
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

למה בעצם אנחנו כל כך אוהבים שוקולד? רוב האנשים פשוט 'מתים' על שוקולד ולא משנה מה המרקם, הסגנון, הסוג והתוספות שלו. העיקר: תנו לנו שוקולד, וכמה שיותר ממנו! ובצדק. הוא עושה לנו טעים בנפש ובגוף, משפר את מצב הרוח וגורם לנו לרצות לחיות, לחייך, לאהוב וגם מצמצם את רמת המתח שלנו. יש גם מחקרים המראים כמה שהוא תורם לזיכרון ועוזר לגוף להילחם במחלות ווירוסים, אבל כמו שאומרים – 'בואו...' הכל תירוצים לתאוות שוקולדים מושלמת, שפשוט גורמת לנו להרגיש כמה מתיקות יש בכל הפלנטה הזו, גם ברגעים הקשים של החיים. אז לקראת יום השוקולד הבינלאומי שמתקיים השבוע ב-7 ביולי, רקחנו במיוחד עבור המכורים לשוקולד את ה- TOP 10 -  מצעד קינוחי השוקולד הכי טובים ושווים שיש בארץ, מהצפון ועד הדרום! המשיכו לקרוא.

צילום: שאטרסטוק

מסעדת ללה – כדורי שוקולד כמו פעם שלא תוכלו להפסיק לאכול

ללה היא מסעדה איטלקית וביתית, שהוקמה על ידי שני חברים מעפולה. הם הביאו לעמק יזרעאל את מיטב הטעמים האיטלקיים וקינוחים בלתי נשכחים. מעבר לפיצות ולפסטות המושלמות, תמצאו כאן את אחד מקינוחי השוקולד הכי מיוחדים שיש בארצנו: שלושה כדורי שוקולד, המצופים כל אחד בציפוי אחר של קקאו, קוקוס ואגוזים השוכבים בתוך מנת אספרסו. זה קינוח משגע, המשלב בין מתוק למר, בין שוקולד לקפה, כשידוך שאפילו 'חתונמי' היו מתים לייצר. זה רך, נימוח וטעים להפליא, ובהחלט שווה את כל הנסיעה צפונה, ולו רק כדי לאכול את השלמות הזו.

צילום: שאטרסטוק

ללה,  צומת כפר ברוך, קיבוץ שריד, 9440688–053

מקלות וניל – בגלל ה'שוקו שוקולד' ואקלייר שוקולד לדואט של חסרי מצפון

מקלות וניל שבעפולה הוא בית הקפה המושלם לעמי ותמי 2022, עם עשרות קינוחים מגרים וויטרינה שמתחלפת כל יום, וגורמת לבאי המקום לבהות בה שעות, משל היה מדובר מינימום בפרק גמר של "האח הגדול". גלידות, עוגות ומאפים - הכל כאן טעים. יש כאן שני קינוחי שוקולד ששווה לקחת ולאכול אותן בדואט קולינרי מרשים, כפית מזה וכפית מזה, ולשכוח את כל השיחות המיותרות על משקל, קלוריות והביקיני של הקיץ. שוקו-שוקולד - הנראה כמו כיפת שוקולד נוצצת ומגרה, עם בסיס שוקולד אפוי קריספי, שטרויזל קקאו ומחית לוז, כשהכיפה עצמה עשויה מקרמו אלפקו - שוקולד מריר משובח ביותר של 66%, לצד אקלר שוקולד - פחזנית קרם שוקולד שעושה פשוט אושר בלב!

מקלות וניל, יהושוע חנקין 19 עפולה, 04-6420222

מסעדת גריל עץ –  קינוח שוקולד תשוקתי על רקע רומנטי

אל מול נוף מושלם ועוצר נשימה, תמצאו את מסעדת הבשרים המצוינת - גריל עץ, עם מנות בשר משובחות וקדרות טעימות ששווה לאכול אותן, ולו רק כדי להגיע לשיא: קינוח שוקולד מושחת, עם אגוזי מלך, פולי קפה והל המתאים בדיוק לאווירה ולנוף. הוא מתקתק, שוקולדי ופותח את כל הצ'אקרות בגוף, בשילוב עם הנוף ההורס. הוא בהחלט מאפשר לטוס הלאה לנקישה של סוף ארוחה, על כל הטעם המשובח הזה!

מסעדת גריל עץ. צילום: גריל עץ

גריל עץ. ראש פינה, גליל עליון, 053-9347043

טשרניחובסקי 6 - פאי שוקולד מושחת למושחתים שלא נמאסו

ביסטרו טשרניחובסקי שייך לשף אייל מרון, ומציג מגוון מנות משובחות, כולל קינוחים בלתי נשכחים ונסלחים, פשוט כי הם מושחתים באופיים ובקלוריותם. הם מיוצרים ע"י זוגתו, דליה לוגסי המוכשרת. מבין הקינוחים הטעימים, אסור לכם לפספס את פאי השוקולד הכי מושחת שפגשתם אי פעם, כי הוא כל כולו שוקולד HEAD TOES כמו שאומרים. תחתית הפאי השוקולדית והפריכה, לצד העוגה עצמה שעשויה משוקולד עשיר במיוחד, כשמעליו רוטב שוקולד המשלים אותו כמו מאטץ' מהסרטים. זו שחיתות לשמה, וזה קינוח שכל אוהב שוקולד פשוט חייב לדגום לפחות פעם בחודש!

צילום: שאטרסטוק

דלידה – מוס שוקולד שהפך מזמן לאגדה

דלידה היא מסעדה ים תיכונית המגישה מטבח אקלקטי עם אוכל מצוין וקינוחים מעולים, כשבראשם עומד מוס השוקולד האגדי של המקום. המוס מורכב מעומס משובח של שוקולד מריר, גבינת מסקרפונה ושמנת מתוקה עם טוויל שבוא, שברי אגוזי לוז, פירורי גליליות ועוד תוספות מפתיעות, כמו: עוגיות חמאתיות וצי'פס בננה – קינוח שללא ספק מביא את שיא היום, שיא הסיפוק ושיא אהבת השוקולד שלכם.

הקינוחים המושלמים של דלידה. צילום: דלידה

דלידה. זבולון 7, תל אביב, 053-7104610

עץ קפה - פיצת שוקולד טעימה, מושלמת וחברתית

עץ קפה הוא בית קפה, שהוקם ע"י עמותת 'קול מים רבים', שנוסדה בברזיל ומחוברת לשוקולד בנשמה. המקום הוא אחד מהפרויקטים המובילים שלה, כשכל הכנסותיו הולכים למחוסרי הדיור. לילה פובלוצקי, השפית של המקום, המציאה פיצת שוקולד מושלמת עפ"י מתכון ברזילאי, וברזילאים הרי מתמחים בשוקולד. ברזיל היא אחת הארצות המרכזיות לגידול פולי הקקאו. הבצק טעים ונאפה במקום, כשבמקום רוטב העגבניות - תמצאו כאן רוטב משוקולדים שונים ומגוונים, ובמקום תוספות הפיצה הרגילות, תקבלו שלל עינוגים כמו שוקולדים מגורדים, פקאנים מסוכרים, פירות כמו תותים ובננות ושאר "ירקות". אם כל הטוב הזה לא מספיק, אז גם עננת קצפת תלווה אתכם בבטחה בזלילת הפיצה.

צילום: שאטרסטוק

עץ קפה, ינאי 3 ירושלים, 054-248-9178

קפה קדוש - פאי שוקולד מלכותי לאצילים ואצילות שחולמים שוקולד

קפה קדוש, שנפתח אי אז בשנות ה-2000, הפך כבר מזמן למקום עלייה לרגל לאוהבי הקינוחים וגרגרני השוקולד! אחד הקינוחים הכי 'הורסים' ומושלמים שיש כאן, הוא פאי השוקולד, שרק מלהביט בו מבעד לוויטרינה, תתמלא נפשכם באושר על כך שיש לכם את הזכות לטרוף אותו. הפאי נאפה עם פקאנים שבורים לתוך הבצק, כשמעליו גאנש שוקולד, שלושה מקרונים מצוינים של שוקולד ומעל כל הטוב הזה גנאש שוקולד מוקצף עם רום. אין מה לומר, זו ההגדרה המדויקת של אהבה ממבט ראשון!

המקום המושלם לאוהבי קינוחים. צילום: קפה קדוש

מקס ברנר – ממלכת הקרפ שוקולד ש'מקריפה' את הנפש מאושר

רשת הקינוחים המוצלחת והמצליחה בארץ ובחו"ל, מקס ברנר, מציגה את כל ארסנל קינוחי השוקולד שרק חלמתם לקבל - סופלה שוקולד, וופלים, גלידות, קרפים, משקאות, מאפים והכל על טהרת השחיתות השוקולדית הזו. מומלץ במיוחד להכיר ולנבור בממלכת הקרפים עמוסי השוקולד, המוגשים בכל מיני טעמים ועם מגוון תוספות, בהתאם להעדפה הקולינרית שלכם – אוראו, בואנו, פאדז' שוקולד וקראמבל שוקולד לבן. לא משנה מה תבחרו, תצאו עמוסי שוקולד בוורידים וטעוני אנרגיה חיובית. תוכלו לבקר במקס במגוון הסניפים בארץ.

הקונדיטוריה של קמחי – בגלל הטארט שוקולד העשיר והמוש..

אם הגעתם לדרום הארץ כחלק מ'רוד טריפ', או אם אתם תושבי המקום, חובה עליכם להכיר את הקונדיטוריה של קמחי הכוללת היצע אינסופי של קינוחים משובחים ומופלאים.

יש לכם גן עדן של קינוחים עם כל סוגי העוגות והמאפים, עם כמה קינוחי שוקולד נהדרים ובראשם עומד טארט השוקולד המושלם, שנאפה במקום עם שוקולד עשיר מהאגדות. אם כבר אתם אצל קמחי, קחו לכם לדרך קופסת עוגיות שוקולד מהמקום. את אלו שנראות כמו קרמבו מקומי ואת הבראוניז, כדי שיהיה מה לנשנש בדרך הביתה.

הקונדיטוריה של קמחי, קיבוץ טללים, 054-4446029

קפה אופטימי – סופלה שוקולד שמתפרץ כמו הר געש של אהבה!

קפה אופטימי הוא מסעדה איטלקית, שמביאה את המיטב של איטליה היישר לעיר הדרומית ביותר בארץ, ובסיומה של ארוחה מצוינת מגיעה סדרת קינוחים מעולים, שימתיקו את חום יולי- אוגוסט. מעוגת שוקולד חמה וטעימה להפליא, המוגשת עם כדור גלידת וניל כשילוב טעמים קלאסי ומנצח, ועד לסופלה השוקולד שמגיע עם גלידת וניל וקצפת. ברגע שהכפית חותכת את הסופלה, נשפך שוקולד עדין וטעים, כמו לבה מנצחת שתבעיר בכם את התשוקה בעיר הרומנטית הזו.    

צילום: קפה אופטימי

קפה אופטימי, אילת, 053-9441797

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
גריל עץ בראש פינה
053-9347043
דלידה בתל אביב
053-7104610
קפה קדוש בירושלים
053-9369014

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי