נגישות
נגישות

ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!

ארוחת חג בסגנון ים תיכוני, איטלקי, הודי או אולי ערבי? מאופק או גרנדיוזי? שקט או המוני? קבלו את מיטב ארוחות ליל סדר 2024 במסעדות הכי טובות, עם אוכל משובח לחג בלתי נשכח!

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת

ארוחת ליל סדר במסעדה היא הדבר הכי טוב בשביל כולנו ובמיוחד השנה!

ליל הסדר יחול השנה ביום שני ה- 22.4 ועדיין יש לכם זמן להזמין מקום במסעדה ולוותר על הסיוט הזה של לארח אורחים מקטרים ולהתאים עבור כל 'קולינר' בפוטנציה את שאהבה נפשו, לחסוך את מיליוני ההכנות והסטרס הנפשי, לשלוח את כל מערומי הכלים לשנת שבתון ובקיצור, להנות מארוחת חג פסח במסעדה!

2023 הייתה אחת השנים הכי קשות שידעה מדינתנו האהובה שעדיין נמצאת בתך מלחמה. ועם כל הכאב והשכול, השלכות 'חרבות ברזל' והקשיים שצצו בעקבות המלחמה, זו אולי השנה הכי נכונה לערוך את ארוחת ליל הסדר במסעדה מעולה, אחת כזו שמגישה סעודת מלכים ומלכות לכבוד הפסח! אז כדי שתצאו מהסירים, הניקיונות ושעות העבודה הרבות, לקטנו עבורכם, מצפון ועד דרום, את המסעדות הכי משובחות המגישות מנות מדליקות ומיוחדות - כאלה שיהפכו את ארוחת ליל הסדר 2024 לבלתי נשכחת, ואת השנה הזו לקצת יותר שמחה. תעשו לעצמכם נחת עם אוכל גורמה בצלחת שיוכן ע"י שפים, יוגש ע"י מלצרים ואתם תעופו לעננים מרוב שזה טעים, וכמו שאומרים: Enjoy the ride!

ולא לשכוח להישען אחורה בכיסא ולבלוס כיד המלך חנוטים בשמלה משוחררת או ג'ינס oversize  ולהודות על האופציה לצאת 'מעבדות לחירות' – מהבישולים היישר למסעדה.

שטרודל – ליל סדר בסגנון ים תיכוני עשיר, טעים וססגוני

מסעדת שטרודל הנפלאה מציגה תפריט ים תיכוני אותנטי עם שפע של מנות מיוחדות בהשראת המטבח הערבי. תמצאו כאן מנות מגוונות ומושלמות עם טעמים מדויקים שיש רק כאן, שירקחו עבורכם ליל סדר טעים במיוחד באווירה האלגנטית הזו של המושבה הגרמנית בחיפה.

מה בתפריט?

תפריט השנה מגוון מאוד וכולל את מיטב מנות המסעדה  - דגים טריים, בשרים מהטבח הערבי והמטבח איטלקי ומגוון סלטים טריים ומגוונים שיוגשו למרכז השולחן. מנות עיקריות כמו: דג לברק בטאבון עם תבשיל מנזלה – תבשיל מיוחד המורכב מחצילים, עגבניות וגרגירי חומוס, ספיישל שוק טלה בבישול ארוך המוגש לצד תפוחי אדמה מהתנור וירקות אפויים, פילה עגל עם קרם תפוחי אדמה וקינוח בסוף הארוחה.

מתי? הארוחה תתקיים בשני סבבים: 18:30 ו- 20:30.

מחיר? 250 ₪ לאדם

בני הדייג – הרצליה

מסעדת "בני הדייג" היא כבר מוסד ותיק. האוכל המצוין, המגוון הרחב של הבשרים, הדגים ופירות הים הטריים והאיכותיים לצד החנייה המסודרת, האווירה השמחה והמחירים הנוחים הפכו את מסעדות הרשת לפופולאריות במיוחד.
כמו בכל שנה, בסניף הרצליה מארחים ליל סדר שווה וטעים, במחיר נוח, כך שמי שאין לו כוח לבשל יכול למצוא פתרון נהדר בחגיגה מול הים.
מה בתפריט?
הסלטים המעולים, ראשונות כיפיות, דגים טריים והשפע המפורסם של האופציות והטריות.

ראשונות: הסעודה תתחיל בפתיחים למרכז השולחן הכוללים את מבחר הסלטים המיוחדים והחמים של בני לצד פלטת מטוגנים של חצילים, כרוביות ופלפלים חריפים. למנה ראשונה ניתן לבחור בין החריימה המפורסם של בני, לבין תבשיל שעועית עם בשר בקר או תבשיל אפונה. אפשר לטעום גם את הקרפצ'ו המעולה או חציל בלאדי צלוי על מצע של טחינה. כל זה מוגש לצד סלטי ירקות – סלט קצוץ, חסה או עגבניות עם בצל ופלפל חריף.
עיקריות
עיקריות: תוכלו לבחור מבין הדגים הטריים של המקום – סלמון, מושט, דניס, בורי, לברק ועוד. ואם חשקה נפשכם דווקא בבשר – תוכלו ליהנות ממנה עסיסית של אנטריקוט, פרגית או קבב. כל העיקריות מוגשות כמובן בליווי תוספות כמו אורז ותפוחי אדמה אפויים.

קינוחים: הקינוחים הקלאסיים של בני מוגשים למרכז השולחן לצד קפה או תה.

שתיה: על השולחן, במסגרת השפע הגדול יוגשו קנקנים של לימודה, תפוזים ומים ובסוף הארוחה – תה או קפה.

מתי? 22.4 בשעות הערב – יש להזמין מקום מראש

מחיר: למבוגר 350 ₪, לילד 250 ₪ לא כולל שירות

VILLA MARE – שילוב מנצח של מטבח איטלקי וים תיכוני לערב חג צבעוני

וילה מארה היא אחת המסעדות היותר תוססות של תל אביב שנמצאת על הים ומספקת מנות עם טוויסט ים תיכוני ואיטלקי, בניצוחו של השף סטפן רואון המוכשר שעושה שילוב מנצח בין שני המטבחים. השנה, הווילה' מקיימת ארוחת ליל הסדר מצוינת עם שפע מנות לפסח, המון יין שיגרום לכם לשאוג 'מה נשתנה' עד הבוקר וללקק את הצלחות מרב שהיה טעים.

מה בתפריט? שולחן ארוך וערוך עם מזיגת יין בלתי נגמרת והמון אוכל עד שלא תוכלו לרכוס את הג'ינס בחזרה.

מנות ראשונות: כאן תקבלו שפע מנות למרכז השולחן, מנות כמו פלטת חמוצים ולחמניות עם מטבלים,  פלטת ירקות, סלט שורשים, חציל בציפוי פריך עם טחינה, קרפצ'יו סלק, גרבלקס סלמון, סלט איקרה, רוסטביף בקר עם איולי חרדל, פטה כבד עוף עם ריבת שרי ופיסטוקים וכולל כמובן גם את הגפילטע פיש שהוא אחד ממאכלי הפסח המסורתיים.

עיקריות: מנות בשריות לפסח של פרגית קייג'ון, אושפלו אוזבקי מסורתי ושורט ריבס צלוי.

קינוחים: פטיפורים מסתובבים וסורבה מנגו.

שתייה: מים מינרלים ומוגזים, משקה פירות יער ומשקאות קלים, שתייה חמה של קפה ותה,

יין אדום ויין לבן מבעבע.

מתי? הארוחה תתקיים בין השעות 18:45 – 22:00

מחיר? 550 שקלים, 450 שקלים לילדים עד גיל 12.

טנדורי – ליל סדר משובח שיטיס אתכם להודו

שני סניפי טנדורי של רינה פושקרנה – תל אביב והרצליה, פותחים את שולחן הסדר עם סעודה חגיגית של מיטב האוכל ההודי שרק חלמתם למצוא בישראל, באווירה שכולה הודו.

תקבלו כאן שפע של מנות עם טעמים, ניחוחות, תבלינים וצבעים כפי שרק הודו יכולה להציע כשכל המנות טעימות ומיוחדות כולל מנות צמחוניות המציעות ליל סדר שונה מכל מה שהכרתם.

מה בתפריט? בופה ללא הגבלה שיוגש למרכז השולחן עם שפע מטעמי הודו.

ראשונות: צלחת ברכות פסח מסורתית בליווי מצות,  פאקורס - מבחר ירקות גינה טריים בציפוי עדין של קמח חומוס מתובל ופריך, מרק עגבניות קטיפתי בתיבול פפריקה וכמון וכמובן מרק קניידלך עם כופתאות עוף טיקה.

עיקריות: פלטה מהטנדור על גחלים, טנדורי גריל מעורב מבחר ממעדני הטנדורי המוגשים על פלטת סיזלר רותח, מעדני קארי, עוף מקהני - נתחי עוף ללא עצמות מבושלים עד שלמות ברוטב אקזוטי אדום, כבש רוגן גושט -  כבש מבושל ברוטב קטיפתי עם שקדים וזעפרן, דג קארי -  נתחי דג ללא עצמות מבושלים ברוטב קוקוס וזרעי חרדל ארומטי,

לקט ירקות קורמה -  תערובת ירקות גינה טריים מבושלים ברוטב קארי ארומטי,

אלו גובי מסאלה, פלאק מאקי - תבשיל קטיפתי של מחית תרד וגרעיני תירס מתוק,

דאל מקאני, אורז קשמירי,  פילאף ואורז בסמטי מעורב עם פירות יבשים.

*יש לציין לאורך כל הארוחה יוגשו לשולחן סלטים טריים ונאן רגיל או מקמח מצה.

קינוחים:  אילייצ'י קיר  - פודינג אורז עשיר בניחוח הל, חלווה גזר  - מעדן מתוק דמוי פודינג עשוי מגזר וחלב, סלט פירות ובנופי שוקולד.

שתייה: שתייה קלה הכוללת תפוזים, לימונדה, מים, שתייה חמה של תה וקפה, יין הבית אדום / לבן  - בקבוק 1 על כל 5 סועדים.

מתי? 18:30

מחיר?  מחיר לילד (עד גיל 11) 145 ₪, מבוגר 290 ₪.

כתובת: זמנהוף 2, תל אביב, 053-9442893, משכית 32, הרצליה פיתוח, 053-9442894

BABA YAGA - ארוחת ערב חג עם כל מה שנאהב

אחת המסעדות המצוינות לחגוג בה את פסח 2024 היא באבא יאגה, מסעדת קונספט מצוינת שעורכת גם השנה סעודת סדר מסורתית שמחה וטעימה עם אוכל גורמה, מוסיקה חיה, הקראת הגדרה תפריט מיוחד וכשר ואווירת חג שעושה כיף לכולם.

מה בתפריט? אוכל יהודי שמוכיח שגם הוא יכול להפוך עורו לגורמה!

ראשונות: כחלק מליל הסדר יוגשו למרכז השולחן שפע מנות פתיחה לפסח כמו לחמניות פסח ומצות, חמוצי הבית, סלט ירקות גס, סלט שוק, פטה כבדים עם ריבת בצל, חציל מדורה, סלמון גרבלקס בכבישה קרה, רוסטביף עם חזרת אדומה וחרדל, דג מטיאס הולנדי צעיר וכמובן גפילטע פיש.

ביניים: מרק עוף עם קניידלך, כבדי עוף מוקפצים עם בצל ברוטב יין.

עיקריות: פילה סלמון נורבגי אפוי בתנור, סטייק פרגית במרינדה, שוק טלה מפורק, ביף בורגיניון – קדירת בשר עם ירקות שורש ברוטב יין.

טבעוניות לפסח/ צמחוניות לפסח: אלי אוליו -פטוצ'יני עם ארטישוק איטלקי, עגבניות שרי מיובשות וגבינת פטה טבעונית, מחבת פטריות לוהטת עם מיקס של כל הפטריות שיש.

*המנות העיקריות יוגשו לצד אורז הבית, ירקות אנטיפסטי, ותפוח אדמה אפוי.

קינוחים: קינוחי הבית של באבא יאגה.

שתייה: סן פלגרינו, אקווה פנה, תירוש ענבים, יין אדום/לבן ישראלי איכותי.

מתי? הערב יתחיל בשעה 19:30

מחיר? 580-680 ₪ לסועד.

eve אירועים - ליל סדר עמוס מאכלים טובים, שירים וניגונים

את חג הפסח ב-eve אירועים תחגגו כהלכתו. המקום חוגג את החירות כבר 18 שנה! והשנה תוכלו להנות מארוחת חג מפוארת, הכוללת רב לקידוש ולקריאת ההגדה. זאת לצד צלחת ברכות ומוזיקה נעימה עם פלייליסט של שירי החג האהובים. בתפריט, לצד מנות חג מסורתיות, תמצאו גם מנות צמחוניות, טבעוניות, ומנות המתאימות לצליאקים ואפילו ארוחת ילדים... כן כן, ב-eve חשבו על הכל כדי להפוך את הסדר שלכם למושלם! אפילו השתייה מוגשת חופשי במהלך הערב. ואם אתם דואגים לחניה, הסירו דאגה מליבכם! המקום מציע חניה מסודרת לאורחים. 

ראשונות: מרק קניידלך, עשרה סוגי סלטים: חומוס , מטבוחה , פלפלים חריפים , תירס חמוץ מתוק , תירס גמדי בפטרוזיליה ושום, חציל במיונז , חציל על האש בטחינה , חציל ברוטב עגבניות פיקנטי, חציל מטוגן ברוטב בלסמי ושום , גמבה קלויה , כרובית מטוגנת, פטריות סצ'ואן על מצע עלי בייבי , עגבניות שרי, בזיליקום, שום ושמן זית , אבוקדו , טונה , סלט פילדלפיה, סלט רוסי, טבולה, מטבוחה. לצד הסלטים יוגשו מנות ראשונות כמו:

גלילת חציל ממולאת בשר , צנובר ופטריות, פילה סלמון בלימון, פילה לברק ברוטב עגבניות.

עיקריות: סטייק פרגית בתבלינים, סטייק אנטריקוט, אסאדו עגל חלב לצד תוספות של אורז סיני עם ירקות ואטריות, דואט תפו"א ובטטה, שעועית מוקפצת בשום ושומשום.

*בנוסף לתפריט הכתוב יש מנות צמחוניות, טבעוניות, מנות ילדים ומנות לצליאקים שבחבורה.

קינוחים: מבחר עוגות כשרות לפסח ופירות העונה

שתייה: מוגזים, תפוחים, אשכוליות, יין אדום, יין לבן יין תירוש – חופשי כל

מהלך האירוע, שתייה חמה – קפה שחור ותה.

מחיר?  לסעוד מבוגר: 350 ₪, מחיר ילדים : 200 ₪

מתי? התכנסות ב19:30, קידוש בשעה 20:00.

לולה מרטין – ליל סדר שכולו הוד הדר ופאר לעולם הים המופלא

מסעדת הדגים ופירות הים המהוללת לולה מרטין של השף והבעלים אפי אלאלוף, יצרה עבורכם סדר פסח חגיגי עם תפריט איכותי המורכב ממנות דגים ובשר מגוונות שיהפכו את האירוע למענג ומעלה!

מה בתפריט?  כמיטב המסורת, לכל שולחן תוגש צלחת פסח עם סמלי החג – כרפס, ביצה, מרור, חרוסת, חזרת.

ראשונות: מרק עוף עם ירקות, קניידלך וגרגרי חומוס לצד מגוון מנות ראשונות שהוגשו למרכז השולחן: מצות עם מוס חציל, סלסה עגבניות וזיתים, סלט טבולה הדרים עם קינואה קשיו חמוציות וגרגירי רימונים, סלט סלקים בסילאן, ופיסטוק חלבי וגבינת עיזים מקורמלת, קרפצ'יו חציל קלוי עם סלסה עגבניות, סילאן, טחינה גולמית, פיסטוק חלבי וחמוצית, ארטישוק אלה רומנה על לבנה מעושנת על גלדי בצל, קונפי שרי, סלט קצוץ עם טחינה וגם שרקוטרי דגים.

ביניים: חריימה לוקוס ומקלובה דגים.

עיקריות (מנה לבחירה לכל סועד): אוסובוקו טלה בבישול ארוך על אורז בהרט ויוגורט חם, סטייק אנטריקוט, פרגית במרינדה על האש, פילה לברק מדורה עם עלי גפן, תרד ותפוחי אדמה בתנור.

שתייה: לאורך כל הערב תוגש שתייה קלה, כוס יין או בירה, שתייה חמה וקינוחים בסוף הארוחה.

מתי? החל מ- 19:00

מחיר?  450 שקלים לסועד, 250 שקלים לילד עד גיל 12, כולל שירות.

ליל סדר במלון קרלטון לאירוע אלגנטי וחגיגי עם אוכל מושלם ויוקרה באוויר

ארוחת ליל הסדר במלון קרלטון תל אביב, שזכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל לשנת 2023 על פי דירוג אתר World Travel Awards ומדורג במקום הראשון, היא חוויה בלתי נשכחת וטעימה להפליא! השף ערן נחשון מתקלט לכם ארוחת חג פסח מפוארת במלון הממוקם על קו החוף של תל אביב יפו, בצמוד למרינה גורדון עם שפע של מנות גורמה בטעמים מגוונים.

מה בתפריט? צלחת סמלי החג – כרפס, ביצה, מרור, חרוסת, חזרת לצד מיטב מאכלי פסח אשכנזים שבלעדיהם החג לא יראה אותו דבר כמו: גפילטע פיש עם חזרת ביתית, כבד קצוץ עם צ'אטני תפוחים, אגסים וקינמון, לצד מנות עיקריות כמו: חורשט סבזי, שוק אווז צלוי עם פירות יבשים, מבחר עשיר של סלטים ומנות ראשונות מהמטבח המזרח-תיכוני שיוגשו במזנון עשיר.  

שתייה: שתייה קלה ויין שיוגשו לכל אורך הסעודה.

מתי? החל משעה 18:30

מחיר? מבוגר - 1200 ₪ ; ילד (2-12) - 900 ₪

מלון קרלטון, אליעזר פרי 10, תל אביב, 03-5201818

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
13
פחות אהבתי
6
Newsletter Icon