נגישות
נגישות

אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ

אוכל מוכן בסגנון 'יהודי' מסורתי או אוכל אופנתי וחדשני? ארוחת פסח בסגנון קרניבורי, מרוקאי, יווני או מזרח אירופאי? קבלו את מצעד האוכל המוכן הכי מומלץ שיש לארוחות פסח 2024.

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 15/04/2024, 11:34

למה לפרפר בין הסירים כשיש אוכל גורמה מושלם וטעים?

חג הפסח מתקדם בצעדי ענק, ואיתו ארוחות חגיגיות, מפוארות ועמוסות. זאת לצד הכנות מתישות, קניות באלפי שקלים והיסטריה של מתכונים שעוברים בדורי דורות - כדי שנוכל להרשים את הדודה הזאת, שלא משנה מה וכמה נשתדל תחמיץ פנים.ומכאן עולה השאלה - מי צריך להשקיע כל כך הרבה שעות ביצירת תבשילים כשיש כל כך הרבה אנשים מוכשרים, שיכולים לעשות זאת עבורנו? בעידן של היום יש אינספור שפים ובשלנים מנוסים שיכולים לארגן את מיטב המאכלים בלי טיפת מאמץ מצדכם, אז בעצם למה לא? למה להתעקש לבשל אוכל בינוני שיגרום לצקצוק עצבני סביב השולחן, כשאפשר פשוט להזמין הביתה או לקפוץ ולקחת את שאהבה נפשכם ונפשם של המסובים? תזכרו שהסועדים באו להנות ולאכול טוב ואתם באתם לחגוג את החג רעננים, יפים מבושמים וחגיגיים! ובדיוק ולשם כך בחרנו עבורכם אוכל מוכן לפסח הכי שווה שיש, כדי שתוכלו לעשות טייק אווי או משלוח של אוכל משובח לפסח, חלק כשרים למהדרין, חלק פשוט כשרים והעיקר שיהיה לכם חג שמח וטעים ותזכרו את הסיסמא:

2...3...ה – ז – מ – ן!!!!

צילום: שאטרסטוק

אוכל מוכן לפסח בחיפה והצפון

אצל קיזלר - אוכל מוכן לליל סדר מושלם!

השף החיפאי איתי קיזלר הכין השנה שפע בלתי נדלה של מנות לארוחת החג שלכם שיחסכו כסף רב ושעות עבודה מיותרות, כשכל המנות בתפריט משלבות את ארסנל הטעמים הנפלאים שהולמים את פסח! 

מה בתפריט? 

ראשונות: יש כאן שפע של מנות חג מסורתיות כמו קניידלך, גפילטע פיש, חזרת אדומה ביתית, פילה אמנון, פילה סלמון, דג מלוח, חצילים שרופים על האש, סלק בתחמיץ, גזר מזרחי, חציל ביין, תפוחי אדמה בויניגרט, חציל גרוזיני בתחמיץ, וולדורף ועוד.

עיקריות: מגוון של קציצות – אסאדו, עוף, בקר, רוסטביף, ביף מרלו – צלי עגל ביין, פרגיות ממולאות בבשר ברוטב פירות יבשים, גולש, ביף בורגיניון ועוד מטעמים רבים.

תוספות: תפוחי אדמה אפויים, צימעס, אנטיפסטי, פילאף של אורז, קדירת אפונה ושעועית ולביבות תפוחי אדמה.

מחיר? המחיר נקבע ע"פ משקל או לפי יחידות

מתי? כמה שיותר מוקדם!

אצל קיזלר. השומר 28, חיפה, 052-4430202

לחצו כאן להזמנות.

צילום: שאטרסטוק

מרינדו – ארוחת חג לקרניבורים רעבים עם חיך משובח

המעדנייה סלש קצביה של השף אסף שנער בעין גב רק מחכה לכם שתבואו להתפנק על מגוון הבשרים העסיסיים, הטריים והסקסיים שיש במקום לליל סדר מושלם או ארוחת חג מושחתת בטירוף!

מה בתפריט?

ראשונות: המנות הראשונות מביאות את הסיפתח עם מגוון סלטי הבית, חזרת אדומה/לבנה וכמובן גפילטע פיש.

עיקריות:  במקרה הזה הן באמת העיקר והחלק החשוב של האוכל, צלעות עגלה בשזיפים ובצל, קוביות טלה בסילאן, רוסטביף אלה, כתף טלה, עוף שלם ללא עצם ממולא בפרגית הודו ופירות יבשים, פילה מדומה, שוק טלה ושישליק טלה.

מחיר? מחיר נפרד על כל מוצר

מתי? עד לגמר המלאי

אוכל מוכן לפסח במרכז

קיטון, בגלל האוכל המזרח אירופאי שמזכיר נשכחות

קיטון היא מסעדה מזרח-אירופאית הוותיקות ביותר בארץ בניצוחה של אורנה רסקין שמקיימת גם השנה את מצעד מנות הפסח מהמטבח האשכנזי שבחבורה, שלא תרצו לפספס לשולחן החג שלכם.

מה בתפריט?

ראשונות: רגל קרושה, גפילטע פיש, ראש דג ממולא, קנישס בשר, כרוב ממולא, מעיים הלזלה  - צוואר ממולא בשומן אווז ותפוח אדמה לצד סלטים כמו כבד קצוץ, סלט ביצים, איקרה, מלפפונים בשמיר וגמבה, קולסלאו, סלט תפוחי אדמה מסורתי ועוד.

עיקריות: צלי בקר, שוק אווז, לשון עגל, גולש, קציצה מטוגנת, שניצל, שוק עוף בדבש ופטריות לצד תוספות כמו אורז עם שקדים, תפו"א בתנור, כרוב מאודה, שפיצלה, פירה עם חמאה וחמין או חמין עם קישקע.

קינוחים: מוס שוקולד, קוגל אטריות, שטרודל, עוגת ביסקוויטים וקומפוט.

מחיר? לכל מנה מחיר משלה ע"פ משקל או יחידות

מתי? 20 – 22 באפריל, בתיאום מראש.

קיטון. דיזנגוף 145, 03-523-3679

לחצו כאן להזמנות.

בלאדי שיק, לארוחות חג מלאות בשיק וטעם מוש

שני שפים מוערכים ומוכשרים ארז קומרובסקי וחנן עזרן מבשלים השנה תפריט פסח חגיגי ועמוס בשיק השמור לשפים ממולחים של מסעדת בלאדי שיק. כל המנות מגיעות בתוך סירים מסורתיים והוראות חימום מדויקות, כשקומרובסקי פיקח על מלאכת הרכבת התפריט ויצר שילוב בין מטבח גלילי לאופי התל אביבי.

מה בתפריט ?

ראשונות: חצילים בתחמיץ, מטבוחה מעגבניות טריות, שום ופלפל חריף, סלט סלקים עם בזיליקום ואגוזי מלך, כבד קצוץ, מרק עוף עם קניידלך, קציצות פרסה וכמובן גפילטע פיש.

עיקריות: שניצלונים של אמא, סיר טלה מפואר לחג, סיר ממולאים טבעוניים, סיר תבשיל בקר אביבי – בשר בקר צלוי עם תבשיל שעועית מאש, פרסה ,זוקיני ועשבי תיבול, פילה סלמון צלוי ברוטב צ'יפוטלה ודבש, סיר עוף שלם עם תפוחי אדמה וסומק, קציצות בקר ברוטב עגבניות. כל הטוב הזה לצד תוספות כמו: אורז לבן ואורז ירוק  - אפונה ועשבי תיבול.

קינוחים: קוביות חלבה פיסטוק ועוגה בחושה של גזר ואגוזים.

מחיר? בהתאם למנה.

מתי? הזמנות דרך האתר לחג הפסח הן עד גמר המלאי, לא מומלץ לחכות עם ביצוע ההזמנה. ההזמנות מסופקות ב- 21/04 - בין השעות 15:00-20:00 או ב- 22/04 בין השעות 07:30-15:30.

בלאדי שיק. דרך מנחם בגין 121, תל אביב, 054-575-2381

לחצו כאן להזמנות.

גרקו, לאוהבי המטבח היווני עם מנות מצוינות שעושות 'יאסו' בנשמה

מסעדה יוונית שמביאה לצלחת את מיטב מאכלי המטבח היווני עם נגיעות ארץ ישראליות, טעמים מושלמים ואווירה של טברנה. במעדנייה של גרקו תוכלו להרכיב ארוחות חג שישיטו אתכם ליוון עם טעמים שמשדרים המון שמחה, אנרגיה וחופש שהופכים את הארוחה לקלילה וכיפית.

מה בתפריט?

ראשונות:  סלטים כמו סלט יווני הידוע, סלט סלקים, לביבות מסוגים שונים  - זוקיני, פרסה, ארטישוק, מרקים ומאפים יוונים לפסח עם גבינה, פטריות ועוד..

עיקריות: מוסקה, גירוס עגל וכבש – ספנאקוריזו – תבשיל אורז, תרד, זוקיני, עשבי תיבול, קציצות דגים, פאבה – קרם אפונה צהובה עם בצל סגול, זיתים ופלפל חריף, קבב דג, נקניקיות עגל, סלמון אפיו על גריל ונסיכת הנילוס.

קינוחים: גלידה יוונית, פרלין פררו רושה,  מוס שוקולד וטירמיסו.

מחיר: בהתאם למנה.

מתי? עד גמר המלאי.

כתובת: בסניפי הרשת השונים.

לחצו כאן להזמנות.

אוכל מוכן לפסח בפתח תקווה

קייטרינג היצירה – לארוחת חג יצירתית וטעימה

קייטרינג היצירה הוא קייטרינג כשר לפסח המספק מגוון עצום של מנות שבונות ארוחת חג משביעה, מנחמת וטעימה להפליא – ראשונות, סלטים, עיקריות, תוספות וקינוחים במגוון של טעמים שמקשים על מלאכת הבחירה.

מה בתפריט?

במקום תמצאו תפריט אוכל מוכן לפסח עם סלטים כמו כרוב וגזר בתחמיץ, מלפפון בשמיר, חצילים בויניגרט, סלק, תפוחי אדמה במיונז, סלט ביצים, וולדורף, עגבניות שרי בפסטו, חרוסת, חזרת וכבד קצוץ, לצד מנות כמו לביבות ירק/תפוח אדמה/ברוקולי/כרובית, קישים ופשטידות במגוון טעמים,  כרובית וברוקולי מטוגנים.

עיקריות: סוגי דגים כמו פילה מושט, סול, סלמון, קציצות דגים, גפילטע פיש, טבעות קרפיון ממולאות, נסיכת הנילוס וחריימה ובעולם הבשר: כרעיים בצורות בישול שונות, פרגיות עוף ממולאות בבשר ופירות יבשים, כבד עוף ביין, פרגיות מוקפצות בטעמים שונים, שניצלים, סטייק פרגית על האש, שיפודי פרגית, קציצות עוף ברוטב וחזה עוף ממולא בפטריות. כל זה לצד תוספות כמו: פירה, תפ"א, רטטוי ירקות, פטריות בבצל, זיתים מרוקאים, וכרוב מאודה.

קינוחים: במקום ימכרו קינוחים רבים המתאימים לפסח.

מחיר: משתנה בהתאם למנה ולכמות.

מתי? ימי איסוף: חמישי 18.4 10:00-17:00, שישי 19.4 07:00-15:00, ראשון 21.4 10:00-18:00, שני 22.4 ערב פסח 07:00-14:00 וגם בחול המועד ובחג השני.

קייטרינג היצירה. חיה פינשטיין 3, פ"ת, 03-9309992

לחצו כאן להזדמנות.

אוכל מוכן לפסח בבני ברק

קייטרינג עציוני - ליל הסדר הכי מסורתי וטעים שיש!

קייטרינג עציוני מציע קייטרינג של אוכל מוכן לפסח כשר למהדרין עם מאכלים טעימים להפליא והכי יהודיים שיש! מדובר בקייטרינג המתמחה בהכנת אוכל לחגים ומועדים עם תפריט עשיר הכולל מנות מגוונות ונהדרות שיגיעו לפתח ביתכם עם שליח או ע"י איסוף עצמי.

מה בתפריט?

ראשונות: תמצאו כאן מגוון שלם של מנות ראשונות כמו גפילטע פיש, דג סול ממולא ומטוגן, פילה מושט, פילה סלמון, כבד עוף בבצל ורוטב יין, כבד קצוץ, ראש ממולא. סלט מלפפונים בשום, מטבוחה, וולדורף, סלק, כרוב, חצילים, גזר מרוקאי.

מרקים: מרק עוף עם אטריות, מרק ירקות.

עיקריות: צלי עגל ברוטב, גולש, לשון ברוטב, קורנביף, נתחי חזה מוקפצים, עוף ממולא בבשר וירקות, סטייק פרגית, כרעי עוף בכל מיני סגנונות, קציצות בשר, שניצל ועוד לצד

תוספות כמו קיגל תפ"א, פשטידת ברוקולי, תפ"א אפויים, פירה עם בצל מטוגן, כרוב מאודה, קישואים מוקפצים.

קינוחים: לפתן תפוחי עץ, פשטידת תפוחי עץ, עוגת שקדים, עוגת מיץ ועוגת שוקולד.

מחיר: לפי משקל או יחידה

מתי? הזמנות מתקבלות עד יום ראשון ו בניסן, 14 באפריל.

קייטרינג עציוני. לפרטים והזמנות 050-7959960 ,03-5707969

לחצו כאן להזמנות

גולדיס – ה'גולד' של האוכל היהודי הכשר לאושר קולינרי

בגולדיס - מעדניית גורמה שחובה להכיר, תמצאו אוכל כשר ומשובח לפסח בכשרות בד"ץ העדה החרדית. במקום יש אוכל מגוון בטעמיו עם שפע בלתי נגמר של סלטים, מרקים, מנות עיקריות, תוספות ובעצם כל מה שצריך כדי לארח כיד המלך והמלכה, להנות ולזלול בלי סוף.

מה בתפריט?

ראשונות: מטבוחה, חציל מטוגן, באבא גנוש, צ'ולומדה מלפפונים ופלפלים, טבולה, קוסקוס של פסח, סלק ובצלים בתחמיץ, סלט טונה וירקות, חזרת ועוד. בתחום הדגים תמצאו סוגי סלמון מגוונים, לברק, דניס, אמנון, קציצות דגים מרוקאיות, ראש קרפיון ממולא וכמובן גפילטע פיש.

מנות ביניים: פטה כבד בצנצנת, כבד קצוץ, כבד עם בצל ויין, מוסקה בקר, עוף ממולא בבקר, תפוח אדמה במילוי בשר ותבלינים, קישוא ממולא עגל, בלינצ'ס ממולא בתפוח אדמה. מרקים: מרק קניידלך, מרק ירקות כתומים, מרק קובה של פסח ומרק גולש.

עיקריות: כרעיים עוף בעשבי תיבול, אנטריקוט ציידים ברוטב פלפלת, סטיק בריסקט, אוסובוקו, צלי כתף, אסאדו עצם ביין שורשים, עוף שלם חגיגי, חזה עוף בתצורות שונות, שניצל, כדורי עוף בקדרה, לשון, עוף מוקפץ, בקר סצ'ואן ושווארמה הודו.

תוספות: קוסקוס של פסח, פסטה של פסח, בטטה ותפוחי אדמה בכל מיני צורות בישול, קפונטת ירקות איטלקית, כרובית קלויה, ירק סיני מוקפץ, צימעס גזר ושזיפים.

קינוחים: עוגות בחושות מכל מיני סוגים, רולדת שוקולד  מפנקת, מוס שוקולד, טירמיסו, עוגת דובוש, אצבעות שוקולד שקדים, סופלה שוקולד מפנק, קאפקייקס וניל וכדורי שוקולד.

מתי? ניתן להזמין לימי החג עד יום שלישי ח' ניסן 16/4/2024 או עד גמר המלאי

אספקת ההזמנות ביום ראשון י"ג ניסן 21/4/2024

מחיר: מינימום 900 ₪ להזמנה.

גולדיס. מצדה 9, בני ברק, 03-620-0100

לחצו כאן להזמנות.

אוכל מוכן לפסח בירושלים

פאשה – מתחם אוכל מרשים ומכובד שמתאים לכל ימי החג!

מדובר באימפריה של אוכל מוכן לפסח ללא קטניות בהשגחת הרבנות, עם שפע של מאכלים ותבשילים מצוינים שמתאימים לכל בני המשפחה ולכל ימי החג.  

מה בתפריט? אינסוף סלטים כמו טונה, וולדורף, חצילים, כרוב לבן, ביצים, סלט תפוחי אדמה, מטבוחה בבישול ארוך, חציל בלאדי קלוי, סלק, זיתים ממולאים, פטריות מוקפצות ביין, ירקות מבושלים, כרובית ועוד...

עיקריות: מבחר מציות במילוי משתנה, ממולאים, פילה סלמון/מושט, נסיכת הנילוס, דניס שלם בגריל בעשבי תיבול, פרגיות בסגנונות שונים, שניצל, כבד עוף ברוטב יין, שווארמה פרגיות, מעורב ירושלמי, כרעיים עוף טנזיה בפירות יבשים, סטייק אנטריקוט, צלי בקר ברוטב פטריות, לשון, קבב, קציצות ברוטב עגבניות ועוד רבים וטעימים לצד תוספות כמו קינואה, בטטה עם סילאן , שום ורוזמרין, קוגל, תפוחי אדמה הסגנונות שונים.

מחיר: מינימום הזמנה: 600 ₪ דמי משלוח: 50 ₪, מתחת למינימום ניתן להגיע לחנות האוכל המוכן ולקחת מה שמתאים לכם.

מתי? משלוחים מתפריט המשלוחים יהיה ניתן לעשות החל מ: 14.4 באתר או בטלפון.

תאריך חלוקת משלוחים: 21.4.24

פאשה. פייר קניג 28, תלפיות, ירושלים, 02-648-2220

לחצו כאן להזמנות.

טאג'ין – לארוחת חג טעימה להפליא בסגנון מרוקאי

מסעדה מרוקאית ותיקה שמציעה את מיטב מנות המטבח המרוקאי ומביאה לשולחן החג שפע של מנות, ניחוחות, תבלינים, צבעים והמון גיוון קולינרי, עם מבחר עצום של מנות שמתאימות לכל בני המשפחה וטעמים בלתי נשכחים שרק עושים חשק לחגים נוספים.

מה בתפריט? במסעדה תמצאו שני תפריטים שונים לליל הסדר ולחג הפסח;

ראשונות: סלט טחינה ירוק, גזר מרוקאי, חצילים יווני, כרוב במיונז ומטבוחה מרוקאית, פילה מושט מרוקאי וארטישוק ממולא בשר.

עיקריות: סטייק פרגית ברוטב שום ודבש, קציצות בקר ברוטב פיקנטי עם תוספות של אפונה עם ארטישוק ותפוח אדמה בשמן זית וטימין.

תפריט חג: 

ראשונות: תקבלו סלט גזר פיקנטי, תפו"א במיונז, חצילים פיקנטי, פלפלים בתחמיץ, סלט סלק אדום, קציצות ירקות ושניצלונים בשומשום.

עיקריות: כרעיים עוף בסילאן ואגוזים, צלי בקר ברוטב פטריות לצד שעועית ירוקה ואורז עם שקדים וצימוקים.

מחיר: מחיר למנה לארוחת ליל הסדר 108 ₪, מחיר למנה לארוחת חג 105 "ח.

מתי? עד לגמר המלאי.

טאג'ין. יד חרוצים 15, ירושלים, 053-934-4833

לחצו כאן להזמנות.

צילום: שאטרסטוק

המסעדה היהודית - ארוחת חג כשרה ונפלאה

'המסעדה היהודית' הוא מתחם קולינרי ייחודי הממוקם בבני ברק ברחוב כנרת 4, מול מגדלי בסר 3. המקום מובל בהשגחת הרב לנדא שליט"א והמציע טעמים וניחוחות אותנטיים מהמטבח היהודי.
בכל סוף שבוע, 'המסעדה היהודית' פותחת את "שוק היהודי" המציע מגוון עצום של ניחוחות וטעמים מנצחים מהמטבח היהודי לשולחן השבת. במהלך השבוע, המקום מפעיל מסעדת גורמה עשירה בשעות אחר הצהריים והערב, כאשר בשעות הבוקר והצהריים מוצעות ארוחות עסקיות משתלמות.
התפריט העשיר כולל מגוון רחב של מנות מסורתיות כמו גפילטע פיש, חריימה ועוד למעלה מעשור של תבשילי דגים, למעלה מ-20 סוגי עופות ובשרים, מרקים, קרעפלך, סלטים ותוספות ייחודיות - כולם בטעם יהודי משובח. ניתן גם לרכוש במקום יינות משובחים, חלות ועוגות לסעודות השבת.
בימי שישי ובערבי חגים יהודיים, המקום פותח את שוק המזון המיוחד שלו ואף מקבל הזמנות מראש לאספקת מנות ביתיות מצוינות.
בחג הפסח אפשר להתענג על מיטב התבשילים והמטעמים המסורתיים של המקום במחירים שווים לכל כיס.

מה בתפריט?
ראשונות: כל הסלטים מחזרת דרך מלפפון בשמיר ובצל, סלט סיני, חציל רומני על האש, פלפלים קלויים או גזר מתוק לצד דגים כמו הגפילטע המסורתי או דג סול מטוגן, פילה מושט אפוי או סלמון בתיבול עדין ואפילו רגל קרושה, כבד קצוץ ומוסקה. כמובן שאם חשקה נפשכם במרק עוף של סבתא – כאן זה המקום.

עיקריות: בעיקריות תוכלו להתענג על סטרוגנוף בקר בירקות, צלי בקר כתף מס' חמש, או לשון בקר ברוטב לצד מנות מסורתיות יותר כמו כרעיים של עוף בגריל, בקרמל או בצ'ילי, חזה עוף ממולא בירקות ועוד.

תוספות: כל הקלאסיקות כמובן – תפוחי אדמה אפויים, כרוב מאודה, פירה, לצ'ו ירקות ברוטב ועוד.

מחיר? משתנה. 75 שח' לליטר סלט, 149 שח' לארבע מנות עיקריות ועד 239 שח' לעיקרית היקרה ביותר.

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
2
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של אורלי בויום

Newsletter Icon