נגישות
נגישות

במציאות המרירה בה אנו חיים כרגע, המושג "בית מלון" קצת איבד את מגע הקסם והחופש שהוא אוצר בתוכו, ויותר הפך להיות שם נרדף למפונים, שמאכלסים את בתי המלון בכל רחבי הארץ. אבל למרות המצב, החדשות נון סטופ ומצב הרוח הלאומי השפוף, כולנו זקוקים לקצת שגרה מתוקה של פחמימות מפנקות, אוכל משובח ושירות עילאי שמזכיר לנו תקופות אחרות, בהן יכולנו להתווכח שעות על ההבדל בין גרגר פלפל טרי וטחון.

זה הזמן לכבות את הטלוויזיה, לצאת החוצה, ולפרנס את העסקים המקומיים שלנו, ביניהם המסעדות כמובן, כדי שכאשר הכל ייגמר – וזה יגמר מתישהו – נוכל לחזור למציאות ולשגרה שלנו, ככל שנוכל כמובן.

אז כן, גם המצב רוח שלנו לא בשיאו אבל היי, מה לא נעשה למען קוראינו האהובים? אפילו נקריב את עצמנו ונאלץ לסעוד במסעדות פאר משובחות. כן כן, אלה אנחנו. עושים הכל למען המורל הלאומי ומדווחים מהשטח.

אז למה מסעדות מעולות בבית מלון זה כזה שוס? ובכן, קודם כל, תמיד כיף שאפשר לרדת מהחדר המפנק למסעדה באמת טובה. אבל, גם אם אתם לא אורחי המלון, איזה כיף שאפשר לנסוע למסעדה משובחת, ואם שתינו יותר מדי או סתם התעייפנו מרוב זלילה (יש דבר כזה, לא?) – פשוט נכנסים למלון ומזמינים חדר.

02 – מלון ענבל, ירושלים

בתפר שבין שכונות טלביה לירושלים, במלון ענבל המוערך, ממוקמת לה 02 -מסעדת שף כשרה, בניצוחו של נמרוד נורמן, המציעה מטבח ירושלמי עכשווי בהגשה מוקפדת ומקורית.

עם טרסה גדולה המשקיפה על גן הפעמון ועל טחנת הרוח במשכנות שאננים, המסעדה הבשרית מגישה תפריט עדכני, השואב את השראתו משווקיה וההיסטוריה הקולינרית המקומית של ירושלים ומתכתב עם מטבחי הלבנט המרכיבים אותה והופכים אותה ליעד קולינרי מבוקש.

 נורמן- שברזומה שלו מסעדות בולטות כמו מחניודה, יודלה, אנה ומונא הירושלמיות ובר 51 שבתל-אביב- מאמין שאופיה של ירושלים, כעיר המאגדת הרבה עמים, עדות ודתות, מייצר שפע גדול ופתיחות קולינרית שהן כר פורה לייצר אוכל מרתק וטוב.

בתפריט שבנה נורמן תוכלו למצוא מנות כדוגמת רוסטביף אנטריקוט עם חרדל מתובל וחמוצים, צוואר טלה לצד גרגירי חומוס רכים וטחינה, טרטר פילה ברוטב חלמונים ותפוצ'יפס, תבשיל פריקה עדשים, בצל מקורמל, חציל קלוי ופיצוחים ושיפוד נתח קצבים בקרם תירס וגזרים מזוגגים.

כך, מהעיצוב האלגנטי, דרך השירות האישי החם ועד האוכל המסקרן ותפריט אלכוהולי עשיר, הנשען ברובו על תוצרת מקומי- ארוחה ב-02 מייצרת חווית אכילה ובילוי בלתי נשכחות.

שעות פתיחה מעודכנות:

ראשון – חמישי 18:00-22:00

קפה בולבארד – ישרוטל רויאל גארדן, אילת

אילת היא עדיין מקום הנופש והבילוי האהוב עלינו, הישראלים, וככל הנראה כרגע גם המקום הכי בטוח לחופשה. אז איזה כיף שאפשר לשלב בין השופינג, הבריכה המחוממת והטיילת גם אוכל טוב: בלב שדרת החנויות במלון ישרוטל רויאל גארדן נמצא קפה בולבארד, המגיש ארוחות בוקר עשירות עד השעה 13:00 ומנות שף לאורך היום: דגים, סלטים, פסטות ומאפים בטאבון. רוצים לנוח קצת בין השופינג וההסתובבות? שבו לקפה וקינוח – הקינוחים במקום מיוצרים במקום בעבודת יד, ובואו, זה לא באמת הזמן לדיאטה עכשיו.

שעות פתיחה מעודכנות:

ראשון עד חמישי -10:00-21:00

שישי 09:00-16:00 

ובשבת תפריט קר - חצי שעה מצאת השבת

פלייגראונד - מלון פליי מידטאון, תל אביב

מסעדת פלייגראונד שוכנת בלובי של מלון פליי מידטאון בתל אביב
לאחרונה היא עברה הפרטה ושינוי בעלים, ועשתה שינויים רבים ברמת השירות ובתפריט האוכל והשתייה, לרבות אלכוהול עשיר (לא מומלץ לארוחת בוקר אבל היי, אם אתם כבר בחופש וזה...)

המסעדה מציעה תפריט מגוון שמתאים גם לפודיז, גם לאנשי עסקים שצריכים ללון בתל אביב לצורך פגישה, גם לקבוצת חברות שבאו לערב גיבוש וכמובן גם לזוגות רומנטיים, שישמחו לסיעוד לאור נרות.

המלון מארח כרגע מפונים אשר מקבלים תלושי מזון לשימוש בבתי העסקים באזור וכמובן גם במסעדה עצמה.

 

שעות פעילות מעודכנות:

א'-ה

11:00 - 22:00 

ו':
סגור

ש':

19:00 - 23:00

בקסטייג' - רשת מלונות אטלס, תל אביב

במלון בקסטייג' החדש של רשת מלונות "אטלס", במיקום אייקוני בצידה האחורי של כיכר דיזנגוף, ממוקם בקסטייג' קפה המזמין את אורחיו לבראנץ' חוויתי בהשראת הקסם של "מאחורי הקלעים" של עולמות הבמה. באמצעות כלים מקוריים ברוח עולמות הקברט והתיאטרון, פסקול מקורי ולבוש קלאסי הקורץ למחוזות הבמה ונצנוץ האורות, ארוחת הבראנץ' של בקסטייג' קפה היא חוויה מפתיעה ומעוררת חושים ובקיצור, דרמה.

בארוחת הבראנץ', הפתוחה לקהל הרחב בכל ימות השבוע, תוכלו לבחור בין שני עולמות של קברט או תאטרון שייקספירי קלאסי, שהוגשו לאורחים באמצעות לבוש קלאסי הקורץ למחוזות הבמה ונצנוץ האורות עם כלים מקוריים שיעצימו את החוויה ויהפכו אותה לתאווה לעיניים ולבטן גם יחד.

הבראנץ' מציע מזנון מגוון ואלגנטי של לחמים, מאפים, מתוקים ומשקאות, מגשי סלטים, גבינות ודגים, ובהזמנה לשולחן, מוזמנים האורחים לבחור מנה חמה אישית כדוגמת ביצי עין על פרנץ' טוסט מלוח וגאודה, ברד פודינג עם סלט ביצים וטרגון, פנקייק קרמל, בננות, קצפת ואגוזי ברס ועוד.

בילינסון 6 תל אביב

03-920-7777

שעות פעילות מעודכנות

 ראשון-חמישי, 07:00-13:45 (הושבה אחרונה ב-12:00)

שישי ושבת, 07:00-14:15 (הושבה אחרונה ב-12:30)

מסעדת ג'ורג' וג'ון, מלון דריסקו, תל אביב

מלון דריסקו ההיסטורי והיוקרתי ממוקם בלב המושבה האמריקאית-גרמנית, כולל 42 חדרים מעוצבים ששומרים על ההיסטוריה המפוארת של המלון שנפתח לראשונה ב-1866. במלון ציורי קיר מקוריים משנת 1925, בר משקאות, מרפסת גג הצופה לחופי תל אביב, חדר כושר מאובזר, חדרי טיפולי ספא, גינה מטופחת ועוד.
בקומת הכניסה שוכנת מסעדת ג'ורג' וג'ון המוערכת ועתירת השבחים של השף תומר טל. ג'ורג' וג'ון מציעה תפריט ישראלי עדכני ועכשווי, המתכתב עם עונתיות ומקומיות, ומציע אוכל בוגר ויצירתי באווירה המשלבת בין הקולוניאליזם העל זמני של המבנה לתל-אביב של היום.

המסעדה דורגה במקום הראשון בישראל והשישי במזרח התיכון לפי דירוג "50 BEST" (2022). שף תומר טל והמסעדה אמונים גם על ארוחת הבוקר של אורחי המלון, בה אפשר למצוא בופה עשיר של דליקטסים בהכנה ביתית ומנות עיקריות המשקפות הסביבה: מקושקשת סרטנים, מסבחה יפואית ועוד.

053-9381936

מלון דריסקו, רחוב אוארבך 6

שעות פעילות מעודכנות:

ימים שלישי עד חמישי: 17:30-22:30

שישי ושבת 12:30-22:30

אברטו, מלון ליר, גדרה

מלון ליר סנס היוקרתי והמרהיב שוכן במבנה היסטורי משוחזר בלב המושבה הציורית גדרה. בפתח המלון, ניצבת בגאווה מסעדת אברטו, מוקפת בצמחיה ירוקה. מסעדת הביסטרו מציעה מטבח עכשווי מענג המשתמש בחקלאות מקומית ועונתית תוך הסתמכות על ספקי מזון אורגניים ויצרנים ארטיזנליים מהאזור. למסעדה שלושה אזורי ישיבה, בוסתן מוקף בצמחייה ירוקה הצופה אל גינת התבלינים של המלון, לאונג' בר המשמש את אורחי המלון ביום ופעיל כבר אינטימי בשעות הלילה, וחלל מסעדה מרכזי הכולל מטבח פתוח, וחלון רחב המאפשר צפייה למתרחש במטבח ומאפשר לאורחי המסעדה לחוש חלק מהתהליך ומהקסם המתבשל במטבח. תאורת המסעדה היא חלק מגולת הכותרת העיצובית במקום, ומורכבת מכ- 200 מנורות קריסטל עתיקות וחדשות שנתלו בפריסה מיוחדת ויוצרות שנדליר ענק ומרהיב. נייס.

שעות פעילות מעודכנות:

ימים - ראשון ועד שבת

תפריט בוקר 8:00-11:30

תפריט ערב 12:00-21:00

 

לוטה, גלי כנרת, טבריה

מסעדת לוטה הממוקמת במלון גלי כנרת הטברייני, עברה שיפוץ ונפתחה מחדש, כשהשף הלוהט השף אסף גרניט והשף בפועל אליעד דנון הביאו איתם את השיק, הסקס-אפיל, הטעם והכיף האופיינים להם. בתפריט תוכלו למצוא דגים מקומיים ישירות מהכנרת (אלא מה), ירקות טריים וחומרי גלם מהצפון הירוק והעשיר, מנות סופר אלגנטיות המוגשות בכלי הגשה מרהיבים. ורגע, עוד לא דיברנו על השוס - המסעדה ממוקמת אל מול נוף הכנרת הכחול והיפה.

לשעות פתיחה מעודכנות, גלשו לאתר המסעדה

שדרות אליעזר קפלן 1, טבריה

053-6224064

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
4
פחות אהבתי
2

כתבות נוספות של ליהי גיאת

Newsletter Icon