נגישות
נגישות

'הקינוח המושלם 2' פרק הבכורה - ממלכת המקרונים

מה קרה ל'בן של' במכונית היוקרה? מי הכינה המבורגר ולמה לא כדאי להכין צמר ממרשמלו? – הבוחשת בקדירה חוזרת בעונה חדשה של 'הקינוח המושלם' עם שפע מתיקות ועומס יתר קנטרנות!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 16/04/2023, 8:56
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

תודו שהתגעגעתם אלי, 'הבוחשת בקדירה'! הבשורה הטובה היא ש'הבוחשת בקדירה' שרדה את חג הפסח בשיניים - אכלה מרור, בישלה אוכל בטעמים של כרפס ונראתה כמו חרוסת שמורה עם שפעת תבשילים אפורים שגרמו למכות מצריים להראות כמו חבורת קוקיצות של נועה קירל. 

אז החג נגמר, הבישולים הסתיימו, והגיע הזמן לקבל את 'הקינוח המושלם'  - אותה תכנית ריאליטי שמביאה לנו לפריים טיים את הקינוחים הכי מגניבים, מיוחדים, טעימים ומעוררי סערת רגשות – כאלה שהבוחשת הייתה מתה להכין אבל מתה תך כדי. אז... קבלו במחיאות כפיים וליקוק שפתיים סוערות את העונה השנייה של 'הקינוח המושלם'! ריאליטי שמקדש את עולם האפייה המקודש עם מתמודדים שיתחרו ביניהם על הקינוח שיפיל אותנו ואת השופטים על הרצפה ואת הקלוריות יעיפו לשמיים. 

ריענון קונספטואלי עם חמישה שופטים וטרינינג

בריאליטי של 'הקינוח המושלם' יתמודדו מתמודדים -  שפים מקצועיים וחובבנים, מכל קצוות הארץ שינסו להבריק בעולם הקינוחים ואולי אפילו להמציא אותו מחדש, כשפאנל השופטים המכובד יבחן מי מבין הקינוחים עובר הלאה. פאנל השופטים כולל את ישראל אהרוני  - אחד השפים הכי מובילים בארץ, שכדרכו בשנים ובתוכניות לבוש כמו היפסטר ונראה בעצמו כמו קינוח מוקצף, אסטלה - שפית של פטיסרי ושוקולטיירית מהמוערכות ביותר שנראית כמו בתיה עוזיאל של עולם המתוק, מיקי שמו -מהקונדיטורים המובילים בישראל שמתהדר בחליפת בר מצווה בחתונה של גרוזינים,  קרין גורן  -  קונדיטורית שכבר מזמן הפכה לגורו של אפייה שמשדרת כמו בת אולפנה שמתלהבת מהרב החתיכי והשופט החדש שחבר לפאנל הוותיק אבי ביטון - מהשפים המובילים והמוכשרים שיש כאן, שהגיע לאולפן היישר מאימון ריצה בפארק הירקון לבוש בטרינינג תל אביבי. בכל פרק ינחתו באולפן עשרות וויטרינות שקופות ומפתיע ת כשלשופטים יש 2 דקות להחליט האם הם מעוניינים לטעום את הקינוח או לאכול סביח, גם המתמודדים יבינו אם הם עברו הלאה או יתקעו עם הקינוח במונית בדרך הביתה. 

 אבי ביטון, הרכש החדש. צילום מסך "הקינוח המושלם 2", קשת 12

מקרון בשמי הארץ

הפרק הראשון נפתח בחמשת השופטים שעומדים כמו כוכבי הסרט 'שומרי הגלקסיה' על בניין שלום מאיר בתל אביב ומעליהם עשרות קופסאות עשויות בעבודת אפטר מעולה, קופסאות שינחתו בידיהם של המתמודדים שנבחרו לככב בתוכנית. ההפתעה של העונה הוא איש המקרונים הבלתי נשכח פייר ארמה - השף-פטסייר המפורסם ביותר בעולם שגם קטף את התואר 'מלך המקורנים', זכה לאות 'לגיון הכבוד' מנשיא צרפת, שישפוט בגמר העונה הנוכחית של 'הקינוח המושלם'.

אסטלה אומרת שחייבים להיות קשוחים בעונה הזו בגלל שהוא זה שיפוט בסיומה, בשעה שיתר הפאנל מלקקים לו ומדברים על הקונדיטוריות שלו בצרפת ובעולם כמו חניכים חדשים בצופים שראו לראשונה את המדריך השרמנטי עושה קינוח מסנדות עץ. הבוחשת מבטיחה שהיא כבר מעכשיו עובדת על לימודי הצרפתית שלה ועל הכנת מקרונים צבעוניים משקשוקה ושאריות מזון שיצבעו בגלייז נכון עם חלקיקים של בצק סוכר וזיגוג מזורגג. 

 פייר הרמה. צילום מסך "הקינוח המושלם 2", קשת 12

הרופאה האופה שמוכיחה שגם למנגו יש נשמה מרירה

המתמודדת הראשונה בעונה היא מור מזרחי אליזרוב שמכינה 'אנטרמה' שזה במילים אחרות עוגת מוס שכבות עם הרבה מנגו. ביום היא סטז'רית שתהפוך בקרוב לרופאת משפחה ובלילה היא קונדיטורית שעושה עוגות שיגרמו לכם להגיע לרופאת משפחה בגלל הסוכר, כולסטרול, לחץ דם ועודף שומן וקינוחים. כל השופטים 'עפים' על הביצוע שלה  - אהרוני משבח את הצבעים והמט המבריק, שמו אומר שזה נראה 'מיליון דולר' ומור עוברת שלב כשהשופטים בולסים את ה'אנטרמה' ומעבירים אותה כשגורן מתעלפת מהקינוח והבוחשת מתעלפת ממנה והמנגו מתעלף מאסטלה שאומרת לו שלראשונה בחייה הוא לא מתוק מדי. וכך רבותי נולד לעולם מנגו גברי ומסוקס ששומר את המתיקות לבחורה הנכונה.

 מור, רופאה וקונדיטורית. צילום מסך "הקינוח המושלם 2", קשת 12

הבן של כולנו וכמה חבל שמכונית היוקרה שלו רק שלו

המתמודד הבא הוא הבן של... הבן של דודו אוטמזגין, הידוע כמי שכדי לקנות עוגה שלו צריך למשכן את הכלב. קבלו את  גיא אוטמזגין, שנוג במכונית יוקרה שהורסת את הגלייז הלבבי, שוחה בבריכה פרטית ואומר כמה שהוא אוהב את החיים הטובים ושהכל 'פיין' וכמובן שהוא גם מספר על הקושי של לעבוד בצל האב וכמה קשה להיות הבן של (למה? תראה כמה קל, אם לא היית הבן של אולי לא היית בקינוח של..)  וכמו כל 'בן של..' שמופיע בפריים טיים הוא מבטיח לנו שהוא הולך להצליח בזכות עצמו... ברור. בקיצור מדובר בפלצן לא קטן שמזכיר מרנג שנתקע בגרון בדרך לשיחה עם פקידת הבנק. אוטמזגין ג'וניור מציג קינוח מושלם בשם 'לומייר' - עוגת שכבות קקאו, קרם ברולה מוס שוקולד חלב, השופטים אהבו את העוגה וגורן אמרה שהיא רוצה לשים אותה על הראש כמו תכשיט והבוחשת מאוד תכבד אותה אם אכן היא תעשה זאת. אסטלה אומרת שזו עוגת שוקולד מהטובות ביותר שהיא טעמה, ביטון אומר שהכל עשוי ברמה גבוהה, אהרוני אומר שהיא גרנדיוזית מצד אחד ומצד שני טעימה ומצוינת ובסופו של דבר ה'ילד של...' מקבל את כל הקולות ואבא אוטמזגין המקורי נותן לו חיבוק ואומר שזו היצירה הכי שווה שיצר.

 גיא אוטמזגין. צילום מסך "הקינוח המושלם 2", קשת 12

זה לא הגיל זה התרגיל וזה גם לא הסליל

דווקא את המתמודד הבא ציון סופר, 65, באר שבע, הבוחשת מאוד אהבה. מדובר בבחור שעובד חמישה ימים בתור עו"ד אי שם בבאר שבע ומיום חמישי בשעה שתיים, מוריד את חליפת העו"ד המכובדת ועובר להיות שף. כל הסופ"ש הוא רוקח עוגות ומגשים את התשוקה האמיתית שלו ומה יותר יפה מזה? ציון הכין  'סליל מכוון' -  סליל של צמר ממרשמלו וכל מיני חומרי אפייה שהבוחשת לא מכירה והם לא רוצים להכיר אותה. הייתה שם פבלובה, פטל, קולי עם לימון – שזה בעצם התאום של בורדר קולי. לצערו של ציון השופטים מאוד התלהבו מהמראה המיוחד של הקינוח שנראה כמו סליל צמר, אך בכל הנוגע לטעמו של הסליל גורן התאכזבה מהטעם, אהרוני אמר שהוא מחפש השנה טעמים שמתאימים לנראות ובקיצור ציון חזר ללבוד את חליפת העו"ד ורקם לתוכה את סלילי האכזבה של מרשמלו מר/מתוק.

פרויקט המכשפה מבלייר 

בשמלה שחורה וגותית הופיעה מתמודדת שנראתה כאילו לקוחה מסרט של טים ברטון עם עוגת המבורגר מדהימה שנראית בול כמו המבורגר עם טעמים של עוגת שוקולד. יוליה מולר מפסלת עוגות מוזרות, אוהבת את הביזאר והשונה ומבטיחה לנו שמעבר למראה המושלם של עוגותיה יש גם טעם מוש... כבר מעל לשנתיים שיש ליוליה קונדיטוריה ברמת גן בה היא עושה דברים משוגעים עם דיבור משוגע לא פחות. פאנל השופטים התאהב בביצוע המושלם, לגבי הטעמים הייתה מחלוקת קשה בין אהרוני שטען שעוגת השוקולד לא מדהימה לגורן שרק רצתה לבלוע בשקיקה את ההמבורגר ובסיום הפרק לעוף על איזה צ'יפס. בסופו של פרק, יוליה וההמבורגר עברו בארבע קולות וזכינו להכיר את הבעל סשה שהופיע כמו טופינג של המבורגר שנשכח בערכת ה'טייק אווי' וזכה לדקת מסך ברגע של חסד. 

שורה תחתונה עם מקרון בהמתנה

עדיין מוקדם לקבוע לאיזה שיאים חדשים תגיע העונה הנוכחית של 'הקינוח המושלם' האם יהיו כאן דרמות גדולות בעולם הקינוחים? מתמודדים מוטרפים עם סיפורים מרגשים ורגעים בלתי נשכחים או שנקבל פבלובה עם פירות יער שיצאו לגמלאות במשכן עם ליפתן תפוחי עץ של דודה חנה...

מה שבטוח זה שיש לנו את פייר ארמה שנראה שכרגע הוא הקלף החזק של ההפקה וחמישה שופטים שמנסים להרים את הדאחקה הבאה והבוחשת כאן, כמו תמיד, כדי לסייע להם ולכם לצלוח את הקינוח הבא. 

צילום תמונת שער: צילום מסך "הקינוח המושלם 2", קשת 12

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
צילום מסך "קשת 12"
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות