נגישות
נגישות

משחקי השף – משימת הדחה ראשונה וכולם 'נותנים בראש'

מודחת על כורכום, מצטיינות של מלפוף ויצירתיות ודוקו מייבש ומרגש – סיכום פרקי השבוע, שיביא את רגעי השיא, המשבר, הרגש והתקווה של הבוחשת מהפורמט ומהשופטים.

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 27/11/2022, 15:08
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

"הבוחשת בקדירה" התעוררה לשבוע של משימת הדחה ראשונה עם המודחת הראשונה זיו מאיר, חברת הנבחרת של אסף גרניט ורז רהב, ולפרק שלם של בזבוז זמן. לא ברור לי, ויהרגו אותי אלוהי המזלגות, למה אנחנו - קהל הצופים המורעבים, צריכים להכיר מקרוב כל מתמודד/ת? למה לא להכיר לנו רק את שלישיית הגמר? דקה לאחר קרב 'המשימה האישית' הראשון, בו הבוחשת נהנתה לראות את גרניטוש הופך לרגזנוש, ורגע אחרי שכבר התחלנו ליהנות, עשו לנו HOLD והביאו לנו מסחטת דמעות של סיפורי דוקו – אולי כדי שנרגיש אינטלקטואלים יותר, אולי כדי שנבין, שבלי סיפור קורע לב, הפריים טיים לא שורד. כך או כך, בחישוב ראשוני, הבוחשת מבינה שצפויים לנו לפחות עוד 3 פרקי בזבוז זמן שכאלה, והרי כל מה ש'בוחשת' רוצה זה קרבות שוטטי ג'וס, משחקי אגו של שפים וקרבונרה לוורידים. הרי לשם זה התכנסנו!

השפים נחשפים. צילום מסך: רשת 13

'מביאים בראש' – זה מה שכולם חושבים...

כזכור, הנבחרת של שטרית ותומר ניצחה את התחרות הראשונה, והנבחרות של גרניט ורזי, מושיק ותמרי, מתמודדות ראש בראש. המתמודדים קיבלו משימה, להכין תבשיל מהתבלין האהוב עליהם, שמתכתב עם זיכרון מהעבר. אין מתחרה אחד שלא אומר כמה שהוא הגיע 'לתת בראש', ובסופו של דבר, רובם אכן 'נתנו בראש', כשכמעט כל המנות נראו כמו: 'וואו' אחד גדול. הבוחשת ליקקה את הפלזמה מרוב עונג ויזואלי. קרן אופק לוזון – עושה סוכריות שומר, כמחווה לקינוח ההודי, אביב איכהולץ מכין פילה אנטיאס בטרגון, כפיר ינין נותן הרבה כבוד לשמיר ולבית הפולני, כשהוא מכין סלט ביצים וכבד קצוץ, ליאור שבא בזוגיות עם כוסברה, זוהר ששון בעסקת חבילה עם זעתר, מיה אורן האצילית בוחרת הל לזכר לימודיה בצרפת - שם כבשה את לב חבריה לספסל ע"י מנת קינוח עם הל ותום לוי מכין מנת כורכום בהשראת הסבתא, מתרגש ומרגש את כולנו.

 

 שף מושיק רוט. צילום מסך: רשת 13 

למקסם את התבלינים למקסימום

הבוחשת לא האמינה, שבתבלינים יש כל כך הרבה כוח, במיוחד לאור העובדה שהתבלינים הסלבריטאים במטבח שלה הם מלח ופלפל, וכל השאר עזבו מזמן בטיסה הראשונה לפריז. כל המתמודדים מוציאים את המקסימום מהתבלינים, ורוב המנות עוברות את הרף הגבוה של השופטים. שטרית אפילו עושה שיחת סיכום, ומזכיר שיש כאן חבר'ה מצוינים בנבחרות, ושצריך לשחרר ולתת להם לבשל את מה שהם רוצים. במשימה היו שתי מצטיינות: ברברה צליל אבי עם מנת זרעי הכוסברה היצירתית שלה, ואיה ג'ומעה המתוקה, שהכינה מלפוף במילוי אורז, שהיה נראה טעים ומנחם במיוחד. המנה המאכזבת של הפרק הייתה המנה של זיו מאיר - עוף בתפוחי אדמה וכורכום, שנראתה כמו בת דודה של המנות שהבוחשת מגישה לילדים הכועסים שלה. זיו היא המתמודדת הראשונה שעזבה אותנו, וכולנו סקרנים לראות מי יינצל משיני השופטים בפרקים הבאים.

שף יוסי שטרית. צילום מסך: רשת 13

סיפורו של חי צארום - המתמודד הכי אופטימי ומרגש

אחד המתמודדים הכי חייכנים וחביבים בעונה הזו של 'משחקי השף', הוא חי צארום, שלמרות מסלול חייו הפתלתל, נשאר אופטימי ופשוט מותק. תומר אגאי, אנחנו וכל בית ישראל, באנו לפגוש אותו בביתו, באינטימיות של פריים טיים, כדי להאזין לסיפור שלו, תוך שהוא מבשל שישברק מעורר תיאבון. כילד רגיש שסבל מאהבת יתר של אמא והיעדר אהבה של אבא, חי הושפע מדודו הנרקומן והחל להשתמש בסמים בגיל צעיר. הוא היה מכור במשך 18 שנים, וזה המון! באחת המסעדות שלו, הוא הכיר את בת זוגתו, ויקי המדהימה, שעבדה כבר-'וומנית' והייתה עמו עד למות סבא שלה, שהיה החבר הכי טוב שלה. צארום לא ידע כיצד לתמוך בה, נפל יחד לסמים עם שיברון לב קשה, אך בסופו של יום, האהבה וטוב ליבו של צארום ניצחו והזוג ביחד. תומר אגאי אף חושף בפנינו כמה שהוא חש קירבה לצארום, כי גם הוא גדל בשכונת פשע ובקלות יכול היה להיות צארום בעצמו. עבור שניהם, המטבח הוא מקום הצלה מהפרעות קשב, מסמים ומהחיים עצמם. כמה חבל, שעבור הבוחשת, המטבח הוא הסיוט של החיים והשגרה. אולי בכל זאת, צארום וויקי יעברו לגור עם הבוחשת?

חי צארום. צילום מסך: רשת 13

כפיר ינין - המחזר הכי מושלם שהכרתם

כשכפיר ינין הגיע לאודישן וקיבל את כל הסכינים בעולם, מושיק אמר לו שהוא מאוהב בשפים צנועים, והאמת היא שגם אני. כפיר, עם כל הכישרון שבו, מצליח להישאר עניו ואותנטי לעצמו, מבלי להתבלבל מאור הפנסים ומפוקוס המצלמות. החיים שלו היו חיי דבש, עד שהוריו התגרשו ובגיל 12 אימו החליטה לעשות רילוקיישן לקריית אונו, וכפיר נדרש לעשות ריסטארט לעצמו. היה לו קשה להיפתח לאנשים, הוא הסתגר בחדר, שיחק במחשבים, אכל הרבה והשמין, אבל הבשורה הטובה היא שהוא גם גילה את עולם הבישול וניסה לבשל את הכל מהכל. הסיפור הכי מגניב שהוא סיפק לנו, הוא סיפור האהבה שלו למעיין פורת - ארוסתו, שהתחילה איתו בגלל תמונת אינסטוש של מרק. היא רצתה שהוא יבשל לה מרק כזה, והוא נסע בשבילה בגשמים, בסערה, בברקים ובברד, ולקח אותה כדי להכין לו מרק. מי לא תחטוף ותתחתן עם גבר כזה? אין ספק, שכפיר הציב כאן רף גבוה לכל הגברברים בארץ!

כפיר ינין. צילום מסך: רשת 13

ליאור שבא – על הדיכאון שבהורות שאיש לא אוהב/רוצה לשמוע

באומץ רב, ליאור שבא מספרת על הפער הזה שבין להיות וורקוהולית לבין להיות אמא סופר-דופר; פער, שרובנו מתקשות לצלוח. מגיל שנתיים, היא גרה בבלגיה ושיחקה באוכל, כשהיא מנסה להכין מתכונים רבים בניגוד לבוחשת ששיחקה ברחוב וניסתה לא לשבור חלונות של מכוניות עם הכדורגל החדש שלה. ליאור למדה בישול בצרפת ועבדה במסעדת מישלן, וממש במקרה, הכירה את בעלה באירוע של חב"ד ולמעשה התחילה איתו. הם יצאו לדייט במשך שישה חודשים אחרי ההיכרות הראשונית, ואחרי חמש שנים השניים התחתנו בלונדון, כשהוא עובד בתור רופא והיא בתור שפית במסעדת מישלן. הכל קרס, כשנולד הבן הבכור, בדיוק בתקופת הקורונה, וליאור מצאה עצמה לבד בבית, בין 4 קירות ועם יצור קטן שלא מפסיק לבכות, לצד קריירה שהולכת ומתרחקת מהחלון. כעת, דרך 'משחקי השף', היא רוצה לטרוף את העולם מחדש! היא מכינה גלידת צנוברים, בשעה שרזי מספר לה כמה שמסעדות שף זה לא דבר ריווחי וכמה שהן בקושי מרוויחות. לא הבנתי רזי, איך זה שאנחנו משאירים במסעדות שלכם כמה מאות טובות שעולות לנו בדם, יזע ודמעות, ואתם לא מרוויחים טוב?

ליאור שבא. צילום מסך: רשת 13

שורה תחתונה – אין ספק שיש כאן מתמודדים מעניינים ומוכשרים, עם יכולות קולינריות גבוהות במיוחד וסיפורים אישיים מרתקים. בסופו של דבר, באנו לראות תחרות ואש בעיניים, התכנסנו כדי לראות את גרניט שובר צלחת, את תמר מעיפה פסטה, תומר שותה מסקרפונה, רז רוקד ברייקדאנס, שטרית אומר 'יא וולי' ומושיק טורף את השאריות. אם היינו רוצים תוכנית על שיחות נפש, סביר להניח שהיינו צוללים לערוצים אחרים או נרדמים על אחת מתוכניות הלילה המייגעות שיש ברדיו.

לכל הטורים של הבוחשת בקדרה >>

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
צילום מסך "קשת 12"
הבראנצ'ים שלא תרצו לפספס: כל ארוחות הבראנץ' השוות
מטבח טיל - מסעדות פרסיות משובחות בישראל
מסע השווארמה של נויפלד
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף