נגישות
נגישות

בואו לאכול איתי – את הטוב תמיד שומרים לסוף!

בשבוע האוכל האחרון של העונה נחשפנו לבשלנים מצחיקים, מלאי ביטחון עצמי שאלופים בלפרגן כשמגיע. אז מי המתמודד שנעלם? ומי האושיה שחזרה לתוכנית בסערה?

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 25/09/2022, 13:28 תאריך עדכון: 23/10/2022, 12:27
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

האוכל בשבוע האחרון, הביא עמו שלל בשלני-כוכבים קלילים, כריזמטיים, כאלו שממש אוהבים לפרגן. אבל אל תטעו, תכונות האופי הנהדרות הללו לא מנעו מהם להיכנס אחד בשני, כי אחרי הכול, מדובר בטייפ-קסטים שונים ומגוונים. לזכותם יאמר, שגם ההתכתשויות שלהם נעשו בסטייל, בשיח חביב ועם מינימום שיפוטיות – מה שגרם להם לשמור על קשר גם אחרי התוכנית, ואת זה אני יודעת כי אני סטוקרית (מודה באשמה!). אז האמת היא שאני מאוד מבואסת שהעונה השישית של התוכנית האהובה עלי מכל הגיעה לקיצה, אבל מתנחמת בכך שהיא לפחות נגמרה בטעם טוב!

אז מה היה לנו השבוע?
משמש של תרבויות, פמיניסטית מול שוביניסטית, גזענות בהסוואה של נחמדות, מתמודד שנעלם כאילו בלעה אותו האדמה והופעה בהפתעה של הדיווה חולת הניקיון מהעונה הקודמת, ובעיקר המון הומור, אוכל טוב וכריזמה מתפרצת, בעיקר של מורן רבת הפעלים, שגם מחזיקה במיליון ג'ובים עם טייטלים מפוצצים, לצד היותה אם לארבעה ילדים. אבל בואו נשים את קורות חייה בצד לרגע, כי זה החלק הפחות מעניין בדמות המסקרנת שלה. מורן היא תבשיל טעים בטירוף, המורכב מאותנטיות שיא, עממיות בקטע של חפלות הארד-קור ואנרגיה כיפית ומדבקת. אה כן, אל תשכחו להוסיף את הדובדבן שבקפצת, שהוא למעשה האינטליגנציה המתפרצת והדי מרשימה שלה.

הצלע הנשית הבאה היא מעיין, אישה מסורתית ומאמינה שאוהבת להשוויץ בכך שהיא בעצם עקרת בית שוביניסטית, עם דעות מקובעות על דת ועל אנשים באופן כללי. אבל לזכותה יאמר, שהיא דמות מבעבעת, כיפית ומצחיקה בשיא. בשולחן, ישבה גם דנה המתולתלת הקופצנית, חסרת הטאקט וחסרת הגבולות, שהביאה לשולחן המון אור. כאן באה לקיצה העוצמה הנשית, כי בשולחן ישבו גם שני גברברים (מה לעשות, חייבת להזכיר אותם) – פאדי, אוהב האדם שהוא גם האסי עזר של המגזר הערבי, וטל שאוהב ללקט ליקוטים ולחיות טבע, אבל לא ממש הספקנו לטעום (או יותר נכון לראות) מהם וממנו, כי הוא הופיע בשני פרקים בלבד. גם בלעדיו, היה שבוע מהנה במיוחד, אז לפניכם כל הקטעים שעשו לי את השבוע.

השבוע הכיפי של העונה. צילום מסך מתוך "כאן 11".
יחסי האהבה- שנאה בין מורן למעיין
מצד אחד, אישה כריזמטית ועוצמתית, שלא מתביישת לנהל את העולם ואת הבית שורץ הילדים שלה במקביל – הלא היא מורן. מצד שני, מעיין, שמתגאה בעקרות הביתה שלה בכל הזדמנות. נראה שמעיין נהנתה להתסיס את מורן ללא הפסק, ומורן נהנתה לחטוף חלחלה בכל פעם שמעיין הציגה את דעותיה השוביניסטיות – אז זה מצב של ווין ווין. הביף ביניהן לא הסתיים כאן; מעיין - כאישיות שמנציחה את הסטיגמה של עקרות בית, היא גם אישה מאוד מאמינה, שלא מוכנה לשמוע דעות אחרות משלה בהקשר של הדת ובכלל. אז כשמורן אמרה שהיא אתאיסטית, מעיין הודיעה לה בשיא ההזיה שהיא לא מאמינה לה. איש איש באמונתו לא יחיה? תשובה ביזארית מאוד. התשובה הזו מאוד עצבנה את הבוחשת, וגם את מורן שהעניקה לה ציון די נמוך, למרות שהחמיאה לאוכל שלה. כנראה שהיא באמת עלתה לה על הסעיף.

הצ'ילבות בפגישתן הראשונה. צילום מסך מתוך "כאן 11".
לאן טל המלקט נעלם? התשובות אצלנו!
בשני הפרקים הראשונים נחשפנו לטל, איש מתוק המתגורר בטבע וניזון מחמציצים, צמחים ופירות העונה. אך לפתע, באקט לא צפוי ולא מוסבר, הוא נעלם בפרק השלישי! אז הבוחשת יצא למסע סטוקינג מרתק, כמו שהיא אוהבת, במטרה אחת ויחידה - להבין מדוע ויתר טל על התוכנית ועלינו הצופים, וחזרה עם תשובות בשבילכם! מסתבר שפרקי השבוע צולמו בעיצומה של תקופת פיגועים, מה שעורר אצל טל את הפוסט טראומה שאיתה הוא מתמודד עוד מימיו כחייל צה"ל. טל סיפר בפוסט בפייסבוק שלו שהפקת התוכנית תמכה בו מאוד, וכי הם החליטו יחד שהדבר הנכון ביותר עבורו הוא לקטוע את ההשתתפות בתוכנית, שעלולה להחריף את התסמינים. אז העיקר הבריאות (לא בציניות), אוהבים אותך טל!

נעלם כדי לטפל בעצמו. צילום מסך מתוך "כאן 11".
ההצגה חייבת להימשך - שובה של הדיווה
אז למרות שהחברים נאלצו להיפרד מטל הקסום, ההצגה אכן חייבת להימשך, ועוד איזו הצגה! במקום טל, הופיעה לה במפתיע חנה, דיווה מהגליל וכוכבת העונה הקודמת, שהיא גם פצצה בלונדינית, גם מכינה אוכל למותתת... וגם מביאה אנרגיות קורעות מצחוק לשולחן. אז כמובן שכמעריצה מספר אחת של התוכנית, מורן זיהתה את חנה והתחילה לקפוץ ולפזז כשראתה אותה. גם שאר המתמודדים, שטענו שלא הכירו אותה (בחרו אצבע), שמחו מאוד לראותה. רק פאדי מעט התבאס, כי הוא נותר הגבר היחידי בשולחן, למרות שלא הבנתי מה רע בכמה נשים יפות שמקדישות לך את מלוא תשומת הלב, כדי שלא תרגיש בודד, אבל נו... מילא. אז כצפוי, חנה הכינה אוכל טעים בטירוף, שגרם למתמודדים להחליף צבעים מרוב הנאה, אבל למזלם, היא לא השתתפה בתחרות והגיעה רק בשביל הפאן. אחרת, היא הייתה דורסת אחד אחד בלי להביט לאחור!

שובה של הדיווה. צילום מסך מתוך "כאן 11".
דנה מלאת הג'ננה ניצחה את התחרות
דנה, היזמית הקולינרית כנראה מבינה באוכל, כי אפילו לחנה, הבררנית שכמעט ולא טעמה את המנות בעונה הקודמת, לא הייתה מילה רעה אחת לומר על האוכל של דנה! טוב נו, אולי כי הפעם, היא לא באמת משתתפת בתחרות. בכל מקרה, כל הבשלנים עפו על האוכל שלה, וגם פרגנו לה בניקוד סופר גבוה. כך היא ניצחה את התחרות – בהומור, חן, נועם ומלא אוכל טעים. שאפו!


אז העונה הזו הביאה עימה שבועות אוכל מענגים ומצחיקים, וגם כאלה שפחות, אבל לגמרי נשארתי עם טעם של עוד, ועם רצון אינסופי לצפות בעוד מלא עונות טובות, עם מתמודדים צבעוניים והזויים כאחד.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
המאכל של המדינה
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?
הבראנצ'ים שלא תרצו לפספס: כל ארוחות הבראנץ' השוות