נגישות
נגישות

בואו לאכול איתי - התאהבנו בקורניליוס האיום!

בשורות טובות: הקסם הקורע של התוכנית חזר בגדול בשבוע מרכז! השבוע נחשפנו לשני קורבנות קלאסיים של דור ה-Y, אל מול שלושה בורגניים מוטרפים. מי ניצח?

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 16/09/2022, 13:48
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אז אחרי שהבוחשת התבכיינה שבועיים ברצף על ליהוקים גרועים ופרקים מפוהקים, חזרה השבוע בכל הכח הקלילות הקורעת של התוכנית, עם בשלנים מופרעים בעלי כישרון כמעט אפסי בבישול (חוץ מצדיק אחד בסדום), שפשוט הצטיינו בלקרוע אותי מצחוק. אז השבוע נחשפנו לאביעד, או בשם הבמה האינטרנטי שלו: "קורניליוס האיום", דמות שנונה וצווחנית, שלא מרוצה משום דבר ומאף אחד, אך במסגרת התוכנית, הוא לא נתן לשד הקורניליוסי להתפרץ על המתמודדים ונשאר רק אביעד - אדם מתוק ומצחיק בפני עצמו.

גם שאר המתמודדים היו חביבים וקרינג'יים להפליא. נחשפנו לצמד חתולות, שלא חסכו מאיתנו קאט פייט לוהט ומתמשך. סיון חסרת המודעות, שהתחביב שלה הוא לגבב שטויות, ויהודית, שנראית כמו אלה סקסית מהמיתולוגיה היוונית, שנהנתה מלגחך על הקלישאות המיושנות שסיון פולטת ללא הפסק. שני המתמודדים הבאים הם - אלה, שנראית כמו מתבגרת מ'קלולס', אך היא למעשה בת 27 וקורבן קצת פתטי של דור ה-Y, והמתמודד האחרון – גל, הבורגני המשעמם, שהוא גם יזם קולינרי (אין לי מושג מה זה אומר), שהיתרון היחידי שלו הוא שתרם לבשלנים האחרים אוכל מעולה, שגם בסוף לקח את התחרות! אז מה היה לנו השבוע? הנה כל רגעי ההיילייט מהשבוע האחרון!

צילום מסך מתוך "כאן 11"
הקטע הכי מביך: יהודית פוצחת בשירה שגרמה למתמודדים להחליף צבעים!
בפרק האירוח של יהודית, היא החליטה לצאת במופע שירה אומנתי וצעקני, במהלכו היא שרה שיר שאפילו את הבוחשת קצת הביך. השיר דיבר על לכלוך חיצוני וניקיון פנימי, וגרם למתמודדים להתפלץ במושבם. ייאמר לזכותה, שהסקס אפיל והנוכחות שלה האפילו על כשרון השירה הלוקה בחסר. אביעד סיכם את ההופעה השנויה במחלוקת באופן מדויק: "אני אוהב כשמישהו משפיל את עצמו מולי, זה כאילו פנאן". תודה לך אביעד שהוצאת את המילים מפיה של הבוחשת. בהחלט השפלה מענגת.

מלוכלך מאוד. צילום מסך מתוך "כאן 11"
הקטע הכי מרגיז: גל מתנשא על קהילת הרווקים לדורותיהם
גל טען ששני הרווקים הנצחיים שישבו סביב השולחן – אביעד ואלה, כנראה מקנאים בו בשל הבורגניות והזוגיות הארוכה שלו, מה שקצת הרגיז את הבוחשת. כי למה ההתנשאות הפריבילגית הזו? ואם הם נהנים להיות רווקים תל אביבים שקופצים ממיטה למיטה, ולא בא להם להפוך לבורגניים רמת-שרוניים משמימים כמותך? מי שמך לומר שהם מקנאים בך? כולנו כבר מבינים שמוסד הנישואין הוא קצת בלוף, אז די עם ההתנשאות המיושנת הזו! ושוב, אביעד סיכם באופן מדויק את הסיטואציה: "החיים של האנשים הנשואים עם הילדים הם חרא, וכולם יודעים את זה".

אל תתנשא עלינו! צילום מסך מתוך "כאן 11"
הקטע הכי לא ברור: הבת של סיון מרימה את הרחבה עם שיר מוקלט
במהלך הארוחה היוקרתית של סיון, לפתע התפרצה לה דמות לא מזוהה לשולחן, שנראית כמו מיני-מי שלה, וטוענת שקוראים לה קייסי. בסוף הסתבר שהיא כמובן הבת של סיון (לא היה קשה לנחש). לדבריה, השיר הוא על בנות "שאוהבות קצת מאני", והודתה שהשראה לשיר נלקחה מאמה חובבת המאני. היא הכריחה את כולם לקום לרקוד, והבוחשת הייתה בטוחה שהיא הולכת לפצוח בשיר מביך במיוחד, אך הסתפקה בלהשמיע אותו ברמקול שלה - כמה קרינ'ג באושיה אחת! הבשלנים רקדו בהנאה מאוסה, ובעיקר במבוכה, לאור הסיטואציה שלא נתפס כי התקיימה במציאות.

מופע שירה על בסיס שיר מוקלט. צילום מסך מתוך "כאן 11"
הקטע הכי קרינג'י: סיון ב-TMI על חיי המין שלה
לאורך כל השבוע, סיון שידרה וויב של ליידי בת הרים אסופה, ולא חשפה מידע רב על עצמה. כשנשאלה מאיפה כל הכסף שלה, אמרה שמעבודה קשה (אוקיי, אבל תגלי לנו כבר במה בעלך עוסק!) וכשדיברו על מציאת זוג אלה, זרקה קלישאות על כך שכדי למצוא זוגיות, יש לשדר חיוביות ליקום (ועוד שיט בסגנון). אבל בפרק האחרון, משהו בה נפתח! לפתע היא הקיאה TMI על חיי המין שלה ושל בעלה, שהיה יותר מביך (כמו כל השבוע הזה) ופחות ג'וסי. היא דיברה על משחקים שהם מנסים, צעצועים וכו'. האמת, שהאשמה הראשית בחשיפת המידע הזה הוא יהודית שגררה אותה להקיא מידע בנושא, כשסיפרה שהיא חובבת גברים עם פטמות רגישות. בקיצור, הפרק האחרון היה לגמרי למבוגרים בלבד.

TMI סיון! צילום מסך מתוך "כאן 11"


בשבוע האוכל הזה, הבוחשת נהנתה במיוחד ואפילו בכתה מרוב צחוק בעקבות היציאות הקורעות של אביעד, פניני הלשון של סיון ויהודית, המתיקות המאוסה של אלה והעובדה שגל חי בסרט בורגני בלתי פוסק! מדובר בשבוע הלפני אחרון של התחרות (בא לי לבכות!). בשבוע הבא, אהיה כאן כדי לסקר את שבוע האוכל האחרון. הבנתי שיהיו הפתעות – אז חכו לזה!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
מסעדות בדיזנגוף – הרחוב שחזר לחיים
המאכל של המדינה
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?