נגישות
נגישות

בואו לאכול איתי - ליהוקים מפוהקים על מצע אוכל קנוי

שבוע האוכל הירושלמי היה מאכזב ובנאלי. בעיקר בגלל הבשלנים שלא הצליחו לעורר עניין, וגם בשל החיבור המלאכותי ביניהם. אז האם בכל זאת הייתה נקודת אור בכל השממה הזו?

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 02/09/2022, 12:18
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שבוע האוכל הירושלמי גרם לבוחשת להזיל דמעה מרוב שעמום, וגם לנחור לרגעים. בכל זאת, כל השבת חיכיתי לצפות בשבוע האוכל בעיר הקודש, ובבשלנים הצבעוניים שהוא יביא עמו. אך חכמים ממני כבר אמרו: "כגודל הצפייה, כך גודל האכזבה". ליהוקי השבוע פשוט לא הצליחו לעורר עניין, והאמינו לי שהתאמצתי! השבוע צפינו בקיבוץ גלויות ביזארי, שלא ממש עובר מסך: יעל הדוסית שמאמינה שאין פגמים בעולם החרדי, לצד ברוריה האמנית, שלו הצייר, אריק ההיפסטר ונקודות האור שהכניסה טיפ טיפונת של צבע - בדמותו של פיני ה'עמכה' שהוא גם מצחיק ומקסים, אבל לא עד כדי כך שיוכל לסחוב על גבו תחרות אוכל שלמה. אז למרות השעמום הפטאלי, הבוחשת מצאה לכם את רגעי ההיילייט שהצליחו להפיג מעט את השעמום (עריכה טובה כנראה).

צילום מסך מתוך "כאן 11"
הקטע הכי מביך – הטבעוני שמכר את האידיאולוגיה שלו ברגע של חולשה
בערב האירוח של פיני, שהיה כולו על טהרת הבשרים, היה גם טבעוני אחד, שלם, עבורו הכין פיני מנת המבורגר עם קציצה טבעונית קנויה ומרק דלוח. אבל שלא תבינו לא נכון, עבור שאר האורחים הוא הכין חגיגת בשרים מטורפת ומגרה. אוכל טבעוני הוא פשוט לא הפורטה שלו. שלם, שהלין על כך שהקציצה קנויה, קיבל שכנוע, שלא לומר דחיפה קטלנית מפיני לטעום ממטעמי הדגים שהכין. האמת, שהייתי בטוחה שאין מצב ששלם יבגוד באידאולוגיה הטבעונית שלו, אך מסתבר שמילות שכנוע של גבר בעל מראה מזרחי וקול סקסי וצרוד - עושות את זה לשלם (הוכחה לכך בהמשך), כי שהוא בולס את הדג כאילו אין מחר, כמה קל למכור את האידאולוגיה שלך עבור דג שגבר מסוקס הכין, אה שלם? ממך ציפיתי ליותר!

מכר את האידיאולוגיה בשביל חיוך מסוקס. צילום מסך מתוך "כאן 11"


הקטע הכי מרגיז – מי את יעל? צבועה חסרת רסן, או אישה נעימת הליכות?
מסתבר שמאחורי דמות הדוסית היפה והנעימה של יעל, מסתתר אלטר אגו די צבוע. כנראה שמדובר באסטרטגיה ידועה שאומרת "נתנחמד לכולם, אך מאחורי הגב נשחיר אותם כאילו אין מחר". לא יפה! הקטע שחרה לבוחשת במיוחד בהקשר זה, הוא הצביעות של יעל מול ברוריה האומנית הקסומה. כשהגיעה לביתה, לא הפסיקה לפזר מחמאות על האמנות המהממת שלה, אך למצלמה אמרה שמדובר בטומאה, ושהיא אפילו מרחמת עליה! האמת שזה לא מפתיע. דוסים אוהבים לחשוב שהם יודעים הכל יותר טוב מהחוטאים האחרים שמסתובבים בעולם. ממש לא אהבתי את הגישה הצבועה הזו שלה, כי פשוט לא היה בזה טיפת קסם או הומור.

הצביעות לא מחמיאה לך. צילום מסך מתוך "כאן 11"


הקטע הכי קרינג'י – שלם מתחיל עם פיני
כבר אמרתי לכם שפיני הוא החולשה של שלם, ובמהלך הארוחה של אריק הוא אשכרה אפשר לעצמו להיפתח בנושא! הבשלנים פצחו בשיחה על ערסים ועל ילדי כאפות, מה שכנראה הדליק את שלם שהודה שהוא פחד מערסים בילדותו, אך מפיני הוא כלל לא מפחד; ההיפך הוא הנכון! כי מי לא היה רוצה להתחיל רומן עם הבריון השכבתי? הוא אמר לו שהוא כנראה היה יוצא איתו, כי הוא מאוד אוהב גברים שובבים. פיני המבועת הגיב במבט שהלחיץ מאוד את הבוחשת, כי זה הזכיר לה את המבט ששחקנים עושים בסרטים, רגע לפני שהם מקבלים התקף לבבי! בכל מקרה, הבוחשת לא מאמינה שפיני יזרום איתך, שלם. הוא נראה אדם סטרייט ביותר, אבל אולי לבוחשת יש סיכוי, כי גם היא מאוד אוהבת ילדים שובבים!

אוהב גברים שטותניקיים. צילום מסך מתוך "כאן 11"


הקטע הכי לא ברור – איך פיני לא ניצח?
לא צריך לטעום את המנות כדי להבין שפיני היה צריך לקחת את התחרות! הוא אירח את הבשלנים כיד המלך, עם שפע של בשר איכותי, שגרם לבוחשת לרצות להיכנס לתוך מסך הטלוויזיה ולטרוף לכל הסועדים את האוכל! והאמת, שגם כולם החמיאו לו על האוכל – גם מולו, גם מול המצלמה, אך ברגע האמת לא פרגנו בציונים. ברוריה ויעל הגיעו למקום הראשון. כן, אותה יעל שהגישה סלט מוכן שקנתה מהמקרר בסופר, לצד פיתות קנויות מהמאפייה (איך אף אחד לא אמר לה על זה כלום?) וברוריה, שייחלה שהמתמודדים לפחות ייהנו מהאווירה בבית, כי מהאוכל אין סיכוי שייהנו. הבוחשת הרגישה שנעשה כאן עוול, אבל תדע לך פיני, שעבורי אתה המנצח – גם מבחינת האוכל וגם מבחינת האישיות הכובשת שלך. אז מתי יוצאים לדייט בוחשני-חושני ביחד?

תודו שזה מגרה! צילום מסך מתוך "כאן 11"


שבוע ירושלים לא היה חביב אלי במיוחד. הכל היה כמעט ולא מספיק. האורחים כמעט מעניינים (חוץ מפיני), האוכל כמעט טוב והציונים כמעט הוגנים. אבל אל דאגה, אמשיך לעקוב בשקיקה, בתקווה שבשבוע הבא אהנה יותר מהפרקים. כאן 11 קחו לתשומת ליבכם!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
המאכל של המדינה
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?
הבראנצ'ים שלא תרצו לפספס: כל ארוחות הבראנץ' השוות