נגישות
נגישות

בואו לאכול איתי – הליהוק המשעמם שגנב את התחרות!

שבוע אוכל נוסף חלף על בואו לאכול איתי, והבוחשת התענגה על כל מנה גרועה ועל כל פאנץ' קורע של רוני הפרואני. אז למי נהרסה המנה העיקרית? ומי נשואה בגאווה לבן דודה?

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 26/08/2022, 11:57
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כמו בכל שבוע, גם בשבוע הדרום נמצא כוכב עולה – הלא הוא רוני, עולה חדש מפירו שנמצא בארץ כבר 50 שנה. רוני הוא ההגדרה החיה למשפט 'אחד בפה ואחד בלב', אבל הפעם בקטע קומי. הוא אמר לכל המתמודדים כמה הם נהדרים, וכמה האוכל שלהם פשוט פנטסטיק, אך כשהיה לו רגע פרטי עם המצלמה הוא כמעט צרח שהאוכל למעשה קטסטרופלי. ולמרות שרוני לקח את רוב הפוקוס השבוע, ישבו לצידו בשולחן מתמודדים נוספים (גם אם לא שמתם לב), המארחת הראשונה הייתה קארין, שנראית כמו בובת ברבי בגרסה עסיסית, שמציגה בחיוך נאיבי ולא מודע דעות שוביניסטיות, לצד חוסר טאקט חסר תקדים. המארחת השנייה הייתה סופי הגרוזינית הנונ-קונפורמיסטית, שהיא גם עורכת דין, גם דיג'יי', גם רוקדת על עמוד, וגם מתחזקת עמוד אינסטגרם סקסי במיוחד עם מאות אלפי עוקבים. המארחת השלישית, וגם המנצחת של השבוע היא המתמודדת הסולידית, או אם תרצו, הליהוק המשעמם – אילנה, שניצחה את התחרות עם אוכל מעורר תאבון, ובית נקי עד כדי היסטריה. הבשלן הרביעי הוא עודד הסטודנט שהצליח להתחבב על כולם, וגם לספוג על הדרך שאלות גזעניות ומטופשות שהבוחשת מגלה כלפיהן אפס סבלנות. אז גם השבוע, סיכמתי לכם את כל הרגעים הבולטים והקורעים של השבוע.

צילום מסך מתוך "כאן 11".


הקטע הכי מביך – כשאבא ואמא בני דודים
בארוחה הגרוזינית של סופי, עלו שאלות רבות בנוגע לסטטוס הזוגי שלה. ומי התחיל את כל האנדרלמוסיה אתם תוהים? נו בוודאי שרוני, המתסיסן הראשי בשולחן! שירה לעברה, "את רווקה או נשואה?", ואז גם אילנה שאוהבת ריכולים (כמו הבוחשת), שאלה האם היא נישאה בשידוך כיאה למנהג העדה – ובתגובה סופי שלפה ווידוי דרמטי מהשרוול – "אני ובעלי בני דודים". אוקיי... ברגע הזה הבוחשת כמעט נחנקה עם כל הבמבה שהייתה לה בפה ברגע של מאנצ'. ומה קרה מיד אחרי הווידוי? כמובן שקארין חסרת הטאקט שאלה את סופי האם הילדים שלה בריאים – שאלה שנותרה באוויר וללא כל תשובה, תגובה נאותה לשאלות המורידות שלך גברת K! וגם עודד הוסיף, שהוא קרא רק בתנ"ך סיפורים כאלה – אז אם שואלים אתכם בתשחץ מה משותף בין התנ"ך לעדה הגאורגית, הרי לכם התשובה!

סופי בווידוי התנכ"י. צילום מסך מתוך "כאן 11".


הקטע הכי מרגיז – קארין בנאום פמי-זוגני
הקטע שהכי הרגיז את הבוחשת הוא הקטע בו קארין החליטה סופסוף לפתוח את פיה, וחבל שכך – כי לא ממש יצאו ממנו פניני חכמה. לפי משנתה ההזויה הגבר צריך להיות המלך בבית, ולמרות שהיא שונאת לבשל היא חייבת לבשל עבורו. ואז היא סתרה את עצמה באמירה שנשים יכולות לעשות הכל, אך קינחה בכך שאנחנו מאוד רחוקים משוויון, ושגברים עדיין מובילים וכנראה ימשיכו להוביל. מה נסגר עם כל החושך? האמת שסופי סיכמה את הנאום הסותר הכי טוב – "פשוט זיוני שכל", תודה לך סופיה המלכה האם.

שמעת על המונח "טאקט"? צילום מסך מתוך "כאן 11".


הקטע הכי קרינג'י – "איך המשפחה שלה קיבלה את זה שאתה אתיופי?"
ושוב אנחנו חוזרים לאחת משאלות הקיטבג המעצבנות של קארין, אבל כמובן שגם הפעם רוני אשם – כי הוא החליט להרים לה להנחתה. רוני שאל את עודד החתיכי, האם יש לו חברה, והאם היא אתיופית (כמותו). עודד שאלה מדוע הוא שואל, ורוני בתירוץ שמזלזל באינטליגנציה של עודד, אמר שפשוט הייתה לנו אינטואיציה שיש לו חברה "לא אתיופי". וכמובן שקארין לא יכלה לשמור את המחשבות והתהיות שלה לעצמה, ושאלה איך המשפחות קיבלנו את הקשר ביניהם. מה שעיצבן מאוד את סופי, ובצדק - שאמרה שהשאלה שלה גזענית ולא במקום – מה שגרם לקארין ליבב בבכי, לא נורא – אולי פעם הבאה היא אשכרה תחשוב לפני שהיא תוציא אמירה חסרת טאקט נוספת מפיה הבובתי.

קארין עם עוד אחת מהיציאות החסרות תכלית. צילום מסך מתוך "כאן 11".


הקטע הכי לא ברור – רוני הורס לעצמו במו ידיו את הארוחה שבישל
הארוחה שהבוחשת הכי חיכתה לה במהלך השבוע הייתה הארוחה של רוני – רק בגלל שהיו לו כל-כך הרבה הערות על האוכל של הבשלנים האחרים, כאשר ירד על המתמודדים האחרים, הוא השתמש בטענה אחת שחזר עליה שוב שוב – "זו לא מנה שמתאימה לתחרות". אבל כנראה שאנשים שמדברים הרבה, פחות טובים במעשים. כי הארוחה של רוני הייתה אכזבה, הבשלנים ממש התבאסו על האוכל שהוא בישל – אבל עזבו רגע את האוכל, באמצע הארוחה רוני התחיל לדבר על המתת חסד, מה שעורר בקארין את הקונוטציה לגופות הדגים שרוני סיפר שהוא בישל במיוחד עבורכם. רוני במו ידיו ופיו הססגוני (מידי), הרס את הארוחה. אז למה רוני? למה להכניס נושא כל-כך כבד לשולחן, שהרס לכולם את הוויב הזרמני? לא לימדו אותך בפרו שיש המון משמעות למילים? לא נורא, תאכל את הדייסה שבישלת לעצמך, כי דורגת אחרון בתחרות, יחד עם קארין שגם היא כמוך, פחות טובה בלשמור על פיה.

רוני במפגן תמיכה עבור המתות חסד. צילום מסך מתוך "כאן 11".


שבוע הדרום היה צבעוני במיוחד, והוא אסופה של רגעים אייקונים ומצחיקים במיוחד. הבוחשת כאן כדי להמשיך לעקוב אחרי הבשלנים האהובים - טוב נו, מי יותר ומי פחות. נתראה בשבוע הבא, בסיכום של שבוע ירושלים!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
מסעדות בדיזנגוף – הרחוב שחזר לחיים
המאכל של המדינה
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?