נגישות
נגישות

פרק האודישנים האחרון: הצרפתיה לקחה את כל הקופה!

בפרק האודישנים האחרון זכינו להכיר את ג'יזל הצרפתיה התוססת, את מיכל המקעקעת המוכשרת והחרדה, ואת הקיבוצניק החייכן שהשופטים פסלו

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 11/08/2022, 14:33
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פרק האודישנים האחרון הגיע סופסוף - מה שגרם לבוחשת לצאת במחולות! כי בואו, היה מתיש וארוך מ-ד-י. כמה אפשר לצפות במתמודדים עם סיפורים קורעי לב; בהייטיקיסטים שהתחילו לבשל בגלל איזה גאדג'ט יקר שרכשו, או בילדות שהן גרופיות של אהרוני? הבוחשת רוצה לראות את הג'וס האמיתי של התכנית, שמה לעשות, מגיע לאחר שלב האודישנים שחששתי שלא יגמר לעולם. במחנה האימונים, אפשר יהיה להתענג על יצר התחרותיות של המתמודדים, הריכולים הכיפיים והמשימות השוות באמת! אז רגע לפני שאני מספידה את האודישנים, הנה סיכום פרק האודישנים האחרון ביותר (ברוך שפטרנו)!

מיכל להב – הפרק נפתח עם מיכל להב, שנראית כמו פיה קסומה ושברירית. מיכל הכינה לשופטים קטאייף ייחודי ויצירתי, עם קליפות תפוזים מעל. השופטים בלסו את המנה בתיאבון רב, וכמובן שהזמינו אותה אליהם. הם התלהבו מהמראה הקסום של הפיה, והתעניינו בה מעל לממוצע. הקוקטית סיפרה באומץ רב, על כך שהיא מתמודדת עם חרדות קשות מאז שהיא זוכרת את עצמה. השופטים נזכרו שיש להם לב, והביעו תמיכה אימהית, במיוחד אייל שתמך בהגזמה, כמו שרק הוא יודע. זהירות: קרינג! למנה השנייה, מיכל הכינה מנה שנקראת "מפתול" – פתיתים בעבודת יד שעשויים מבורגול.

מיכל הפיה הקסומה. צילום מסך מתוך "קשת 12".

אנסקי לא אהבה ואמרה שלא היה לה טעים, וכמעט גרמה לאבק הפיות להתפוגג. אבל בניגוד אליה, השופטים האחרים זיהו את היהלום הבלתי מלוטש והעבירו אותה לשלב הבא. אייל המאוהב אף הגדיל לעשות, והוציא את קלף הווטו המפורסם, ובכך העביר אותה במהירות למחנה האימונים האימתני! מקווים שהחרדות של מיכל המתוקה לא יתגברו שם, כי במחנה יש המון כרישים תחרותיים ואכזריים. לנו רק נותר לאחל לה בהצלחה!

סיגלית אברהם – סיגלית היא מאמא בשלנית, בדיוק כמו שהבוחשת אוהבת. רואים שהיא מכניסה לאוכל שלה טונות של חום ואהבה, ומטפלת בו כמו בבייבי שלה. אבל לשופטים זה לא ממש הספיק. למנה הראשונה היא הכינה לחם בשר; השופטים אמרו שזה נראה יפה, אבל הטעם שרוף, והבצק לא אפוי. למרות כל הירידות המפורסמות של השופטים, הם החליטו משום מה להעביר אותה לשלב הבא – ממש צער בעלי מאמות! ונחשו מה? גם מהמנה השנייה הם לא התלהבו (לא מפתיע בכלל), אז למה סתם להתעלל? סיגלית הרמלאית הכינה קוסקוס תוניסאי ומפרום, שעשה לבוחשת חשק לטרוף. אך לטעמם של השופטים, המנה לא מספיקה למאסטר שף. מזכירה לכם שהם העבירו מתמודד שהכין סלט! "לא מספיק" עלאק. לא נורא סיגי, אל תפסיקי לבשל לעולם!

סיגלית המאמה הבשלנית. צילום מסך מתוך "קשת 12".
גיל דותן – גיל הוא קיבונציק חביב שמדבר ב-"אנחנו", בטענה שככה מדברים בקיבוץ. האיש החביב הכין קארי לוקוס, ואמר שהוא כמובן לא למד לבשל בחדר האוכל בקיבוץ. מזל! כבר חששתי. למרות שגיל הכין את המנה בחביבות רבה, השופטים שנאו אותה קשות, וחיפפו אותו בחזרה לקיבוץ.

גיל הקיבוצניק החביב. צילום מסך מתוך "קשת 12".


ואחרונה חביבה, היא הצרפתייה התוססת, ג'יזל שרה ללוש שיצאה לחופשי השנה בשעה טובה, לאחר שהתגרשה מגבר לאחר 35 שנה. ג'יזל עשתה השנה המון דברים שלא עשתה מעולם – לנהוג מחוץ לעיר, לקחת את הרכב לטסט וללמוד מחדש את העולם. רואים בעיניים שלה את האור והחופש, וגם השופטים זיהו את השמחה המדבקת שלה. למנה הראשונה, היא הכינה מקלובה בגרסה הטורקית. השופטים עפו על המנה, ואמרו שזו פשוט מנה טעימה ויפה. אייל נדלק על הצרפתית קשות, ואמר כי האוכל שלה משמח לו את הנפש! למנה השנייה, היא הכינה לחם עם בשר, שגרם לשופטים להתמוגג מרוב עונג. ברור שג'יזל שלנו עברה. לאחר שהשופטים העבירו אותה פה אחד, היא פרצה בשירה חסרת רסן, כמו של אחת שהחלה את חייה מחדש, ושלא נותר לה מה להפסיד. השירה שלה ריגשה את הבוחשת – בלי טיפת ציניות הפעם (רק הפעם אבל)!

ג'יזל הצרפתיה התוססת. צילום מסך מתוך "קשת 12".


פרק האודישנים האחרון היה חביב, ובזכותו היכרנו דמויות מקסימות ומחממות לב. אבל הבוחשת מזכירה: קסם אישי לא מספיק למחנה האימונים – שם הם יצטרכו לשלוף את התותחים הכבדים ולהילחם מלחמות עקובות מדם. סתם... קצת הגזמתי, עדיין לא מדובר ב"משחקי הכס", אבל הבוחשת תמיד אהבה להיות דרמטית! בכל מקרה, המון בהצלחה לכולם. וזכרו: Winter is coming!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
מסעדות בדיזנגוף – הרחוב שחזר לחיים
המאכל של המדינה
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?