נגישות
נגישות

מאסטר שף עונה 10 פרק 3 – סיפורו של קרוקמבוש מדופלם

שני פרקים של העונה העשירית חלפו ביעף והנה אנחנו בפרק השלישי של עונת העשור והוא גדוש בוונאביז אך גם במאסטר שפים מוכשרים. אז מי צעק 'קרוקומבוש' ולא קיבל?

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 22/06/2022, 10:24
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אז שני פרקים חלפו להם בצחוק, וגם ברוגז – והבוחשת סופסוף הגיעה לפרק השלישי, בתקווה לקבל גלידה. כי גם הפעם, השופטים היו אקסצנטריים ולא צפויים, וגם הפעם המתמודדים היו חמודים, אבל קצת חסרי מודעות, בדיוק כמו שהימרתי! אבל לא נורא, ווירדוז מתוקים וגולמיים הם הלחם והמים של הבוחשת – אז תודה מראש הפקת מאסטר שף על ליהוקים מעוררי תאבון. ואחרי שהתחנפתי מספיק (איכס) בואו נעבור לניתוח של הפרק השלישי של מאסטר שף!


לפני שמתחילים, אני חייבת להתייחס שוב לפרטי הלבוש של השופטים החביבים שלנו, כרגיל. אנסקי הנהדרת התלבשה כמו נערת קרקס עם בלייזר ירוק קשמירי, ברודו בחרה בסטייל של אשת עסקים, עם בלייזר שחור אלגנטי, ונראתה מוכנה ומזומנה לקרב מוחות עם שאר השופטים. חיים כהן כרגיל נטול סטייל, עם האאוטפיט השמרני ביקום – עורר אצל הבוחשת חשש לא מבוסס שהוא שוקל הסבה לראיית חשבון. אהרוני נראה כאילו ברח יחד עם אנסקי מהקרקס, עם חליפה תפוזית קצת משוגעת. ואייל שני, פילוסוף האוכל שלנו בלבוש קז'ואלי. הוא יעשה הכול כדי שדעתנו לא תוסח מפניני החכמה המקודשים המשוררים מפיו, נו שויין. ועכשיו אפשר לעבור לכוכבים האמיתיים של הערב (האמנם?) המתמודדים!!

השופטים והאאוטפיטים המשונים. צילום מסך מאסטר שף, קשת 12


עברית שפה קשה, ומז'וז'ין נטול מלח

המתמודד הראשון שעלה לגרדום, הוא דויד כהן הצרפתי. שמלבד מנת מז'וז'ין טעימה אך נטולת מלח, הביא עמו המון חן צרפתי שדי כבש את השופטים– אבל לא יזיק לו ללמוד קצת באולפן, כי הוא לא ממש הבין את הביקורת של השופטים, אולי בגלל זה הוא חייך כל הזמן? נו מילא. ואם זה לא מספיק, לאורך כל האודישן החמולה הצרפתית שבאה לתמוך בו, מלמלה מתחת לשפם בצרפתית, והדבר היחידי שהבוחשת הצליחה לשמוע זה קללות צרפתיות סקסיות, גרר קח אותי לפרובנס דוד! בכל מקרה, השופטים טרפו את מנת הפתיחה שלו, למרות שאייל התלונן על נושא המלח. ולפני שהשופטים המכובדים קראו לו, הם נכנסו כרגיל לקרבות אגו בניחושים על זהותו. דויד אמר שיש לו אפליקציה לניקיון, ואייל ניסה לשאול בצרפתית שבורה האם הוא חולה ניקיון, "האם אתה "מלאד" (חולה בצרפתית) ניקיון (???) אמר בסצנה מביכה למדי, שאהרוני ניסה לעצור. ודוד המסכן ענה בנאיביות "אני לא חולה", חמודי כזה. בכל מקרה, גם על המנה השנייה שלו "וריאציות של ארטישוק ירושלמי", השופטים העירו מיני הערות, אבל לגמרי נכבשו בקסמיו, וכנראה שלא משנה מה הוא היה מבשל הוא היה עובר. הוא סיכם זאת הכי טוב כשנשאל למה הגיע לתוכנית, ופשוט ענה "להיות מאסטר שף", חמוד כבר אמרנו??

דויד כהן הצרפתי הכובש. צילום מסך מאסטר שף, קשת 12

מתמודד שאוכל יותר מידי מהמנה שלו, זה כנראה סימן רע

המתמודד הבא שלכד את עיני הבוחשת, הוא כפיר לנגרמן שבישל קארי עם ניוקי. לנגרמן המתוק שהוא גם קצת חסר מודעות, סיפר שגדל בבית שמבשלים בו מרק עם מלא חוויאג וקניידלך, צר לי כפיר, זה נשמע דיי איכסוש. אבל למרות כל זה, הייתה לי תחושה שלנגרמן הוא מתמודד שנועד לעבור את האודישן. כנראה בגלל דיבורים על המזרח, מראה מבטיח של שף יאפי תל אביבי, ובליסה אינסופית מהמנה שלו (שהלחיצה אפילו את השופטים!) אבל התבדיתי. אמנם המנה של הקארי עברה את המבחן הראשוני, והשופטים אפילו די אהבו אותה, אבל מנת הטורטליני צ'יקן טיקה תיזכר לעד (או לפחות עד הפרק הבא) כשנואה – מיכל הגדירה אותה כמנה גסה, וכל השופטים הסכימו שמדובר במנה עם בצק קשה למדי. בכל מקרה, הבוחשת חושבת שהיה יותר מידי טררם על דמותו של לנגרמן, טררם מהסוג שבסוף עובר את האודישן, אך השופטים שלנו החליטו שהוא לא מספיק טוב. נו שויין, הלכתי לייבב בצד. מקווה שלפחות החמולה שהביא עמו לנגרמן מדובדבן העלתה לו קצת חיוך על הוודג'!

מעשה בגרופית ואביר עם צמה

המתמודדת הבאה עוררה בבוחשת קרינג' רציני. לא ברור אם זה בגלל האובססיה החריגה שלה לאהרוני, או בגלל שהיא נראית כמו ההגדרה למשפט "מים שקטים חודרים עמוק". אבל על הנייר, מדובר בילדה מתוקה שהיא פשוט גרופית של אהרוני, ואפילו מסתובבת בעולם עם אותו שם משפחה (אמרתי לכם שזה קרינג'!) ואני כמובן מדברת על שיראל אהרוני, שטענה שהייתה רוצה שאהרוני יאמץ אותה, או שמינימום יזמין אותה לארוחות שישי אצלו בבית כמו כל ילדת מפתח טובה. שיראל הכינה קנודל יפני, שלמרבה ההפתעה (או התערבות ההפקה) המעריץ הכי גדול שלה בחבר השופטים היה איך לא, האב הרוחני שלה – אהרוני! הוא ואנסקי אהבו את המנה, בעוד ששאר השופטים נראו נגעלים. אהרוני אפילו ניסה לשכנע את השופטים להעביר אותה, ובתגובה שיראל אמרה בהתרגשות "אהרוני אוהב אותי"! (אוו כל-כך מרגש). בשורה התחתונה, האביר עם הצמה לא הצליח להציל את הגרופית, והאודישן שלה עבר ישירות לתהום הנשייה של מאסטר שף – תודה לאל!

הגרופית. צילום מסך מאסטר שף, קשת 12

הקרוקומבוש האוקראיני של וסילי ידי זהב

אחרון חביב בסבב האודישנים של הפרק שלנו, הוא וסילי דמינקוב האוקראיני הלבבי, שלמד את כל תורת הבישול מהבבושקה שלו. וסילי שמכין פחזניות מגיל ינקות בערך, החליט ללכת על המנה הנפלאה והמאתגרת, הקרוקמבוש! שהתקבלה בתרועות על ידי השופטים. השופטים טענו שלקרוקמבוש מראה שזוף ופרוותי – כנראה בהשראת הדובים הסובייטים. אבל בשורה התחתונה, השופטים פשוט עפו על המנה! "כמות הסוכר והכרמל מקסימה ונכונה" לפי אהרוני. השופטים רצו לראות מי עומד מאחורי המנה המופלאה, וזימנו את וסילי שנראה קצת כמו איש מערות אליהם. הם הגיבו אליו בפליאה, במיוחד אנסקי – ואפילו קצת גיחכו על המבטא החמוד שלו. נו נו נו שופטים רעים! בכל מקרה, המנה הבאה שהכין וסילי "מרק חר'צו" הייתה פחות פופולרית בקרב השופטים, אבל הקרוקמבוש גרם להם להתאהב ביג טיים – וכולם העבירו אותו, פרט לאהרוני שנכנס לתפקיד המכשפה הרעה והממורמרת, תוך כדי שהוא מזכיר לכולם שהם יכולים להפעיל את הווטו פעם אחת בלבד (אז בלי שטויות, אה?) אבל אנסקי המלאכית הקרקסית החליטה להפעיל את הווטו ברגע דרמטי, והעבירה את וסילי איש המערות המתוק והמוכשר – וול דאן!!

וסילי איש המערות. צילום מסך מאסטר שף, קשת 12


הבוחשת הפיקה לקחים לחיים מהפרק השלישי - אתם יכולים להיות שפים מוכשרים, ועדיין להידחות על הסף על ידי השופטים. ומנגד, אתם יכולים להיות בינוניים עם הברקות פה ושם, ועדיין לקבל את הסינר. בשורה התחתונה, תלוי באיזה יום תפסתם את השופטים החמודים שלנו, וכמה מצאתם חן בעיניהם! הבוחשת תמשיך לעקוב כמובן!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
צילום מסך "קשת 12"
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות