נגישות
נגישות

המסעדה הבאה – בוברסא טסה לגמר עם קולינריה מהערבה

הבוחשת בודקת למה הערבה הצילה את אוהד? מדוע הקאובוי שמוק? ואיך אוהד בכל זאת העפיל לשלב הבא?

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 27/03/2022, 11:09 תאריך עדכון: 29/03/2022, 12:51
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הקאובוי חרג מחוקי המערבון וירה בגב, רוסו פחות התחברה, וגרניט הצליח לעצבן את הבוחשת כי התבכיין על היותו מסכן שעבר 7 טיסות בשבוע האחרון (לבכות לתוך הכרית עם חבילת טישו נוכח הטרגדיה); הפרק של אוהד לוי הרדום הנצחי הביא לבוחשת בוברסא לתוך הנשמה - ביושבי עם פיתה מרוחה חומוס הרגשתי איך הערבה ותל אביב מתחתנות ושולחות לי דרינק מהבופה שיעזור לי בחנקה שהשתלטה עלי נוכח המנות המופלאות שרקדו במסך שלי ובמסעדתו של הבוברסאי אוהד. צניעות, אמת ושקט פנימי, שלווה, מדבר, וילנה אחת שקובעת מה הוא צריך לעשות.

כדי לייצר רייטינג צריך רוסו (וערבה טורפת)

אפילו רוסו שחדרה השנה עמוק לנבכי הריאליטי הבינה שאי אפשר שהכל ילך חלק מדי, כלומר אפשר, אבל אז, בלי סיפור ובלי פיקנטריה כנראה שאין רייטינג של ממש. וזה בדיוק מה שהוביל אותה להתיישב בצלחת של אשתו ילנה ולנסות להוציא קצת ג'וס עליו. אבל מתוקה שלי רוסו, הבנאדם כל כך רדום וישר כמו החולצות על חבל הכביסה של הבוחשת מה כבר חשבת שתגלי שהוא הטריד שיבולים באחו? שהוא גנב זבוב מזבוביה של חיליק השכן? אז"ש (אז זהו שלא – למי מכם שמעל גיל 27) אין מה לספר עליו. הוא וילנה מאוהבים ואוהבים, זוג חזק שהכיר בהרברט סמואל כשהיא הייתה מארחת, יש ילדים, יש ערבה, טוב לו, טוב לה. "רוצה לטנף עליו" אומרת רוסו שלפתע נראית כמו מעודדת אמריקאית בסרט 'אחת שיודעת' כזה כאילו, למעט משפט מרדים כמו ניחוחות המדבר שאומרת אשתו '"הערבה גרמה לו לפרוץ'" היא קיבלה ביאוס וטוב שכך. לבוחשת נמאס שלכל דרעק טלוויזיוני יש יענו סיפור מטורף, לפעמים כשרון זה כל מה שצריך.

אוהד שמבשל כל חיו, צילום מסך רשת 13

קאובוי יורה בגב ומתענג עם וילון

קאובוי, רק שתדע שהבוחשת מחכה בנרות לביט המוסיקלי שמבשר את כניסתך כל פרק כמו תלמיד שמחכה לגוגנג המבשר על הפסקה אבל הפרק יצאת מרושע. זה מתחיל ממחמאות שקאובוי מעניק לאוהד וזוכר לו מימיו בהרברט, כמה שהוא מבשל טוב ומוכשר וגם כמה שהוא "סיפור קלאסי של מי שהיה רוצה להיות מספר 1 ותמיד היה מספר 2". ועכשיו "תורו לפרוץ". במקביל במטבח אוהד אומר שבזכות הקאובוי הוא מציב לעצמו רף גבוה כל יום מחדש כי יש לו רושפלד קטן (לכולנו יש רושפלד בראש אבל לא בסירים) ואז הוד מעלתו "היס היינס'" הקאובוי עולה לרגל ומחבק את איש הבוברסא וה'בוחשת' נושמת לרווחה עד שהקאובוי שולף אקדח ויורה בגב רגע לפני הסרוויס באומרו שתכלס התפריט קקה וכדאי לייצר אחר ואוהד אומר "הרג אותי" וכן הוא הרג את כולנו וביצע ווידוי הריגה.

לא עושים ככה למסכן שעוד רגע עולה לשידור! ואם כל זה לא מספיק שהרי הקאובוי מקבל חתיכת נקניק דק כבוש בשם ברזאולה שישב במקרר של אוהד שבועיים וטוען שזה ביצוע מושלם, סקסי ושזה שקוף כמו וילון על ברוסקטה שרופה. אם זה מה שעושה לך את זה קאובוי אז ה "בוחשת" יכולה לסדר לך שאריות אוכל מתחתית המגירה שיושבים כבר חצי שנה בניחוח לנז'רי של ז'ק קובה, טעימוש?

אוהד לחוץ בגלל רושפלד, צילום מסך רשת 13

אדם הוא הברקס של עצמו – הוגה דעות מקומי

הקאובוי נתן 8.5 ומרדומי חמודי יצא לברייק בעלטה, ואז יוסי שטרית מופיע כמו נשר שעט על הטרף ומראה לו את תלונות הלקוחות ואוהד על סף ברזאולה בנשמה. בהמשך ישבו שלושת הנבחרים – מושיק, רוסו ושטרית וירכלו על כמה שאוהד הוא לא מספיק דברן או כריזמטי לטעמם ורוסו אף תפליא חוכמתה באומרה "הוא הברקס של עצמו" וכמה שהוא מפחד מכשלון. שטרית כל כך אהב את חכמת החיים של רוסו עד כדי כך שהוא רשם על כף היד את תמצית הדברים ובא לברר עם אוהד למה ברקס ו"כמה יוסי" ואף חיכה את גרניט בלוקחו קמח ובזורקו הקמח על הקיר – בוחשת כועסת על כל העבודה שעשיתם לצוות ההפקה והכל בשביל איזה חיקוי עלוב של גרניט שעושה זאת במקצועיות רבה הרבה יותר.

על צלחות צועקות ופראיות

מרדומי יצא משנת היופי תודות לנסיך ילנה שנישק על שפתיו ועורר אותו והוא החליט שהיום הוא 100 וכך היה! באבחה אחת הוא שינה את התפריט והוציא מנות מגרות למראית עין וכדברי השלושרים שלנו הוא הביא את השילוב המנצח שבין ערבה לתל אביב! את רוסו זה לגמרי קנה והיא אף אמרה שזה מחוספס ופראי כמו שהיא אוהבת – רוסו הייתכן שמאחורי תדמית האצילות שוכנת לה נערה סוררת שרק מחכה לפרוץ את מחסום 'אני הבת של'?

צוות המשקיעים 'הגברים ממחוז מדיסון" עפו על האוכל ועל המרדום ונתנו לו ציון של 10 בגלל המנות ובגלל שכרגע העסקים במחוז משגשגים ולכולם יש מספיק ג'ל על הראש אז הכל   'אש' כמו שאומרים.

אוהד משכנע את הגברים ממחוז מדיסון, צילום מסך רשת 13

קשר משפחתי – גרניט הופך ל'סופר נני' ועושה נני לעצמו

אוהד עומד מול חבר השופטים כשהסיכום הוא שהסועדים נתנו לו 32 נקודות מתך 40, משקיעים 10, קאובוי 8.5 וכמה מפתיע שגם הפרק, כבכל פרק, הוא צריך 3 קולות כדי לעבור  - ועדיין כל פעם מבשרים על זה כאילו הרצל קם לתחייה.

רוסו לא מעבירה אותו למרות שאהבה מחוספס והוא הרי מחוספס אבל כנראה היא מקנאה בילנה ואף מודה שהיא 'מחפשת את הדבר הבא'. שטרית ומושיק מעבירים ואז הדרמטורג שלנו גרניט נכנס לתפקיד הזוי של סופר נני ואשכרה מנסה לשכנע אותו לוותר על קריירה לטובת משפחה – לוקח אותו הצידה כדי לבודדו מהעדר ומנסה להראות לו כמה שטוב לו בערבה עם השיממון הזה של אישה, ילדים, מדבר, חולות, ציה, אבק, רוחות וחוזר חלילה (וחס).

וכל זאת בשעה שהחוצפן הזה גרניט בוכה על מר גורלו כי המסכנצ'יק הזה טס 7 פעמים בשבוע והבן שלו לאו חיבק ולא עזב אותו 4 דקות!!! גרניטוש, 'הבוחשת' הלכה לסופר מרקט 7 פעמים והבן שלה הביא לה סנוקרת של 4 דקות כשהיא חיבקה אותו! מה שנאמר עד מתי חוצפנים יעלוזו?

גרניט בוכה על מר גורלו, צילום מסך רשת 13

שורה תחתונה – אוהד לוי ומסעדת בוברסא מבחינתי חייבים לנצח או לכל הפחות מגיע לו! מגיע לו בגלל האוכל המופלא, הפשוט, הלא מתחנף שהוא מכין שמביא ניחוחות של פרא וטבע, מגיע לו בגלל מיש הוא – סוף סוף איש של פעם, גבר גבר, צנוע ומוכשר ובלי מילים מיותרות (מה שמעולם לא יגידו על 'הבוחשת') וגם מגיע לו בשל היותו איש משפחה כמו שרב בנות ארצנו היו מתות לקבל, בוברסא שמשחמת צלחות ונשמות!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
צילום מסך "קשת 12"
מטבח טיל - מסעדות פרסיות משובחות בישראל
מסע השווארמה של נויפלד
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!