נגישות
נגישות

יום האהבה 2022 – כל הדילים המיוחדים

ולנטיין דיי 2022 עושה חשק לשילוב המתבקש בין אוכל גורמה, אווירה לוהטת, אלכוהול מבשם ונוף רומנטי. בואו להתאהב במסעדות עם דילים שווים ומיוחדים במיוחד לולנטיין

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 09/02/2022, 14:54
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ולנטיין דיי הקרוב ייחגג בתאריך ה- 14 לפברואר בכל העולם ובישראל, כיום שכולו חגיגה של אהבה, רומנטיקה וזוגיות. זה מאורע שמעניק הזדמנות אמיתית לבני זוג בהווה או בעתיד, להראות זה לזו שאכפת להם, שהם אוהבים, שהם מתרגשים ושהם חושקים, בין אם מדובר בדייט ראשון, בדייט של הורים או בנאהבים צעירים שמגששים, זה הרגע להיות נוכחים בקשר ולשחרר את צ׳אקרת הרגשות. הדרך הטובה ביותר ללבם של אנשים היא השילוב המוחץ הזה שבין אוכל גורמה מעולה שמעלה חיוך בלב, אווירה כובשת, אלכוהול שמשחרר את הבלתי משוחררים ומבשם את הערב, והכל במיקום מהסרטים. במיוחד לכבוד ולנטיין 2022, ליקטנו עבורכם את מיטב הדילים של מיטב המסעדות כדי שיהיה לכם חג נפלא ומעורר אהבה, אינטימיות ורומנטיקה, עם קולינריה שאוהבת אתכם!

מסעדת 300 גרם - הגרמים המושלמים שיתניעו את הולנטיין דיי

מסעדת 300 גרם מתאימה לקרניבורים הרומנטיים שביניכם. בתור מעצמת בשר משובחת עם נתחים של 300 גרם וחגיגת בשרים של ממש היא תפורה במיוחד לזוגות שבשר עבורם הוא כמו אוויר לנשימה, כמו אהבה לנשמה. המסעדה שוכנת בבקתת עץ ציורית הנמצאת בין מטעי הבננות של מושב בצת הגלילי, והיא תספק לכם מנות עצומות ומושלמות של נתחים מובחרים, בשרימעושנים ומיושנים, וקינוחים מדהימים מידיו של השף איתי חסון.

מה מגישים? בולנטיין דיי תקבלו ארוחת בשרים מפנקת שתשכיח מכם שאי פעם הייתם רעבים או נטולי זוגיות. במנות הפתיחה תקבלו את לחם הבית, טאפסים ובקבוק שתיה לסועד, למנה ראשונה יש  קבבוני עגל טלה על קרם טחינה, צ'וריסוס עגל עשוי בעבודת יד על מצע של כרוב כבוש וחרדל דיז'ון,ו...תתכוננו ל׳שוס׳ הגדול, פלטת בשרים של 800 גרם עם נתחים מובחרים של אנטריקוט, סינטה ופילה בקר, ביקשתם בשר? קיבלתם!

כמה משלמים? 400 ש״ח לזוג

ולנטיין דיי כי יש כאן שלמות של מנות בשר הכי טעימות ועסיסיות שיש, במיקום עסיסי לא פחות משל בקתת עץ בגליל. אחרי זלילה קרניבורית אפשר פשוט לצאת ולהסתובב על אחד המשקאות שבמקום וליהנות מהעסיסיות והטעמים שהארוחה הביאה לזוגיות שלכם.

צילום: 300 גרםצילום: 300 גרם

300 גרם, בצת. 053-9439547

רפאלו – האיטלקיה המושלמת שלכם לולנטיין דייט (דיי)

איך אפשר לחגוג יום רומנטי שכזה בלי אוכל איטלקי שהוא הרי הבסיס לכל רגש ואהבה שיש. פסטות, פיצות, ניוקי ועוד מגוון של מנות איטלקיות תמצאו כאן ברפאלו, מסעדה איטלקית שעושה כבוד למנות איטלקיות קלאסיות ומודרניות כאחת. קינוחי המקום, הטעימים והמושחתים כמו גם בצק הפסטה והרטבים, נעשים ממוצרים שהגיעו לכאן ישירות מאיטליה ומכאן טעמן המופלא של המנות.

מה מגישים? לכבוד הרומנטיקה של הולנטיין תקבלו כאן מגוון של ספיישלים לאוהבים כמו למשל: קלמארי סגול צרוב עם חזה אווז מעושן, דלעת, תרד, עשבי תיבול על קרם מסקרפונה, טורטיליני ממולא שרימפסים וסרטנים ברוטב ציר סרטנים שמנת וברנדי, ועוד ספיישלים שיפורסמו בערב עצמו. לקינוח יהיו מגוון אפשרויות כמו למשל: טארט לימון, מרנג איטלקי על קרפצ׳יו תותים, קרם שוקולד לבן וגנאש לבן.

כמה משלמים? מחיר ע״פ התפריט הכתוב ופירוט הספיישלים בתפריט הזמני שיפורסם בערב עצמו.

ולנטיין דיי כי איך אפשר לדגמן רומנטיקה בלי מנות איטלקיות מושלמות? זה המקום הנכון לקומבינציה של אוכל איטלקי נפלא וקינוחים מתוקים שימתיקו את הולנטיין שלכם.

צילום: רפאלוצילום: רפאלו

רפאלו, דרך עכו 192, קניון הקריון, קריית ביאליק, חיפה. 053-944337

לולה מרטין - אוכל גורמה לערב רומנטי בלתי נשכח

מסעדת דגים ופירות ים משובחת בהובלתו של המסעדן אפי אללוף, המביאה לצלחת שלכם את מיטב המנות הימיות שרק חלמתם למצוא במקום המעוצב כולו מתך אהבה לים. במסעדה תמצאו תפריט מגוון שמביא לקדמת הבמה את מנות פירות הים – קוקי סאן ז׳אק, אוייסטרים, שרימפס, סרטנים ומנות דגים שונות ומגוונות.

מה מגישים? בלולה מרטין תקבלו את ולנטיין דיי בארוחה זוגית ורומנטית שהורכבה במיוחד לערב הזה שכולו אהבה. במנות הראשונות תוכלו לבחור מבין מגוון המנות הקיימות בתפריט כמו למשל אוייסטר, קלמארי סגול על הפלנצ׳ה, תמנון לפקדה, סביצ׳ה מוסר ים ועוד. במנות העיקריות תוכלו לבחור אחת מתך מגוון הפאייות המעולות והטעימות להפליא הקיימות במקום - פאייה צ׳וריסו ומרגז, אורז ספרדי, גמבה שעועית ירוקה ונקניקיות, פאייה פירות ים, פאייה שפונדרה ופאייה מעורבת. בנוסף תקבלו

2 כוסות יין הבית או 2 קוקטיילים לבחירה וקינוח זוגי.

כמה משלמים? 380 ש״ח לזוג

ולנטיין דיי כי בלולה מרטין יש את השילוב המושלם הזה שבין אוכל גורמה לעיצוב ימי עוטף ואווירה שמעניקה תחושה משל הייתם בספרד על כוס יין מקומית.

צילום: לולה מרטיןצילום: לולה מרטין

לולה מרטין, אבא אבן 10 הרצליה פיתוח, 053-9382443

ג׳וד – תאוות בשרים מושלמת לולנטיין דיי

ג'וד בייקרי היא מסעדת בשרים שכל קרניבור חולם עליה כחלק מהרומנטיקה שבנפשו. במסעדה מגישים את מיטב המנות של המטבח הערבי והים תיכוני, שיוציאו אתכם שבעים ומאושרים ומוכנים לאהוב אף יותר. המסעדה מעוצבת בסגנון דיינר אמריקאי מגניב עם מרפסת חיצונית והיא מתמחה במאפים היישר מהטאבון המקומי, וגם בבישול בשר בבטן האדמה, מה שהופך אותו לבשר רך וטעים, כזה שלא תוכלו להפסיק לאכול.

מה מגישים? לכבוד הוולנטיין, ג׳וד מגישים ארוחת טעימות נפלאה עם שפע תבלינים וטעמים הכוללת מנות כמו למשל בורטה ג׳וד, פוקצ׳ה ואנטיפסטי, רביולי ארטישוק, ניוקי פטריות וערמונים, פסטה שחורה עם פירות ים, סטיק טומוהוק משובח ולקינוח פיננסיר נוגט (עוגות שקדים קטנות), קריספי שוקולד לבן עם נוגט ועוד. בנוסף, מובטח לכל באי המסעדה קוקטייל מטריף על חשבון הבית!

כמה משלמים? 120 ש״ח לסועד בממוצע

ולנטיין דיי כי שפע התבלינים והטעמים יכניסו בכם את הארומה הנכונה לקראת ערב נעים ורומנטי, וכי תאוות בשרים קולינרית פותחת את הצ׳אקרות הנכונות ליום זה.

צילום: ג'ודי בייקריצילום: ג'ודי בייקרי

ג'וד בייקרי, דרך א-סולטני טירה. 053-9428253

וילה מארה – ארוחת ולנטיין לאור שקיעה וסינגריה

מסעדה רומנטית ים-תיכונית בה תמצאו תפריט עשיר ומגוון עם שפע של מנות דגים, פירות ים, בשרים ואוכל איטלקי, כך שמדובר בתפריט עם מנות מנצחות המתאימות לכולם. במסעדה תמצאו שילוב של טעמים ים תיכוניים ואוכל גורמה על רקע גלי הים ושקיעה יפה שתפורה בול לולנטיין דיי.

מה מגישים? וילה מארה מגישה שפע של מנות פתיחה לשרינג, כמו לחם ומטבלים, פטה כבד, טרטר סלמון וטונה על מצע של צ׳יפס ואורז, סלט קיסר עם אווז מעושן. מנות עיקריות עיקריות מעולות כמו נתח דניס על ריזוטו, נתחי פרגית על מצע פסטה קרועה ופטריות שימאגי, נקניקיית עגל ענקית עם תפוחי אדמה מהמדורה, כרוב כבוש וחרדל וביף סטרוגנוף עם פטריות, שמנת ותפוחי אדמה. לקינוח תקבלו פטיפורים על מצע אדמה שחורה בגלייז רושה עם נשיקות קרם פיסטוק, בתחום השתייה תוכלו לבחור בין קיר רויאל, סנגריה חמה, יין הבית.

כמה  משלמים? ארוחה בין השעות 18:00-20:30 בעלות של 249 ש״ח לזוג,

בין השעות 21:00-00:00 תעלה 349 ש״ח לזוג.

ולנטיין דיי כי יש כאן שילוב מושלם של אוכל מעולה, יין ושקיעה מרהיבה שפותחת את הלב והאהבה מחדש.

צילום: וילה מארהצילום: וילה מארה

וילה מארה, הרברט סמואל 88 תל אביב. 053-9416128 

אמש – מסתורין וטעמים סקסיים כדי שלא תזכרו את ליל אמש

שילוב של בר אפלולי ומסעדה שיעניקו ערך מוסף לוולנטיין דיי שלכם, בין אם אתם בדייט ראשון ובין אם אתם זוג נאהב שבא לחפש אינטימיות לצד אוכל משובח. באמש המטבח הוא ים תיכוני, פרי ידיה של השפית אורטל רוזנברג המבססת את המנות על חומרי גלם טריים מהשווקים הקרובים, ויוצרת מנות מקוריות, רעננות ונהדרות שתענוג לאכול עוד ועוד (ועוד). חגיגה אמיתית של צבעים וטעמים עם מתחם party מושקע לריקודים וקומת chill תחת כיפת השמיים, עם חצר מדהימה שתפורה בדיוק לקוקטייל של אהבה.

מה מגישים? כדי לחמם את האווירה תקבלו לשולחן פוקאצ׳ה עם מגוון מטבלים, בקבוק יין אדום / לבן / קווה או שני קוקטיילים / צ׳ייסרים. בראשונות תוכלו לבחור שתי מנות מתוך מגוון מנות הכולל: קישואים על הגריל, חציל שרוף עם טחינה שמן סחוג ופיסטוקים, טורטליני קרם תירס, טאטאקי טונה ועוד. במנות העיקריות תוכלו לבחור שתי מנות מתוך כמה מנות מפתות ומדליקות: טורטליני בטטה, פילה מוסר ים, ניוקי פטריות, המבורגר אמש עם צ׳יפס, מוסר ים על פפרדלה, אכן, בחירה קשה ביותר ואף קשה יותר מבחירת בן או בת הזוג, אז קחו את הזמן לבחור (את המנה, הכוונה).

כמה משלמים? 290 ש״ח לסועד.

ולנטיין דיי כי זה מקום אפלולי עם פינות חשוכות ואוכל סקסי שמעניק את השילוב המנצח של אווירה מסקרנת, טעמים טובים וריחות מדהימים, שילוב שלבדו יוצר את הרומנטיקה הנדרשת לולנטיין דיי.

צילום: אמשצילום: אמש

אמש, הרברט סמואל 88 תל אביב. 053-6113580

טייסטינג רום – לטעום ולאהוב בולנטיין דיי על 400 סוגי יין מתחת לאדמה

במבנה טמפלרי עתיק ומיוחד מתחת לאדמת מתחם שרונה, שוכן לו ה׳טייסטינג רום׳ עם למעלה מ-30 יינות למזיגה בכוסות, מעל 400 סוגי בקבוקים לשולחן, ומנות מגוונות המתאימות לתפריט כמו כפפה ליד. פוקאצ׳ות, סלטים, פסטות ופלטת גבינות – זאת ועוד, מדובר בתפריט מגוון ומשובח שמתאים לכל סוגי היינות והמשקאות המוגשים במסעדה.

מה מגישים? תפריט ולנטיין דיי כולל 6 מנות עם קינוח רומנטי ובקבוק יין לבחירה והוא כולל: פוקאצ׳ת הבית עם מטבלים, בריוש סנט מור, סשימי סלמון, סלט אנדיב עם שבבי פקאן ופרי עונתי, פסטה רוטלו – דפי פסטה מגולגלים במילוי תרד, כרישה ומיקס גבינות ברוטב שמנת יין לבן, סלמון מאודה במעטפה עם אפונה ואספרגוס. אחרי כל המנות המשובחות האלה מגיע קינוח מופלא של פבלובה מפורקת -שברי מרנג וקרמבל על קרם מסקרפונה ורוטב פירות יער.

כמה משלמים? 499 ש״ח לזוג

ולנטיין דיי כי יש כאן את מבחר היין הכי גדול שתפגשו ושייבשם לכם את הערב, ואוכל שמתלווה אליו בזוגיות מושלמת כמו שלכם, בתוך אחד מהמיקומים הרומנטיים שתל אביב ידעה.

צילום: טייסטינג רוםצילום: טייסטינג רום

טייסטינג רום, אליעזר קפלן 36 , שרונה תל אביב. 053-9366079

כרמא  - הקארמה המושלמת לאהבה שכזו

כרמא היא מסעדה איטלקית מושלמת שנבנתה בשנות ה-90 כטירה עתיקה המשתלבת היטב בשכונת עין כרם הציורית והרומנטית. השף ארז שבו רקח עבורכם תפריט עשיר ועדכני בניחוח טוסקני, המשלב בין מנות איטלקיות קלאסיות למנות ישראליות מוכרות וכולל בשר וסטייקים, קדירות, דגים ופירות דגים, פסטות וסלטים מרעננים ומקוריים לצד תפריט מגוון של אלכוהול ויינות בוטיק. בנוסף לכל הטוב הזה, במקום פועל טאבון אבן רחב שמוציא מדי יום עשרות פיצות, פוקצ׳ות ותבשילי קדירה שבושלו בבישול איטי.

מה מגישים? גם בולנטיין תוכלו לבחור ממגוון המנות המעולות שבתפריט, כשהמומלצות הן קדירת כדורי בשר בקר ברוטב עגבניות, חצילים, חצילים מוצרלה ועלי בזיליקום (105 ש"ח) או קדירת פירות ים עם שרימפס, מולים קלמארי, זוקיני, מוצרלה ברוטב רוזה (118 ש"ח). חובה לקחת את אחת מפיצות הטאבון של המקום, כמו למשל פיצת עגבניות מיובשות ובזיליקום (72 ש״ח). ה-boom הגדול של כרמא הוא מבצע הקינוחים שהם משיקים במיוחד לכבוד ולנטיין 2022, מבחר של קינוחים מפתיעים ושונים בעלות של 38 ש״ח בלבד לקינוח – קינוחי שוקולד, עוגות מיוחדות, כאשר הפתעת הערב היא עוגת קינוח ורודה שתיחשף רק בליל החג.

ולנטיין דיי כי אחרי ארוחה איטלקית משובחת וטוסקנית בטירה קסומה, חובה לקחת בקבוק יין לדרך ולשוטט בעין כרם הרומנטית שמתאימה לזוגות בדייט ראשון, להצעות נישואין או פשוט למאוהבים שבכם.

צילום: כרמאצילום: כרמא

כרמא, עין כרם 74 ירושלים. 053-9439229

מדיטה – נוף מושלם ואוכל חושני שעושה מהפכה קולינרית

מדיטה היא מסעדת ביסטרו ים תיכונית בוטיקית, הממוקמת בבית הנציב בירושלים ומכניסה טוויסט מרענן למנות ים תיכוניות מוכרות ואהובות בניצוחו של השף מוטי אוחנה. המסעדה ממוקמת מול נופיה המדהימים של העיר ותמצאו בה תפריט המשלב בין אוכל ים תיכוני ישן ואותנטי לפרשנות חדשנית ובועטת.

מה מגישים? במנות הראשונות תמצאו קרוסטיני דגים (68 ש״ח) סטייק כרוב וציזיקי נענע (52 ש״ח),  טאטאקי סינטה (72 ש״ח), טרין כבד אווז (75 ש״ח), באן אסאדו (68 ש״ח). בעיקריות תמצאו מגוון של מנות נפלאות כמו קריספי ניוקי עם כבד אווז (135 ש״ח), ריזוטו שקדי עגל ופטריות (94 ש״ח), פילה מוסר ים וניוקי ארטישוק ירושלמי (135 ש״ח), מדליוני פילה בקר וכבד אווז ביין (182 ש״ח) ופריים ריב לפי משקל (44 ש״ח למאה גרם).

ולנטיין דיי כי העיצוב הרומנטי של המקום, הנוף המשכר של הרי ירושלים והמנות הנפלאות הם חלומו של כל זוג שרוצה לספוג כמה שיותר אהבה וחיבור ביום כמו ולנטיין.

צילום: מדיטהצילום: מדיטה

מדיטה, דרך חברון 101 ירושלים. 02-5664466

מסעדת כרמים – בגלל הטעמים, האווירה והרומנטיקה התמידית

מסעדת כרמים היא מסעדה רומנטית במיוחד, שהסניף הראשון שלה הוקם במושב סגולה ע״י השף סהר רפאל שמתחזק סניף נוסף בבאר שבע. כרמים היא מסעדת שף מהמובילות בארץ שמציעה לכם חוויה קולינרית מנצחת ומיוחדת עם מגוון של מנות המבוססות על תוצרת חקלאית מהמקום ובשרים המעושנים בתהליך יישון ממושך במסעדה עצמה.

מה מגישים? מסעדת כרמים מזמינה אתכם לחגוג את ולנטיין עם מנות ספישל מיוחדות שייקבעו בסמוך ליום עצמו, קוקטיילים סמוקים ואווירה רומנטית במיוחד, כשכל סועד במסעדה יקבל כוס קאווה שתחכה לו בכניסה.

כמה משלמים? 250 ש״ח לסועד.

ולנטיין דיי כי המיקום, המבנה והטעמים של המסעדה משתלטים על הגוף והנפש בנעימות ומשרים את האווירה הרומנטית המדויקת ליום שכזה, בסיום הארוחה קחו 2 כוסות קאווה וצאו לשוטטות במושב לחיזוק הקרבה והתשוקה.

צילום: כרמיםצילום: כרמים

כרמים, מושב סגולה. 053-9442804

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
300 גרם בבצת
053-9439547
רפאלו קריית ביאליק בקריית ביאליק
053-9443377
לולה מרטין בהרצליה
053-9382443
ג'וד בטירה
053-9428253
וילה מארה TLV בתל אביב
053-9416128
טייסטינג רום בתל אביב
053-9366079
כרמא בירושלים
הזמנת שולחן
053-9439229
מדיטה בירושלים
02-5664466
כרמים בסגולה
053-9442804
אמש - EMESH בתל אביב
053-6113580

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון