נגישות
נגישות

נפגשים על אמת: מסעדות לדייט מושלם

נגמרו התירוצים – הקונספט של דייטים בזום מיצה את עצמו כרגע ועכשיו הגיע הזמן לחזור לעצמנו ולשוק האמיתי שבחוץ. כולנו רוצים להכיר כמו שצריך ולאהוב, אז אל תלחיצו את עצמכם יותר מידי וצאו החוצה למסעדות שיפתחו לכם את הלב וישדרגו את הדייט בכמה רמות

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
גלי יחיעם
גלי יחיעם
תאריך פרסום: 02/07/2020, 0:00 תאריך עדכון: 13/07/2020, 10:45
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 מתוק בפה, מתוק בלב. מסעדת דלידה, תל אביב (צילום: באדיבות המקום)

בין קורונה גל ראשון לקורונה גל שני (אל תבוא לעולם!) יש שוק שלם שמשתוקק ומצפה להיפגש אבל על באמת - הלוא זה הוא שוק הרווקים. חודשים רבים בבית, בימי הסגר החמים, הקפיאו לצעירים וצעירות רבים את התנועה למפגשים חברתיים ובעיקר לא אפשרו להגיע לשלב החשוב של אחרי ההתכתבויות – שלב הדייטים.

ניסיונות להכרות רומנטית יכולים להיות מאוד מרגשים  אך גם מאוד מלחיצים. תמיד עולה השאלה איפה כדאי להיפגש ומה תהיה האווירה הנכונה שכולם ירגישו בה הכי בנוח. בשביל שיהיה נעים לדבר ולהצליח לטשטש את המבוכה עם היין הנכון ואוכל טוב, חשוב וכדאי לבחור את המסעדה הנכונה שתציע את האווירה המתאימה.

לכל המסעדות הרומנטיות - הרשימה המלאה
לעורר את החושים: מסעדות עם נוף מטריף

אז לפני שאולי יגיע אלינו הסרט בשם "הגל השני" כדאי להספיק לצאת לברים ומסעדות, אחרת נצטרך שוב לקבוע דייטים בסופר הקרוב. אספנו בשבילכם מספר מקומות שיתנו לכם מפגש כייפי  שיכלול את המנה המדויקת והאלכוהול המפנק ביותר.

כשאיטליה פגשה את עמק יזרעאל – בלה, בית שערים

בלה הממוקמת בבית שערים, עמק יזרעאל, היא המקום לדייט המושלם. בנוסף לאוכל מקומי מעולה המסעדה מוקפת בגן אסתטי ונוף עוצר נשימה של העמק הכולל שדות ירוקים ויבולים של אנשי המקום, כל אלו יוצרים אווירה רומנטית ונינוחה.

 אהבה בסטייל. מסעדת בלה, בית שערים (צילום: גלעד הר שלג)

בתפריט של בלה תמצאו מגוון עשיר הכולל בשרים משובחים, דגים טריים, סלטים רעננים עם ירקות תוצרת מקומית וכן מנות איטלקיות קלאסיות, כגון פיצות נפלאות ופסטות במגוון רטבים שמכינים במקום.

אם בא לכם להרגיע את הסטרס בדייט - פחמימות תמיד יעזרו וזה גם מותר כי למה לא לשבור נורמות חברתיות ולדפוק פיצה או המבורגר ביחד. אין דבר מקרב מזה. בין הפיצות המומלצות יש את הפיצה יוונית  ברוטב עגבניות, מוצרלה, חציל, ארטישוק , שברי גבינת עזים, חלמון , אורגנו וצ'ילי טרי ואת הפיצה הטבעונית עם  רוטב עגבניות ומגוון ירקות העונה. אם אתם בכלל מרגישים כאילו אתם מכירים כבר שנים לכו על ההמבוגרים ההיסטריים כמו  סינטה עם תפו"א, ברוקולי , שום קונפי ושמנת פלפלת המבורגר טבעוני (ביונד בורגר(!!  טחינה, חסה, עגבניה , בצל סגול ובצל מקורמל כלומר חגיגה מטורפת.

בלה - בית שערים, 053-9414924

דייט בסטייל כפרי - כרמים במושב סגולה ובאר שבע

מסעדת כרמים מציעה אווירה קסומה שמרימה לדייט בסטייל כפרי בזכות עיצוב המקום, תאורה רומנטית מרגיעה ונוף שיפתח לכם את הצ'אקרות. למסעדה תפריט מגוון עם שפע של מנות ויינות בחגיגה של טעמים וניחוחות.

 תשדרגו את הדייט שלכם. מסעדת כרמים (צילום: באדיבות המקום)

המסעדה הוקמה לפני 17 שנה במושב סגולה ולפני 6 שנים פתחו מקום נוספת בבאר שבע. בכדי לשמור על תו איכות, משתמשים כאן בירקות שגדלים בחממות במושב סגולה ויש אפילו קונדיטוריה פרטית. כרמים מציעה ארוחות בוקר מיוחדות, עסקיות, בשרים העוברים תהליך יישון ממושך ותפריט ערב עשיר עם שפע של מנות.

שתי מנות מומלצות שישדרגו את הדייט הן הפילה דניס בליווי שרימפס מוקפצים בחמאה עם קוביות בטטה, שמנת, יין לבן ותימין על פירה קטיפתי. מנה נוספת היא  פורטר האוס פילה רך ונימוח מצד אחד וסינטה בשרנית ועסיסית מצד שני על העצם עם ארומה וטעמי צלייה משובחים.

כרמים - סגולה, 053-9442804
להזמנת שולחן בכרמים

כרמים - דרך חברון 66, מקס אמות, באר שבע, 053-9367409
להזמנת שולחן בכרמים

ליבי בתאילנד ואנוכי על בוגרשוב פינת בן יהודה – בית תאילנדי, תל אביב

בית תאילנדי מחזיקה  ב-12 השנים האחרונות בתואר המכובד "המסעדה האסיאתית הטובה ביותר". זו כבר התחלה טובה לדייט לא מתפשר. לבית תאילנדי ישנה חווה פרטית לשימוש בלעדי ובה מגדלים ירקות תאילנדיים מסורתיים לפי העונה. התפריט בנוי על מסורת של בישול תאילנדי תוך הקפדה ושמירה על נאמנות למקורות בכדי לאפשר לסועד חוויה אותנטית.

 מנות מדליקות לדייט לוהט. בית תאילנדי, תל אביב (צילום: באדיבות המקום)

לכל הדואגות והדואגים לגבי אכילה באמצעות צ’ופסטיקס – מסתבר שנהוג להיעזר בהן בעיקר לאכילת אטריות בשונה מהמטבח התאילנדי שמציע מנות רבות ומגוונות שאת רובן אוכלים בעזרת כף ומזלג.

מבין מבחר רב של מנות מדליקות, אחת מומלצת ומרעננת שתשדרג את הדייט בכמה רמות היא היאם פלה סום -״קינג פיש״ כבוש באורז ושום, מטוגן ופריך עם בוטנים, ג׳ינג׳ר, בצל סגול ופלפלים חריפים.                                                                                                                    בתפריט הצמחוני טבעוני יש מנה לוהטת לאוהבי החריף, פאד פט טהו - קוביות טופו מתובלות בג׳נגל קארי (מחית שורשים חריפה מאוד עשויה במכתש ועלי), חצילים תאיים, לוביה/ אפונת שלג. עוד טבעונית צמחונית שהיא מנת וואו - טהו פאד ברוקולי· טופו, ברוקולי, פטריות שימג׳י, שמפניון ופטריות יער, ברוטב שיטאקה.

בית תאילנדי תל אביב - בוגרשוב 8, תל אביב, 053-9438959

מוסיקה ואוכל – הנוסחה המנצחת, דלידה תל אביב  

ההשראה ליצירת המקום המופלא היא כמובן הזמרת דלידה. המסעדה מקיימת שילוב אתני מפעים בעיצוב והרכבת התפריט המכיל טעמים ערביים, איטלקיים וצרפתיים.

 מספיק חשוך כאן כדי שיהיה מושלם. מסעדת דלידה, תל אביב (צילום: באדיבות המקום)

במסעדת דלילה הסקסית תוכלו ליהנות מאווירה רומנטית עם ישיבה בחצר המגניבה שלצדכם כוס יין ומנה קלילה ואיכותית. התפריט עונתי ומשלב חומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר ומוסיף אפקט ייחודי לדייט.

המנות מחולקות לשלושה גדלים: קטנות, בינוניות וגדולות. תוכלו להזמין מנות קטנות ומטריפות כמו קבב טלה פיסטוק וחלומי או הבורלה פלפלים חריפים ופטה. בין המנות הבינוניות  יש את הסלט המרענן זוקיני נא - ארטישוק רומאי, קונפי שרי צהובות, קלמטה, בצל סגול, קרוטוני בריוש, רוטב פלפלים שרופים, לבנה באפלו מיוגורט מותסס. מנה גדולה ומעניינית היא הפילה לברק מורכבת מקרם כתום, סלסת פלפלים, ירקות.

דלידה - זבולון 7, פלורנטין, תל אביב, 053-7104610

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בית תאילנדי תל אביב בתל אביב
053-9438959
כרמים בסגולה
053-9442804
כרמים בבאר שבע
053-9367409

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של גלי יחיעם

מבלים עם כל החושים: מסעדות עם נוף מיוחד
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ