נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המבורגרים מומלצים אלה בדיוק ההמבורגרים שאנחנו כל כך אוהבים לטרוף: עסיסיים, רכים, שומניים בדיוק במידה הנכונה וטעימים בטירוף! למעשה, יום ההמבורגר הבינלאומי שחל ב 28 למאי תופס אותנו בדיוק במצב רוח הנכון לתקוף איזה המבורגר טוב, חם, עם בצל סגול כבוש למעלה בטופינג או איזו ריבת בצל חמצמצה, וליד זה פירה קטיפתי עם טבעות בצל... איפה היינו? 

אז איך אתם אוהבים את המבורגר שלכם? וול דאן? רייר - או בכלל טבעוני, רחמנא ליצלן? קבלו סקירה של המבורגרים מומלצים, טעימים, נוטפים, שרק מחכים שתגיעו לזלול אותם עם או בלי צ'יפס, פירה, סלט או כל תוספת החביבה עליכם.

הגראז' – ראשון לציון ותל אביב

למרות השם הפחות מפתה (שמתברר בהמשך), מדובר ברשת המבורגרים אמריקאית מצוינת, שמציעה המבורגרים עם רטבים מדליקים כמו מק אנד צ׳יז ברוטב צ׳דר וצ׳יטוס חריף - איך לא חשבו על זה קודם, לא ברור.

אם תהיתם לגבי השם, הגראז', ובכן אנחנו שמחים לעדכן אתכם שלא מדובר במסעדה ההמוקמת במוסך של בעלי הבית, אלא הומאז' למאפיונרים מפורסמים, ששמם ניתן להמבוגרים ברי מזל במיוחד, כמו מר אסקובר למשל - המבורגר המגיע עם תוספת של פלפלים מקסיקניים חריפים. לעומתו אל קאפונה נהנה מחסדי גבינה איטלקית ועשבי תיבול. והיי, תמיד כיף להגיד "טחנתי את אל קפונה עם צ'יפס והורדתי על הכל בירה קרה".
ההמלצה שלנו: אם אתם אכן נמשכים להילה הזו של פשע ואוכל טעים, קחו מנה של צ'יפס עם רוטב צד'ר, בייקון טלה וטופי, רוטב פיצה עם פפרוני ושבבי בולגרית (59 שקלים). אריוודרצ'י.

הגראז', גן הורדים, ראשון לציון 053-9369322, ראול וולנברג 24, רמת החייל, תל אביב. 053-9439108

המבורגרים של הגראז' (צילום: דודי אייזנטל) אל תטעו, מדובר בהמבורגרים מאפיונרים. צילום: דודי אייזנטל

המבורגרים מומלצים בתל אביב

הדסון – תל אביב

אחת המסעדות המפורסמות, האהובות והדלישסיות היא האדסון, ששומרת על מעמדה כמעצמת המבורגרים (בין היתר) כבר שנים, יחד עם שירות מושלם וחווית אירוח מדהימה. כל ארוחה שם היא חגיגה, ואנחנו דווקא מחבבים את העובדה שהם לא מחליפים את התפריט לעיתים קרובות, כי אנחנו תמיד חוזרים ומזמינים את אותן מנות. 
ההמלצה שלנו: המנות הראשונות של האדסון הן בעייתיות מאוד, במובן שבא לטרוף את כולן, להזמין אותן שוב ואז להגיע לעיקריות שבעים ושמחים. אנחנו אהבנו (גם) את חלונות ניו יורק, ואת הקראסט אנטריקוט, שמגיע דק עד כאב וטעים שזה כבר כואב. בלב. כי לא כל יום אוכלים שם. 
הדסון - hudson - הברזל 27, רמת החייל, תל אביב, 053-4294171

ביפבורגר קצבים של הדסון (צילום: דן פרץ) המבורגר שהוא סטייק. ביפבורגר קצבים של הדסון (צילום: דן פרץ)

ויטרינה - תל אביב

עוד מוסד תל אביב שהפך להיות אייקוני בזמן קצר, היא ויטרינה, שיודעת לקחת בשר איכותי מאוד, ולהפוך אותו ברוב כישרון להמבורגר מעולה. אגב, כשמנסחים את זה כך, זה נשמע די פשוט לא? כל מה שצריך זה בשר טוב וכישרון. המסעדה התחילה את דרכה בכלל כדוכן נקניקיות, שבמקרה גם הגיש את מנת הצ'יפס הטעימה ביותר בעיר. בהמשך בא לעולם הבאטלר, ההמבורגר המיתולוגי של ויטרינה, שכמו דיווה אמיתי גנב את ההצגה מחברותיו הנקניקיות, שכבודן במקומו מונח. אחרי קרוב לשש שנים מהיום שבו נפתח הסניף הראשון באבן גבירול, נפתח בעקבות הביקוש הסניף השני ברחוב לילינבלום. בסניף הצעיר, פגשנו לראשונה גם את ההמבורגר הצמחוני העונה לשם גולדן סטייט (זוג פטריות פורטובלו החובקות גבינת צ'דר לוהטת) ואת הבסט קוסט (ההמבורגר הקלאסי של ויטרינה, בתוספת ריבת בייקון וצ'דר). 
ההמלצה שלנו: ההמבורגר הקלאסי של ויטרינה עשוי מנתח צוואר מיושן ומוגש בחברת אמנטל, רוקפור, ריבת בצל, ארוגולה ורליש והכל בלחמניית ענן רכה שסופגת הכל. כמעט כמונו. 
ויטרינה, לילינבלום 40, תל אביב, 053-4247448
ויטרינה, אבן גבירול 36, תל אביב. 053-9440270

המבורגרים מומלצים במרכז

קלארו – תל אביב

קלארו של השף הכשרוני רן שמואלי, מהשפים החשובים בישראל שגם יודע להמציא את עצמו מחדש עם פרוייקטים מתוחכמים ומדליקים, מציע בקלארו שלו את אחת ממנות ההמבורגר המשובחות ביותר בעיר - המבורגר קלארו. המנה כוללת פרוסות בייקון, ירקות בכבישה ביתית, רוטב ברביקיו ולחמניית בריוש ומוגשת לצד תפוח אדמה מטוגן (88 שקלים במסגרת העסקיות. הארוחה כוללת בנוסף מנה ראשונה ולימונדה/תה קר/סודה).
ההמלצה שלנו: כבר המלצנו על ההמבורגר, אז נלך על סשימי פלמידה אדומה, ויניגרט תות וסלרי, שמן צ'ילי, תותים, עלי סלרי, ועל ספגטיני קלמרי, ציר סרטנים, אספרגוס, אפונת שלג, אבקת עגבניות.
קלארו - claro - אלוף דוד אלעזר 30, מתחם שרונה, תל אביב, 053-9365741

המבורגר של קלארו (צילום: יונתן וקסמן) הקציצה של תל אביב. המבורגר של קלארו (צילום: יונתן וקסמן)

ג'קו סטריט – ירושלים

אם אתם מחפשים המבורגר כשר ואיכותי, תצטרכו לנסוע עד ירושלים, אבל וואו כזה שזה יהיה לכם שווה את זה! ג'קו סטריט הירושלמית תמצאו חלל גדול, מזמין ואלגנטי עם מטבח פתוח, שם מדי פעם מתפרצת אש קטנה, המלווה בריחות מגרים של צלייה. למרות שזו מסעדת שף, המחירים מאופקים, כמו הירושלמים עצמם. 
ההמלצה שלנו: מנת שקדי העגל במנגל, הכוללת אבקת טחינה, עגבניות, שאלוט ומנגולד, 
ג'קו סטריט - JACKO'S STREET - אגריפס 74, מחנה יהודה, ירושלים, 053-8093673

יומנגס – רחבי הארץ

היכל ההמבורגרים הידוע והאהוב, עם סניפים בכל הארץ, ומקור משיכה חזק לבני נוער, שזוללים את הכנפיים, הנקניקיות, טבעות הבצל והאמפנדס, ורק אז מתפנים להזמין גם את ההמבורגרים המשובחים. ההמלצה שלנו: מלזי – בשר בקר, שמאלץ וחזה אווז מעושן טחונים יחד עם אפונת וואסבי וקשיו. מוגש עם טופינג של אטריות אורז מטוגנות לצד צ'ייסר של רוטב קארי מלזי מתוק חריף.
יומנגס - ברחבי הארץ

המבורגר של יומנגס (צילום: באדיבות המקום) שלא יגמר לעולם. המבורגר של יומנגס (צילום: יומנגס)

פרוזדור – תל אביב

מסעדת פרוזדור מקדשת את ההמבורגרים ומציעה לא פחות מ-20 מנות המבורגר איכותיות, עם השמות המשעשעים ביותר בארץ והכוונה היא למשל ל"אל תזמין" (ריבת בייקון ובצל, צ'דר, מלפפון חמוץ, רוטב כתום, עגבנייה ושתי טבעות בצל על הלחמנייה), "המשרד של אבא" (ריבת בייקון, תערובת של גבינה כחולה וגרוייר, עגבנייה, מיונז, ארוגולה בשמן זית) ו"משה אתה השתגעת לגמרי" (שתי קציצות, בצל מקורמל, פטריות צלויות, טבעת בצל, ביצה עין).
ההמלצה שלנו: לא בדיוק המלצה, אבל רק למען הפרוטוקול נציין שאת כל המנות בתפריט ההמבורגרים ניתן להזמין בגרסה צמחונית. יייששש, עכשיו גם החברים הצמחוניים שלנו יוכלו להצטרף אלינו.
פרוזדור - מנדלי מוכר ספרים 6, תל אביב, 053-4272358

פורט 19 – תל אביב

פורט 19 מציע לא מעט דלישסים שמתחשק לבוא במיוחד אליהם, אבל היי, אי אפשר להתכחש להמבורגרים המדהימים של המקום, שכבר הפך למיני רשת. כותבי שורות אלה מכירים באופן אישי אנשים שמגיעים מרחוק בשביל ההמבורגר הצרפתי עם גבינת עיזים בושה וריבת תאנים ביתית.
ההמלצה שלנו: ההמבורגר שעונה לשם קצבים הוואי ומוגש עם גבינה כחולה ופרוסות אננס מתוק, וההמבורגר השוויצרי שמגיע עטוף בגבינת אמנטל ושבבי בצל מטוגן. 
פורט 19 - אלן טלמור - שלמה המלך 2, תל אביב, 053-9365729

המבורגר של פורט 19 (צילום: באדיבות המקום) עושר של טעמים בלחמנייה אחת. צילום: פורט 19

אגאדיר – רחבי הארץ

רשת אגאדיר האגדית מלווה אותנו כבר עשרים שנה, ולקוחת חלק כייפי ומרגש בזכרונות של כולנו. ולמרות הפז"מ, מדובר ברשת מסעדות שנשארת מעודכנת, צעירה ואפילו בועטת, המבורגרים כמו דיאנא המפורסם - בשר בקר וטלה, איולי, עגבניות, בצל ירוק ולימון כבוש. אם אתם רעבים ובא לכם ללכת על בטוח, לקבל את ההמבורגר המצוין בלי הפתעות או אכזבה, אגאדיר זה המקום שלכם. 
ההמלצה שלנו: פילי צ'יז סטייק, שמשלב נתחי סטייק סינטה צרובים עם גבינת גאודה וירקות מוקפצים בלחמניית מחמצת, איולי שום צ'יפוטלה וקולסלואו. עוד שווה להזמין את מנת הבייבי אגאדיר, הכוללת שלושה מיני בורגרים במשקל 70 גרם האחד, המגיעים עם תוספות שונות. אגב, כל הקוקטיילים שלהם במחיר של 34 ש"ח בלבד, הכי שווה. 
אגאדיר - רחבי הארץ

המבורגר של אגאדיר (צילום: איתן וכס) המוכר והטעים. המבורגר של אגאדיר (צילום: איתן וכס)

סוסו אנד סאנס – רחבי הארץ

אימפריית ההמבורגריות שהיתה בבעלות השף עומר מילר (פיצה סבא, שולחן, חדר אוכל) יצאה לדרך בשלהי 2016 והציגה לראשונה את קונספט ה-20/80 - קציצה המורכבת מתערובת הכוללת 80 אחוזי בשר בקר ועוד עשרים אחוזים של תוספת שיכולה להיות למשל אווז מעושן, בייקון טלה, מח עצם או מוצרלה מטוגנת. הסניף התל אביבי המקורי נהנה מהצלחה אדירה כבר בשלבי ההרצה וחיש מהר הפך לרשת המונה נכון להיום 11 סניפים. הצפוני שבהם, בקריון שבקריית ביאליק.
ההמלצה שלנו: סוסו ביקיני, עם מיונז כמהין, עלי רוקט, מוצרלה וטלה מעושן. ליד תזמינו את כדורי הפירה ברוטב צ'דר ובעצם מה לא. לכו על בטוח, תזמינו את כל התפריט. 
סוסו אנד סאנס - רחבי הארץ

צילום תמונת שער: שאטרסטוק

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יום האישה עם כוכבת משחקי השף: "ידעתי שאצליח"
טעמים של ג'אז ואוכל משובח
מסעדת שף כשרה למהדרין? "פה כדי לעשות היסטוריה"
אדוני ירצה גם כרית? המסעדות שאהבנו בבתי מלון
סאנסט באשדוד: לאוהבי בשר והחיים הטובים
הירושלמית החדשה והמסקרנת מיט טיים - ביג טיים!
מסעדות כשרות בפריז לכבוד יום הבסטיליה
מסעדות אכול כפי יכולתך - ליום העצמאות של ארגנטינה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
סילבסטר 2024 – השנה אוכלים בבית